Girlscene Forum

Girlscene => Seks & zo => Topic gestart door: cherrypie op 31 januari 2019, 23:27:35

Titel: niet genieten van penetratie
Bericht door: cherrypie op 31 januari 2019, 23:27:35
hoi hoi
ik heb sinds een tijdje een vriend en heb ook (voor het eerst) seks met hem, maar we hebben het nu een aantal keer gedaan maar ik geniet er niet echt van wanneer hij me dus penetreert, dus 'echte seks'.
Is dit iets wat altijd zo zal blijven, of wordt penetratie op den duur ook echt fijn? Want ik vind het nu gewoon heel overweldigend en het ik vind het na 10min ook wel mooi geweest puur omdat ik het gewoon niet lekker ofzo vind..  :fieuw:

edit; we doen (gelukkig) wel meer dan alleen penetratie! maar het gaat vooral om of dat misschien nog komt, of juist niet..?
Titel: Re: niet genieten van penetratie
Bericht door: Crystalfire op 01 februari 2019, 07:20:06
Doet ie geen andere dingen bij je? Alleen penetratie klinkt inderdaad saai.
Bericht door: krulpatat op 01 februari 2019, 11:03:34
Seks draait niet alleen om piemel in de opening (grof gezegd)
Seks draait om het hele plaatje, het voorspel, elkaar opgewonden maken en als hoogtepunt de daadwerkelijke seks.

Als ik jullie was zou ik echt uitproberen wat voor jullie werkt. (extra lange voorspel, ontdek elkaar en jezelf en probeer verschillende dingen uit) Seks hoort namelijk iets speciaals te zijn waar jullie beide van moeten genieten.
Bericht door: Ms.Jackson op 01 februari 2019, 11:04:44
Ik herken het wel TS. Ikzelf vind seks ook niet bijzonder en hoeft van mij ook niet. Had ik bij mijn ex en bij mijn huidige vriend.
Geen idee wat je eraan kan doen... Met mijn ex van alles geprobeerd, maar het werkte niet.

Nc
Bericht door: cherrypie op 02 februari 2019, 19:14:40
Seks draait niet alleen om piemel in de opening (grof gezegd)
Seks draait om het hele plaatje, het voorspel, elkaar opgewonden maken en als hoogtepunt de daadwerkelijke seks.

Als ik jullie was zou ik echt uitproberen wat voor jullie werkt. (extra lange voorspel, ontdek elkaar en jezelf en probeer verschillende dingen uit) Seks hoort namelijk iets speciaals te zijn waar jullie beide van moeten genieten.

neee dat begrijp ik, gelukkig doen we veel meer dan alleen penetratie haha :bounce: maar ik vind het toch jammer dat wanneer het erop aan komt hij wel geniet en ik niet, ik vroeg het me vooral af omdat penetratie toch echt nieuw voor me is en dat ik er misschien aan moet 'wennen', en of andere meiden het wel fijn vonden.
Bericht door: krulpatat op 03 februari 2019, 10:36:11
Ik weet nog dat ik in het begin het ook helemaal niet zo lekker vond. Het heeft echt wel een tijdje geduurd voordat ik er echt van ging genieten.

Misschien is dat het?
Ik heb nogsteeds wel het idee dat seks voor jongens heel anders is. Hun genieten inderdaad intens. Ik vind seks ook wel lekker, maar als ik het moet vergelijken met mijn vriend is het toch anders
Bericht door: kopjechino op 03 februari 2019, 11:21:37
Ik vind het wel erg fijn voelen. Ben je wel opgewonden genoeg? Misschien moet je het tijd geven.
Bericht door: Flipflups op 03 februari 2019, 14:19:42
Bij mij heeft dat inderdaad ook even geduurd. Ik denk dat ik pas na een maand of 3, misschien 4, zoiets had van; goh ja dit voelt fijn, en toen kon ik er ook echt naar uitkijken om seks te hebben. Daarvoor keek ik vooral naar het voorspel, dat vond ik fijner, en de seks daarna was niet per se onprettig, maar gewoon niet zo bijzonder. Nu ervaar ik het voorspel echt als "voorbereiding", en is het moment dat we seks hebben voor ons allebei een soort opluchting, echt een moment dat de opgebouwde spanning eruit komt. Wat wij ook wel eens doen is voorspel zonder klaarkomen, waardoor je dus wel heel opgewonden wordt en dan seks hebt.
Bericht door: cherrypie op 03 februari 2019, 17:24:56
Bij mij heeft dat inderdaad ook even geduurd. Ik denk dat ik pas na een maand of 3, misschien 4, zoiets had van; goh ja dit voelt fijn, en toen kon ik er ook echt naar uitkijken om seks te hebben. Daarvoor keek ik vooral naar het voorspel, dat vond ik fijner, en de seks daarna was niet per se onprettig, maar gewoon niet zo bijzonder. Nu ervaar ik het voorspel echt als "voorbereiding", en is het moment dat we seks hebben voor ons allebei een soort opluchting, echt een moment dat de opgebouwde spanning eruit komt. Wat wij ook wel eens doen is voorspel zonder klaarkomen, waardoor je dus wel heel opgewonden wordt en dan seks hebt.

Okee dankjewel!! en de rest ook :)