Auteur Topic: Motivatie om te studeren  (gelezen 55024 keer)

Lebisou

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 28 december 2012, 14:21:20 »
Nou leren omdat je over een paar maanden of jaren dan heerlijk een diploma op zak hebt, en dan voel je je echt queen of the world. Maarja, uhm leren zou nooit heel makkelijk gaan behalve als je een vervolgstudie gaat doen die je heeeel leuk vindt. Oke, dit is niet een hele grote bijdrage geloof ik.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 28 december 2012, 14:23:55 »
lolll dit is mijn motto of life
Mijne ook :')
Probleem is alleen dat ik best wel genoeg heb van school en al een keer ben blijven zitten. Als je schooltijd de leukste tijd van mijn leven moet zijn faal ik in mijn leven.
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

21Guns

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: 01 januari 2013, 18:48:30 »

JARxOFxHEARTS

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 01 januari 2013, 19:14:51 »
weet je wat een goede motivatie is? je eerste blok halen met een 8 gemiddeld (per ongeluk) en deze 8 willen behouden zodat je over 4 jaar cum laude kan slagen.. das pas een stok achter de deur. elke dag die ik nu niet studeer voel ik mezelf achterlijk en zit ik op hete kolen:D
-- JARxOFxHEARTS

Silencos

• **
  • Hello beautiful
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 02 januari 2013, 17:49:59 »
weet je wat een goede motivatie is? je eerste blok halen met een 8 gemiddeld (per ongeluk) en deze 8 willen behouden zodat je over 4 jaar cum laude kan slagen.. das pas een stok achter de deur. elke dag die ik nu niet studeer voel ik mezelf achterlijk en zit ik op hete kolen:D

Maar soms is ook het probleem dat je het telkens uitstelt tot later, dat doe ik meestal xD
let's explore the world

Frozenn

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 02 januari 2013, 22:15:08 »
ik zit in havo 5 en mijn motivatie is:
ik wil slagen want ik wil van school af. Ik wil aan mijn vervolgopleiding beginnen.
En als ik aan mijn vervolgopleiding ben begonnen is mijn motivatie: slagen in 4 jaar dan heb ik minder schuld.
Enjoy, you never know when live ends.   Lifeblog

Frozenn

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 02 januari 2013, 22:16:43 »
ik vind het ook fijn als ik voor uit werk. Als ik al goed geleerd heb voor iets en de rest loopt te stressen denk ik: ha had je maar eerder moeten beginnen.
Het lukt mij natuurlijk ook niet altijd maar het voelt beter als ik het leerwerk in stukjes verdeel en niet in 1 dag alles moet leren.
Enjoy, you never know when live ends.   Lifeblog

cupcake

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 03 januari 2013, 10:59:50 »
mijn motivatie :

als ik van slaag mag ik in de vakantie naar New York !
en dat is echt een droom :)

capitalME

• Pinez
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 03 januari 2013, 14:08:10 »
oooh jezus ik kijk naar de plaatjes maar het lukt gewoon niet :')
(〃^▽^〃)

Kraplapje

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 03 januari 2013, 14:13:08 »
Ik zit nu al twee uur naar een word document te staren en de woorden willen niet op papier.
Motivatie punt: als dit document af is. Is mijn minor klaar!
WJOOOOO
Eet gezond! Eet altijd sla bij je frikandel!

Fluweel

• Gast
« Reactie #60 Gepost op: 04 januari 2013, 02:06:04 »
leuk dat dit topic nog leeft
Ik moet in de vakantie ook leren, maar mijn motivatie is heel erg ver zoek

Wonderland

• We're all mad here
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 04 januari 2013, 23:25:58 »
Aah! Vandaag wilde ik eindelijk iets doen voor school belt een vriendin op waar ik ruzie mee had om het te komen uitpraten en ik ben nu pas thuis-_- Gelukkig heb ik het nu weer goed met die vriendin maar daar gaat weer een dag *Zucht* Het is vrijdag avond en dit is de eerste x ooit dat ik wat ga doen op een vrijdag avond! Oke je kan het! ( ff mezelf oppeppen:p) Gezellig duits woordjes leren jeej:p
 Δ • Batman • TUMBLR • ➳

Emb

• Concentratievermogen van een goudvis
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 05 januari 2013, 12:33:05 »
Ik ga een glas cola halen en direct beginnen met school, dit topic heeft mij weer wat meer motivatie gegeven!
brb crying

AfkeHoranShelleyParsons

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 05 januari 2013, 15:21:43 »

Ik zou moeten leren maar ik ben te depressief atm haha.

Runninglau

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 05 januari 2013, 20:51:02 »
http://www.runninglau.com - Sportsblog: Love, run, eat, discover!

Lippenxstift

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 06 januari 2013, 12:24:41 »
Ik werk zelf altijd met beloningen dus dan doe ik 50 minuten huiswerk/leerwerk en daarna een aflevering van gooische vrouwen kijken bijv. Of zoveel euro in de pot als ik me huiswerk heb gemaakt. En dat je dan uiteindelijk iets leuks mag kopen daarvoor. Dit werkt bij mij wel goed :)

stereoheart

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 06 januari 2013, 12:50:34 »
Mijn motivatie is dat ik volgend jaar HEEL GRAAG naar wil gaan studeren in Utrecht of Amsterdam, ik heb zin om hier weg te gaan.
Maar op één of andere manier lukt het me steeds niet... Ik zou om 11 uur al beginnen, nog niet begonnen.
Ik ga er nu voor, LET'S DO IT.
to live doesn\\\\\\\'t mean you\\\\\\\'re alive

edelsteen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 06 januari 2013, 15:22:46 »
Deze topic heeft echt geholpen haha!! Ik ga nu meteen aan de slag.

LittleSunshine_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 07 januari 2013, 15:34:59 »
I am strong, because I know my weakness. I am a lover, because I have felt hate. I can laugh, because I have known sadness. And I am wize, because I learn from my mistakes.

Hanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 07 januari 2013, 15:37:50 »
Geen quotes, maar wel een tip:
beloon jezelf, zeg bijvoorbeeld: ik ga 40 minuten een vak écht goed doen, daarna mag ik tien minuten dansen/bellen/op de computer.
Zet je (eier)wekker zodat je niet de tijd vergeet.

Werkt bij mij altijd goed. Wat ik ook doe, maar niet heel slim is, is om alles op de laatste dag te plannen zodat ik dan echt doorwerk, maar dit is niet zo'n goed idee, volgens mij :)
Dare to stand out.

Hanne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 07 januari 2013, 15:38:18 »
Dare to stand out.

Tubthumper

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 07 januari 2013, 15:41:16 »
Als ik eenmaal begonnen ben is het niet zo erg.. Maar ik ben nu al 4 uur aan het niksen! Boehoehoee.

Aurora

• Limited edition
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 07 januari 2013, 15:44:14 »
als ik slaag mag ik naar amerika met me nichtje
They say every atom in our body was once a part of a star. Maybe im not leaving, maybe im going home.

Lippenxstift

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 10 januari 2013, 16:14:21 »
Oke ik kijk hier al een halfuur en heb nog niks gedaan aan mijn verslag voor Nederlands. Heb geen motivatie :(

deeems

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 10 januari 2013, 16:47:06 »
ga met je vader/moeder/opa/oom/tante/neef/nicht/broer/vriend/kennis mee werken, en heeeeeul saai werk doen. (lopende band ofzo) wat je echt noooooit wil doen later. na deze dag zul je beseffen dat je hier terechtkomt als je niks doen aan school en ga je je best doen.

bij mij werkte dit hahaha, op aandringen van mn vader omdat ik ook niet echt mn best deed voor school, nja gewoon niks deed omdat ik toch wel 6en haalden,  maar papa vond dat als ik het kan, ik gewoon 8en/9en moet halen. dus mijn volgende rapport ziet er veeeeeel beter uit, en daar ben ik ook best wel trots op nu. :)
If you don't understand my silence, you don't deserve my words.