Auteur Topic: Decentrale Selectie THK 2020  (gelezen 322 keer)

Kimmie02

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 oktober 2019, 11:01:17 »
Hoi hoi, :bounce:

Nu ben ik vorig jaar uitgeloot bij tandheelkunde en wil ik het graag weer proberen. Ditmaal bij de ACTA en om mijn kansen te vergroten ging ik advies vragen bij https://decentraleselectie.nl/decentrale-selectie-hulp of een cursus nuttig is voor mij. Uiteindelijk viel mijn keuze bij decentraletoets (https://decentraletoets.nl/decentrale-selectie-acta/) en mag ik de cursus voor 180 euro volgen en nu heb ik 2 vragen: :blink:

1. Wie gaat er ook meedoen dit jaar bij de acta?
2. Wie heeft er ervaring bij decentraletoets en hoe ze cursussen geven? ik hoorde van een vriendin dat ze door was etc. etc. maar ik wil het toch van meer mensen horen als ze ervaring hebben hiermee.

Bedankt alvast voor jullie hulp. :aanbid: :aanbid:
xx

Jane

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 oktober 2019, 16:43:32 »
Ik heb zelf afgelopen jaar selectie gedaan bij de RUG en ben toegelaten, maar heb geen curus gevolgd. Hoor wel van veel medestudenten dat ze een cursus hebben gedaan.

ambertjuuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 oktober 2019, 22:52:26 »
Hee! ik zit zelf in het 1e jaar van tandheelkunde op de acta. ik ben er heel laat achter gekomen dat er cursussen bestaan om de selectie door te komen maar gelukkig nog net op tijd. ik heb daarom die cursus van acta bij decentrale toets gevolgd samen met een vriendin en we waren beide door! de cursus is heel duidelijk en overzichtelijk en het was gelukkig geen te volle klas (waar ik wel bang voor was). de kans is dus wel heel groot dat je de selectie doorkomt met zon cursus (veel groter dan bij radboud, daarom heb ik ook gekozen voor acta). ik hoop dat je hier wat aan hebt!!

Maria2001

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 oktober 2019, 22:56:31 »
Ik heb vorig jaar meegedaan met de selectie vd ACTA voor thk en AMC voor gnk. Ik ben uiteindelijk toegelaten bij de ACTA en heb het net niet gehaald bij AMC qua rangnummer.

Jaaa ik heb de ACTA Decentrale toets training gedaan voor thk, ik vond het zelf super handig. Voor gnk had ik geen training gedaan, achteraf gezien was dat misschien handig geweest. Anywaysssss ik heb thk wel gehaald uiteindelijk dus het is makkelijk praten nu.

Kimmie02

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 november 2019, 15:12:01 »
Oke dank jullie wel allemaal. Jane, als jij mensen kent die al een cursus hebben gedaan, weet je toevallig wat ze ervan vonden? Zou mij heel erg helpen want ik ben best wel zenuwachtig...

SN

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 november 2019, 23:14:06 »
Beste allemaal,

Ik heb een Whatsappgroep aangemaakt zodat het makkelijker is om met elkaar te discussiƫren over dit onderwerp. Voor de decentrale selectie tandheelkunde van ACTA voor het studiejaar 2020-2021 kan dat in de volgende groep: https://chat.whatsapp.com/EXJ0tFGBe28JavRtsgO3CM.

Let's help each other!