Auteur Topic: Motivatie om te studeren  (gelezen 55034 keer)

Ensoleille

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 11 december 2012, 14:53:58 »
Het enige wat ik heb, zijn beloningen en lijstjes. Als ik iets kan afstrepen van m'n lijstje, voelt dat altijd wel heel goed. Als ik heel veel moet doen, kan een lijstje ook helpen om het weer overzichtelijk te maken. Zeker als ik dan een lijstje voor alleen die dag maak.

Motivatie, tja. Dat is een beetje een probleem op het moment. Up dus. :)

Ribbon

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 11 december 2012, 18:34:00 »
Wat nou motivatie? Binnenkort vergaan we toch. Doei school. Byebye. Nooit meer nodig.
Was het maar waar. Het is mijn biggest dream dat mijn school verwoest wordt.
« Laatst bewerkt op: 11 december 2012, 18:49:16 door Stormcloud »
jkno

Saadinge

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 11 december 2012, 21:21:43 »
Er word naar mijn huis gebeld omdat ik geen drol uitvoer. Volgende week echt naar dit topic kijken en diehard aan de studie!

AppelGroen

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 12 december 2012, 15:02:23 »

AppelGroen

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 12 december 2012, 15:03:51 »
Haha Fluweel ik zie net dat je plaatjes hebt gepost uit dezelfde tumblr die ik wou posten ;p .

ilovethiscity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 12 december 2012, 21:25:21 »
meeeh confrontatie dit :S OKE ik ga NU verder met studeren voor mn tentamens :hamer:

BazingaBitches

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: 12 december 2012, 21:26:29 »
Goed topic Fluweeltje!  :bounce: Ik doe al mijn best (voldoendes etc) maar met meer motivatie zou ik hoger kúnnen halen!

Laura

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 12 december 2012, 21:51:56 »

We're just two lost souls swimming in a fish bowl

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 12 december 2012, 21:54:05 »
mij geheimen: weddenschappen afsluiten met een vriend

maar oke ik heb eigenlijk geen motivatie want ik heb morgen examen duits en aardrijkskunde en aan aardrijkskunde ben ik nog niet begonnen dus ik zwijg al wel
je mening is fout

Fluweel

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: 13 december 2012, 18:49:24 »

maar oke ik heb eigenlijk geen motivatie want ik heb morgen examen duits en aardrijkskunde en aan aardrijkskunde ben ik nog niet begonnen dus ik zwijg al wel
Dat moet ik vaker doen

Ensoleille

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 14 december 2012, 21:47:59 »
Dus. Ik ben vandaag 15 uur werk voor Maatschappijleer aan 5 uur aan het stoppen. Ik hoef nu nog maar een half uur of iets dergelijks, maar ik vind het heel dom van mezelf.

Mijn motivatie op het moment is m'n bureaublad: "Good things come to those who work their asses off and never give up."

Maar het is dus nog niet helemaal genoeg motivatie. En het feit dat ik op GS zit, zegt al genoeg. Up dus.

Fluweel

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 17 december 2012, 15:08:54 »

SHAKExITxUP

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 17 december 2012, 18:19:04 »
Beginnen jullie ook allemaal maar de dag op voorhand met leren? Want heb nu net een discussie met vriendinnen omdat zij 3 (!) weken voor de examens al aan het studeren zijn terwijl we maar cursussen met 100 pagina's hebben.
Ben ik dan echt zo ongemotiveerd dat ik alles tot de laatste of voorlaatste dag uitstel?

Fluweel

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 17 december 2012, 20:24:07 »
Beginnen jullie ook allemaal maar de dag op voorhand met leren? Want heb nu net een discussie met vriendinnen omdat zij 3 (!) weken voor de examens al aan het studeren zijn terwijl we maar cursussen met 100 pagina's hebben.
Ben ik dan echt zo ongemotiveerd dat ik alles tot de laatste of voorlaatste dag uitstel?
Ik doe dat ook. Ik ben wel van plan om een week of twee op voorhand te beginnen, maar uiteindelijk gebeurt dat toch niet

Runninglau

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 17 december 2012, 20:36:35 »
Jeetje zit ik al de hele avond niks te doen, omdat ik mezelf vanmiddag overtuigd heb dat ik het allemaal wel morgen ochtend in me hoofd krijg. Ik lees dit topic nog met optijd hahaha! Morgen een marketing tentamen.. Word er serieus helemaal gek van. Heb al 3 weken lang tentamens.. Gelukkig wel al met de nodige resultaten.. Ik moet me inzet even niet kwijtraken tot donderdag :( bleghhh
http://www.runninglau.com - Sportsblog: Love, run, eat, discover!

SHAKExITxUP

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 17 december 2012, 21:53:48 »
Ik doe dat ook. Ik ben wel van plan om een week of twee op voorhand te beginnen, maar uiteindelijk gebeurt dat toch niet
Zit je in het middelbaar of op de hogeschool/universiteit?
Want in het middelbaar lukte dat nog maar op de hogeschool lijkt mij dat toch een beetje riskant...

Musiciannotes

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 19 december 2012, 16:21:42 »
Dit zinnetje helpt mij soms wel;

Suffer the pain of disciplin, or suffer the pain of regret.
Tumblr I hope you live a life you're proud of. If you find you're not, I hope you have the strength to start all over again.

Irlijn

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 21 december 2012, 02:01:05 »
Voor mij is het tegenwoordig al genoeg om me te realiseren dat ik toch echt zelf aan de bak moet, wil ik een goed cijfer halen. Dus geen gezeur en zelfmedelijden, maar hoppa, boeken openslaan en computer uit!

SouthboundAgain

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 21 december 2012, 09:37:48 »
Toen ik nog op de middelbare zat had ik ook totaal geen motivatie. Tot op de helft van de 6de klas had ik ook geen benul van wat ik nou eigenlijk wilde. Mijn cijfers waren crap, ik ging niet naar school, tot ik dus een vervolgstudie vond die ik super graag wilde doen en ook gewoon gelijk aan wilde kunnen beginnen. Dat heeft mij echt geholpen en toen ben ik wonder boven wonder gewoon in een keer geslaagd! Nu 2 jaar later doe ik nog steeds dezelfde studie en heb het zo naar mijn zin, dat ik gewoon niet kan spreken van gebrek aan motivatie. Het scheelt ontzettend wanneer je een studie vindt waar je voor wil slagen. Of misschien wil je op reis na je middelbare schooltijd. Denk erover na wat je wilt doen na de middelbare. Om verder te kunnen moet je je diploma halen.
Show your teeth and feast, you fucked up masterpiece. Wrap my heart in wire, fill it with desire.

Hannelore

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: 21 december 2012, 09:39:44 »
Hier is een motivatie:

Wist je dat de echte grote en goede bedrijven zelfs naar je middelbare schoolcijfers schijnen te kijken? Mensen zeggen vaak dat naar je cijfers niet gekeken wordt, ook die van je Bachelor niet.. maar dat gebeurt wel degelijk.

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 21 december 2012, 09:59:33 »
Mijn motivatie: Als ik dit jaar niet goed me best doe blijf ik Zitten en Moet ik nog een Jaar langer op deze school zitten. Dus de komendw maanden goed studeren want dat scheelt me 1 jaar school
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

Unwavering Devotion

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 23 december 2012, 23:13:15 »
Mijn grootste motivatie is altijd dat ik morgen niet wil denken 'had ik maar' of wat ruimer gezien, over 5 jaar wil denken 'had ik maar beter mijn best gedaan, dan..'

Ik stel ook vaak dingen uit, maar als ik denk aan het rotgevoel dat ik krijg als ik baal omdat ik niet genoeg geleerd heb, dan ga ik meestal snel aan de slag. :9
Act with wisdom, but act.

Vitiligo

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 28 december 2012, 14:17:18 »
Dit werkt. Ik wed meestal om muffins maar goed het geeft me motivatie want ik vind het niet leuk om 2e te zijn.
Maar goed, ik moet nog 270 pagina's samenvatten en dan nog 7 andere tentamens voorbereiden.
HALLELUJAH.
Giftig | No hesitation, no delay, you come on just like Special K.

THISISTHELIFE

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 28 december 2012, 14:18:22 »
Ik leer omdat ik mijn school haat en ik heeel graag wil slagen zodat ik er snel weg ben :')
En omdat, als ik zak geen studiefinanciering meer krijg maar een leenstelsel..
lolll dit is mijn motto of life

Sommeil.

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 28 december 2012, 14:21:14 »
Dit topic heb ik nodig aangezien in nu in de vakantie hard moet gaan leren en 0,0 motivatie heb.
Heaven is a place on earth with you.