Auteur Topic: studiefinanciering/collegegeldkrediet  (gelezen 462 keer)

esine2000

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 13 maart 2018, 19:11:50 »
heeyy allemaal,

Ik heb een vraag, ik ga volgend schooljaar namelijk beginnen aan de opleiding HBO-rechten.
Nu heb ik me al ingeschreven en studiefinanciering aangevraagd.
Ik heb hier deze week een mail over ontvangen van duo met daarin het feit dat je dat in september je studiefinanciering krijgt. De onderwijsinstelling wil het bedrag (collegegeld) in augustus ontvangen maar dan heb ik heb ik dat geld dus nog niet. Heeft een van jullie hier misschien ervaring mee? hoe dit allemaal in z'n werk gaat?

groetjes Esine

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 13 maart 2018, 21:18:49 »
Wat een vreemde regel. Mijn collegegeldbetaling is altijd in oktober. Kan het ook niet in termijnen?
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2018, 21:29:30 »
Volgens mij hoef je alleen nog maar in te vullen op welke manier je wil betalen, het hele bedrag hoeft later pas.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

Labyrinth

• Ad tempus vitae
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 14 maart 2018, 15:50:46 »
Zover ik weet betaal je vaak pas eind september of ik oktober collegegeld. Van tevoren moet je wel altijd aangeven of je in 1 keer / in termijnen wilt betalen.

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 14 maart 2018, 17:03:12 »
Ik betaal mijn collegegeld al in augustus, hoor.
Bij veel instellingen kan je je collegegeld in termijnen betalen, ik denk dat je dan wel goed uitkomt.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 mei 2018, 13:56:50 »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things