Auteur Topic: Industrieel ontwerpen decentrale selectie  (gelezen 195 keer)

lisaax

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 januari 2019, 00:27:32 »
Hey ladies,

Ik zit dit jaar in 6VWO (natuur en techniek) en heb me ingeschreven voor industrieel ontwerpen. Inschrijven kan tot 15 januari en daarna moet ik opdrachten inleveren. Op basis daarvan bepalen zij of je toegelaten wordt tot de studie of niet.
Nu heb ik wel uitleg over de selectie opdrachten gekregen en weet ik wat ik moet doen, maar ik vind voorbeelden en ervaring van anderen ook altijd fijn om te horen. Op google kan ik vrij weinig voorbeelden vinden.
Is er toevallig een IO student die dit allemaal al heeft doorstaan en haar ervaring wilt delen?  :cry:

x

Seastem

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 januari 2019, 21:44:08 »
Heb zelf nooit een toelatingsprocedure gehad want dat was er in mijn tijd nog niet. Wel heb ik er een bachelor in (+ andere master). Eventueel kan ik wel tips geven waar ze waarschijnlijk op gaan letten.

lisaax

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2019, 02:21:52 »
Heb zelf nooit een toelatingsprocedure gehad want dat was er in mijn tijd nog niet. Wel heb ik er een bachelor in (+ andere master). Eventueel kan ik wel tips geven waar ze waarschijnlijk op gaan letten.

Zou tips ook erg waarderen! :blush:
En wat vond je van de bachelor? Ik heb te horen gekregen dat er best veel contacturen zijn en je qua tijd heeeel veel bezig bent.