Auteur Topic: stukje jaarboek!  (gelezen 39830 keer)

swiftie

• Bekijk profiel
« Gepost op: 09 mei 2013, 21:31:57 »
Hallo allemaal,

Ik kon hier zo snel geen topic over vinden dus bij deze :)

Ik moet voor maandag een stukje inleveren voor het jaarboek, maar heb geen idee hoe dit stukje eruit moet gaan zien  :-\\
Stukje met een herinnering, nouja dat moet ik zelf doen want niemand anders weet wat ik weet zegmaar, maar ook met een quote etc. Dusss.. die heb ik niet. Heeft iemand misschien leuke ideeën of een voorbeeldje ofzo?

xoxo  :cheering:
timing is everything.

Secretum

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 mei 2013, 21:35:49 »
up
Daydreams were dangerous, because they made her wish for things she could never have.

Secretum

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 mei 2013, 21:45:36 »
Niemand tips? Of inspirerende quotes?
Daydreams were dangerous, because they made her wish for things she could never have.

MotherMary

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 09 mei 2013, 22:05:43 »
Up net zo inspiratieloos
Everything happens for a reason

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 09 mei 2013, 22:09:44 »
zelf oplossen bitches

hahahah grapje

swiftie, doe de quote in je onderschrift
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

Secretum

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 09 mei 2013, 22:17:22 »
nee neem de mijne hahaha

Laylah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 09 mei 2013, 22:19:04 »
mijn stukje was:

'Leuk dat ik op deze school gezeten heb, nog leuker dat ik er weer vanaf ben. Aju!'
. | |   But, Gus, my love, I cannot tell you how thankful I am for our little infinity. I wouldn't trade it for the world. You gave me a forever within the numbered days, and I'm grateful. ― John Green, The Fault in Our Stars

swiftie

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 09 mei 2013, 22:20:12 »
^ haha zo kan het ook :p

@prettysmiles nee meer een school-gerelateerde quote ..
timing is everything.

swiftie

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 09 mei 2013, 22:21:24 »
nee neem de mijne hahaha

ja die van vanavond haha,

mijn quote is: 'No.'
timing is everything.

MotherMary

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 09 mei 2013, 22:21:35 »
mijn stukje was:

'Leuk dat ik op deze school gezeten heb, nog leuker dat ik er weer vanaf ben. Aju!'

Hahaha lool zo'n neiging heb ik wel hihi
Everything happens for a reason

Secretum

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 09 mei 2013, 22:21:58 »
Alsof de mijne dat wel zo erg is?

Ik wil echt zo'n neiging om te zeggen: adios bitchachos!
quote: "no"

edit: ja dus ^

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 09 mei 2013, 22:26:06 »
mijn stukje was:

hahah deze is leukk ^^
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

swiftie

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 10 mei 2013, 11:03:42 »
dit wordt niks hahaha
timing is everything.

Coconut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 10 mei 2013, 11:52:09 »
Ik moest een stukje over een vriendin schrijven, heb er een soort gedichtje van gemaakt. Ik wil hem wel posten maar het is eigenlijk alleen leuk als je haar kent.

Karine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 10 mei 2013, 12:07:11 »
Ik moest ook een stukje schrijven en heb er behoorlijk over na moeten denken haha.
Maar dit was mijn stukje:

Zes jaar geleden begon het grote avontuur. Met een nieuwe, en vooral grote tas naar [naam school], benieuwd naar wat de middelbare school voor ons in petto had. Wat was het spannend, want was iedereen groot! Bij het door de gangen lopen, was het belangrijkste doel, om maar niet voor de voeten van de ‘oudsten’ te lopen. En nu, 6 jaar later, zijn wij de oudsten en is het alweer tijd voor wat nieuws. Nieuwe mensen en vooral een nieuwe opleiding.

Toch was [naam school] een leuke school, waarvan het laatste jaar mij toch wel het meest zal bijblijven. Ondanks de vele stressmomenten, de momenten waarop alles weer eens op het laatst moest gebeuren en de frustraties die het vak Natuurkunde geregeld met zich mee bracht, hebben we er met z’n allen een gezellig jaar van gemaakt.

Volgend jaar hoop ik naar de opleiding [soort opleiding] in [plaatsnaam] te kunnen, waar ik nu al enorm naar uitkijk. Maar nu eerst nog een aantal weken stressen en duimen dat we met z’n allen gaan slagen voor ons examen. Want dan kunnen we onze carriére op [naam school] pas écht afsluiten.
Enjoy the little things of life, one day you'll look back and realize they were the big thing.

swiftie

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 10 mei 2013, 12:12:44 »
^ thankss :)

ik kom niet echt verder dan een lulverhaaltje van 3 regeltjes maarja, ik denk dat ik dat gewoon maar inlever haha
timing is everything.

Wolves

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 14 februari 2014, 18:45:30 »
up?
ik zou echt niet weten wat ik over mezelf moet schrijven.
is het heel raar om door de jaarboekmakers er zo'n standaard zinnetje neer te zetten? als je niks inlevert dus
doei doei lekkerding

Jade.

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 21 april 2014, 13:24:06 »
Up nog maar eens....

Ik kan echt niks serieus bedenken. Niks wat niet totaal afgezaagd klinkt of zo standaard is...

Ik kom alleen op verhalen over llama's, cavia's en kippen. Weet iemand misschien een site oid. waar jaarboekstukjes te vinden zijn (ook in het Engels)? Dan kan ik even inspiratie opdoen...

WrittenWithLove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 21 april 2014, 15:02:55 »
Mijn avontuur begon vijf jaar geleden. Bewust [naam school] gekozen. Deze school leek me erg leuk, mede door het koor dat er was op de intro avond. Zingen deed ik graag, buiten het leren om. Zingen heb ik weinig gedaan, leren des te meer. Elke dag fietste ik 6 kilometer heen en terug. Dat fietsen is me best meegevallen en het was eigenlijk ook best gezellig. De bus was voor noodgevallen. Af en toe kreeg ik wat geld voor de bus, maar dat was meestal al op als ik het echt nodig had. Wat m’n ouders tegenviel was het feit dat hoewel ik bus kosten bespaarde, ik wel twee fietsen heb versleten en mijn vader kan de keren band plakken niet meer op één hand tellen. Ik heb veel goede vriendschappen overgehouden aan mijn tijd op [naam school] en ook de reizen vond ik heel erg leuk. Het huiswerk was vaak veel. Mijn moeder heeft tot twee keer toe een laptop voor haarzelf gekocht, maar gezien de hoeveelheid huiswerk die ik had heb ik 1 laptop versleten en 1 heb ik nog in bezit. 5 jaar [naam school] was een super leuke tijd. Ik kijk er met een glimlach op terug.

^^ Dit is mijn jaarboekstukje.
Ik hoop dat je er wat inspiratie uit kan halen haha.

bentheketelaers

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 01 januari 2015, 19:49:34 »
I didn't chose the thug life, the thug life chose me

People say nothing is impossible, but I do nothing every day ~ winnie the pooh

If stress could burn calories, I would be a supermodel

I look better in person

Ik hoop dat je er iets aan hebt :wink2:

Innocent

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 01 januari 2015, 19:52:02 »
^ Ik denk dat dat jaarboek allang is gedrukt.
A smile is the most beautiful curve on a womans body