Girlscene Forum

Girlscene => Seks & zo => Topic gestart door: Naomimetteveelvragen op 05 januari 2020, 00:45:13

Titel: Ouders seks horen hebben
Bericht door: Naomimetteveelvragen op 05 januari 2020, 00:45:13
Hey hoi,
Ik hoor mijn ouders bijna elke avond seks hebben, ik kan er nooit van slapen en blijf vaak net zo lang wakker totdat hun klaar zijn. Vaak doe ik dan oortjes in en wacht ik een half uur. Of ik stamp mijn weg richting de wc om duidelijk te maken dat ik er ook nog ben. Ik heb wel eens hints gegeven als in 'jullie sliepen nog niet wat ik hoorde jullie' of 'het is wel gehorig in huis' maar ze begrepen het nooit. Ook mijn zusje heeft er last van en komt daar mee naar mij toe. Ik durf er niet bij mijn ouders over te beginnen. Wat kan ik doen?
Titel: Re: Ouders seks horen hebben
Bericht door: Jade van vliet x op 05 januari 2020, 02:06:56
Hallo
Wat verveeld dat je hier last van hebt ik heb het zelf nog nooit gehoord maar het lijkt me wel vervelend om te horen zeker als het zo vaak is als ik jou was zou ik samen met je zus naar je vader/moeder gaan of als je dat lastig vind kun je het ook op een briefje schrijven x
Bericht door: Jade van vliet x op 05 januari 2020, 02:07:16
Hallo
Wat verveeld dat je hier last van hebt ik heb het zelf nog nooit gehoord maar het lijkt me wel vervelend om te horen zeker als het zo vaak is als ik jou was zou ik samen met je zus naar je vader/moeder gaan of als je dat lastig vind kun je het ook op een briefje schrijven x
Bericht door: FlowerYoongii op 05 januari 2020, 18:48:27
Ik raad je aan om van die oordopjes te kopen. Deze rol je heel klein op en ze zetten dan uit als je ze in je oren doet. Hierdoor hoor je helemaal niets meer. Als je die gewoon indoet elke avond als je gaat slapen, dan heb je er geen last meer van. Ik draag ze altijd als ik bij iemand logeer voor het geval dat iemand snurkt. Ik heb er zelfs vuurwerk niet meer door gehoord toen ik wilde slapen en iedereen het nog afstak.

Bij veel winkels kun je ze kopen, bijvoorbeeld bij kruidvat. Ze zijn niet zo duur ook, vijftig cent tot een euro per setje, volgens mij.