Auteur Topic: Profielwerkstuk  (gelezen 290 keer)

Louise

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 08 februari 2020, 20:37:11 »
Hee meiden!

Ik doe mijn pws over taalontwikkeling bij kinderen met autisme en heb hierbij wat deelvragen verzonnen, maar nu moet ik dus nog een hoofdvraag. Heeft iemand misschien suggesties? Extra deelvragen mogen ook! En zijn er misschien mensen die een idee hebben voor een praktijkonderzoek dat ik bij dit onderwerp zou kunnen doen?

Dit zijn de deelvragen die ik tot nu toe heb:
Wat is autisme?
Hoe verloopt de taalontwikkeling van kinderen zonder autisme?
Hoe verloopt de taalontwikkeling van kinderen met autisme?
Op welke manieren heeft deze aandoening invloed op de taalontwikkeling van een kind?
Wat zijn de behandelingsmogelijkheden voor een taalontwikkelingsstoornis bij een kind met autisme en wat zijn de gevolgen van de verschillende behandelingen?

Als jullie nog tips hebben wat betreft de deelvragen die ik hierboven genoemd heb: Kom maar door, alle feedback wordt gewaardeerd! Xx
« Laatst bewerkt op: 08 februari 2020, 21:51:45 door Louise »

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 09 februari 2020, 19:40:22 »
De hoofdvraag heb je toch als eerste? Daar gaat heel je werkstuk over? En van uit je hoofdvraag bedenk je je deelvragen. Je pws gaat over taalontwikkeling van kinderen met autisme. Dus wat zou dan een logische vraag zijn?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?