Auteur Topic: Het algemene planning topic  (gelezen 13715 keer)

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 21 april 2018, 11:07:26 »

Ik heb echt moeite met het feit dat ik in het weekend niets meer mag doen. Normaal gezien werk ik bijna 24/7 aan school/stage. Maar als ik dat dus blijf doen, dan gaat het niet helemaal goed komen. :fieuw:

Nc
''Syncopate my skin to your heart beating.''

OpblaasDonut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 17 mei 2018, 19:12:21 »
Ik heb dus een foto van mijn planning gemaakt, maar ik weet dus niet hoe ik deze hier aan toe moet voegen hahaha! Kan iemand mij helpen?
“you can, you should, and if you’re brave enough to start, you will.”

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 17 mei 2018, 19:16:02 »
Ik heb dus een foto van mijn planning gemaakt, maar ik weet dus niet hoe ik deze hier aan toe moet voegen hahaha! Kan iemand mij helpen?

Ik upload zelf altijd foto's op www.tinypic.com (formaat message board)
Dan krijg je meteen een link van de foto die je hier kunt posten :)
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 17 mei 2018, 19:48:55 »
ik maak altijd to-do lists. Het geeft je meer ruimte in wanneer je wat doet. En afvinken is zo fijn:-) doe k overigens in zon deskweekplanner van hema

Ik ook, ben echt obsessed met het maken van to do lijstjes. Op de maandag neem ik mijn agenda en rooster erbij en dan plan ik alles in voor de dagen van de week. Dat afstrepen (blauw markeren) is dan zo'n enorme beloning. Aan het eind van de week is dan alles blauw. Dat geeft echt voldoening.

Dat zegt men ook wel eens: beloon je zelf met kleine dingetjes (bij mij het afvinken dus), want onbewust of bewust motiveert jou dat.
Surround yourself with nature :luck:

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 17 mei 2018, 19:50:38 »
Aan de meiden die hun ideeën in dit topic hebben gedeeld: wat leuk en creatief allemaal! Heel leuk om te zien. :D
Surround yourself with nature :luck:

OpblaasDonut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 20 mei 2018, 10:58:39 »

Dit is mijn planning die ik voor mijn examens heb gebruikt! Ik maak zo'n pplanning ook met tentamen/toetsweken. Maar niet gewoon voor door de weeks, dan heb ik gewoon een to-do lijstje!

OpblaasDonut

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 20 mei 2018, 11:02:07 »
Ik upload zelf altijd foto's op www.tinypic.com (formaat message board)
Dan krijg je meteen een link van de foto die je hier kunt posten :)
Thanks!! Het is gelukt :)

KittyMix

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 19 juni 2018, 20:02:38 »
Hey! Ik ben zelf echt een planfreak en ik hou van alle dingen eromheen: planners, bullet journals, notitieboekjes, allemaal soorten markers,pennen, fineliners en meer en natuurlijk washitapes en stickers. Ik denk dat sommige mensen misschien wel wat tips willen om plannen makkelijker te maken, dan wil ik graag helpen!

Ik zou heel graag wat hulp hebben hiermee, daarom heb ik deze topic aangeklikt :). Ik heb echt heel veel notitieboekjes en zo dus genoeg om dingen in op te schrijven maar sinds mijn school al het huiswerk op magister zet merk ik dat ik eigenlijk nooit meer iets handmatig opschrijf of inplan, ook al weet ik dat ik dat eigenlijk wel zou moeten doen. Ook heb ik best wel wat moeite met realistisch plannen, ik probeer eigenlijk vaak te veel te doen in een te korte tijd. Of ik probeer gewoon überhaupt te veel te doen. Ik hoop dat je wat tips hebt:)

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 12 juli 2018, 18:59:34 »
https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/school-kantoor/agendas/schoolagendas/schoolagenda-2018%2F2019-14555561.html

Ik heb deze agenda. Hij begint maandag en heb nu vakantie dus dan plan ik niet zo veel. Schrijf er hw pw SO sport oppassen uitjes enzo in. Ik had eerst een leeg lijntjes schrift als soort agenda. Dat werkte prima maar nu toch een echte agenda. Ik had dat toen omdat mijn agenda kwijt was omdat ik hem nooit gebruikte. Ga denk ik nog wel een leeg lijntjes schrift gebruiken om to do lists e.d. Te maken.

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 15 december 2018, 10:08:56 »
up
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''