Auteur Topic: Decentrale selectie tandheelkunde 2019-2020  (gelezen 17370 keer)

Linda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 28 december 2018, 20:04:48 »
hallo
zijn er hier meiden die ook zullen meedoen met de decentrale selectie Tandheelkunde in Groningen? of mee gedaan hebben? :huglove:

tandartsje19

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 29 december 2018, 19:34:46 »
Hoihoi, weten jullie al hoeveel aanmeldingen er bij de UvA en de VU zijn? Ik twijfel heel erg waar ik me ga inschrijven... (route B)

zoeytje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 29 december 2018, 22:16:00 »
Hoihoi, weten jullie al hoeveel aanmeldingen er bij de UvA en de VU zijn?

Dat vraag ik me ook heel erg af. Ik kan het alleen nergens vinden op internet (voor zover gezocht).

THKstudentIO

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 04 januari 2019, 13:00:09 »
Ik denk (hoop :)) dat we elkaar helpen via zo'n chat! Ik zie ze voor Geneeskunde heel vaak voorbij komen.. dus denk dat het wel chill is :) ik zie ook dat er korting is via die website voor een training!

Hi! Heb je je al ingeschreven?
Zit er iemand in groep 2 van de cursus van tentamentrainingen? :-* :-*

Linda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 08 januari 2019, 10:09:49 »
hooi, heeft er iemand hier meegedaan met de de cursus decentraletoets.nl?

Linda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 10 januari 2019, 21:02:15 »
hoi, hebben jullie (RUG deelnemers voor Tandheelkunde) al de studiestof binnengekregen ? en waar zullen ze de stof sturen? naar de privé mail of naar de RUG mail? dankjewel

Jane

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 11 januari 2019, 13:45:14 »
@Linda

Ik heb gisteren de stof gekregen op mijn RUG e-mailadres!

tandartsje19

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 15 januari 2019, 13:32:16 »
Ik heb de ACTA nog gemaild vorige week en zij wilden niet vrijgeven hoeveel aanmeldingen er waren, dus ik ben benieuwd. Ook enorm benieuwd naar de mate van studiestof die we opgestuurd zullen krijgen  :fieuw:

Jane

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 15 januari 2019, 15:25:00 »
RUG heeft tot nu toe 223 aanmeldingen. Vind het huiswerk wel pittig!

chloe97

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 15 januari 2019, 20:34:03 »
Woww dus in Groningen zijn er tot nu toe echt relatief weinig aanmeldingen. Aan de Radboud zit inmiddeld meer dan 450 aanmeldingen!!! Nog 4 uren als iemand aan de Rug wilt gaan aanmelden!!!

x_minkex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 16 januari 2019, 11:01:21 »
Woww dus in Groningen zijn er tot nu toe echt relatief weinig aanmeldingen. Aan de Radboud zit inmiddeld meer dan 450 aanmeldingen!!! Nog 4 uren als iemand aan de Rug wilt gaan aanmelden!!!

Hoe veel aanmeldingen zijn het uiteindelijk geworden? En hoe weet je dat!??

chrisjanssen

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 17 januari 2019, 13:56:56 »
Hoi allemaal,

ik ben van plan om een cursus te volgen voor de decentrale selectie van de RU. Ik heb twee opties gevonden:
- decentraletoets.nl
- tentamentrainingen.nl

Gaat iemand van jullie dit ook doen? En zo ja, waar? Ik weet namelijk niet welke van de 2 ik moet kiezen.

Jane

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 17 januari 2019, 19:22:39 »
Staat op de site met veelgestelde vragen over de selectie. Eindstand is 229. Iemand die nummers uit wil wisselen (selectie RUG) om elkaar eventueel te helpen?

http://trinicom.umcg.rug.nl/(S(twpdlee1dqf0qu51z0rrolyg))/direct.aspx?ug=5&timeoffsetcookie=1

Linda

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 18 januari 2019, 12:17:15 »
Staat op de site met veelgestelde vragen over de selectie. Eindstand is 229. Iemand die nummers uit wil wisselen (selectie RUG) om elkaar eventueel te helpen?

http://trinicom.umcg.rug.nl/(S(twpdlee1dqf0qu51z0rrolyg))/direct.aspx?ug=5&timeoffsetcookie=1

het zou leuk zijn, ik doe mee !

cutiepie17

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 19 januari 2019, 10:33:26 »
Hey meiden!
Dit jaar doe ik ook mee aan de selectie bij ACTA! Ik heb vorig jaar een tussenjaar genomen. Weet iemand in welke mate de vwo stof gevraagd wordt? Bij mij is het waarschijnlijk behoorlijk weggezakt. Welke vakken raden jullie aan om te herhalen?

Ook las ik ergens dat er een reken/wiskundetoets komt. Is dit gewoon hoofdrekenen, of echt wiskunde B zoals op de middelbare?

Heeft iemand verder nog tips?
Groetjes!!

cutiepie17

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 19 januari 2019, 10:33:50 »
Hey meiden!
Dit jaar doe ik ook mee aan de selectie bij ACTA! Ik heb vorig jaar een tussenjaar genomen. Weet iemand in welke mate de vwo stof gevraagd wordt? Bij mij is het waarschijnlijk behoorlijk weggezakt. Welke vakken raden jullie aan om te herhalen?

Ook las ik ergens dat er een reken/wiskundetoets komt. Is dit gewoon hoofdrekenen, of echt wiskunde B zoals op de middelbare?

Groetjes!!

zoeytje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 19 januari 2019, 17:08:01 »
Hey meiden!

Groetjes!!

Als ik het goed begrijp, wordt de vwo-stof in combinatie met het studiemateriaal dat gisteren opgestuurd is, getoetst. In het mailtje stond ook dat vooral biologie en scheikunde belangrijk zijn, dus het zou handig kunnen zijn dat je die vakken gaat herhalen, als je dat wilt.

Over dat van rekenen weet ik eigenlijk niet precies, maar je kunt toegelaten worden met zowel wiskunde A als wiskunde B, dus ik denk niet dat die toets heel erg op wiskunde B zal lijken.

tandartsje19

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 19 januari 2019, 23:47:04 »
Hoe diepgaand verwachten jullie de biomedische toets bij de ACTA? Vooral het eerste artikel is erg lastig en vraag me af hoe erg ze om details zullen vragen... Komen alle vragen ook letterlijk uit de artikelen denken jullie?

Tandje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 25 januari 2019, 07:31:41 »
Hoi allemaal,

Ik doe dit jaar mee bij de selectie bij ACTA. Ik had nog enkele vragen:
-Zijn de vragen van de biomedische toets allemaal meerkeuze?
- Mag er op de toets een Binas en/of rekenmachine worden gebruikt?
-Heeft er iemand ervaring met de twee andere toetsen die er op de selctie worden gegeven? Zo ja, hoe hebben jullie je daar op voorbereid?

Groetjes,

Jhené

• Ik lust geen Nuggets
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 25 januari 2019, 17:50:22 »
Hoi allemaal,

Ik doe dit jaar mee bij de selectie bij ACTA. Ik had nog enkele vragen:
-Zijn de vragen van de biomedische toets allemaal meerkeuze?
- Mag er op de toets een Binas en/of rekenmachine worden gebruikt?
-Heeft er iemand ervaring met de twee andere toetsen die er op de selctie worden gegeven? Zo ja, hoe hebben jullie je daar op voorbereid?

Groetjes,
1. ja
2. nee en nee
3. niet hahaha je kan er niet echt op voorbereiden

Tandje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 25 januari 2019, 18:46:42 »
Bedankt voor je reactie!! :aanbid:

Tandje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 27 januari 2019, 14:29:38 »
Hi,

Ik vroeg me trouwens ook af of iemand toevallig weet hoeveel aanmeldingen er dit jaar zijn bij ACTA.

Alvast bedankt

Victoria

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 27 januari 2019, 22:02:55 »
Hallo girls,
Heeft iemand de voorbereidingstrainingen gedaan voor ACTA afgelopen weekend?

Pepper

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 30 januari 2019, 12:48:59 »
Hey ik zie veel vragen hier voorbij komen, je kan ze ook stellen in onze groepsapps voor de decentrale selectie!! :)  Je kan gewoon googlen: decentrale selectie acta whatsapp en dan via de invite link joinen!

Eva2001

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 30 januari 2019, 12:56:45 »
Last-minute vragen? Er is nog 1 plekje in de stoomcursus van tentamentrainingen.nl voor de selectie van Tandheelkunde aan ACTA!