Auteur Topic: Decentrale selectie tandheelkunde 2020-2021  (gelezen 2534 keer)

SN

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 05 november 2019, 23:31:15 »
Beste allemaal,

Ik heb een Whatsappgroep aangemaakt zodat het makkelijker is om met elkaar te discussiƫren over dit onderwerp. Voor de decentrale selectie tandheelkunde van ACTA voor het studiejaar 2020-2021 kan dat in de volgende groep: https://chat.whatsapp.com/EXJ0tFGBe28JavRtsgO3CM.

Let's help each other!

Emma2000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 december 2019, 15:51:41 »
Hooii. Ik ga ook selectie doen! Super spannend. Ik heb me ingeschreven bij de VU, zijn er nog meer mensen die dit jaar selectie gaan doen?

DSHulp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2019, 13:31:50 »
Hey meiden!
Spannend dat jullie selectie gaan doen! Misschien kan dit jullie helpen! Veel informatie over de selectie inhoudelijk, handige WhatsApp groepen om met elkaar te overleggen en informatie over selectietrainingen en kortingen voor selectietrainingen kun je vinden op www.DecentraleSelectieHulp.nl. Veel succes alvast!  :lips:

dootje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2020, 00:47:26 »
Hooii. Ik ga ook selectie doen! Super spannend. Ik heb me ingeschreven bij de VU, zijn er nog meer mensen die dit jaar selectie gaan doen?

Jaa ik doe ook mee. ik vind het zo spannend! ben je bij de proefstudeer dag geweest? En wat vond je ervan?

Kim

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 01 maart 2020, 16:43:18 »

Hoi,

Ik doe ook mee 7 maart, maar dan in Nijmegen aan de Radboud Universiteit. Ik ben heel zenuwachtig, maar ik ben hard aan het voorbereiden. Zie voor Nijmegen (GNK, BMW en THK) mijn forum voor 2020 m.b.t. de BNS-toets.

Kim

« Reactie #5 Gepost op: 08 oktober 2020, 09:36:24 »
[font=Lato]Hee allemaal![/font][/size][font=Lato][font=Lato][font=Lato]Als jullie overwegen om Tandheelkunde te gaan studeren en de decentrale selectie te gaan doen bij een bepaalde universiteit, dan wil ik jullie graag even wijzen op de decentrale selectie trainingen van TentamenTrainingen![/font][font=Lato][font=Lato][font=Lato]TentamenTrainingen.nl biedt verschillende mogelijkheden tot training aan om je optimaal voor te bereiden op de decentrale selectie en de keuze tot een bepaalde decentrale selectie. Wij bieden onder andere aan:[/font][font=Lato][font=Lato]- Adviesgesprekken: gesprekken van 60 minuten waarin je samen met een Geneeskunde-student gaat kijken welke universiteit het beste bij je past en bij welke decentrale selectie je het meeste kans maakt[/font][font=Lato][font=Lato]- Coachgesprekken: individuele coaching van 90 minuten waarin je samen met een coach die Geneeskunde studeert je jezelf gaat voorbereiden op de decentrale selectie van de desbetreffende universiteit[/font][font=Lato][font=Lato]- Klassikale en digitale trainingen: een training die net voor de selectiedag wordt georganiseerd, waarin je op de toetsstof wordt voorbereid![/font][font=Lato][font=Lato][font=Lato]Neem zeker even een kijkje op de website: [/font][font=Roboto]https://tentamen.training/3i3i9ZM[/size][/font][font=Lato]. Als jullie nog vragen hebben, mail dan even naar ds@tentamentrainingen.nl![/font][font=Arial]  [/font][/size]

DSHulp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 10 oktober 2020, 08:26:17 »
Je kunt je vanaf nu inschrijven voor studielink voor de selectie in 2021!
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2020, 08:30:32 door DSHulp »

DSHulp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 10 oktober 2020, 08:28:22 »
Als jullie nog handige tips/voorbeeldvragen willen voor deze of een andere selectie, kun je kijken op
www.decentraleselectiehulp.nl daar staan allemaal hulptools voor de selectie en best wel uitgebreide informatie!
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2020, 08:32:06 door DSHulp »

DSHulp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 10 oktober 2020, 08:28:50 »
Ohja, en je kunt via die website ook in een WhatsApp groep met kandidaten van jouw decentrale selectie laten plaatsen zodat je kunt overleggen :)
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2020, 08:33:36 door DSHulp »