Girlscene Forum

Girlscene => Seks & zo => Topic gestart door: Sandeenni op 10 februari 2021, 18:16:18

Titel: Ik genoot niet van de seks
Bericht door: Sandeenni op 10 februari 2021, 18:16:18
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een hele lieve vriend en we zijn echt gek op elkaar. We zijn al vaker met elkaar naar bed gegaan. Meestal vind ik het heel opwindend, maar gisteren was het even anders. We hadden eerst voorspel waarin we allebei waren klaargekomen. Een paar uur later gingen we weer verder. Ik was toen ook opgewonden genoeg, maar ik genoot echt niet van zijn penetratie. Het begon wel oké, maar na een tijdje had ik er genoeg van. Ik liet hem nog even doorgaan, in de hoop dat het snel over zou zijn. Maar het duurde maar! Uiteindelijk heb ik heb gestopt voordat hij helemaal klaar was. Ik kon gewoon niet meer:(.

Ik weet dat de meeste vrouwen niet klaar kunnen komen van penetratie, maar ik genoot hier ook niet eens een beetje van. Ik hield mijn tanden op elkaar en bleef hopen dat we er snel klaar mee waren. Ik wilde hem ook liever niet zeggen dat hij ermee op moest houden. Dat zou hebben gevoeld alsof ik hem teleur zou stellen. Toen ik het hem uiteindelijk aangaf deed hij er helemaal niet moeilijk over, maar dat gevoel bleef er wel.

Is het normaal dat de penetratie eigenlijk helemaal niet hoeft voor mij? Is het niet gek, dat zou toch eigenlijk wel horen?
Titel: Re: Ik genoot niet van de seks
Bericht door: Melisa op 10 februari 2021, 19:56:13
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een hele lieve vriend en we zijn echt gek op elkaar. We zijn al vaker met elkaar naar bed gegaan. Meestal vind ik het heel opwindend, maar gisteren was het even anders. We hadden eerst voorspel waarin we allebei waren klaargekomen. Een paar uur later gingen we weer verder. Ik was toen ook opgewonden genoeg, maar ik genoot echt niet van zijn penetratie. Het begon wel oké, maar na een tijdje had ik er genoeg van. Ik liet hem nog even doorgaan, in de hoop dat het snel over zou zijn. Maar het duurde maar! Uiteindelijk heb ik heb gestopt voordat hij helemaal klaar was. Ik kon gewoon niet meer:(.

Ik weet dat de meeste vrouwen niet klaar kunnen komen van penetratie, maar ik genoot hier ook niet eens een beetje van. Ik hield mijn tanden op elkaar en bleef hopen dat we er snel klaar mee waren. Ik wilde hem ook liever niet zeggen dat hij ermee op moest houden. Dat zou hebben gevoeld alsof ik hem teleur zou stellen. Toen ik het hem uiteindelijk aangaf deed hij er helemaal niet moeilijk over, maar dat gevoel bleef er wel.

Is het normaal dat de penetratie eigenlijk helemaal niet hoeft voor mij? Is het niet gek, dat zou toch eigenlijk wel horen?

Nee hoor, niet raar.
Leer jezelf gewoon goed kennen, kijk wat je wel lekker vindt en focus daar op.
Penetratie hoeft van mij ook niet eeuwig te duren.

Je bent wel opgewonden dus je bent denk ik niet aseksueel? Neem gewoon de tijd. Je bent nog jong, er kan nog veel veranderen of ontwikkelen.

Penetratie is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van seks, maar jij moet niks doen waar je je niet goed bij voelt.
Bericht door: Evalien op 10 februari 2021, 21:38:03
Dat is vrij normaal hoor. Bovendien kan het ook verschillen per keer. Als het niet fijn is, vooral wel aangeven en iets anders proberen. Er zijn zoveel dingen die je kunt doen op gebied van seks, penetratie is niet het enigste.

Waarom lieten jullie zoveel tijd tussen het voorspel en penetratie zitten? Het kan zijn dat je daardoor bijvoorbeeld droger was en het daardoor ook minder prettig aanvoelde.
Bericht door: Roses op 11 februari 2021, 10:05:45
Nee hoor, niet raar.
Leer jezelf gewoon goed kennen, kijk wat je wel lekker vindt en focus daar op.
Penetratie hoeft van mij ook niet eeuwig te duren.

Je bent wel opgewonden dus je bent denk ik niet aseksueel? Neem gewoon de tijd. Je bent nog jong, er kan nog veel veranderen of ontwikkelen.

Penetratie is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van seks, maar jij moet niks doen waar je je niet goed bij voelt.

Ik vind dit een heel rare opmerking. Dat je opgewonden bent, heeft niks met aseksualiteit te maken. Dan heb je helemaal geen behoefte aan seksuele activiteiten.
Seks is niet alleen penetratie.
Heel weinig vrouwen kunnen klaar komen door penetratie. Ik vind het niet gek dat het niet fijn voelt. Meerdere standjes proberen kun je proberen
Bericht door: Melisa op 11 februari 2021, 11:33:09
Ik vind dit een heel rare opmerking. Dat je opgewonden bent, heeft niks met aseksualiteit te maken. Dan heb je helemaal geen behoefte aan seksuele activiteiten.
Seks is niet alleen penetratie.
Heel weinig vrouwen kunnen klaar komen door penetratie. Ik vind het niet gek dat het niet fijn voelt. Meerdere standjes proberen kun je proberen

Doe ff normaal zeg, wat is daar nou weer heel raar aan? Het enige wat ik zeg is dat ze dus niet aseksueel is, omdat ze wel opgewonden is op andere momenten.
De meeste vrouwen kunnen niet klaarkomen van penetratie, maar het doel zou ook niet klaarkomen moeten zijn denk ik. Seks is niet alleen penetratie, en voorspel duurt bij mij vaak ook minstens zo lang, maar seks zonder penetratie is voor mij een no-go.
Ik weet dat dat voor veel mensen zo is, dus als je het écht niet fijn vindt dan is het verstandig iemand te zoeken waar je op een lijn mee zit.
Dat lijkt me bij TO nog niet aan de orde, want ze is nog jong en genoot er op andere momenten wel van.
Bericht door: Roses op 11 februari 2021, 11:48:15
^^Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor, sorry. Ik vond het alleen gek dat je aseksualiteit erbij betrok