Auteur Topic: Selectie geneeskunde 2019-2020  (gelezen 26007 keer)

Pepper

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 januari 2019, 14:20:09 »
Gaat iemand van hier ook die decentrale selectie training van de UvA volgen bij Tentamentrainingen? :)

Alena

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 31 januari 2019, 19:39:51 »
Volgensmij geeft niet elke universiteit dit vrij. Van Utrecht weet ik dat ze het op de site hebben staan: https://www.uu.nl/bachelors/algemene-informatie/informatie-voor-nederlandse-studenten/inschrijven/numerus-fixus

Vorig jaar ben ik door de decentrale selectie (zonder 7,5+) gekomen in Rotterdam. Dus als hier vragen over zijn, mag je ze altijd stellen! :)

Hey,

Ik wil ook geneeskunde in Rotterdom gaan studeren. Wat heb jij voor ''extra's'' gedaan om geselecteerd te worden? Dus heb je bijvoorbeeld vrijwilligers werk gedaan of iets anders? Ik hoop op je bericht ;)

maloentje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 03 februari 2019, 14:57:16 »
Hey,

Ik wil ook geneeskunde in Rotterdom gaan studeren. Wat heb jij voor ''extra's'' gedaan om geselecteerd te worden? Dus heb je bijvoorbeeld vrijwilligers werk gedaan of iets anders? Ik hoop op je bericht ;)

Ik heb je een PM gestuurd!

Pepper

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 03 maart 2019, 15:13:40 »
Hey we praten ook veel in groepsapps die kan je vinden via je uni deze link [font=Lato]http://www.decentraleselectiehulp.nl/universiteiten-geneeskunde/[/font][/size]

clairex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 07 mei 2019, 14:32:13 »
Hee, ik heb dit jaar meegedaan aan de selectie bij t Erasmus en ik ben toegelaten, dus als je vragen hebt kan je altijd een PM sturen!! x

Gast

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 25 december 2019, 17:19:05 »
Hee allemaal,

Ik wil graag voor aankomend jaar (2020-2021) meedoen aan de selectie van de Radboud (Nijmegen). Aangezien dat al dichtbij komt wil ik mij ook gaan inschrijven voor een selectietraining.

Heeft iemand al ervaring met een training voor de BNS-toets of evt aanbevelingen?

Esmee Slot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 03 januari 2020, 16:29:43 »

[font=arial][/font][font=Arial]Hi lezers van dit forum,[/font][font=Arial]Ga jij de decentrale selectie doen in 2020? Nu kerst en oud en nieuw achter de rug is, komt de selectiedag steeds dichterbij…! Hoe gaan de voorbereidingen? Eventueel spreekt het je aan om een van onze vele cursussen te volgen, waarbij je net even dat extra steuntje in de rug krijgt om optimaal voorbereid te zijn voor de selectiedag. Zo ga je vol vertrouwen de decentrale in en weet je zeker dat je niks hebt laten liggen om tot een hoog rangnummer te komen! In het kader van goede voornemens in het begin van 2020 mag ik je 10% korting aanbieden. De code is: DecentraleGeneeskunde en is geldig voor alle universiteiten.[/b][/font]
[font=Arial]Je vindt de cursus hier (kies alleen nog de gewenste universiteit uit waar je de decentrale selectie bij volgt): [/font]https://slimacademy.nl/decentrale-selectie-geneeskunde/
[font=Arial]Schrijf je nu in! [/font]

[font=Arial]
[/font]

« Reactie #32 Gepost op: 28 september 2020, 20:09:59 »
Hee allemaal!

Als jullie overwegen om Geneeskunde te gaan studeren en de decentrale selectie te gaan doen bij een bepaalde universiteit, dan wil ik jullie graag even wijzen op de decentrale selectie trainingen van TentamenTrainingen.nl!

TentamenTrainingen.nl biedt verschillende mogelijkheden tot training aan om je optimaal voor te bereiden op de decentrale selectie en de keuze tot een bepaalde decentrale selectie. Wij bieden onder andere aan:
- Adviesgesprekken: gesprekken van 60 minuten waarin je samen met een Geneeskunde-student gaat kijken welke universiteit het beste bij je past en bij welke decentrale selectie je het meeste kans maakt
- Coachgesprekken: individuele coaching van 90 minuten waarin je samen met een coach die Geneeskunde studeert je jezelf gaat voorbereiden op de decentrale selectie van de desbetreffende universiteit
- Klassikale en digitale trainingen: een training die net voor de selectiedag wordt georganiseerd, waarin je op de toetsstof wordt voorbereid!

Neem zeker even een kijkje op de website: https://tentamen.training/3i3i9ZM. Als jullie nog vragen hebben, mail dan even naar ds@tentamentrainingen.nl!

DSHulp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 10 oktober 2020, 08:36:19 »
Hoi Gast!

Er zijn verschillende organisaties die selectietrainingen organiseren.. dus het is belangrijk om goed uit te zoeken wat de verschillen en overeenkomsten zijn tussen die trainingen. Veel van deze organisaties kun je terugvinden op www.decentraleselectiehulp.nl , op deze pagina lees je bijvoorbeeld hoe je de trainingen het best kan vergelijken https://www.decentraleselectiehulp.nl/trainingen-vergelijken/
Ik hoop dat dit je een beetje gaat helpen! :)