Auteur Topic: Voltijd studeren en parttime werken? Of thuisstudie?  (gelezen 113 keer)

amnesiavsmemories

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 november 2019, 08:21:40 »
Hoooi!

Binnenkort begin ik met mijn nieuwe werk als rij-instructrice. Ik heb de opleiding bijna af en kan dan gelukkig aan de slag voor zo'n 24u per week die ik zelf in kan delen (gelukkig maar). Maar nu zit ik met het probleem dat naar school gaan me niet loslaat. Ik heb een havo diploma en zou dus zowel aan het MBO dan aan het HBO kunnen beginnen en dit wil ik dan ook heel graag gaan doen. Als ik ervoor kies om een HBO studie te doen, dan kan ik dit combineren met mijn werk, puur omdat ik zelf bepaal wanneer ik werk. Maar is dit te doen denken jullie? Tuurlijk ligt het aan mezelf en mijn motivatie (en geloof me, die is er), maar heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Of zou het beter zijn om een deeltijdstudie te gaan volgen via het LOI of NTI (ervaringen zijn welkom!)?

Alvast bedankt!

Liefs!

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 05 november 2019, 17:55:21 »
Ik werk zelf fulltime en doe een thuisstudie, hbo, bij NTI. Het is wel lastig hoor maar zeker wel te doen omdat je het op je eigen tempo kan doen.
Als je parttime werkt is het helemaal wel prima te doen. Ik zou dan die 24u die je werkt aanvullen tot 40u studie erbij.
Maargoed, discipline heb je wel nodig maar je zei al dat dat geen probleem is.
Hoi