Auteur Topic: Agenda voor studenten  (gelezen 482 keer)

Lise

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 25 juni 2018, 22:41:03 »
Hi ladies,

ik ga aankomend jaar studeren (Bèta-gamma, aan de UvA), maar ik heb geen idee wat voor agenda ik moet halen. Ik had voorheen altijd van die normale schoolagenda's maar afgelopen jaar begon ik te merken dat dat voor een drukker leven toch niet heel handig werkt.

Nu zit ik te denken dat zo'n agenda met verticaal de dagen met een tijdlijn handig zou zijn, maar daar zijn de lijntjes zo klein en is dus superweinig ruimte.

Ik vind de Hobonichi (Cousin) heel leuk maar ik zou niet weten waar ik die vandaan moet halen. (Zie hieronder, meteen met verticale dagen.)

Heeft iemand tips voor alternatieven of andere handige agenda's? Ik zoek iets van ongeveer A5 formaat met wekelijkse en/of dagelijkse planning, het liefst met geruit papier en niet te duur (in ieder geval niet meer dan E30, liefst onnder E25).

Yahya

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2018, 23:33:16 »
Het merk Moleskine heeft fijne, simpele agenda's. Ze hebben verschillende soorten zoals vertical, horizontal, ruled, dotted... Ook zijn de groottes variërend van pocket size tot XL. Misschien vind je daar wat tussen!
Perseverance.

Lise

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2018, 23:58:18 »
Het merk Moleskine heeft fijne, simpele agenda's. Ze hebben verschillende soorten zoals vertical, horizontal, ruled, dotted... Ook zijn de groottes variërend van pocket size tot XL. Misschien vind je daar wat tussen!

Ik ben inderdaad al bekend met moleskine, maar ik las dat die een paar jaar terug zijn gestopt met verticale planners.. Jammer, volgensmij zijn hun agenda's top maar hun andere indelingen zijn niet echt wat voor mij 😕

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2018, 09:39:38 »
ik gebruik gewoon een 3 euro agenda van de hema :')
Me gusta

Juno

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2018, 11:39:08 »
--
« Laatst bewerkt op: 05 september 2018, 17:13:39 door Juno »

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2018, 13:54:48 »
ik gebruik gewoon een 3 euro agenda van de hema :')
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Atosenzosja

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2018, 14:04:36 »
Ik heb zo’n standaard zwarte (je hebt ze ook in het donker blauw) kantooragenda. A4 formaat, verticale dagen. Niet praktisch meenemen maar genoeg ruimte om alles nauwkeurig in en op te schrijven.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 26 juni 2018, 16:33:59 »
Kun je niet anders zo´n agenda met dagplanning gebruiken?
Je hebt dat misschien niet een weekoverzicht maar je kunt wel een hele pagina voor 1 dag gebruiken.
En anders een online agenda op je telefoon/laptop? Daar zweert mijn vriend weer bij namelijk.