Auteur Topic: AMFI 2019  (gelezen 3836 keer)

suusforever

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 27 november 2018, 14:41:55 »
Hey,

ik vroeg me af of er misschien nog meer meiden op dit forum zijn die zich in hebben geschreven bij amfi voor komend jaar of dat nog van plan zijn om te doen.

Ik heb me ingeschreven voor f&b en ben nu bezig met de vragen en motivatiebrief.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vragen soms best moeilijk vind omdat ik niet precies weet wat ze nou precies verwachten.

Hoe is jullie ervaring hiermee?

suusforever

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2018, 15:06:42 »
Ik heb trouwens ook even een facebook groep aangemaakt.

https://www.facebook.com/groups/351208772125211/

Lynn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 november 2018, 11:20:59 »
Hey! Ik heb me ook ingeschreven voor AMFI 19/20 in de richting F&M. Ik had eigenlijk geen moeite met de vragen! Ben inmiddels ingedeeld op 19 januari voor de selectie dag... Zijn er meer mensen die ook F&M selectie doen? Hoe bereiden jullie je voor op deze dag?

lieke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 december 2018, 21:51:05 »
Hallooo!

Ik ben inmiddels aan het wachten op de selectiedag op 19 januari!! Ik heb me ingeschreven voor F&B :). Volgens mij moet je voor F&B op de selectiedag zelf 2 opdrachten doen (dacht ik)?? Je hebt ook een interview met een docent + leerling, wat heel pittig blijkt te zijn. Ik denk dat je heel goed moet weten wat alles inhoudt, dus qua fashion/branding/de opleiding/etccc...

Gelukkig ken ik al wat meiden die het hebben geprobeerd, en die er op zitten. Maar alsnog, ik vind het super spannend! En @suus, ik denk wat je opdrachten betreft is je zelf goed laten zien, want ze willen weten wie ze aannemen.

Tanne

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 januari 2019, 22:20:19 »
Hi, ik heb me ook ingeschreven voor F&B en heb ook selectiedag op 19 jan!!! Hoe bereid jij je voor? :)

grizzle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2019, 15:00:36 »
Ik ben gister naar de open dag geweest en ik heb me ook ingeschreven voor F&B!
x Gooose ♥

lushanreuvers

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 16 januari 2019, 16:16:45 »
Hallooo!

Ik ben inmiddels aan het wachten op de selectiedag op 19 januari!! Ik heb me ingeschreven voor F&B :). Volgens mij moet je voor F&B op de selectiedag zelf 2 opdrachten doen (dacht ik)?? Je hebt ook een interview met een docent + leerling, wat heel pittig blijkt te zijn. Ik denk dat je heel goed moet weten wat alles inhoudt, dus qua fashion/branding/de opleiding/etccc...

Gelukkig ken ik al wat meiden die het hebben geprobeerd, en die er op zitten. Maar alsnog, ik vind het super spannend! En @suus, ik denk wat je opdrachten betreft is je zelf goed laten zien, want ze willen weten wie ze aannemen.

Hoihoi,

Ik heb me ook ingeschreven voor F&B en vroeg me af of je misschien van de andere meiden (die je al kenden en geprobeerd hadden of er al op zitten) weet wat je kan verwachten qua opdracht op de selectie dag!

Xx

Lana swart

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 18 januari 2019, 23:21:58 »
Heb me voor F&B aangemeld (de internationale) heb 16 feb selectiedag.
Succes iedereen die de 19de selectiedag heeft. (hoop dat jullie je ervaringen delen)

lenthe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 01 februari 2019, 17:15:56 »
Hoihoi,

weet iemand wat er gevraagd wordt in de onlinetoets die je thuis of op de selectiedag moet maken?
Kan het nergens vinden en heb echt geen idee wat ik er van kan verwachten

xxx

Lenthe

suusforever

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 01 februari 2019, 18:12:28 »
Hey, morgen heb ik selectiedag ik ben best wel zenuwachtig. Is er iemand hier die hem toevallig ook morgen heeft?
Ik kreeg trouwens een mailtje dat ik de toets thuis kon maken, ik zal laten weten wat je ongeveer kunt verwachten.

xx Suus

grizzle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 februari 2019, 15:13:45 »
en??
x Gooose ♥

Lana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 14 februari 2019, 20:31:22 »
Heb de test gemaakt en alle vragen bewaard, dus als mensen meer willen weten kan je het aan me vragen

suusforever

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 21 februari 2019, 20:34:31 »
Hey
Tijdje geleden, heb inmiddels mijn percentage terug gekregen. Ik heb 70% hopelijk is het genoeg. Zijn er al meer mensen die hun percentage hebben gekregen?

Lana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 15 maart 2019, 14:59:20 »
Heb net mijn percentage binnen. Heb 75% ben beetje teleurgesteld vooral omdat ze in de mail alles zowat goed vonden maar 1 ding wat minder.
Heb 2 vriendinnen die er nu op zitten en die hadden onder de 60% dus is kans dat we aangenomen worden maar vind dit percentage net te on duidelijk.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 12 mei 2019, 15:31:39 »
hoi! ik weet dat dit topic voor 2019 is maar omdat er nog geen topic voor het volgende jaar is vraag ik het toch even. ik ben van plan om in 2020  naar het amfi te gaan. ik wil graag fashion & design gaan doen. ik heb alleen geen portfolio en daarom wil ik de komende maanden hard aan de slag om een goed en overtuigend portfolio te maken. ik heb alleen geen idee hoe ik het goed op kan vullen. ik ben sinds januari begonnen met naaien en af en toe maak ik kleding. maar echt meer dan een paar hele simpele dingen kan ik nu nog niet maken. dus ik weet niet of het de moeite waard is om dat erin te doen, omdat het niet echt uitgebreide collecties/kleding stukken zijn zoals ik bij sommige andere zie. verder leek het mij ook wel leuk om ontwerp tekeningen te maken omdat ik best wel veel ideeën heb. alleen kan ik echt totaal niet tekenen. dus is het erg als je tekeningen niet mooi zijn of zouden jullie het dan juist afraden omdat het misschien rommelig kan overkomen? als ik wat tips zou kunnen krijgen en evt. nog ideeën wat ik er nog meer in zou kunnen doen zou het heel fijn zijn :)

Kairos

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 13 mei 2019, 15:21:46 »
hoi! ik weet dat dit topic voor 2019 is maar omdat er nog geen topic voor het volgende jaar is vraag ik het toch even. ik ben van plan om in 2020  naar het amfi te gaan. ik wil graag fashion & design gaan doen. ik heb alleen geen portfolio en daarom wil ik de komende maanden hard aan de slag om een goed en overtuigend portfolio te maken. ik heb alleen geen idee hoe ik het goed op kan vullen. ik ben sinds januari begonnen met naaien en af en toe maak ik kleding. maar echt meer dan een paar hele simpele dingen kan ik nu nog niet maken. dus ik weet niet of het de moeite waard is om dat erin te doen, omdat het niet echt uitgebreide collecties/kleding stukken zijn zoals ik bij sommige andere zie. verder leek het mij ook wel leuk om ontwerp tekeningen te maken omdat ik best wel veel ideeën heb. alleen kan ik echt totaal niet tekenen. dus is het erg als je tekeningen niet mooi zijn of zouden jullie het dan juist afraden omdat het misschien rommelig kan overkomen? als ik wat tips zou kunnen krijgen en evt. nog ideeën wat ik er nog meer in zou kunnen doen zou het heel fijn zijn :)

Wellicht kun je ook kijken naar een oriëntatiecursus of vooropleiding op een kunstacademie. Dan kun je zowel je tekenen ontwikkelen als je kunstzinnigheid.

Lana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 14 mei 2019, 17:15:26 »

Ik heb zelf de vooropleiding op artez gedaan. Ik weet niet precies wat amfi fashion design wilt zien maar dit is wat ik heb mee gekregen van anderre creative opleidingen.
Je hoeft zeker niet al geweldig te zijn.. Ook niet in tekenen want dat leer je daar wel. Ze willen vaak gewoon jouw creativitijd zien. Ook vonden ze het bij mij interesant om zien dat ik ook met de wereld bezig was (weet niet hoe ik dit moet zeggen). Je eigen mening en ideeen laten zien. Probeer collages te maken of gewoon wat proefjes met stof of anderre materialen te maken. Ik weet niet of amfi dit ook heeft maar artez wou niet dat je kleding enzo liet zien... Ze nemen je namelijk niet aan als naaister maar meer om je potentie. Kijk eens op instagram naar mensen die al op de opleidingen zitten en kijk wat ze doen daar kan je mischien ideeen opdoen. Ik ben voor international branding aangenomen en heb bijv als extra in mijn portfolio posters gemaakt gebaseerd op een female empowerment movement waar ik een boek over gelezen had.
Als je meer wilt weten of vragen stuur me een dm (geen idee of dat hiet kan)