Auteur Topic: Het algemene post je enquête topic – Lees éérst de beginpost!  (gelezen 102882 keer)

Marloes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #775 Gepost op: 11 juni 2019, 17:03:40 »

Hallo allemaal ik doe een onderzoek naar de vergrijzing in dorpen in Nederland. Zouden jullie deze enquête aub willen invullen? Het kost een paar minuutjes en je zou me er erg mee helpen.
Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/Y4W7B5D9V9A4I0L4W

Wurstudent1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #776 Gepost op: 19 juni 2019, 10:53:33 »
Hoi meiden,

Voor mijn masterscriptie Animal Sciences houd ik een enquête over de eigenaar-hondrelatie en het trainen/opvoeden van honden.
Ik hoop dat jullie (die een hond bezitten) deze voor me willen invullen! Dit is de link: www.dierenwetenschap.com

Heel erg bedankt voor het invullen! (kan alleen op computer ingevuld worden!)

Wurstudent1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #777 Gepost op: 20 juni 2019, 11:53:44 »
Hoi dames op dit forum!

Voor een AIO-onderzoek op Wageningen Universiteit ben ik bezig met het onderzoeken van de manier waarop hondeneigenaren hun honden opvoeden en trainen. Dit wordt onderzocht om zo op een wetenschappelijke manier de eigenaar-hond relatie in kaart te brengen op een vergelijkbare manier waarop ouderschap gecategoriseerd wordt. Voor dit onderzoek hebben we hondeneigenaren van alle soorten (leeftijd, geslacht, gedrag, etc) nodig, daarom is een forum zoals girlsscene echt een geweldige plek om verschillende soorten eigenaren te spotten! Dit onderzoek is volledig anoniem in te vullen en draagt puur bij aan de wetenschap en bezit geen commercieel doeleind. Ben je bereid om twee keer 18 vragen in te vullen en ongeveer 10 minuten aan filmmateriaal te kijken, volg dan de link die hieronder is weergegeven (klik op de website op submit form bij start enquête). Alvast hartelijk bedankt beste dames! Terugkoppeling is tevens mogelijk door het invullen van je e-mailadres aan het einde van de enquête (optioneel)

www.dierenwetenschap.com

Nogmaals bedankt!
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2019, 20:22:26 door Wurstudent1 »

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #778 Gepost op: 20 juni 2019, 15:52:44 »
Makkelijk he, kopiëren en plakken....
Hoi

Stella

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #779 Gepost op: 20 juni 2019, 17:56:26 »
Ik ga echt niet voor jandoedel een video van 15 minuten zitten kijken :')

Wurstudent1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #780 Gepost op: 20 juni 2019, 20:23:03 »
jammer dat je dat vindt, Stella. Kan alle hulp gebruik meid!