Auteur Topic: Het algemene OV kaart & studiefinanciering topic  (gelezen 7512932 keer)

N

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4575 Gepost op: 11 juni 2019, 19:15:07 »
Hey,
Komend jaar zal ik Geneeskunde gaan studeren in Leiden. Ik ga dan meteen op kamers omdat ik ver weg woon. Dat lijkt me ook super leuk, maar kost best veel geld, al helemaal voor zo'n lange studie als Geneeskunde. Ik heb uitgerekend dat ik na 6 jaar ongeveer 30.000 euro aan studieschuld zal hebben en dat vind ik eigenlijk een heel vervelend idee. Is het normaal om zo veel studieschuld te hebben? Hoe zit het bij jullie?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4576 Gepost op: 11 juni 2019, 21:04:10 »
Is volgens mij wel normaal hoor! Ik heb € 10.000 na 4 jaar studeren.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Strawcherry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4577 Gepost op: 18 juni 2019, 10:18:57 »
Hi meiden, ik zit in mijn eerste jaar op het HBO en helaas vind ik mijn huidige studie niet leuk en haal ik waarschijnlijk mijn P ook niet meer. Ik ga daarom volgend jaar een andere opleiding volgen. Weet iemand hoe het zit met de overbrugging van studiefinanciering naar een andere opleiding tijdens de zomervakantie? Wordt het stopgezet, omdat er meer dan een 1 maand tussen twee studies zit?
The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting - Sun Tzu