Auteur Topic: Het algemene post je enquête topic – Lees éérst de beginpost!  (gelezen 107998 keer)

Achilles

• Bekijk profiel
« Gepost op: 02 april 2015, 15:54:49 »
Welkom in het algemene post je enquête topic. Hij is goedgekeurd door Danique de hoofdredactrice van Girlscene.

We starten dit topic omdat er veel animo voor is en enquêtes tot nu toe steeds verwijderd worden. Echter snappen wij wel dat het fijn is als je ergens terecht kan met enquêtes voor school. Er gelden wel regels die we moeten blijven handhaven en een enquete plaatsen mag echt alleen in dit topic. Je wordt nog steeds gewaarschuwd als je enquêtes plaatst waar dit niet mag of als je je enquete vaker post dan toegestaan.

De regels zijn als volgt:

POST EEN ENQUETE MAAR ÉÉN KEER IN DIT TOPIC!
Je mag ook niet deze link delen op andere plekken in het forum

Gevolg van vervelend en regel brekend gedrag: je bericht wordt verwijderd, jij krijgt een waarschuwing. Let erop dat je (permanent) stilgelegd kan worden als je waarschuwingen negeert en/of het echt de spuigaten uitloopt.

Mannen en bedrijven zijn ook niet toegestaan in dit topic. Als we door hebben dat een bedrijf een enquête post nemen wij de maatregelen die wij passend vinden.

Aangezien het voor ons mods ontzettend lastig is om dit topic goed in de gaten te houden, wijzen we jullie nog even op het volgende:
- We behouden ons het recht mensen te waarschuwen en/of tijdelijk stil te leggen, ook als dit slechts de eerste keer is dat deze persoon spamt. De regels van dit topic staan duidelijk in de beginpost, over waarschuwingen en/of (tijdelijke) stilleggingen worden dan ook niet gecorrespondeerd. (Zie de huisregels van het forum.)
- Zie je iemand die zich niet aan de regels houdt, meld dat dan bij de mods of druk op report.

Laat dit topic gezellig en productief houden. Als je het leuk vind om enquêtes in te vullen doe dat dan gerust, je mag reageren op een enquete maar hou het beperkt en opbouwend.

We openen dit topic omdat we merkten dat er behoefte aan was. Als het niet blijkt te werken kunnen wij het ook weer sluiten of verwijderen. 
« Laatst bewerkt op: 17 juli 2018, 12:28:04 door kopjechino »
It's time to see what I can do, To test the limits and break through, No right, no wrong, no rules for me, I'm free! LET IT GO!

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 april 2015, 15:58:38 »
Vind dit echt een heel goed idee!

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 april 2015, 18:35:39 »
Echt super! :) En ook goed dat jullie bedrijven enzo wel verwijderen.
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

maaudddd

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 april 2015, 18:37:23 »
Wie zou mijn enquête over orgaandonatie willen invullen? 😉
Ik gebruik het voor een verslag voor maatschapijwettenschappen over orgaandonatie en zou graag achter jullie mening komen over dit onderwerp via een enquête!
Alvast bedankt!
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=232855

Espérance

• **
  • Eiffel Tower
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 april 2015, 18:40:55 »
Ik heb hem ingevuld! Maar misschien is het handig om er bij te zetten of je uit Nederland of België komt... Want ik vind dat er wel meer aandacht in Nederland aan besteed mag worden, maar misschien is het in België veel beter.

live-your-dream

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 april 2015, 21:27:27 »
Ingevuld, ik  heb gewoon even gedaan als of ik donor was. Ben namelijk te jong om me aan te melden als donor maar weet zeker dat ik het wel word.
I refuse to apolgize for being a bitch, nobody ever apologized for bringing out the bitch in me.

justnancyx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 08 april 2015, 12:43:11 »
ja ik heb niet echt een link voor de Enquete  :blush:
ik weet niet of het ook zo mag, maar zouden jullie het aub voor me willen in vullen  :aanbid: , alvast bedankt :bounce:

Heeft u een huisdier :
Ja/nee
Wat voor huisdieren heeft u :
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Hoelang heeft u al huisdieren?:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Geeft het een positief gevoel wanneer u een huisdier of huisdieren om u heen heeft:
Ja/nee
Waarom dan wel of niet?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Denk u dat uw huisdier geestelijke (socialiteit) invloed kan hebben op een kind/kinderen ?
Ja/nee
Waaraan merkt u dat?
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wist u dat u huisdier invloed kan hebben op uw lichamelijke gezondheid:
Ja/nee

Love is like a knife, it can stab the heart or it can carve wonderful images into the soul that will last a lifetime.

0705

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 08 april 2015, 12:55:21 »
genoeg reacties binne, thanks meiden!
« Laatst bewerkt op: 12 april 2015, 23:07:06 door 0705 »

MaartjePhil

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 08 april 2015, 12:56:12 »
Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie voor een online fotoalbum bedrijf.
De vraag is dan ook of jullie, als je bekend bent met het maken van een digitaal fotoalbum, mijn enquête in willen vullen! Heel erg bedankt!
Link: http://goo.gl/forms/CJrAxYwT6S

Confiance

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 08 april 2015, 12:56:14 »
Goed idee zo'n topic! Ik heb even twee enquetes ingevuld:)
Elle est sauvée.

justnancyx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 08 april 2015, 13:09:37 »
zouden jullie Aub deze Enquête voor me willen invullen  :blush:
Het is een project voor school over honden en katten  :wink2:
Alvast super bedankt  :bounce:

link: http://www.thesistools.com/web/?id=461588

« Laatst bewerkt op: 08 april 2015, 13:19:02 door justnancyx »
Love is like a knife, it can stab the heart or it can carve wonderful images into the soul that will last a lifetime.

live-your-dream

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 08 april 2015, 13:14:27 »
alledrie gemaakt
I refuse to apolgize for being a bitch, nobody ever apologized for bringing out the bitch in me.

MOOOS

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 08 april 2015, 18:52:48 »
Handig zo'n topic! ik heb ze ook ingevuld ;)

xy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 08 april 2015, 21:09:26 »
Heb er ook een paar gemaakt :)

Z0x4

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 08 april 2015, 22:17:15 »
ja ik heb niet echt een link voor de Enquete  :blush:
ik weet niet of het ook zo mag, maar zouden jullie het aub voor me willen in vullen  :aanbid: , alvast bedankt :bounce:

Heeft u een huisdier :
Ja/nee
Wat voor huisdieren heeft u : Hamster
Hoelang heeft u al huisdieren?: half jaar.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Geeft het een positief gevoel wanneer u een huisdier of huisdieren om u heen heeft:
Ja/nee/nvt
Waarom dan wel of niet? mijn broertjes hamster zit in een kooi beneden, dus nvt
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Denk u dat uw huisdier geestelijke (socialiteit) invloed kan hebben op een kind/kinderen ?
/nee
Waaraan merkt u dat? het is maar een hamster.
Wist u dat u huisdier invloed kan hebben op uw lichamelijke gezondheid?
nee

AnneleinKoot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 09 april 2015, 12:52:25 »
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met mijn masteronderzoek naar risico's en intimiteit. Ben jij 16 - 18 jaar oud en wil je een keer meedoen aan echt wetenschappelijk onderzoek?  :D :D Klik dan op http://www.thesistools.com/web/?id=458230 of kopieer http://www.thesistools.com/web/?id=458230 naar de adresbalk van je browser! Meer informatie krijg je als je naar de link gaat. Onder de deelnemers worden, buiten dit forum om, leuke prijzen verloot!  :D :cheering: Ken je anderen die (ook) tot deze leeftijdscategorie behoren? Deel deze link dan met ze! Je zou mij hier heel veel mee helpen. Thx!

« Reactie #16 Gepost op: 13 april 2015, 09:54:23 »
Hellooo! Zouden jullie deze enquête willen invullen? Het is voor ons economie po. Het zou ons heel erg helpen! Alvast bedankt.
http://www.survio.com/survey/d/A6J3Y6Z4S9L1W7O4Q

AnneleinKoot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 13 april 2015, 18:20:50 »
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met mijn masteronderzoek naar risico's en intimiteit. Ben jij 16 - 18 jaar oud en wil je een keer meedoen aan echt wetenschappelijk onderzoek?  :D :D Klik dan op http://www.thesistools.com/web/?id=458230 of kopieer http://www.thesistools.com/web/?id=458230 naar de adresbalk van je browser! Meer informatie krijg je als je naar de link gaat. Onder de deelnemers worden, buiten dit forum om, leuke prijzen verloot!  :D :cheering: Ken je anderen die (ook) tot deze leeftijdscategorie behoren? Deel deze link dan met ze! Je zou mij hier heel veel mee helpen. Thx!
Vergeten jullie trouwens niet alle vragen in te vullen?  :) :)

YvankaFygi

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 14 april 2015, 19:57:53 »
Super idee, dit topic!

Hallo!

Ik ben Yvanka en zit momenteel in het laatste jaar van de opleiding Sport, Management & Ondernemen en ben bezig met afstuderen. Hiervoor wil ik een eigen onderneming opstarten en ben ik bezig met een marktonderzoek naar het gebruik van yogakleding en welke eisen hieraan worden gesteld. Om meer te weten te komen over wat jullie van het huidige kledingaanbod vinden, wat jullie belangrijk vinden aan deze kleding en wat jullie hiervan verwachten, heb ik een enquête samengesteld.

Jullie zouden mij ontzettend helpen als jullie deze enquête voor mij zouden willen invullen. Ook als je geen yoga beoefent, maar wel geïnteresseerd bent in yogakleding als bijvoorbeeld vrije tijds kleding etc. ben ik geïnteresseerd in jouw mening! De enquête duurt maar ongeveer 5 minuten. Ik zou het echt super vinden als jullie even de moeite willen nemen!

De link naar de enquête:

http://www.thesistools.com/web/?id=462940

Alvast onwijs bedankt!

Hele vriendelijke groetjes,

Yvanka

Niemand

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 15 april 2015, 13:37:29 »
Lieve mensen,

voor mijn scriptie ben ik op zoek naar mensen tussen de 18 en 25 jaar oud om mijn enquête in te vullen. Het gaat over het online gedrag en hoe deze doelgroep het beste online te bereiken is. Ik ben hier natuurlijk erg nieuwsgierig naar. Je helpt mij enorm en je verdient hier uiteraard een cyberknuffel mee. Wat zijn die paar minuten op een mensenleven nou, plus je helpt mij hier enorm mee!

Alvast bedankt.

http://www.thesistools.com/web/?id=461965

Ontvangen: cyberknuffel ( uiteraard alleen als je de enquête hebt ingevuld ;))
« Laatst bewerkt op: 15 april 2015, 13:40:45 door Niemand »
Like the dessert, waiting for the rain

Niemand

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 15 april 2015, 15:24:40 »
Hellooo! Zouden jullie deze enquête willen invullen? Het is voor ons economie po. Het zou ons heel erg helpen! Alvast bedankt.
http://www.survio.com/survey/d/A6J3Y6Z4S9L1W7O4Q

ingevuld :)
Like the dessert, waiting for the rain

Fashion Seduces

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 16 april 2015, 12:22:17 »
Hai lieve meiden!

Ik ben voor mijn scriptie, waarin ik het effect van bloggers op de awareness van bedrijven onderzoek, op zoek naar meiden met een eigen beauty of modeblog!

Val jij binnen mijn doelgroep? Dan zou je mij enorm kunnen helpen! Het zijn maar 6 vraagjes!

Alvast bedankt xx

http://www.thesistools.com/web/?id=463430

Fashion Seduces

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 16 april 2015, 12:25:09 »
Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerscriptie voor een online fotoalbum bedrijf.
De vraag is dan ook of jullie, als je bekend bent met het maken van een digitaal fotoalbum, mijn enquête in willen vullen! Heel erg bedankt!
Link: http://goo.gl/forms/CJrAxYwT6S

Ingevuld!

AnneleinKoot

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 16 april 2015, 14:10:42 »
Hoi allemaal,

Bij deze laat ik jullie weten dat ik de vragenlijst offline heb gehaald om de resultaten te gaan analyseren. Iedereen die hem ingevuld heeft hartstikke bedankt! :D :D Jullie hebben mij enorm geholpen. :goedzo:

lrjrssn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 18 april 2015, 15:42:28 »
[font=Helvetica Neue]Dag iedereen,[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Mijn naam ik Lore en ik doe een onderzoek naar de waarde van [/font][font=Helvetica Neue]Nike+ Running[/font][font=Helvetica Neue]. Ik ben op zoek naar zoveel jongeren die hier gebruik van maken tijdens het lopen. Het neemt slecht [/font][font=Helvetica Neue]5 minuutjes[/font][font=Helvetica Neue] in beslag en jullie zouden me een enorm groot plezier doen met deze even in te vullen. Er worden onder de deelnemers ook [/font][font=Helvetica Neue]bioscooptickets[/font][font=Helvetica Neue] verloot![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Alvast bedankt!![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Hier de link:[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]https://uhasselteconomics.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3fVsHotsbHCDW3H[/font]