Auteur Topic: Enquête afstudeeronderzoek  (gelezen 184 keer)

StudentSocialWork

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 april 2020, 17:02:53 »
Hallo allemaal,

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek voor de opleiding Social Work. Mijn afstudeeronderzoek is gericht op de hulpverlening die geboden wordt aan minderjarige slachtoffers van seksueel misbruik. Om informatie te verkrijgen en om antwoord te kunnen geven op deelvragen die ik heb opgesteld houd ik een enquête onder iedereen die als minderjarige slachtoffer is geworden van seksueel grensoverschrijdend gedrag, seksueel misbruik of seksueel geweld.

Ik heb de enquête gedeeld via facebook. Hier heb ik tot nog toe een aantal reacties op gekregen. Dit zijn er echter nog lang niet genoeg. Mijn vraag is dan ook. Hoe zou ik meer reacties kunnen krijgen? Waar kan ik slachtoffers bereiken?

Mochten jullie iemand kennen waarop de enquête van toepassing is volgt hieronder de link naar de enquête.

https://forms.gle/GUhyYQHbfvSHTnxw8

Alvast bedankt voor het meedenken!

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2020, 21:43:41 »
^^Ik denk niet dat je hier veel mensen zult vinden. Ik denk echt inderdaad op facebook en mensen vragen die je bericht willen delen
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?