Auteur Topic: Het algemene topic voor studeren in het buitenland & meer #2  (gelezen 30332 keer)

Dawn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #150 Gepost op: 04 mei 2018, 19:26:00 »
Hoi iedereen,

Volgend jaar studeer ik als het goed is af op mijn MBO-opleiding niveau 4.
Nu wil ik graag hierna in het buitenland gaan studeren (waarschijnlijk in Europa, ik zat te denken aan Engeland, Schotland, Spanje, Denemarken of Zweden)

Ik zoek mensen die hier ervaring mee hebben.

Xx

Taehyung

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #151 Gepost op: 04 mei 2018, 21:04:50 »
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze website heeft heel veel informatie: https://education.kilroyworld.nl/nieuws/2017/05/met-mbo-in-het-buitenland-studeren. Als je dus in Engeland of buiten Europa wilt gaan studeren moet je dus een HBO-diploma hebben, dit is wel iets om op te letten.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #152 Gepost op: 05 mei 2018, 13:53:58 »
Hoi iedereen,

Volgend jaar studeer ik als het goed is af op mijn MBO-opleiding niveau 4.
Nu wil ik graag hierna in het buitenland gaan studeren (waarschijnlijk in Europa, ik zat te denken aan Engeland, Schotland, Spanje, Denemarken of Zweden)

Ik zoek mensen die hier ervaring mee hebben.

Xx

Topic samengevoegd met algemeen topic en geen idee.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #153 Gepost op: 05 mei 2018, 13:55:08 »
Hii iedereen,