Auteur Topic: Het algemene topic voor eerstejaars mbo/hbo/uni studenten  (gelezen 136637 keer)

IHeartVS

• Bekijk profiel
« Reactie #1500 Gepost op: 29 januari 2016, 13:47:04 »
Wauw.. ik heb al 2 van de 4 tentamens gefaald. Hoe ga ik dit jaar ooit redden

Kijk of je een goede bijles leraar in de omgeving kan vinden. Een ouderejaars student bijvoorbeeld. Dit kost wel wat, maar desnoods neem je maar twee lessen, dan leer je de stof weer van een andere kant te bekijken.
Ik was IHeart1D.

misspositivo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1501 Gepost op: 09 februari 2016, 20:06:48 »
Hallo!. Ik ben eerste jaars mbo studente en ik ben bang dat ik het eerste jaar niet ga redden.., ik doe een studie waar je echt talent voor moet hebben en idk of ik dat heb.. iedereen zegt dat het echt een studie voor mij is en ik vind het zelf wel leuk maar idk. Iedereen uit mijn klas is zo supermondig. Ik ben verbaal best sterk maar helemaal niet zo assertief en dat moet je voor deze opleiding wel zijn. Ik baal..

Chantal

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1502 Gepost op: 09 februari 2016, 20:08:28 »
Ik zit op het moment in mijn eerste jaar van de opleiding sociale pedagogische hulpverlening.
I solemnly swear that i am up to no good.

bagsloveee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1503 Gepost op: 03 april 2016, 19:05:28 »
Hm, dit is wel een mooie laptoptas! spam
« Laatst bewerkt op: 03 april 2016, 20:06:19 door CALEDONIA. »

california

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1504 Gepost op: 28 augustus 2016, 11:34:04 »
Up!

herhighness

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1505 Gepost op: 29 augustus 2016, 09:33:32 »
Nog iemand die dit jaar gaat beginnen met biologie in Leiden ? :)

Asvinia

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1506 Gepost op: 29 augustus 2016, 13:17:03 »
Ik kom me hier ook eens gezellig melden haha.

Ik ga dit jaar beginnen aan Small Business & Retail Management in Groningen :D

Salvatore

• Bekijk profiel
« Reactie #1507 Gepost op: 29 augustus 2016, 13:21:14 »