Auteur Topic: Scriptiestress, tentamentroubles en deadlinedrama's  (gelezen 120358 keer)

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 04 april 2014, 13:53:28 »
Pff Inholland is echt nog geen stap vooruit gekomen na al die negatieve publiciteit. Ik ben de eerste (met mijn klas) die aan deze studie afstudeerd en er zijn één en al problemen. Ik vrees zo hard dat ik gewoon mijn diploma niet ga halen dus ik heb voor de zoveelste keer een 5 dubbele klacht ingediend.
De puntentelling in combinatie met de vakken klopt voor geen kanten. Dat betekend dat we cijfers terug krijgen of nog steeds niet hebben van vakken waarvan niemand weet welk vak het is. Er missen cijfers van periode 1 en ga zo nog maar even door.
Echt, ga nooit naar Inholland toe!
Hoi

Sametattoos

• Eat, sleep, work, repeat.
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 06 april 2014, 10:31:00 »
Ik heb morgen een tentamen waar ik niet voor heb geleerd en ik ben niet zenuwachtig. dat is niet oke.
Waiting for the night bus to take you home again.

Megane

• Opperhoofd Ramptoerisme
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: 06 april 2014, 15:00:56 »
Ik heb morgen een tentamen waar ik niet voor heb geleerd en ik ben niet zenuwachtig. dat is niet oke.
you will be. Morgenochtend 5 minuten voor je tentamen denk je WAAROM HEB IK NIET GELEERD.
Maar daar heb je nu niks aan :')
Get out of the way world. I've got my sassy pants on today.

Sametattoos

• Eat, sleep, work, repeat.
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 09 april 2014, 12:23:26 »
Jezus ik weet echt niet meer wat ik moet doen :') ik moet nu voor morgen een literatuuronderzoek doen en een tentamen leren godver ik ben zo boos op mezelf :') waarom ben ik zo'n idioot die altijd alles uit stelt. waarom kan ik niet gewoon een week hard bezig. waarom moet alles op het aller laatste moment.

en ik twijfel aan m'n onderzoeksvraag dus ik kan net zo goed weer helemaal opnieuw beginnen want hier kan ik ook niks mee worden en godver.
Waiting for the night bus to take you home again.

JonSnow

• I don't have dreams, I have goals.
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: 09 april 2014, 12:56:40 »
Oke ik heb gisteren een tentamen keihard verkloot en nu moet ik vrolijk leren voor de volgende, maar ik heb de concentratie van een pinda.
Ik ben zó geweldig goed bezig.
Work hard, shine harder. Sparkle all the way // Valar Dohaeris

Lois

• Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 09 april 2014, 15:00:06 »
Ik meld me ook!
6 mei moet ik mijn interieur plan inleveren voor een nachtclub.
And i'm just like naaahh. De hele klas is al praktisch klaar maar nope, ik niet.
Waarom kan ik alleen iets doen als er echt druk achter zit?
Waarom koos ik een nachtclub :')

NobodyKnows

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: 09 april 2014, 15:19:43 »
Morgen tentamen, en ik kan gewoon niet eerder leren dan het me echt te heet onder de voeten wordt, en meestal is het dan al te laat..
Maar ik heb mijn studiepunten nodig, anders haal ik mijn bindend studieadvies niet en aaargh ik vind mezelf zo'n doos. :')

Voldemort.

• Avada Kedavra
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 09 april 2014, 15:21:45 »
Morgen 2 tentamens en ik ben zoooo bang

Paradise.

• الاستمرار
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 09 april 2014, 15:23:27 »
Ik heb de afgelopen dagen vrijwel niets anders gezien dan m'n laptop.. Stomme scriptie :(
"Following your heart isn't about doing what you want. It's about doing what you think is right."

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 13 april 2014, 17:39:37 »
Ik zou het supertof vinden als jullie mijn enquete voor mijn afstudeerproject zouden willen invullen. De link staat in mijn handtekening! :D

Van de week heb ik een evaluatiegesprek waarin het eerste concept wordt besproken! Spannend dan zit ik officieel op de helft van mijn project! Kan haast niet geloven hoe snel de tijd gaat, niet normaal!

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 13 april 2014, 17:43:19 »
Heb je enquete gedaan hoor, Stark! Veel succes ermee :)

Ik moet ook beginnen met mijn survey voor mijn scriptie. Mijn plan van aanpak moet er nog door maar dat komt aan op kleinigheden dus ik ga vast beginnen met het onderzoek zelf.

Laeni

• Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 13 april 2014, 17:55:41 »
Heb het ook ingevuld.

En ik wist niet dat dit topic bestond :') Ik vroeg me altijd al af waar ik mijn frustraties kwijt kon krijgen qua studie behalve in het wwjk topic.

Ik kan me niet concentreren tijdens het studeren, omdat ik al weet dat ik het ga verknallen. Te laat begonnen denk ik en ik heb de concentratie niet om 10 uur achter elkaar te blokken. Eigen schuld, dus weet eigenlijk ook niet wat ik hiermee wil zeggen :') 

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 13 april 2014, 18:00:18 »
Pff Inholland is echt nog geen stap vooruit gekomen na al die negatieve publiciteit. Ik ben de eerste (met mijn klas) die aan deze studie afstudeerd en er zijn één en al problemen. Ik vrees zo hard dat ik gewoon mijn diploma niet ga halen dus ik heb voor de zoveelste keer een 5 dubbele klacht ingediend.
De puntentelling in combinatie met de vakken klopt voor geen kanten. Dat betekend dat we cijfers terug krijgen of nog steeds niet hebben van vakken waarvan niemand weet welk vak het is. Er missen cijfers van periode 1 en ga zo nog maar even door.
Echt, ga nooit naar Inholland toe!
Welke vestiging zit je? Ik zit nl. ook op Inholland en ja veel dingen klopten niet en kloppen misschien nu ook nog niet, maar ik heb wel het idee dat men nu hard werkt om in ieder geval kwaliteit te waarborgen.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 15 april 2014, 12:00:08 »
Er valt nu een enorme rust over mij heen. Ik heb een vak dat gewoon echt zo moeilijk is en waar je tig dingen voor moet doen :p Ik heb mijn PW daar slecht voor gemaakt, 5,3 maar ik heb een praktijkopdracht vrij goed gemaakt met een 7. Die 7 telt hoger! Ik heb nu nog een grote essay en een tweede deel van een toets, maar ik heb uitgerekend dat ik als het goed is een 5 kan halen voor die beide punten en dan nog met een 5,6 kan afsluiten. Dat is natuurlijk niet wenselijk, maar zo'n enorme last valt nu van mijn schouders :'D Betekent dus dat er een vrij grote kans is dat ik dit haal, en dat betekent dus dat er een heeeeeel grote kans is dat ik volgend jaar voor mijn master kan gaan ^__^

Crookshanks

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 15 april 2014, 12:24:17 »
Meehhh, straks een soort deadline voor scriptie. Ik moet enquetevragen aanleveren en een concept gedeelte van de eerste twee deelvragen.
En wat heb ik.. niks. Stress is getting to me. .
'It's not called being gay, it's called being FABULOUS' - Pewdiepie

triangle

• Gast
« Reactie #115 Gepost op: 15 april 2014, 12:24:52 »
Stark ik heb je enquete ingevuld! Vet handig dat ik gewoon kon typen, vult veel fijner en sneller in

Ah ik ben zo blij met girlscene <3 haha, dankzij het forum heb ik een antwoord op mijn vraag gekregen en kan ik na 3 weken eindelijk verder met mijn opdrachten! Zo frustrerend dat mijn docent gewoon al 3 weken niet op mails reageert (ik heb 3x op maandag een mail gestuurd, zo lastig want ik wil niet opdringerig zijn)

Gelukkig op mijn andere opdrachten heel goede beoordeling gekregen! Maar nu lijkt mijn volgende deadline nog best ver weg (eind mei voor scriptievoorstel) dus voel ik de druk nog niet en doe ik eigenlijk te weinig :p

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 15 april 2014, 13:00:48 »
Morgen scriptieklas. Belachelijk dat ik dit pas een dag van tevoren te horen krijg en ik ben langer onderweg dan dat ik op school zit, maar ik hoop dat het nuttig is.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 15 april 2014, 18:49:47 »
Ugh vandaag heb ik echt mijn tijd verdaan op school. We moeste zo nodig al onze concepten gaan bespreken en advies/feedback geven. Heb ik daar nota bene een ziekenhuisafspraak voor afgezet.

Zo'n ergenis aan school die dingen belangrijker maakt dan het is. Ik krijg hier dus ook gewoon geen beoordeling voor en het is niet duidelijk of er nou echt een aanwezigheid plicht was, gezien er een aantal ook niet waren op komen dagen.

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 16 april 2014, 20:41:56 »
Als SPSS net zo'n hel is om te gebruiken als om te downloaden dan bereid ik me voor op een paar zware weken.

triangle

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 17 april 2014, 13:22:12 »
Als SPSS net zo'n hel is om te gebruiken als om te downloaden dan bereid ik me voor op een paar zware weken.

oooh dat had ik ook! ben een dag bezig geweest met downloaden en installeren -_-

Ik had via de site van mijn universiteit een downloadlink en kon dan via surfspot voor 2 euro een activatiecode kopen, dat moest dan via het installatie-keuzemenu via 'single user' (kwam ik achter na 2x weer verwijderen en opnieuw installeren) :P

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 17 april 2014, 13:24:55 »
Oeh, dit topic is iets voor mij.
Mijn scriptiebegeleider vertelde me gisteren dat ik 3 analyses voor niks heb gedaan ook al hadden we het zo afgesproken, en dat ik 15 nieuwe analyses moet gaan doen en verwerken yay :D fijn dit.
Lessons on lessons on lessons ~

Femke

• Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 17 april 2014, 13:32:38 »
oooh dat had ik ook! ben een dag bezig geweest met downloaden en installeren -_-

Ik had via de site van mijn universiteit een downloadlink en kon dan via surfspot voor 2 euro een activatiecode kopen, dat moest dan via het installatie-keuzemenu via 'single user' (kwam ik achter na 2x weer verwijderen en opnieuw installeren) :P

Inmiddels heb ik het gelukkig voor elkaar gekregen. Wel een versie die maar 2 weken geldig is, maar dat zie ik dan wel weer.

Ooit ga ik nog eens een boek schrijven over al mijn scriptie-avonturen, maar voorlopig hou ik me maar gewoon bezig met het schrijven van mijn scriptie zelf.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 17 april 2014, 13:58:14 »
Omg.... ff wat advies :"D Ik heb afgelopen dinsdag het cijfer tijdens college terug gekregen van een werkopdracht. Niet uitgebreid individueel besproken ofzo, maar een feedbackformulier terug gekregen waarop mijn cijfer stond: een 7. Nu kijk ik op Blackboard en zie ik dat daar het cijfer 8 is ingevuld.

Is dit een vergissing in mijn voordeel? Moet ik er iets van zeggen ofzo? Of welke moet ik zien als tellend cijfer? Ik zit bij de UvA voor iemand die het weet.

Een 7 is namelijk ook prima, want ik kan dus voor de overige tentamen e.d. een 5 halen. Maar een 8 is natuurlijk helemaal mooi.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 17 april 2014, 14:00:45 »
Ik heb ff overal screen shots van gemaakt :p

triangle

• Gast
« Reactie #124 Gepost op: 17 april 2014, 14:29:29 »
@Stark bij mij is het zo dat als het in de cijferdatabase online staat, het officieel en rechtsgeldig is :p
dus ik zou als ik jou was er niks van zeggen haha (en hopen op het beste ;p )