Auteur Topic: Het algemene planning topic  (gelezen 14942 keer)

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 06 september 2017, 14:31:23 »
Met tijd kan ik echt niet werken. Ik maak per dag een to do lijst.

Ja ik ook. Ik probeer bijvoorbeeld elke dag piano te spelen en dan kijk ik gewoon wanneer ik zin/tijd heb op een dag.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 10 september 2017, 17:02:30 »
Heb nu al voor de hele week - ook al heb ik geen idee wat mijn huiswerk gaat zijn  :fieuw:  - een planning.
Ben bang dat ik het niet ga redden, en het moet ook echt in die week. Want wil niet nu al achterlopen...
''Syncopate my skin to your heart beating.''

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 10 september 2017, 18:32:05 »
Ik ben aan t scrummen! Met post it briefjes op mn muur, en ik moet zeggen dat het best werkt. Ik krijg er rust van om te zien wat ik al heb gedaan, en je houdt goed het overzicht (Nadeel:Als je achterloopt is dat ook pijnlijk duidelijk  :fieuw: )

Dit ziet er echt vet awesome uit!

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 10 september 2017, 19:04:48 »

Zelf zweer ik bij bullet journals. Ideaal vind ik dat je daar alles in kan zetten waar je zelf behoefte aan hebt.

Elke zondag maak ik een weekoverzichtje waarin ik mijn afspraken, to-do-lijsje, weekmenu en gewicht in op schrijf en nog wat ruimte over houd voor notities. Normaal gesproken houd ik afspraken bij in google calendar, zodat ik niet continu mijn journal mee hoef te slepen om alles in op te schrijven. Op zondag gaan die dan ook in het weekoverzicht. En elke avond maak ik een to-do-lijstje voor de dag erna.

Vorig schooljaar heb ik ook een aantal pagina's gebruikt om bepaalde dingen (zoals huiswerk) te tracken. Ik heb daar nu niet zoveel behoefte aan, maar misschien later wel weer. Zelfde geldt trouwens voor maanddoelen en -reflectie.

Tijd houd ik voor mijn to-do's  niet bij. Ik houd pauze als ik merk dat mijn aandacht wegglijd.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 12 september 2017, 14:35:39 »
Ik merk nu al dat ik al mijn leuke dingen schrap van mijn to do lijst...

Innocence

• Actually A Badass...
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 12 september 2017, 15:03:18 »
Werken jullie ook met tijden?

Nee want ik hou me er dan nooit aan, als je 5 minuutjes later thuis bent loopt je hele planning in de soep.
I'm sorry I can't be perfect... Simple Plan
Fangirl Instagram🎧😍

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 12 september 2017, 15:18:12 »
^  Valt wel mee toch? Dan schuif je gewoon alles vijf minuten op.

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 14 september 2017, 15:04:43 »
Ik merk nu al dat ik al mijn leuke dingen schrap van mijn to do lijst...

Hoezo de leuke dingen?

Met tijd werk ik trouwens ook niet, omdat ik het inschatten van tijd altijd lastig vind.

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 14 september 2017, 15:31:22 »
Ik maak sinds kort lijstjes met Wunderlist op mijn mobiel en als agenda gebruik ik sinds kort google calander. Ik had zoveel afspraken, vergadering etc. dat het in mijn normale agenda echt niet meer overzichtelijk werd. Alleen ik vind het hebben van een agenda wel echt leuk, dus ga daar denk nu maar mijn to do list per dag in schrijven.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 14 september 2017, 15:55:19 »
Hoezo de leuke dingen?

Met tijd werk ik trouwens ook niet, omdat ik het inschatten van tijd altijd lastig vind.

Hobby's. Die staan meestal ook op mijn to do list, maar die heb ik deze week allemaal geschrapt...

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 14 september 2017, 21:33:21 »
^ Kun je daar niet wel beter gewoon tijd inplannen? Zo van: die avond heb ik vrij, dan ga ik met mijn hobby bezig?

Ik ben trouwens echt moeilijk ziek geweest. Vandaag wel weer wat gedaan en morgen ga ik voor het eert dit studiejaar naar school. Dus yay voor de planning, maar ik loop nu al superver achter, haha. #rip

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 15 september 2017, 11:47:06 »
Ik heb geen enkele avond vrij gehad deze week.

xMyself

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 16 september 2017, 20:43:23 »
Hoi allemaal,

Ik zou me graag bij dit topic willen voegen, ik vind zelf plannen wel leuk  :blush: .
Dit was mijn weekplanning (prive dingen heb k doorgestreept)
Ik heb trouwens de maschaplanner.

Don't worry about those who talk behind your back, they're behind there for a reason

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 17 september 2017, 13:48:19 »
@Encore Avond is ook maar een voorbeeld. Een ochtend, middag of uurtje in het weekend is ook goed.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 17 september 2017, 13:49:42 »
Ochtend en middag zit ik standaard op school doordeweeks.  :fieuw:

December

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 17 september 2017, 14:23:19 »
@Encore Het gaat erom dat je naar je week kijkt en ergens ruimte inplant voor je hobby, als dat belangrijk is voor je. Ik neem aan dat je ergens wel gaatjes hebt?

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 17 september 2017, 17:25:45 »
^ Bedankt voor het meedenken, maar laat maar. Ik heb er gewoon geen tijd voor.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 21 september 2017, 16:27:43 »
Kunnen jullie makkelijk jullie planning omgooien? Voor jezelf dan.

Innocence

• Actually A Badass...
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 24 september 2017, 17:13:46 »
^
Ligt eraan. Soms heb ik het gevoel dat alles af moet, maar op andere dagen pleur ik mn leerwerk naar de dag van tevoren bij wijze van spreken
I'm sorry I can't be perfect... Simple Plan
Fangirl Instagram🎧😍

Maritxx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 15 december 2017, 14:50:01 »
Ik heb dat planning boekje van de Hema. Ik maak dan een planning door in mijn agenda te kijken wat ik moet doen. Ik schrijf dat ook in dat planning boekje bij to do. En op de voorkant heb je dan de week met de dagen en daar schrijf ik op wat ik wanneer moet doen. Als ik het gedaan heb aceer ik het met markeerstiften! Zo heb ik duidelijk overzicht. In de toetsweek (heb ik toevallig volgende week) doe ik het nog extremer! Dan doemik het op excel en zet het in een tabel... ik typ dat aan de zijkant de dagen en boven de vakken. Dan zet ik wat ik welke dag moet leren en aceer ik weer. Dan is het nog duidelijker!

Demi

• Always a lesson, never a failure.
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 23 december 2017, 00:03:09 »
Met wat voor planner/ welke planner werken jullie? Ik vind plannen heel fijn maar ben nog niet dé planner tegengekomen voor mijzelf.

Encore

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 24 december 2017, 12:23:28 »
^ Ik doe het via word eigenlijk. Dus gewoon de dag er neer zetten en dan in punten onder die dag wat ik moet doen. Heb ik een taak af, dan streep ik die door. Heel simpel, werkt wel heel goed voor mij.

Ik zit er aan te denken om in een gewoon schrift zo'n bullet journal te maken. Ik ga echt geen mega veel geld uitgeven aan een schrift met puntjes en een mooie kaft, als ik niet zeker weet of het iets voor mij is... Ben een ramp in tekenen.

Xoxonoortje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 03 januari 2018, 00:01:13 »
ik maak altijd to-do lists. Het geeft je meer ruimte in wanneer je wat doet. En afvinken is zo fijn:-) doe k overigens in zon deskweekplanner van hema

crazychica

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 09 februari 2018, 21:57:46 »
^
Ik gebruik het inderdaad als een agenda, ik maak elke maand een overzicht met de belangrijkste afspraken en elke week een weekplanning. En verder houd ik mijn 'habits' bij zoals hoeveel stappen ik zet, hoeveel uur ik slaap, mood tracker, schoonmaakschema, films/series, boeken, inkomsten en uitgaven. Enz.

Ik heb dit eerder gezien op Youtube en het lijkt me superhandig! Ik vraag me alleen af waar je ze kunt kopen...

Lo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 09 februari 2018, 22:45:28 »
Hey! Ik ben zelf echt een planfreak en ik hou van alle dingen eromheen: planners, bullet journals, notitieboekjes, allemaal soorten markers,pennen, fineliners en meer en natuurlijk washitapes en stickers. Ik denk dat sommige mensen misschien wel wat tips willen om plannen makkelijker te maken, dan wil ik graag helpen!