Auteur Topic: Decentrale selectie tandheelkunde 2019-2020  (gelezen 15726 keer)

THKstudentIO

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 03 februari 2019, 22:41:12 »
Hee meiden als je meer wilt oefenen voor de selectie, kun je voor Groningen een handleiding met oefenvragen kopen op tentamentrainingen.nl!  :bounce:

zoeytje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 04 februari 2019, 17:26:52 »
Weet iemand misschien wat de wegingen zijn van de verschillende onderdelen (schoolcijfers, persoonlijk dossier, biomedische toets, overige toetsen) bij ACTA? Of hoe het de voorgaande jaren was?

THKstudentIO

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 14 februari 2019, 18:29:37 »
Hey allemaal!
TentamenTrainingen.nl biedt een training aan voor de decentrale selectie tandheelkunde van Nijmegen (Er is nog maar één plekje over! Dus wees snel!). Dit is de link naar de training:
https://www.tentamentrainingen.nl/radboud-universiteit-nijmegen/tandheelkunde/decentrale-selectie-tandheelkunde/647

Ook staat er nu een stoomcursus online (als je helaas geen training wist te kunnen boeken!). Je kan er hier meer informatie over vinden:
https://www.tentamentrainingen.nl/radboud-universiteit-nijmegen/tandheelkunde/decentrale-selectie-tandheelkunde/647 

Veel succes in de selectie!

zoeytje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 15 februari 2019, 18:56:48 »
Voor de mensen die selectie doen bij ACTA, wat vinden jullie van het besluit van ACTA over dat we de toetsen na de pauze opnieuw moeten maken?

Linda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 18 februari 2019, 11:32:26 »
Heey voor mensen die meededen met de decentrale selecte Tandheelkunde in Groningen! Hoe was het ?  En hadden jullie geantwoord op die vragen over PDL en Cement??? Die vragen stonden nergens in onze leerstof? Moesten we die kennen?  Raar :(

x_minkex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 18 februari 2019, 17:44:23 »
Heey voor mensen die meededen met de decentrale selecte Tandheelkunde in Groningen! Hoe was het ?  En hadden jullie geantwoord op die vragen over PDL en Cement??? Die vragen stonden nergens in onze leerstof? Moesten we die kennen?  Raar :(

Ja klopt ik had het er ook al met wat meiden over op de selectie dag. Die stof hebben we niet hoeven leren, dus wij gaan allemaal mailen. Zou een beetje raar zijn als ze die 10 vragen er niet uit halen, want dan zou het er op neer komen dat je goed gokt of niet..

Linda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 18 februari 2019, 20:25:49 »
Ja klopt ik had het er ook al met wat meiden over op de selectie dag. Die stof hebben we niet hoeven leren, dus wij gaan allemaal mailen. Zou een beetje raar zijn als ze die 10 vragen er niet uit halen, want dan zou het er op neer komen dat je goed gokt of niet..

ja idd, hopelijk gaan ze die vragen er uit halen en ik snap ook niet wat hun bedoeling was geweest om die vragen er op te zetten?!
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2019, 21:54:56 door Linda »

THKstudentIO

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 19 maart 2019, 15:22:41 »
Ik zag dat je op tentamentrainingen losse handleidingen kon bestellen voor de nieuwe decentrale selectie!
https://www.tentamentrainingen.nl/acta/tandheelkunde/decentrale-selectie-tandheelkunde/652

Jane

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 16 april 2019, 17:04:52 »
Ik ben toegelaten in Groningen! Jullie ook?

SwiftStyle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 28 juni 2019, 14:17:36 »
Heyy zijn er hier mensen die toegelaten zijn bij acta ik wil volgend jaar graag meedoen en heb een aantal vraagjes.