Girlscene Forum

Girlscene => Seks & zo => Topic gestart door: evybueros op 08 juli 2010, 13:03:07

Titel: Goed zoenen?
Bericht door: evybueros op 08 juli 2010, 13:03:07
kon zo gauw even geen topic hierover zien

Kennen jullie dat? Dat je met je vriendinnen bespreekt hoe iemand zoende. ''Ieh die kan echt niet zoenen!''
Maar vragen jullie je nou nooit af of je zelf wel goed kan zoenen? Ik vraag me
dat dus altijd af. Ik heb dan wel veel ervaring, maar toch...
Bericht door: Monofoob op 08 juli 2010, 13:04:16
Uh, nee, dat vraag ik me eigenlijk niet echt af.
Bericht door: . op 08 juli 2010, 13:05:21
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af. Ik heb zelf niet veel ervaring. Maar ik vraag me dan inderdaad af of ik zelf wel goed zoen. Okee, je kan niet fout zoenen, maar als je hoort dat mensen zeggen dat iemand niet kan zoenen, dan denk ik wel eens van: misschien wordt dat over mij ook wel gezegd. Maar toch denk ik ook dat het eigenlijk allemaal wel mee zal vallen.
Bericht door: Bapao op 08 juli 2010, 13:06:08
Ik kan heerlijk zoenen! :P
Soms hoor je dat toch wel van iemand? Dan zegt een jongen tegen je: Zo je zoent echt lekker!
En als je het zelf lekker vind, vind de ander het meestal ook lekker, omdat je dan ongeveer dezelfde zoen-manier hebt!
Als de zoen niet goed verloopt, zoent 1 van de 2 niet lekker (voor jou idee)
Bericht door: evybueros op 08 juli 2010, 13:07:22

Ik kan heerlijk zoenen! :P
Soms hoor je dat toch wel van iemand? Dan zegt een jongen tegen je: Zo je zoent echt lekker!
En als je het zelf lekker vind, vind de ander het meestal ook lekker, omdat je dan ongeveer dezelfde zoen-manier hebt!
Als de zoen niet goed verloopt, zoent 1 van de 2 niet lekker (voor jou idee)

Haha, daar heb je gelijk in. Toch vraag ik me nog altijd af of het ooit over me gezegt is! ;p
Bericht door: Notorious op 08 juli 2010, 13:09:19
Ik heb toch wel meerdere keren gehoord dat ik goed was :') dus dan neem ik dat aan. *trots*
Bericht door: OhMyJosh op 08 juli 2010, 13:16:14