Girlscene Forum

Girlscene => Seks & zo => Topic gestart door: evybueros op 08 juli 2010, 13:03:07

Titel: Goed zoenen?
Bericht door: evybueros op 08 juli 2010, 13:03:07
kon zo gauw even geen topic hierover zien

Kennen jullie dat? Dat je met je vriendinnen bespreekt hoe iemand zoende. ''Ieh die kan echt niet zoenen!''
Maar vragen jullie je nou nooit af of je zelf wel goed kan zoenen? Ik vraag me
dat dus altijd af. Ik heb dan wel veel ervaring, maar toch...
Bericht door: Monofoob op 08 juli 2010, 13:04:16
Uh, nee, dat vraag ik me eigenlijk niet echt af.
Bericht door: . op 08 juli 2010, 13:05:21
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik heb zelf niet veel ervaring. Maar ik vraag me dan inderdaad af of ik zelf wel goed zoen. Okee, je kan niet fout zoenen, maar als je hoort dat mensen zeggen dat iemand niet kan zoenen, dan denk ik wel eens van: misschien wordt dat over mij ook wel gezegd. Maar toch denk ik ook dat het eigenlijk allemaal wel mee zal vallen.
Bericht door: Bapao op 08 juli 2010, 13:06:08
Ik kan heerlijk zoenen! :P
Soms hoor je dat toch wel van iemand? Dan zegt een jongen tegen je: Zo je zoent echt lekker!
En als je het zelf lekker vind, vind de ander het meestal ook lekker, omdat je dan ongeveer dezelfde zoen-manier hebt!
Als de zoen niet goed verloopt, zoent 1 van de 2 niet lekker (voor jou idee)
Bericht door: evybueros op 08 juli 2010, 13:07:22

Ik kan heerlijk zoenen! :P
Soms hoor je dat toch wel van iemand? Dan zegt een jongen tegen je: Zo je zoent echt lekker!
En als je het zelf lekker vind, vind de ander het meestal ook lekker, omdat je dan ongeveer dezelfde zoen-manier hebt!
Als de zoen niet goed verloopt, zoent 1 van de 2 niet lekker (voor jou idee)

Haha, daar heb je gelijk in. Toch vraag ik me nog altijd af of het ooit over me gezegt is! ;p
Bericht door: Notorious op 08 juli 2010, 13:09:19
Ik heb toch wel meerdere keren gehoord dat ik goed was :') dus dan neem ik dat aan. *trots*
Bericht door: OhMyJosh op 08 juli 2010, 13:16:14
ja, dat vraag ik me ook wel af.
heb het eigenlijk ook nog nooit van iemand gehoord. dus volgens mij is dat ook niet zo'n goed teken ;$
Bericht door: Chille_liz op 08 juli 2010, 14:03:06
Heb n paar x gehad dat n jongen tegen mij zei : wat kan jij toch lekker zoenen :$

Super erg compliment , of dat hij liever door bleef gaan met zoenen , dan dat we verder gingen  :$

Dus ik maak me er niet druk over!!

Heb ik vroeger wel gedaan , maar idd zoenen kan je bijna niet fout doen .
+ iedereen zoent anders
Bericht door: evybueros op 08 juli 2010, 14:40:46
Ja precies, maar soms zoen ik met iemand en dan vind ik diegene gewoon verschrikkelijk zoenen. Zo zonder gevoel, heel nonchalant, of wasmachine haha
Bericht door: viezestinkvis op 08 juli 2010, 16:06:12
mijn ex-vriendje was dus echt blegh, hij kon echt niet zoenen. en hij bleef maar zeggen dat ík goed kon zoenen, tja, wat moet je dan tegen hem zeggen xd?
Bericht door: WATERMELON op 08 juli 2010, 17:58:30
alsof zoenen zo moeilijk is, je moet gewoon even aan elkaar wennen en aan elkaar aanpassen.
Bericht door: SNSBL op 08 juli 2010, 20:11:45
Weet ik eigenlijk niet XD En mijn vriend ook niet, want wij zijn elkaars eersten. We vinden het wel beiden gewoon lekker, dus het zal wel goed zitten haha.
Bericht door: Whereisyourgod op 08 juli 2010, 20:12:52
Ik heb zelfs gehoord dat ik goed kan zoenen bduh.gif
Bericht door: jostitosti op 08 juli 2010, 20:23:01
mn ex vond van wel laughing7.
Bericht door: fashionisall op 08 juli 2010, 21:31:12
Mijn vriendje zei dat ik lekker kan zoenen, dus blijkbaar.
Ik vroeg het me ook altijd af ;p
Bericht door: ELSEWHERE op 08 juli 2010, 21:35:38
my ex taught me well :')
Bericht door: Betsey op 08 juli 2010, 21:37:59

my ex taught me well :')
Bericht door: Happyandglowy op 08 juli 2010, 21:43:57
heb van 2 mensen gehoord dat ik goed kon zoenen.. dus op zich zal het dan niet superslecht zijn toch?
en als je slecht zoent, zal het voor jezelf ook niet echt lekker voelen lijkt me?
Bericht door: MEOW op 08 juli 2010, 21:46:54

Weet ik eigenlijk niet XD En mijn vriend ook niet, want wij zijn elkaars eersten. We vinden het wel beiden gewoon lekker, dus het zal wel goed zitten haha.

same story ;d
Bericht door: JGirlxx op 09 juli 2010, 00:23:44
hmm ja in t begin, en toen ik nog nooit gezoend had dacht ik daaroveer, maar ik denk dat ik het wel kan, aangezien myn exxxvriend dat toen zei; & als je elke keer hetzelfde doet met verschillende jongens dan is het vast wel goed. :wink2:
Bericht door: NJH op 09 juli 2010, 00:46:28
Volgens mij is dat voor iedereen weer anders hoor
Bericht door: HANDLELOVE op 09 juli 2010, 07:25:34
Een jongen en mijn vriend hebben gezegd dat ik goed kan zoenen, maar ik vind dat mijn vriend écht niet goed kan zoenen;o, na anderhalf jaar heb ik het hem nog steeds niet kunnen leren.. Neuh er zullen vast nog wel ergere zijn:).
Bericht door: OhMyJosh op 17 oktober 2010, 20:46:16
hhahaahaha, ik heb gister met iemand gezoend, en die kon ECHT niet zoenen. ken je dat, als iemand heel snel likt aan een ijsje? nou, zo zoende hij dus, hahahaha.
Bericht door: Notorious op 17 oktober 2010, 20:48:55

hhahaahaha, ik heb gister met iemand gezoend, en die kon ECHT niet zoenen. ken je dat, als iemand heel snel likt aan een ijsje? nou, zo zoende hij dus, hahahaha.

Ouch, ja die heb ik ook een keer gehad :x
Bericht door: Ordinary op 17 oktober 2010, 23:43:04
bijna alle jongens waarmee ik heb gezoend zeiden dat ik het goed kon
dus volgens mij kan ik het wel n beetje haha. vind het altijd wel leuk om te horen! :)
Bericht door: lunaste op 18 oktober 2010, 07:13:07
Ik denk dat het van de persoon waarmee je zoent afhangt.

De eerste jongen met wie ik zoende had echt verschrikkelijk veel kritiek, de tweede jongen waarmee ik zoende prijsde me de hemel in. Ik denk dat het puur afhangt van de 'chemistry' met de persoon waarmee je zoent.
Bericht door: jostitosti op 18 oktober 2010, 17:20:11
Ik pas me altijd aan de jongen aan.
Bericht door: Degelijk op 18 oktober 2010, 20:54:32
Iedereen vindt iets anders lekker, dus "hij kan niet zoenen" vind ik onzin, dat is persoonlijk. Tenzij hij je helemaal onderkwijlt of slechte adem heeft ofzo, want dat vindt volgens mij niemand fijn.
Bericht door: jostitosti op 18 oktober 2010, 21:56:19

Iedereen vindt iets anders lekker, dus "hij kan niet zoenen" vind ik onzin, dat is persoonlijk. Tenzij hij je helemaal onderkwijlt of slechte adem heeft ofzo, want dat vindt volgens mij niemand fijn.

Mijn ex kwijlde me altijd onder, een keer hing er zo'n slijmdraadje :'3
Bericht door: tessing op 19 oktober 2010, 15:36:48
Ik kan goed zoenen, heb ik van verschillende jongens gehoord.
Bericht door: Novelty op 19 oktober 2010, 17:12:14
Ik heb met 1 jongen gezoend, en hij zij: Je zoende heel goed trouwens! Geloofde bijna niet dat het je 1e keer was
Bericht door: jesuiskim op 19 oktober 2010, 17:13:23

Uh, nee, dat vraag ik me eigenlijk niet echt af.
Bericht door: ladyprincess op 19 oktober 2010, 17:16:13
Iedere jongen die ik heb gezoend, heeft gezegd dat ik goddelijk zoen. :D
Bericht door: OceanEyes op 19 oktober 2010, 17:35:36
mijn eerste vriendje wou ALTIJD tongen , hahah hij is gelukkig nu wel mn ex hoor ;D
Bericht door: xshni op 19 oktober 2010, 18:19:40

Ik heb met 1 jongen gezoend, en hij zij: Je zoende heel goed trouwens! Geloofde bijna niet dat het je 1e keer was

hahaha dat had ik ook! maar voor mijn gevoel ging het totaal mis :')