Auteur Topic: Extra vakken volgen  (gelezen 176 keer)

Nutella

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 november 2019, 19:36:15 »
Hee,

Ik heb voor het profiel E&M gekozen met biologie + wiskunde A, maar ik zou eigenlijk het profiel Natuur & Gezondheid willen volgen. Ik weet dat dat niet meer kan en ik te laat ben, maar ik wil het toch wel graag.

Ik heb geluk dat ik al biologie en wiskunde A in mijn pakket heb. Nu moet ik alleen nog scheikunde + natuurkunde erbij om het compleet te maken. Ik dacht aan een thuisstudie (zoals LOI,NTI,NHA etc.) maar zij bieden volgens mij alleen maar opleidingen aan ter voorbereiding op het eindexamen. Ik zit in de 4e op HAVO en zit dus nog niet in mijn examenjaar.

Weet iemand wat ik zou kunnen doen?
X

Pien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 december 2019, 16:55:03 »
Hallo misschien kan je nog wisselen? Ik weet niet of je het al aan je mentor ofzo hebt gevraagd maar dat zou misschien kunnen. Je zou inderdaad een deeldiploma kunnen halen, maar dit kost wel geld. Ik weet niet of je het er voor over hebt en of het kan maar misschien zou je dit jaar opnieuw kunnen doen maar dan met profiel ng? Als ik jou was zou ik het in ieder geval eerst vragen of dat je niet gwn kan wisselen. Hoop dat je hier wat aan hebt
Groetjes.