Auteur Topic: Scriptiestress, tentamentroubles en deadlinedrama's  (gelezen 122324 keer)

Megane

• Opperhoofd Ramptoerisme
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 maart 2014, 19:30:01 »
Voor iedereen, die net zoals ik op dit moment, zo achter haar laptop zit, is er nu het Scriptiestress, tentamentroubles en deadlinedrama's'-topic' :D

Dus dat.
Ik probeer wanhopig de 12.00 deadline van morgen te halen voor m'n scriptie.
Get out of the way world. I've got my sassy pants on today.

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2014, 19:31:59 »
HAHAHA dat gifje!

deadline van morgen :o
Ik maak me al druk om deadlines van 9 april laughing7. Ik ben gewoon niet die op het laatste moment kan beginnen en alles haalt *jammer genoeg*
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

indifference

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2014, 19:33:25 »
aaah mooi topic dit :) heb zelf momenteel geen deadlines ofzo, wel tentamens volgende week...
//

Ichtius

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2014, 19:33:29 »
morgen weer toetsweek, stress
maar gelukkig tellen examens ook voor 50 % mee voor je eindcijfer
*

soixanteneuf

• Even if nobody cares.
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2014, 19:35:22 »
Morgen laatste dagje van mijn proefwerkweek. Kan mezelf er alleen niet toe zetten op de een of andere manier.

Megane

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2014, 19:36:27 »
Morgen laatste dagje van mijn proefwerkweek. Kan mezelf er alleen niet toe zetten op de een of andere manier.
De laatste dag ben je altijd geslooopt ja. Pfoe

Megane

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 maart 2014, 19:37:40 »
HAHAHA dat gifje!

deadline van morgen :o
Ik maak me al druk om deadlines van 9 april laughing7. Ik ben gewoon niet die op het laatste moment kan beginnen en alles haalt *jammer genoeg*

Hahaha nee meh ik ben niet eens te laat begonnen, ik kan dat ook niet :P
Maar moest ineens van onderwerp veranderen. Gelukkig is het pas een opzet, maar toch een beetje stress ervan haha

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2014, 19:49:55 »
Volgende week tentamenweek. Bij de meeste vakken moet je alle stof van de afgelopen drie jaar weten en ik moet nog superveel doen. Zit nu al te stressen. Gelukkig zit er nog een weekend tussen.
Ik moet echt drie hoofdstukken bio leren vandaag anders komt mijn planning niet uit haha. Heb nu bijna een hoofdstuk gedaan en kan wie is de mol echt niet missen. Dat wordt tot laat doorwerken vandaag.

Ik ben echt blij dat mijn profielwerkstuk vorige week is afgerond. Ik had hem net op tijd af en heb uiteindelijk een 9 gekregen :)
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

soixanteneuf

• Even if nobody cares.
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 maart 2014, 19:58:18 »
De laatste dag ben je altijd geslooopt ja. Pfoe

Echt, he. Ik haal het ook gewoon nooit meer, veel te veel om nu nog allemaal te leren. Gelukkig zijn het geen SE's, die heb ik deze pww al gehad en zeer goed punt, dus van mezelf mag ik wel een slecht puntje voor morgen.

Melophobia

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 20 maart 2014, 21:05:13 »
Morgen pw Grieks. Misschien wat minder belangrijk dan tentamens of scripties maar poeh poeh wat een hel.
pinktortilla.blogspot.com

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 20 maart 2014, 22:54:42 »
Ben zo blij dat ik niet af hoef te studeren met een scriptie! Bij ons is het 1 grote chaos met afstuderen omdat wij proefkonijnen zijn.... Awesome.... Veel deadlines en tentamens coming up dus wel een klein beetje stress.
Kan zo moeilijk nog motivatie vinden voor de laatste maanden pff
Hoi

Abcdef_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 maart 2014, 23:06:55 »
Morgen het laatste tentamen van de tentamenweek... Statistiek  :blink:
I'll be the compass that points you to north, I will be your keeper

Pudu

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 21 maart 2014, 00:54:09 »
Leuk hè, scripties? :D
Mijn motivatie is heel ver te zoeken en ik kan er gewoon niet goed voor zitten. Eigenlijk had het hele eerste hoofdstuk al af moeten zijn (wat ik achteraf pas hoorde, want naar mijn weten hadden we geen deadlines), maargoed, zo ver ben ik dus nog lang niet. Ondertussen begin ik hem steeds meer te stressen, want juni komt steeds dichterbij en juist als ik stress heb, doe ik niets anders dan slapen, series kijken en andere nutteloze dingen die ik niet zou moeten doen.
Yay voor deze geweldige periode.
Just because you took longer than others, doesn't mean you failed.
Remember that.

Megane

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 21 maart 2014, 08:55:34 »
Haha nou blij dat ik niet de enige ben met stress
maar aaaaaaarhgadgasgdgfdsdfgg!@#$% het moet nu bijna af zijn

Orchidee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 21 maart 2014, 11:02:00 »
Maandag (en de maandag erop) eindpresentatie van mijn 30-weken stageperiode in het derde jaar. me so scareddddddd

Pindakaas

• Gast
« Reactie #15 Gepost op: 21 maart 2014, 11:10:54 »
Volgende week tentamens en ik heb nu al een mental breakdown van al het leren.

Sametattoos

• Eat, sleep, work, repeat.
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 21 maart 2014, 21:23:37 »
Ik moet uiterlijk vandaag een vervangende opdracht inleveren maar dat heb ik natuurlijk zo lang uitgesteld dat ik het eh, nu nog moet doen.
Waiting for the night bus to take you home again.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 21 maart 2014, 21:26:06 »
Dinsdag het moeilijkste tentamen van mijn leven. Ergste is dat het maar 20% telt, maar wel bepalend kan zijn of ik doorga of niet. Nu studeer ik sowieso wel af, maar of ik volgend jaar mijn master kan doen hangt vrijwel volledig van het cijfer van die toets af. Ik loop ook te erg achter, ik moet 7 hoofdstukken leren en ik ben nu halverwege hoofdstuk 2... schrale troost... de rest doet het nog slechter :p

Emb

• Concentratievermogen van een goudvis
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 21 maart 2014, 21:49:44 »
Oh dit topic past goed bij mij helaas :')
brb crying

Cecilia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 21 maart 2014, 23:13:19 »
Volgende week tentamenweek, heb echt heel veel stress. Moet zoveel en ook veel verschillende dingen leren, wat natuurlijk allemaal heel gemakkelijk door elkaar te halen is zucht....
Deadline van maandag gelukkig al gehaald...vrijdag nog een deadline en ben nog niet begonnen

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 21 maart 2014, 23:50:27 »
Wat gaat de tijd toch snel als je zo druk bezig bent voor de tentamens. Ga zo maar op bed en morgen verder leren.
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

Megane

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 23 maart 2014, 10:23:47 »
Oke nog 3 dagen leren en dan is het zo verrrrr

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 23 maart 2014, 10:27:14 »
Ugh ik nog tweede dagen en vandaag moet ik ook nog een hele dag werken. Ben echt zenuwachtig, ik ben nu ongeveer op de helft van het boekwerk en zit heel erg na te denken over wat ik morgen met de andere helft ga doen. Ik heb nu samenvattingen gemaakt en de oefentoets gemaakt over het gedeelte dat ik al heb samengevat. Geeft me veel voldoening want hetgeen wat ik heb samengevat dat wist ik allemaal (yay!). Ene kan denk ik, ik kan gewoon tot dinsdag me gaan richten op het samenvatten van de rest... of ik kan alleen morgen tot ca 1 uur gaan samenvatten en de rest gewoon lezen en leren. Zullen wss 2 hoofdstukken zijn. Dat is nu mijn grootste dilemma. En dan zijn er eig ook 7 hoorcolleges van 2 uur die ik eigenlijk wilde kijken maar dus niet meer ga doen. Ik ga ervanuit dat alles wat in de hoorcolleges is besproken gewoon uit het boek komt, die ik nu vrij goed ken...

Ach... ik moet gewoon niet minder dan een 5 halen :'D Bij voorkeur gewoon een mooie 6!

Megane

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 23 maart 2014, 14:45:22 »

Ach... ik moet gewoon niet minder dan een 5 halen :'D Bij voorkeur gewoon een mooie 6!
haha dit zo erg. Ik moet een 5.5 hebben en dan is het wel weer mooi. Hoger is leuk hoor, daar niet van. Maar nu wil ik het gewoon halen.

Stark

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 24 maart 2014, 14:47:53 »
Ik heb ook zo'n lekker leerritme... 10 minuten leren = 20 minuten leerpauze :'D

Schiet natuurlijk niet op. maar ik heb het idee dat er morgen wel een 5 in moet zitten, hopelijk een 6 en als ik een 7 haal dan heb ik voor het tweede tentamen, eind van deze periode, ook geen overdreven stress.