Auteur Topic: Ng of Em  (gelezen 95 keer)

Pien

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 december 2019, 13:34:46 »
Hallo ik weet dat dit al heel vaak is gevraagd maar ik weet het alsnog niet. Ik zit nu in 3 vwo en twijfel tussen ng en cm(met eco), ik zou namelijk heel graag willen werken met dieren (als studie animal Science ofzo daar heb je geen natuurkunde voor nodig) en daar heb je dus ng voor nodig, alleen ben ik beter in de vakken die in cm zitten. En nu sta ik niet super hoog voor scheikunde (5,7) en biologie(6,3) Wat vinden jullie dat ik moet doen cm of ng? Was ng of cm wat je er van had verwacht? en denken jullie dat dit haalbaar is? Ik doe het dan denk ik wel zonder natuurkunde dus dan met aardrijkskunde.
Groetjes!
« Laatst bewerkt op: 03 december 2019, 15:44:33 door Pien »

FlowerYoongii

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 december 2019, 16:27:15 »
Ik heb zelf NG. Ik stond aan het eind van de 3e een 8 voor scheikunde, en nu (6e klas) sta ik een zesje. Ik ervaar scheikunde echt als mijn moeilijkste vak. Als jij in de 3e al bijna onvoldoende staat, weet ik niet of je in de bovenbouw het niet heel erg zwaar krijgt met scheikunde..

Als je weet dat je later meer de bio kant op wil, dan raad ik je aan dat met je mentor/docenten te bespreken. Die kunnen waarschijnlijk het best inschatten of NG een goed idee is.