Auteur Topic: Decentrale Selectie Tandheelkunde 2018-2019  (gelezen 13542 keer)

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 december 2017, 15:57:23 »
Hi guys!
Ik heb me aangemeld voor de decentrale selectie voor tandheelkunde in Amsterdam dit jaar.  :bounce:
Ik ben alle fora afgegaan naar actuele informatie betreft de decentrale selectie tandheelkunde, maar die zijn er niet meer.. haha ik heb alles al gelezen :P

DUSSSS, aangezien ik zeker weet dat ik niet de enige ben die mee gaat doen aan de selectie, lijkt het me vet leuk als we hier met alle gegadigden een praatgroepje hebben. Alles rondom het onderwerp van de decentrale selectie voor tandheelkunde (mag ook wel van andere universiteiten zijn) hier bespreekbaar maken.

Als er iemand bijv vragen heeft over de selectie procedure, tips voor het leren van de toetsdag 3 februari of tips voor het persoonlijk dossier: COME THROUGH :)

Ik roep alle mede decentrale selectie-gangers, ervaringsdeskundigen en andere gegadigden die dit onderwerp interessant vinden deel te nemen aan dit forum! :D Als je vragen hebt, opmerkingen of informatie hebt wat ons zou helpen, PLZ deel het met ons! Laat me ook weten als je mee leest, en laat een aantal reacties achter zodat we echt kunnen kletsen.  B)

Ik hoop dat er mensen zullen reageren, zou ik super tof vinden want WE'RE ALL IN THIS TOGETHER  :cheers:
Let me know guys, gewoon een reactie plaatsen.

groetjesss

ps. Het zou ook vet handig en leuk zijn als we elkaar zouden kunnen helpen bij het leren van de artikelen die we opgestuurd krijgen voor de toetsdag, om vragen hier te deponeren als het zo ver is :D
« Laatst bewerkt op: 23 december 2017, 00:08:32 door toothfairy »

Katelijn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 december 2017, 11:42:28 »
Hellooo, I'm here!! come on guys, deel jullie ervaring..wij willen allemaal heel graag ons doel bereiken en samen zijn we heeeel sterk

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 december 2017, 12:13:44 »
Hey Katelijn!
Hoe is het? ik vraag me af hoe jij ervoor staat met je persoonlijk dossier (cv en motivatiebrief). Ben je er al mee begonnen? en hoe zijn je overgangscijfers van vwo 5 naar 6?

hihi, ben nieuwsgierig hoe de rest het allemaal doet :D

Anoniempjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 31 december 2017, 02:01:13 »
Heyy, ik doe mee aan track B!!

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2018, 13:34:21 »
Leuk!! ik ook :) 
Ik ben echt nu al zenuwachtig voor de toelatingstoetsen  :fieuw:

Anoniempjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 januari 2018, 19:46:11 »
Hahahaha jaa ik ook! Maarja we zien het wellll. Heb je beetje goede cv / motivatie / cijfers? dat helpt natuurlijk wel

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 02 januari 2018, 20:16:54 »
Nou, in mijn cv staat echt niks bijzonders en mijn cijfers zijn best dramatisch 😅 ik sta gemiddeld n 6,2. Mijn eindexamens gingen niet zo best. :p
Verder heb ik mijn motivatie brief nog niet geschreven.

How about you? Hoe staat het met jouw cijfers, cv en motivatie?

Anoniempjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 januari 2018, 18:07:38 »
Hahahaha oke, jaa  mijn cv is ook niet echt bijzonder.. Nee de motivatiebrief schrijf ik pas wanneer we de opdracht krijgen!

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 januari 2018, 22:42:47 »
aah oke. Ik ga mijn motivatiebrief idd ook dan pas schrijven.  B)
Wat heb jij eigenlijk gedaan na je vwo? (aangezien je ook in track b zit)

Anoniempjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 05 januari 2018, 11:46:01 »
Ik ben dit schooljaar bezig om natuurkunde scheikunde en biologie certificaten te halen, ik had e&m gedaan op school! Jij?
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2018, 14:22:57 door Anoniempjex »

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 08 januari 2018, 17:01:17 »
Nou, ik wist niet zo goed wat ik wilde doen na mijn VWO, ik had het profiel N&G en N&T en ik wist dat ik iets in de gezondheidszorg wilde gaan doen. Uiteindelijk had ik gekozen voor de opleiding HBO verpleegkunde, maar achteraf gezien was dit geen goede keuze. Ik vond de studie veel te makkelijk en ik miste daarom ook de uitdaging. Bovendien sloot het onderwijs van de school waar ik op zat niet goed aan bij mij. Ik had dus besloten om vroegtijdig te stoppen. Ik ben nu sinds 1 januari uitgeschreven en ik heb nu een half tussenjaartje. In de tussentijd was ik er ook van overtuigd dat ik tandheelkunde wil gaan studeren en dat dat een studie is die (hopelijk) beter bij mij past.

Hoe ben jij er eigenlijk op gekomen om tandheelkunde te studeren? Ik ben daar wel benieuwd naar :D

Tooth2018

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 10 januari 2018, 21:39:35 »
Hey allemaal, ik doe ook mee in Amsterdam.  8)

Anoniempjex

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 12 januari 2018, 18:11:00 »
Ooh, leuk! Jaa ik heb vrienden die het studeren, en ik liep een dagje mee en ik vond het echt heel leuk.. vandaar :)

cupcakez

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 14 januari 2018, 17:41:37 »
Hoi, allemaal ik doe ook mee aan de selectie van acta. Ook via route B!

Zijn jullie al bezig met het leren voor de kennis toets?
We al love Cupcakes!!

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 15 januari 2018, 12:25:00 »
Hey allemaal, ik doe ook mee in Amsterdam.  8)

Leuk!! join the club :D Met welke route doe je mee?

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 15 januari 2018, 12:41:42 »
Zijn jullie al bezig met het leren voor de kennis toets?

Nee nog niet, de bestanden krijgen we pas ergens tussen 16 en 19 januari. Hoe staat het bij jouw voorbereidingen? Al bezig met je motivatiebrief en cv? :)

Tooth2018

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 15 januari 2018, 17:48:21 »
Ik doe mee met route B, veel route B gangers zo te zien :P

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 16 januari 2018, 14:05:30 »
jaa inderdaad veel B gangers. Hoe meer zielen hoe meer vreugd haha :lol:
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2018, 14:09:07 door toothfairy »

cupcakez

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 16 januari 2018, 18:35:13 »
Nee nog niet, de bestanden krijgen we pas ergens tussen 16 en 19 januari. Hoe staat het bij jouw voorbereidingen? Al bezig met je motivatiebrief en cv? :)

Ik heb al wel een kleine opzet voor mijn motivatiebrief en cv maar ik wacht ook op de mail van ACTA. Wel heb ik al op de site een voorblad gevonden, deze moet je vooraan in je persoonlijk dossier doen.

Hier de link waar hij staat: https://www.acta.nl/nl/studeren-bij-acta/bachelortandheelkunde/decentrale-selectie/Persoonlijk-dossier/index.aspx

We al love Cupcakes!!

Z

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 16 januari 2018, 20:42:22 »
Hey allemaal, ook ik doe mee aan de selectie bij ACTA via route B! Ik kom uit België en weet niet goed wat te verwachten... Alle tips zijn dus ook voor mij welkom! Weet er iemand trouwens hoeveel aanmeldingen er dit jaar waren?

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 16 januari 2018, 22:03:13 »
Ik heb al wel een kleine opzet voor mijn motivatiebrief en cv maar ik wacht ook op de mail van ACTA. Wel heb ik al op de site een voorblad gevonden, deze moet je vooraan in je persoonlijk dossier doen.

Hier de link waar hij staat: https://www.acta.nl/nl/studeren-bij-acta/bachelortandheelkunde/decentrale-selectie/Persoonlijk-dossier/index.aspx

Super nice dat je al een opzet hebt! en over dat voorblad, goed dat je het zegt, ik wist daar nog niet van af.

Weet er iemand trouwens hoeveel aanmeldingen er dit jaar waren?

vorig jaar waren er aan de UvA 386 aanmeldingen en aan de VU 352 aanmeldingen. je wordt per universiteit apart gerangschikt.

cupcakez

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 18 januari 2018, 16:48:57 »
Heeft iemand de mail al ontvangen?
We al love Cupcakes!!

toothfairy

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 19 januari 2018, 10:35:41 »
Nee ik nog niet

S.A

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 19 januari 2018, 16:38:23 »
Hey allemaal,

Ik doe dit jaar ook mee met de decentrale selectie van Acta route B. Ondertussen is alle studie materiaal bekend gemaakt! Helaas kan ik het nog niet leren, omdat ik nog examens heb voor mijn huidige opleiding  :saai: . Zijn er nog anderen die dit probleem hebben?

Ik ben trouwens ook benieuwd of jullie allemaal hebben meegelopen met een tandarts?

ST

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 19 januari 2018, 17:26:47 »
Hee allemaal!

Ik doe ook mee met de decentrale selectie (route A)

Hey allemaal,

Ik doe dit jaar ook mee met de decentrale selectie van Acta route B. Ondertussen is alle studie materiaal bekend gemaakt! Helaas kan ik het nog niet leren, omdat ik nog examens heb voor mijn huidige opleiding  :saai: . Zijn er nog anderen die dit probleem hebben?

Ik ben trouwens ook benieuwd of jullie allemaal hebben meegelopen met een tandarts?

Helaas heb ik aankomende week toetsweek, dus ik kan er ook nog niet voor leren  :(