Auteur Topic: Het algemene topic voor eerstejaars mbo/hbo/uni studenten  (gelezen 126605 keer)

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 01 augustus 2013, 19:41:22 »
Haha dat heb ik ook! Ik heb m'n rooster gezien gisteren en wil niet meer. :')
Stiekem voel ik me niet oud genoeg om naar het hbo te gaan.

precies hetzelfde, vanaf het moment dat ik roosters bekeek dacht ik neeee wil niet meer
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

schaamhaar

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 01 augustus 2013, 19:54:15 »
ik ga ook niet mee met de intro en het laatste waar ik bang voor ben is het vrienden maken. Iedereen zit met hetzelfde dus gewoon tegen iemand beginnen te praten en vragen stellen. Ze zullen normaal doen echt waar!
Ik ben juist ontzettend bang dat ik moe ga zijn en dat als ik ga stressen ik niet zo snel in slaap val dus nog meer moe.

carpediem1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 01 augustus 2013, 20:28:44 »
Ik had er eerst ook superveel zin in maar nu ben ik zo bang he.. ik ga niet mee doen met intro wsl dusja ik ben echt bang forevr alone te eindigen. 1 vriendib gaat de zelfde opleiding doen maar er zijn 28 (!) eerstejaarsklassen dus de kans dat ik nij haar kom is heel klein. Aan de andere kant is het ook wel leuk, alles nieuw en anders maar ik vind het gewoon echt eng. Wat als het mij gewoon niet lukt vrienden te maken, dat iedereen elkaar al kent van intro.
pff zulke dingen gaan door mijn hoofd
Ja dat spookt ook door mijn hoofd.. Of dat je alleen wat vrienden op school hebt maar niemand om na school iets leuks mee te doen of mee uit te gaan. Ik ben ook niet echt het type dat snel vrienden maakt omdat ik altijd denk dat mensen het raar vinden als ik opeens met ze ga praten :P Een aantal topics hier luchten dan wel een beetje op omdat ik lees dat een heleboel bang zijn dat ze geen vrienden maken.. :fieuw:

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 01 augustus 2013, 21:34:51 »
Ja dat spookt ook door mijn hoofd.. Of dat je alleen wat vrienden op school hebt maar niemand om na school iets leuks mee te doen of mee uit te gaan. Ik ben ook niet echt het type dat snel vrienden maakt omdat ik altijd denk dat mensen het raar vinden als ik opeens met ze ga praten :P Een aantal topics hier luchten dan wel een beetje op omdat ik lees dat een heleboel bang zijn dat ze geen vrienden maken.. :fieuw:

precies hetzelfde heb ik, maar ik ben altijd een beetje terughoudend en onzeker :/
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 01 augustus 2013, 22:28:31 »
Ik geloof dat ik mijn rooster heb gevonden.. IK BEGRIJP HET NIET.  :fieuw:
Hoe zitten die uren in elkaar..

Oke jouw rooster is echttt chinees  :blink:
blog

struik

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 02 augustus 2013, 08:42:37 »
@ Iridescent: wat krijg je als je op roostercommentaar klikt? Dan krijg je toch wel uitleg of zo want dat rooster echt raar haha

Karine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 02 augustus 2013, 19:08:15 »
Ook hier een aankomend HBO studente!  :bounce:
Nog mensen die HBO-Verpleegkunde in Groningen gaan doen?
Enjoy the little things of life, one day you'll look back and realize they were the big thing.

Sunburst

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 02 augustus 2013, 23:15:12 »
Ik ga Gezondheid en Maatschappij studeren in Wageningen, heb er suuuperveel zin in! Ik ga ook de introductieweek lopen omdat ik daar helemaal niemand ken, en ik wel behoefte heb aan nieuwe contacten en de stad leren kennen.

Sametattoos

• Eat, sleep, work, repeat.
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 03 augustus 2013, 08:17:16 »
Ik ben na geplaatst bij maatschappelijk werk en dienstverlening aan de Hanze!
Nu zie ik wel gigantisch op tegen het introductie kamp.
Waiting for the night bus to take you home again.

Emma

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 03 augustus 2013, 08:47:27 »
Waarom kijkt iedereen zo op tegen introducties? dat is juist leuk!
Als je universiteit doet dan ken je inderdaad weinig mensen van je studie omdat je die maar weinig ziet. Daarom de tip: ga bij een studentenvereniging of sportvereniging :)

Sunburst

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 03 augustus 2013, 10:28:28 »
Ik zie net mn rooster. Ik heb 10 lesuren in de week, dat is 7.5 uur op school. Echt wtf, dit ben ik zooo niet gewend van de middelbare school haha. Normaal deed ik dat op 1 dag.

Karine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 03 augustus 2013, 10:42:42 »
Ik kan mijn rooster nog helemaal niet zien!
Die krijg je volgens mij pas op de eerste schooldag/introductiedag.
Of hebben mensen van de Hanze Hogeschool hun inlogcode al van mijnhanze.nl?

Enjoy the little things of life, one day you'll look back and realize they were the big thing.

Sunshine

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 03 augustus 2013, 11:15:35 »
Ik had er eerst ook superveel zin in maar nu ben ik zo bang he.. ik ga niet mee doen met intro wsl dusja ik ben echt bang forevr alone te eindigen. 1 vriendib gaat de zelfde opleiding doen maar er zijn 28 (!) eerstejaarsklassen dus de kans dat ik nij haar kom is heel klein. Aan de andere kant is het ook wel leuk, alles nieuw en anders maar ik vind het gewoon echt eng. Wat als het mij gewoon niet lukt vrienden te maken, dat iedereen elkaar al kent van intro.
pff zulke dingen gaan door mijn hoofd

Waarom ga je dan niet naar de introductie week? En je kunt volgens mij gewoon vragen of je bij je vriendin in de klas kunt komen, meestal doen ze daar niet zo moeilijk over had ik gehoord.

HEARMEROAR

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 03 augustus 2013, 13:28:08 »
In september beginnen aan industrieel delft aan de tu in delft. Heb er echt zoveel zin in, omg haha. En over twee weekjes eerstejaarsweekend en owee, ben echt benieuwd naar hoe 't is.

En hoop dat een paar meisjes die heel aardig waren tijdens de tweede ronde van de decentrale selectie er ook weer zijn whoehoe.

Sametattoos

• Eat, sleep, work, repeat.
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 03 augustus 2013, 15:12:48 »
Waarom kijkt iedereen zo op tegen introducties? dat is juist leuk!
Als je universiteit doet dan ken je inderdaad weinig mensen van je studie omdat je die maar weinig ziet. Daarom de tip: ga bij een studentenvereniging of sportvereniging :)

Omdat ik (ondanks dat ik een sociale studie ga doen) best contact gestoord kan zijn hahaha.
En omdat we ongetwijfeld gaan sporten of survivallen. en dat vind ik vreselijk.
EN MEH.
Waiting for the night bus to take you home again.

saywhat?!

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 03 augustus 2013, 20:44:16 »
Mijn rooster: 8 uur les per week xD en ik heb ook serieus maar 6 boeken haha :") ik ga verder nite meedoen met de kennismakingsweekend van mijn studie (en nog een paar erbij) maar ik heb over 3 weken ongeveer introductiedag en dat vind ik ook wel genoeg :p we worden de eerste dag blijkbaar meteen ingedeeld in onze eerste werkgroep (10 mensen ofzo) en dat vind ik wel fijn :D kun je elkaar ook beter kennen en voor de rest.. mehhh.. vind het ergens wel heel spannend nog :C

Icecreamx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:03:00 »
Ben jaloers op jullie people
Ga nu naar 5 atheneum na de 3e overdoen.

Va Va Voom

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:07:40 »
Ook hier een aankomend HBO studente!  :bounce:
Nog mensen die HBO-Verpleegkunde in Groningen gaan doen?

Ik ga MBO verpleegkunde in Groningen doen, niet dat hier wat aan hebt ofzo :P
The saddest people smile the brightest, the lonliest people are the kindest and the most damaged people are the wisest. ♥

Zvezda

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 03 augustus 2013, 21:17:25 »
2e x 1e jaar HBO
Na afgelopen jaar in November te stoppen heb ik nu echt wel zin om na 10 maanden weer naar school te gaan :)

Mphor

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 04 augustus 2013, 22:18:28 »
Oh jongens, wees alsjeblieft niet bang voor de intro's.
Zelf had ik al een week van te voren enorme buikpijn, was ik gespannen en wilde ik me het liefste ziek melden, want er ging gewoon helemaal niemand die ik kende.
En ik was daar een half uurtje en heb uiteindelijk de beste vrienden voor het leven gemaakt. Echt, het gaat zó ontzettend snel, omdat bijna iedereen in hetzelfde schuitje zit en niemand anders kent.
Vaak wordt je in groepjes ingedeeld en met jouw groepje ga je opdrachten doen, maar daarbuiten kun je gewoon kennis maken met de rest van de club.
Wij hebben het na een jaar nog steeds altijd over "introkamp" en iedereen die niet mee was is jaloers haha
Echt, het was een van de beste weken uit mijn leven, terwijl ik er met enorme buikpijn van de spanning heen ging.
Laat je daar echt niet door tegenhouden, want contact maken lukt sowieso wel!

Okee, tot dusver mijn bijdrage aan dit topic haha

Ashly094

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 05 augustus 2013, 13:10:42 »
Jeej dit jaar voor de tweede keer weer eerstejaars.
Hopelijk is dit ook de laatste keer voor mij..

Hatsjoe

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 05 augustus 2013, 13:13:14 »
Oké ik meld me aan bij dit topic haha.

Ik durf echt niet meer, het komt nu allemaal zo dicht bij haha.
Degene die het spreekwoord "domme vragen bestaan niet" heeft uitgevonden is vast nog nooit op Girlscene geweest.

Hatsjoe

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 05 augustus 2013, 13:14:34 »
Oh jongens, wees alsjeblieft niet bang voor de intro's.
Zelf had ik al een week van te voren enorme buikpijn, was ik gespannen en wilde ik me het liefste ziek melden, want er ging gewoon helemaal niemand die ik kende.
En ik was daar een half uurtje en heb uiteindelijk de beste vrienden voor het leven gemaakt. Echt, het gaat zó ontzettend snel, omdat bijna iedereen in hetzelfde schuitje zit en niemand anders kent.
Vaak wordt je in groepjes ingedeeld en met jouw groepje ga je opdrachten doen, maar daarbuiten kun je gewoon kennis maken met de rest van de club.
Wij hebben het na een jaar nog steeds altijd over "introkamp" en iedereen die niet mee was is jaloers haha
Echt, het was een van de beste weken uit mijn leven, terwijl ik er met enorme buikpijn van de spanning heen ging.
Laat je daar echt niet door tegenhouden, want contact maken lukt sowieso wel!

Okee, tot dusver mijn bijdrage aan dit topic haha

wauw, dit berichtje heeft me wel geholpen hoor. :) thanks
Degene die het spreekwoord "domme vragen bestaan niet" heeft uitgevonden is vast nog nooit op Girlscene geweest.

Hatsjoe

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 05 augustus 2013, 13:15:57 »
Hoe komen jullie aan die roosters, (als je naar het Fontys gaat)?

Dalindcy

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: 05 augustus 2013, 16:17:01 »
Ik ga naar het Grafisch Lyceum Rotterdam :). Nog meer mensen?

Ik ben trouwens jaloers op de mensen die hun rooster al kunnen zien, wil ik ook!