Girlscene Forum

Girlscene => Verkoop! => Topic gestart door: xenon. op 05 december 2019, 16:23:09

Titel: Help mijn moeder om ook een leuke kerst te hebben :)
Bericht door: xenon. op 05 december 2019, 16:23:09
Hoi allemaal,

Ik weet niet zeker of dit mag op dit forum, zo niet dan hoor ik het graag.

Om het verhaal samen te vatten:
Mijn moeder en ik hebben het best krap met geld, nu heb ik gelukkig een bijbaan waardoor ik niet meer afhankelijk ben van het geld van mijn moeder. Mijn moeder heeft sinds juli ongeveer gespaard voor kerst, zodat ze kerstcadeautjes voor mij en mijn broer kon kopen. Ze had hier 100 euro voor gespaard!
Nu kwamen mijn moeder en ik thuis en zagen we dat mijn hond een hele gezwollen poot had met een wond er om heen en zijn dus naar de dierenarts gegaan, omdat hij pijn had. De dierenarts kostte uiteindelijk 110 euro en aangezien mijn moeder geen geld hiervoor had heeft ze het van het gespaarde kerstgeld betaald.
Nu heeft ze geen zin meer in kerst, omdat ze het niet leuk vind dat ze niet iets kleins kan halen voor de mensen waar ze om geeft.
Ik zou haar graag de 100 euro voorschieten, maar ook ik heb dit helaas niet.

Nu heb ik een tikkie gemaakt van 0,25 euro en deze gestuurd naar vrienden en heb dus nu 3,25 opgehaald al.

Ik heb een aparte tikkie gemaakt voor de mensen die ik graag ook om een gunst wil vragen, waar je het bedrag zelf in mag voeren. Zelfs als ik alleen maar 0,10 euro krijg kan dat enorm helpen als veel mensen het doen.

De tikkielink is: https://tikkie.me/pay/p61n96t5p3qgu9m2u2v9

Al het opgehaalde geld ga ik aan mijn moeder geven en ik zal het eindresusltaat (als die er is) hier nog plaatsen!

Fijne kerst alvast :)
Titel: Re: Help mijn moeder om ook een leuke kerst te hebben :)
Bericht door: Curly op 11 december 2019, 14:52:55
De link werkt niet meer
Titel: Re: Help mijn moeder om ook een leuke kerst te hebben :)
Bericht door: Sisil op 03 januari 2020, 17:30:20
So funny))) :blush: