Auteur Topic: BNS-toets Tandheelkunde Radboud Universiteit Nijmegen 2020  (gelezen 1135 keer)

A.

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 april 2020, 12:06:12 »
Weet iemand of de mensen van THK uit Brabant dezelfde toets krijgen? En hoe ging de toets bij jullie allemaal in het geheel?

Een aantal vraagjes over de BNS-toets aan jullie allemaal (en zeg er eventjes alsjeblieft bij of je meedoet voor thk of voor gnk):
- Hoe ging de toets echt?
- Hoeveel van de 100 vragen wist je écht niet, heb je gegokt, etc.?
- Hoeveel punten denk je van de 100 punten te hebben gehaald?
- Had je (veel) tijdsnood?
- Hoeveel punten zal je denk je goed moeten hebben om bij de beste 67 kandidaten Tandheelkunde te zitten?
- Hoeveel vragen zullen er, gebaseerd op déze toets, dit jaar, uitvallen?
- Overige ervaringen van 2020 altijd welkom!
- In een mail stond eerst dat er 511 meededen, daarna was er een mail die ging over 456 deelenemers tandheelkunde. Wat is het nou nu op dit moment?
- Hoe werkt het nou met de vrijgemaakte plekjes in de ranglijst voor Brabant? Betekent het dat iedereen 18 plekken hoger zal staan? En dat van 1 tm 18 nog niemand op een plek staat?
- Hoe heb je de matchingstoets goed gedaan? Wanneer, als je wat hebt ingevuld? Wat is slecht, wat is goed?

Nienke Kemps

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2020, 17:45:53 »
Weet iemand of de mensen van THK uit Brabant dezelfde toets krijgen? En hoe ging de toets bij jullie allemaal in het geheel?

Een aantal vraagjes over de BNS-toets aan jullie allemaal (en zeg er eventjes alsjeblieft bij of je meedoet voor thk of voor gnk):
- Hoe ging de toets echt? Bij ging de toets gemiddeld, wist wel veel maar een aantal dingen ook echt niet.
- Hoeveel van de 100 vragen wist je écht niet, heb je gegokt, etc.? Ik denk dat ik 15 dagen echt niet wist.
- Hoeveel punten denk je van de 100 punten te hebben gehaald? Ik heb mijn score al terug en heb 67 vragen goed gemaak.
- Had je (veel) tijdsnood? Zeker niet, was ruim optijd klaar.
- Hoeveel punten zal je denk je goed moeten hebben om bij de beste 67 kandidaten Tandheelkunde te zitten? Ik had dus 67 antwoorden goed en de persoon met de minste fouten had 72 goed. Het hangt natuurlijk ook nog van de matchingstoets af of je toegelaten wordt of niet.
- Hoeveel vragen zullen er, gebaseerd op déze toets, dit jaar, uitvallen? Er zijn 5 vragen weg gelaten.
- Overige ervaringen van 2020 altijd welkom!
- In een mail stond eerst dat er 511 meededen, daarna was er een mail die ging over 456 deelenemers tandheelkunde. Wat is het nou nu op dit moment? Dit is voor mij ook een vraag..
- Hoe werkt het nou met de vrijgemaakte plekjes in de ranglijst voor Brabant? Betekent het dat iedereen 18 plekken hoger zal staan? En dat van 1 tm 18 nog niemand op een plek staat? En wat je zegt klopt idd, plek 1 tot en met 18 zijn zeker opengelaten en misschien nog wel meer voor eventuele fouten.
- Hoe heb je de matchingstoets goed gedaan? Wanneer, als je wat hebt ingevuld? Wat is slecht, wat is goed? Ik heb dit echt persoonlijk gedaan, dus is heeel lastig te zeggen wat goed en wat fout is. Ik denk dat je je vooral moet richen op intrinsieke motivatie.

DSHulp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2020, 08:42:07 »
Hoi A!
Als je selectie gaat doen in Nijmegen kun je deze vragen ook stellen in de WhatsApp groep(en) voor de decentrale selectie, daar delen kandidaten ook ervaringen en tips met elkaar. Deze kun je hier vinden; https://www.decentraleselectiehulp.nl/whatsapp-groepen-decentrale-selectie/
Hopelijk krijg je gauw antwoord op al je vragen! En als je mee gaat doen: veel succes!