Auteur Topic: Profielkeuze  (gelezen 2527 keer)

Fabienne

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 maart 2019, 16:35:58 »
Hoi vrienden,

Ik moet 1 april mijn profielkeuze gaan invullen. Ik wist vanaf het begin al wat ik wou. Economie & Maatschappij met WISA, Aardrijkskunde en Muziek. Nu ben ik alleen in de laatste week voor de keuze gaan twijfelen over het laatste vak. Ik zit namelijk te twijfelen tussen muziek en bedrijfseconomie. Muziek lijkt me leuk omdat ik dan niet altijd met me hoofd in de boeken hoef te zitten en ik muziek ook enorm leuk vind. Bedrijfseconomie wil ik eigenlijk alleen kiezen omdat het gunstig is voor later. Dus wat moet ik kiezen?? En nu heb ik nog een compleet andere vraag, kan ik ook Natuurkunde kiezen in het E&M profiel?

:-*

SelenaxxGomez

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2019, 16:38:25 »
Ik zou geen bedrijfseconomie doen. Het is zo zwaar en lastig. Het is ook (relatief) een nieuw vak en veel docenten struggelen er nog mee. En als je economie later wil studeren, heb je helemaal geen economie of bedrijfseco nodig
~

Fabienne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 26 maart 2019, 17:54:18 »
Oke, dankje voor t advies  :) Denk dat ik het dan maar gewoon bij muziek houd!

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 26 maart 2019, 20:21:11 »
Volgens mij kan je natuurkunde ook gewoon kiezen bij E&M, bij ons op school wel.

Fabienne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 27 maart 2019, 16:33:57 »
bij ons kan je geen natuurkunde kiezen bij em, staat in ieder geval niet bij de keuzes.