Auteur Topic: Ervaring High School Jaar Amerika  (gelezen 2660 keer)

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 maart 2019, 16:54:31 »
Hoi!
Ik wil na mijn Havo een jaar highschool in amerika doen. Ik vroeg me af hoe de ervaringen hiermee zijn en via welke organisatie jullie zijn gegaan. Ik heb me al een beetje georiƫnteerd en Travel Active leek me een goede organisatie! Hoe zijn de ervaringen hiermee?
Groetjes!

Meloentje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2019, 18:43:42 »
Hoi,
Ik heb zelf geen jaar high school gedaan.
Maar een vriendin van mij zit nu in America en zij doet ook een jaar high school. Zij heeft het daar super naar haar zin en is met de organisatie EF gegaan en verblijft daar in een gastgezin. Verder weet ik er niet heel veel van, maar als ik alle gave verhalen van mijn vriendin hoor, dan zou ik je het zeker aanraden !

deesjee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2019, 10:24:27 »
Hi,

Ik ben in het jaar 2016-2017 een jaar naar Nova Scotia, Canada geweest met Travel Active.  :bounce: Ik kan deze organisatie zeker aanraden en heb het zelf super erg naar mijn zin gehad!! Ze zijn echt geinteresseerd in jouw en houden rekening met jouw wensen en interesses. Ook na je programma houden ze nog contact.Ik zou ook naar een infobijeenkomst gaan als je meer informatie wilt. Daar krijg je een uitgebreide presentatie over het programma en kan je voor- en na de presentatie met oud studenten praten die het dus al een keer meegemaakt hebben.
Als je meer wil weten, stel gerust je vragen  :wink2:

Pandabeertje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2019, 10:59:39 »
Dankjewel!