Auteur Topic: Opdracht frans: persoonsbeschrijving  (gelezen 15999 keer)

xoJC

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 februari 2009, 17:25:02 »
Heyy! Ik heb binnenkort een mondeling frans en ik moet iemand beschrijven...
(gezichtsuitdrukkingen, kleren, accessoires, kleuren). &Ook je mening over de kleren en het model.
Maar ik weet niet precies wat voor zinnen ik moet maken... Er moeten 15 zinnen komen. En ik weet niks anders te zeggen dan 'Elle porte.....' (zij draagt).
I need your help T^T!~

Plaatje dat ik gebruik:

Ichthues

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2009, 17:36:03 »
Ehm en nu vind jij dat wij een heel tekstje in het Frans moeten gaan neerplanten hier?

mooi niet dus

xoJC

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2009, 17:40:11 »
umm nee =_= dat zei ik niet, dat zeg jij. gewoon wat losse zinnetjes of zo & iets anders dan elle porte, elle a l'air en zo...

Manon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2009, 17:42:54 »
En dat kan je zelf niet? Alsof dat zo moeilijk is.
Live, love, laugh

Rose01

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 18 februari 2009, 02:27:11 »
Ce modèle est très joyeuse et sportive. Elle sourit et les couleurs de ses vêtements sont très vives. Elle a les cheveux bruns et longs et les yeux bruns et petits. Je crois que cette fille est d’origine asiatique. Elle est très longue et mince et sa peau est très blanche. La fille porte un jean court et des bas bleus qu’elle a montés jusqu’au dessus des genoux. D’une part je trouve que la couleur de ses bas ne va pas bien ensemble avec le reste de ses vêtements, mais d’autre part cela est original. Sa veste rose et blanche est très sportive et son t-shirt décoré d’une étoile aussi. Elle est chaussée d’une paire de baskets rose à lacets blancs. Elle porte des boucles d’oreilles qui sont assez grandes. Les livres qu´elle porte avec elle donne l´impression qu´elle est intelligente.

Dit zijn geen 15 zinnen maar ik kon echt niks meer vinden verder :P