Auteur Topic: ongeval  (gelezen 1183 keer)

SkierAddict

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 19 februari 2009, 19:48:01 »
dinsdagochtend,
toen een jongen van het 3e middelbaar naar school reed heeft hij een ongeval gehad met een auto hij was met de fiets!niemand wist ervan!
de nicht van de jongen zit in mijn klas zij wist het pas in de middag ze wou het niet geloven en haar ouders zijn haar komen halen!
de jongen werd in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis,
hij had geen schrammetje over zijn hele lichaam alleen zijn hoofd!
vandaag(donderdag)zei iemand van mijn klas(hij had gebeld naar haar moeder)dat de jongen hersendood is.toen hebben we het hele lesuur  erover gepraat.ze gaan ook vandaag of morgen de machines eraf halen! er is geen hoop meer als hij erdoor komt kan hij niets meer alleen!en het ergste is het broertje van de nicht van de jongen is op sneeuwklasse met zijn klas!en ze kunnen hem niet bellen want dan wil hij naar huis en dat kan niet!vandaag of morgen gaan ze de machines uitschakelen.
Skiing taught me that falling down is what makes you grow, it taught me to learn from my mistakes.

xLiianne

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 19 februari 2009, 19:50:12 »
Je formulering is een beetje irritand, snap het niet echt.

maar het is heel erg maar wat kunnen wij daar aan doen?, er gebeuren zoveel ongelukken
Faith, Hope, Love

USERNAMEE

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2009, 19:54:05 »
ik snap het ook niet helemaal..
onduidelijk ja
maar het klinkt erg!

linss32

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 19 februari 2009, 19:54:07 »
OOh wat erg! Verdrietige situatie lijkt me! Veel sterkte!

Voor hierboven: Vriendelijke reactie zeg;):S

Defenestration

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 19 februari 2009, 19:54:50 »
vreselijk, maar waarom laat je het ons weten?

wat is hersendood? :blush:
Believe you can and you're halfway there. - Ik was Excogitation.

JohnnyBGoode

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 19 februari 2009, 19:54:52 »
Dat is wel heel kut. Hoop nooit zoiets mee te maken.
Maar waarom kan dat broertje dan niet teruggehaald worden, want ik zou echt zo vreselijk kwaad worden op mn familie als ze mij niet naar huis zouden laten komen voor de dood van mn neef.
The only thing worse than being talked about is not being talked about.   - Oscar Wilde

Youfatbastard

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 19 februari 2009, 19:56:16 »
Vorig jaar is een meisje van mijn school, uit hetzelfde jaar, overleden door een verkeersongeval, dat was echt verschrikkelijk.. veel sterkte
that I'll be entertained even by a stupid, fucking linoleum floor, linoleum floor

Pummel

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 19 februari 2009, 19:57:09 »

Je formulering is een beetje irritand, snap het niet echt.

maar het is heel erg maar wat kunnen wij daar aan doen?, er gebeuren zoveel ongelukken

Lekker aardig :').

Maar dat is best shockerend.
push the envelope, wild child

Ghislainee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 19 februari 2009, 19:57:23 »

vreselijk, maar waarom laat je het ons weten?

wat is hersendood? :blush:

dat je op niets meer reageert, soort van handicap ofzo.
open the door, get on the floor.. everybody walk the dinosaur!

carpediem

• a year from now, I wish I started today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 19 februari 2009, 19:59:29 »

Maar waarom kan dat broertje dan niet teruggehaald worden, want ik zou echt zo vreselijk kwaad worden op mn familie als ze mij niet naar huis zouden laten komen voor de dood van mn neef.

Idd.
wat is hersendood? ;$
-lees het hier boven al-
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2009, 20:00:24 door heteICETEA »
Trek het je niet aan, het past je toch niet.

JohnnyBGoode

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 19 februari 2009, 20:00:13 »

[...]

dat je op niets meer reageert, soort van handicap ofzo.

Dat je in je lichaam alles nog werkt, alleen je hersenen reageren niet meer op hun omgeving. Je hersenen zijn dus zeg maar dood, en de rest niet. Als dat goed uitgelegd is.
The only thing worse than being talked about is not being talked about.   - Oscar Wilde

SkierAddict

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 20 februari 2009, 16:42:22 »

dat broertje kan niet naar huis omdat hij in oostenrijk zit en ze kunnen hem niet even gaan halen??
Skiing taught me that falling down is what makes you grow, it taught me to learn from my mistakes.

SkierAddict

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 20 februari 2009, 16:43:19 »
we hebben zojuist op school vernomen dat de jongen rond 2 uur is gestorven zelfs de machines stonden nog op.

Lieve

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 20 februari 2009, 16:49:30 »

dinsdagochtend,
toen een jongen van het 3e middelbaar naar school reed heeft hij een ongeval gehad met een auto hij was met de fiets!niemand wist ervan!
de nicht van de jongen zit in mijn klas zij wist het pas in de middag ze wou het niet geloven en haar ouders zijn haar komen halen!
de jongen werd in kritieke toestand overgebracht naar het ziekenhuis,
hij had geen schrammetje over zijn hele lichaam alleen zijn hoofd!
vandaag(donderdag)zei iemand van mijn klas(hij had gebeld naar haar moeder)dat de jongen hersendood is.toen hebben we het hele lesuur  erover gepraat.ze gaan ook vandaag of morgen de machines eraf halen! er is geen hoop meer als hij erdoor komt kan hij niets meer alleen!en het ergste is het broertje van de nicht van de jongen is op sneeuwklasse met zijn klas!en ze kunnen hem niet bellen want dan wil hij naar huis en dat kan niet!vandaag of morgen gaan ze de machines uitschakelen.

Als hij hersendood is, kan hij niet meer niks alleen, dan gaat hij gewoon dood zonder machines. Je hersenen sturen je hele lichaam aan, als die het niet doen, doet niks het meer. Ze zullen hem nu dus kunstmatig laten ademhalen en bloed laten rondpompen, dan kan hij nog donor zijn, als hij of zn ouders dat willen.

iig wel vreselijk, gecondoleerd, helaas gebeuren dit soort dingen nog te vaak.
Gratis geld verdienen en een lipbalm? klik hier!! Nog sneller geld verdienen? klik dan HIER!!