Girlscene Forum

Girlscene => Seks & zo => Topic gestart door: Cheeseslicer op 26 september 2010, 15:51:27

Titel: Verder gegaan; spijt
Bericht door: Cheeseslicer op 26 september 2010, 15:51:27
Ik heb met schoolkamp een jongen leren kennen. Ik vond hem opzich wel leuk en heb toen met hem gezoend. Maar direct daarna vertelde hij dat hij eigenlijk een ander meisje leuker vond dan ik. Eigenlijk maakte het me niet zo veel uit want ik was toch niet verliefd op hem, maar toch zat ik er wel erg over in.
Gisteravond was ik de hele avond alleen thuis en had ik een msn gesprek met hem. Op een gegeven moment vroeg hij of ik zo weer hetzelfde zou doen als op kamp. Ik zei: ja ik denk wel dat ik het zo weer opnieuw zou doen. Toen zei hij: ja ik zou het ook zo weer doen.
Hij vroeg toen na een tijdje: als ik langs zou komen, en er zou wat gebeuren, wat dan?
Ik zei: ja, dat weet ik niet..
Toen vroeg hij of hij langs mocht komen en ik zei ja. ik weet niet waarom, het was gewoon te verleidelijk.
Hij kwam naar mij toe en we hebben eerst film gekeken. Toen ging het balletje vanzelf weer rollen en begonnen we eerst te zoenen. Toen zijn we ook verder gegaan. We hebben ''het'' niet gedaan, maar wel andere dingen. En dat terwijl we eigenlijk helemaal niet verliefd zijn op elkaar.
Nu heb ik heel erg last van een schuldgevoel. Niet zo zeer vanwege het feit dat ik verder ben gegaan zonder iets voor hem te voelen, maar vooral tegenover mijn ouders. Dat klinkt heel vreemd voor veel mensen, maar ik vertel letterlijk alles aan mijn moeder. En dit durf ik niet tegen haar te vertellen. Ik ga het vanavond denk ik wel doen, hoe moeilijk het ook is.
Verder is mijn grootste angst dat er een roddel wordt verspreid door de school. Als dat gebeurt ben je er gewoon geweest bij mij op school. Ik zit op een vrij kleine school dus iedereen weet het binnen no time, althans, als hij het doorvertelt aan iemand. Ik heb tegen hem gezegd dat niemand het hoeft te weten wat we hebben gedaan, maar ik ken hem nog helemaal niet goed en ik weet niet of ik hem kan vertrouwen. Ik ben zo bang voor roddels!
Sorry voor het lange verhaal, maar ik wilde het graag even kwijt.
Bericht door: letseatcookies op 26 september 2010, 15:58:51
over die roddels moet je echt met hem erover praten,
bij ons op school is dat namelijk precies hetzelfde,
en dat van je moeder moet je ook proberen te vertellen, als je zo'n goeie band hebt met je moeder mag dat niet stuk gaan,
succes:]
Bericht door: Brod op 26 september 2010, 16:00:54
Eerst en vooral: het is gebeurd. Daar kan je niets meer aan veranderen, dus stop met erover te piekeren.

Nu, over die andere problemen. Je ouders hoeven niet alles van je te weten. Als je volwassen bent, ga je toch ook niet elk detail van je seksleven aan je moeder vertellen? Zij doet dat toch ook niet bij jou?
Natuurlijk moet je dat wel doen als je denkt dat het een opluchting zal zijn, maar niet omdat je vindt dat je dat moet doen als teken van respect.

Over die roddels, tja. Daar kan je weinig tegen beginnen. Ga er gewoon van uit dat hij dat niet zal doen. Als hij dat wel doet, maak je maar nog eens een topic aan en dan zien we wel hoe we daar uit komen ;) Zolang het nog niet is gebeurd, moet je je daar geen zorgen over maken.
Bericht door: Brod op 26 september 2010, 16:03:12
En mocht je je nog ongerust maken:

je kan altijd zeggen dat hij liegt om zijn zielig klein ego op te krikken.
Of je kan rondvertellen dat hij een kleine heeft etc.

Oplossingen genoeg (:
Bericht door: Cheeseslicer op 26 september 2010, 16:19:43
bedankt, dit help me echt:)
Bericht door: beverr op 26 september 2010, 16:24:14
Ik zou dit eigenlijk niet tegen mn moeder vertellen, gewoon omdat ouders denk ik liever niet van hun dochters horen dat ze verder gaan met de eerste de beste jongen (sorry dit klinkt heel bot, maar zo zou mijn moeder het opvatten laughing7.). Als je het wil kan het natuurlijk wel, ik weet niet hoe je moeder hierop zou reageren.
En dat van die roddels, gewoon blijven ontkennen. Als iemand het aan je vraagt zeg je gewoon dat hij wel bij je langs is geweest maar dat jullie niks meer hebben gedaan dan film kijken, dus dat hij liegt :')
Bericht door: . op 26 september 2010, 16:24:20
Ik ben het wel eens met Brod, wat gebeurd is is gebeurd. En je hoeft inderdaad niet alles aan je ouders te vertellen. Maar ik snap wel een beetje wat je bedoelt met dat 'schuldgevoel', ik ken het wel een beetje. Ik denk ook vaak dat als ik iets zou doen, dat anderen het niet zouden goedkeuren, niet zozeer voor mijn ouders, maar meer voor andere mensen. Maar van de andere kant, als je het gewoon voor je houdt, zou dat eigenlijk geen probleem moeten zijn en moet je vooral doen wat je zelf wil. En als jullie afgesproken hebben niks te zeggen, zou het stom van hem zijn als hij het wel door zou vertellen.
Bericht door: Cheeseslicer op 26 september 2010, 16:45:10
up
Bericht door: Musiciannotes op 26 september 2010, 17:07:35
Ik sluit me bij Brod aan.

Verder vind ik echt niet dat je het aan je moeder hoeft te vertellrn, ze hoeft zoiets toch niet te weten?
Bericht door: Philyra op 26 september 2010, 21:18:49
Je hoeft inderdaad niet alles tegen je moeder te vertellen, ooit stopt dit, misschien is dit wel het moment. Ook jij wordt volwassen.

Ik snap dat je bang bent voor roddels, hier is helaas niet zoveel aan te doen.
Wat je wel kunt veranderen is jouw houding tegenover de roddels, stel je zelfverzekerd op en als je wilt ontken je het gewoon.

Succes, je zult zien dat alles wel goed komt :)
Bericht door: BellyBag op 27 september 2010, 17:16:03
Ik snap niet helemaal waarom je verdergaat met iemand waar je niet verliefd op bent, maar ik snap wel dat het op zo'n moment heel verleidelijk is.
Wil je verder niks met hem beginnen? Want dan moet je wel duidelijke afspraken maken, anders denkt ie straks dat ie jou wel kan bellen als ie 'gewoon even zin in seks heeft'.
Bericht door: ikzijhaar op 28 september 2010, 12:14:27
Ik zou het ook niet tegen je moeder vertellen, denk niet dat je moeder daar echt gelukkiger van wordt. Je seksleven is meer iets wat je voor jezelf houdt of anders misschien met een vriendin deelt, dat (http://www.fairflirt.nl) is voor mij in ieder geval zo. Denk niet dat mijn moeder wil weten wat ik in bed doe.

En over die roddels. Misschien vertelt hij het wel tegen niemand, want wil hij ook niet dat het uitkomt. Want zoals Brod zegt je kan altijd lullige opmerkingen terugmaken.
Bericht door: Anonymous op 28 september 2010, 18:03:56
Ik heb ook zo'n relatie met mijn moeder, en ik denk dat het je best wel op zal luchten als je het haar vertelt. Ik denk ook niet dat ze je er erg op aan zal kijken, maar dit kan ik natuurlijk niet zeker weten.

Over de roddels, als ik jou was zou ik nog eens met die jongen gaan praten om hem duidelijk te maken dat je echt niet wilt dat iemand dit te weten komt.

En ik ben het eens met  xIreentje, het komt vast wel goed. ;]
Bericht door: Hopexox op 28 september 2010, 18:08:28
Dit heb ik gehad in de vakantie.
Die jongen was 3 jaar ouder dan mij en dus 'interessant' en hij vodn mij wel leuk terwijkl ik hem neit leuk vond
En ik heb zoo'n spijt
Elke dag krijg ik een soort van flash backs
En voel ik me vies en goedkoop.
Ik heb nu best het gevoel dat ik nooit van een jongen zou kunnen houden..

Beetje raar verhaal maar ik zit er erg heel mee, ik snap wat je bedoelt.
Maar bij jou is het meer de roddels ??
Bericht door: O216 op 28 september 2010, 21:38:10
ik heb dit gehad, ik had iets gedaan bij een vriend van me. en een andere vriend waar ik ruzie mee kreeg vond het leuk om het aan alle 4e klassen te vertellen. maar iedereen bij mij op school weet eigenlijk wel dat die geen ruzie met mij moet maken. als iemand me erop wil pakken krijgt ie echt klappen want ik vind dat zo zwak he. ik heb er ook spijt van!
Bericht door: O216 op 28 september 2010, 21:39:24
je moet gewoon dik tegengas geven als het een keer uitkomt. nothing to loose denk ik altijd maar, veel erger kan het bij mij niet worden
Bericht door: bette17xxx op 29 september 2010, 20:57:11
ik heb ook wel eens iets gedaan wat niet de hele school hoefte te weten
ik snap dat je er mee zit, ik weet niet heel goed advies te geven alleen. als er roddels rond gaan , dan gaan sommige mensen kut doen, maar er zijn ook wel mensen die weten hoe kut roddels zijn en het ook niet geloven of er niks van aantrekken.
klinkt stom maar je moet gewoon afwachten , wat er gebeurd en uiteindelijk komt het wel goed
Bericht door: Anonymous op 29 september 2010, 21:20:45
ik heb een beetje hetzelfde gehad. inclusief de roddel.
Ik heb gewoon tegen iedereen gezegd dat het niet waar was, ik heb maar tegen twee mensen verteld dat het wel waar was, en dat waren mijn beste vriendin en mijn beste vriend (tevens een van de beste vrienden van die jongen. beetje rare situatie, maar wel fijn dat ik het er met hem over kon hebben.)

Ik vertel ook bijna alles tegen mijn moeder. (als ik uitga vraagt ze altijd de volgende ochtend of ik nog met jongens heb gezoend. niet dat ik dat altijd doe, maar als ik het wel doe, vertel ik haar dat. ze heeft me ook een keer verteld dat ze 'andere dingen' echt niet hoeft te weten.)  Ik heb dit dus ook niet tegen haar verteld.
Ik had er trouwens niet zo heel veel spijt van. Ik vond het alleen 'spijtig' dat die jongen blijkbaar niet te vertrouwen was, en dat het heel de school is rond gegaan. Maar veel van mijn vrienden/vriendinnen tegen wie ik gewoon gezegd heb dat het niet waar was, hebben het voor me opgenomen, waardoor de roddel een stuk minder is geworden. (Inclusief de vriend&vriendin die ik in vertrouwen heb genomen).
Bovendien stond die jongen niet zo goed bekend.

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn 'ervaring', haha!
Bericht door: TheNailAddict op 29 september 2010, 21:25:27
Ik heb dat ook gehad, ook dat mensen het te weten kwamen en erover gingen praten enzo. Ik heb gewoon alles ontkend.
Bericht door: Sophieee_x op 03 oktober 2010, 11:28:39
Ik weet dat het moeilijk is, maar zie het als weer een ervaring rijker. Ik heb ook spijt dat ik met mn eerste vriendje iets verder ben gegaan. Maar ik kan daar nu toch niks meer aan doen!
Bericht door: CatEyes op 28 oktober 2010, 18:20:55

Ik weet dat het moeilijk is, maar zie het als weer een ervaring rijker. Ik heb ook spijt dat ik met mn eerste vriendje iets verder ben gegaan. Maar ik kan daar nu toch niks meer aan doen!

dit heb ik ook.
Mja het is gebeurt en we kunnen het niet meer terug draaien..
Bericht door: Thewayiloveyou op 29 oktober 2010, 11:32:35
Als hij wat over jou en die ''avond'' verteld moet je tegen mensen vertellen dat hij een druiper heeft . doet t altijd goed ghehe :)
Bericht door: TheFair op 29 oktober 2010, 11:39:34

Als hij wat over jou en die ''avond'' verteld moet je tegen mensen vertellen dat hij een druiper heeft . doet t altijd goed ghehe :)

haha mean,
ookal zou ik dan wel zeggen dat je meteen gestopt bent toen je dat zag:+