Girlscene Forum

Girlscene => Schrijfsels => Topic gestart door: Heartattxck op 03 november 2016, 17:48:18

Titel: [Verhaal] Confused. [16+]
Bericht door: Heartattxck op 03 november 2016, 17:48:18
Hallo lieve mensen.

Ongeveer vijf jaar geleden ben ik aan een verhaal begonnen. Ik heb hiervan al heel veel geschreven, maar heb hem nooit helemaal afgemaakt door verschillende omstandigheden.
Inmiddels heb ik besloten om aan mijn toekomst te willen werken en zit ik weer op school.. Ik ben al 24, dus dit was een grote stap voor mij! Tot nu toe vind ik mijn opleiding erg leuk en is alles makkelijk te doen. Toch miste ik iets.. mijn verhaal heb ik nooit helemaal kunnen afmaken en ik denk dat het daar nu onderhand wel tijd voor is geworden.
Ik ga dus opnieuw mijn verhaal hier plaatsen in de hoop dat er mensen zijn die het willen lezen en mij tips / kritiek willen geven.

Ik heb dit verhaal 16+ gemaakt, omdat er af en toe seksueel getinte taal in voorkomt. Het is niet de bedoeling dat ik uitgebreid seksscènes ga beschrijven (maar wie weet verander ik nog van gedachten), dus als je onder de zestien bent en je bent nieuwsgierig, voel je dan niet aangesproken en lees gerust mijn verhaal.

CONFUSED. 16+

(http://i63.tinypic.com/el1gdi.jpg)

De vijfentwintigjarige Kyle is al meer dan vier jaar samen met Jaylinn. Hij is dolgelukkig met haar, totdat zij ineens elke vorm van lichamelijk contact afwijst, zonder duidelijke oorzaak. Kyle gaat op zoek naar de bevestiging dat hij wel goed genoeg is en hoopt die te kunnen vinden bij Jaylinns twintigjarige achternichtje en tevens beste vriendin, Evi.
Evi heeft Kyle altijd erg aantrekkelijk gevonden, maar durfde nooit actie te ondernemen aangezien zij de band tussen haar en Jaylinn niet wilde verpesten. Als Kyle zijn verhaal bij haar kwijt moet, probeert ze nog steeds niets te laten merken. Maar hoelang houdt ze dit vol? Is de band tussen haar en haar nichtje sterk genoeg om Kyle te weerstaan, of zwicht ze direct de eerste keer als hij iets te dicht bij haar in de buurt komt?

Titel: Re: [Verhaal] Confused. [16+]
Bericht door: Heartattxck op 03 november 2016, 18:05:55

(http://i63.tinypic.com/mv4yz9.jpg)

Kyle

Langzaam streelde ik met mijn vingers door haar lange, zachte, blonde haren. Ze had de hele avond tegen me aan gehangen, waardoor ik van bovenaf goed zicht had op haar borsten. Meestal droeg ze shirtjes die nogal duidelijk lieten zien wat ze in huis had. Op zich had ik daar niet zoveel problemen mee. Als we samen over straat liepen en ze nagekeken werd, was ik gigantisch trots dat ze mijn meisje was. In de loop van de avond begon mijn boxer steeds strakker te zitten en wilde ik dolgraag de kleding van haar lijf rukken. Het werd steeds moeilijker om me in te houden, en ze kon toch niet verwachtten dat dit me niets deed?
“Jay, heb je misschien zin om…” fluisterde ik terwijl ik mezelf langzaam naar haar toe boog om een kus op haar haren te drukken. Helaas verliep dat niet zoals ik van te voren bedacht had. Ze deinsde bij me vandaan en keek me fel aan.
“Jij denkt ook alleen maar daaraan hé?” siste ze. “We zitten een avondje samen op de bank om een leuke film te kijken en jij wilt weer gelijk alleen maar neuken!”
Mijn mond viel open van verbazing. Ik? Gelijk neuken? Ik had haar al drie maanden niet op die manier aan mogen raken, terwijl we toch al vier jaar samen waren en zij degene was die mij toentertijd verleidde. Zij wilde niet wachten tot we een relatie hadden. Tijdens onze eerste stapavond samen, had ze me namelijk bereden midden in het café. Ze bekende later dat ze expres, onder haar korte rokje, geen slipje had aangetrokken. Zonder dat iemand het doorhad, kon ze zo doen waar ze altijd al van gedroomd had. Ik had er geen problemen mee dat ze dit deed, want ik had ook zo mijn gevoelens en verlangens. Nu nog steeds trouwens, net als elke gezonde jongen van vijfentwintig. Ik was altijd wel in voor een avontuurtje, al kon ik mezelf prima beheersen als ik een vriendin had. Anderen waren dan voor mij verleden tijd.
Ze was ondertussen ruw opgestaan, bijna over het houten bijzettafeltje gestruikeld, en vervolgens achteruit naar het raam geschuifeld. Ze verloor me geen moment uit het oog, waarschijnlijk bang dat ik haar op een of andere manier zou bespringen of zoiets. Mijn vermoedens werden direct bevestigd, ze was zo bang dat ze zichzelf bijna achter het bordeauxrode, fluwelen gordijn verstopte.
Hoewel ik haar graag zou bespringen, wist ik mezelf toch in te houden. Het leek me niet gepast op dit moment en ik zou op die manier alleen maar minder voor elkaar kunnen krijgen. Al vroeg ik mezelf wel af of dat überhaupt mogelijk was.
Ik stond op, liep met grote passen op haar af en bleef vlak voor haar staan. Haar blauwe ogen werden steeds groter en de angst stond erin. Ze klemde haar handen stevig om het gordijn, als een klein kindje dat bang was om haar moeder kwijt te raken.
Met mijn rechterhand streek ik voorzichtig een blonde pluk krullend haar uit haar gezicht en keek haar even aan. “Dan niet, schoonheid,” zei ik kalm. Ik verbaasde me erover hoe kalm en rustig ik tegen haar praatte, terwijl ik van binnen kookte van woede. Ze had me zojuist als een hondje behandeld en daar hield ik totaal niet van. Niemand commandeerde mij of ging tegen mij tekeer, anders kon ik heel vervelend worden.
Mijn ogen gleden even over haar lichaam, ze had een laag uitgesneden, kort, zwart jurkje aan. Het stond werkelijk prachtig bij haar blonde haren, ze was beeldschoon. Maar hoelang ik het nog vol ging houden, was zelfs voor mij een raadsel. Ik hield van haar, iets wat ik al meer dan vier jaar deed en wat ook niet zomaar zou stoppen, alleen maakte ze het me erg moeilijk op deze manier. Vreemdgaan was niets voor mij, maar als iemand anders me zou proberen te verleiden, zou ik misschien toch al snel om zijn en er volledig in meegaan.
Ik draaide me langzaam om en slofte richting de openstaande deur. De deur die ze vaak had dichtgegooid als ze me zat was, als ik niet deed wat ze wilde. De deur die onder de krassen en vlekken zat omdat ik hem net op tijd dichtgetrokken had als ze weer eens kwaad was.
“Waar ga je heen, Kyle?!” bromde ze terwijl ze achter me aan kwam en mijn arm vastpakte. Ik rukte me zonder moeite los en keek haar even emotieloos aan. Daarna schudde ik mijn hoofd en verliet de kamer. Naarmate ik verder naar beneden liep, werd haar gesnik steeds zachter, tot ik de voordeur achter me dichttrok en het drukke stadsleven zich voor mijn ogen afspeelde.

Bericht door: LOVETRULY op 03 november 2016, 18:27:05
Aaah yes!  :bounce:  Ik heb dit verhaal een tijdje gevolgd en ik vond het echt heel leuk, dus ik ga het zeker weer lezen. Super leuk dat je het opnieuw gaat plaatsen!
Bericht door: Heartattxck op 04 november 2016, 21:54:16
Lief van je! Dankjewel :D

(http://i64.tinypic.com/f4p5j4.jpg)

Evi

Ik liet mijn badjas langzaam van mijn schouders zakken en stapte voorzichtig in het warme bad. Eenmaal in het sop zakte ik onderuit, legde mijn hoofd op de badrand en sloot mijn ogen. Met de muziek zachtjes aan en het raam op een kiertje, dacht ik na over de dingen die me bezig hielden. Mijn familie, vrienden, maar vooral school. De vakantie was voorbij en de eerste weken zaten er alweer op.
Toen ik net diep in gedachten was, ging de bel. Zuchtend duwde ik mezelf omhoog, trok mijn badjas aan en stoof met twee treden tegelijk de trap af. Welke gek kwam er nou nog langs op dit tijdstip?
Snel ontgrendelde ik de deur en deed hem voorzichtig een klein stukje open, met moeite gluurde ik door het kiertje dat ontstaan was. Ik was nogal bang na alle enge verhalen die op tv voorbij kwamen, waardoor ik niet meer zo zelfverzekerd kon zijn als vroeger en altijd op mijn hoede was.
“Eef, mag ik alsjeblieft binnenkomen?” Door de luide snikken tussendoor, kon ik niet helemaal horen wie er nou daadwerkelijk voor mijn deur stond te huilen. Maar voordat ik daar ook echt naar kon vragen, had diegene de deur verder opengeduwd en stond ze al midden in de gang.
Ik deed de deur achter haar dicht en volgde haar naar de woonkamer, waar ze zichzelf al op mijn grijze leren bank had laten zakken.
“Wat is er Jay?” vroeg ik bezorgd, terwijl ik een glaasje water in haar handen duwde en voor haar neerknielde. Vol medelijden keek ik haar aan. Haar mascara zat tot ver onder haar kin en haar ogen waren knalrood. Er moest dus wel iets ergs gebeurd zijn, ze was niet iemand om zomaar te gaan huilen en al helemaal niet om dat in het openbaar te doen.
“Kyle,” snikte ze kort. Een zucht verliet mijn mond en ik beet even op mijn lip. Telkens als ik iets over hem hoorde, wat voor Jaylinn niet positief was, kreeg ik een sprankje hoop. Ondanks dat hij vijf jaar ouder was, had ik hem altijd bijzonder knap gevonden. Zijn houding, zijn woorden, zijn lach.. het deed iets met me.
“Wat is er met Kyle?” Langzaam wreef ik met mijn hand over haar bovenbeen en keek haar begripvol aan. Ik wilde haar graag gelukkig zien, maar of ze dat echt met hem zou worden.. Al dacht ik dat misschien wel omdat ik mezelf veel liever met hem samen zag.
Ik greep naar een doos tissues, die ik standaard op tafel had staan en veegde zorgzaam haar uitgelopen mascara van haar gezicht.
Al snel werd me duidelijk dat ze al een tijdje geen seks met hem wilde en hij was weggegaan. Die arme jongen voelde zich natuurlijk enorm afgewezen. En welke idioot wilde er nou geen seks met hem? Ik had het wel geweten als ik de keuze had.
Hij had kort, blond haar, wat meestal alle kanten op stond. Zijn bruine ogen waren om in te verdrinken, zijn baardje was enorm opwindend en dan had ik het nog niet eens over zijn goddelijke lichaam. Hij was een en al spier, maar trainde daar dan ook hard voor en had zelfs zijn opleiding daarop afgestemd.
Het was echt niet mijn bedoeling om Jaylinn naar huis te sturen, maar het was ondertussen al half elf en ik moest morgen gewoon weer om half acht opstaan. Toen ze wat gekalmeerd was, had ik haar dan ook verteld dat ik mijn bed op ging zoeken, maar dat ze best mocht blijven als ze wilde.
Ze schudde haar hoofd en stond erg langzaam op. Ze sjokte naar de deur en opende hem alsof haar ergste nachtmerrie erachter stond te wachten. 
“Als hij echt om je geeft, dan wacht hij op je! Geef hem wat tijd, hij komt wel terug!” had ik haar nageroepen toen ik haar uitzwaaide vanuit mijn badkamerraam.
Het water was inmiddels behoorlijk afgekoeld, dus trok ik de stop eruit met als gevolg dat het water snel zakte. Niet veel later kwam het slurpende geluid en spoelde ook het laatste beetje water weg.
Nadat ik me had gehuld in een kanten string met strak topje en in bed was gestapt, dacht ik nog een tijdje na. Ik wilde mezelf inhouden, maar het was zo ontzettend moeilijk en waarschijnlijk zou er toch niemand achterkomen. Dus pakte ik mijn mobiel van het nachtkastje en sms’te ik Kyle. ‘Als je wilt praten, ben je altijd welkom. Kus, Evi.’
Tevreden sloot ik mijn ogen, ondanks dat het heel fout was wat ik zojuist gedaan had. Ik had het vriendje van mijn achternicht ge-sms’t dat ik er voor hem was. Mijn achternicht, en beste vriendin..

Bericht door: Salvatore op 04 november 2016, 22:19:43
Ahhh ik weet nog dat je een jaar of 5 geleden actief was op binnen dit board! Toen was ik ook nog actief aan het  RPG'en ;)

Je kan nog altijd goed schrijven, ik ga volgen!
Bericht door: Distel op 07 november 2016, 10:01:27
Leuk dat je dit verhaal toch opnieuw hebt opgepakt! Heb het al eens eerder gelezen en vond (en vind nu nog steeds) dat je een erg fijne schrijfstijl hebt. Ben benieuwd naar de rest! ^_^
Bericht door: Heartattxck op 11 november 2016, 13:47:08
Mijn excuses voor mijn late reactie, ik ga het hopelijk een beetje goedmaken met twee stukjes! :)
Bericht door: Heartattxck op 11 november 2016, 13:49:37

Kyle

Toen ik net mijn vijfde biertje besteld had, voelde ik mijn telefoon trillen in de zak van mijn spijkerbroek. Ik graaide hem eruit en moest veel moeite doen om hem van de vergrendeling te krijgen, die ingewikkelde methodes tegenwoordig..
Het was een sms’je, zo vlug mogelijk las ik het door. “Evi,” mompelde ik hardop. “Evi.. Evi..” Ik trommelde met mijn handen op de houten bar en dacht na. Het duurde even voordat ik haar kon plaatsen, maar na een tijdje wist ik het weer. Hoe kon ik haar nou vergeten? Ze was de beste vriendin van Jaylinn en ze vertelde regelmatig over haar. Ach, ik kon nu makkelijk de alcohol de schuld geven, als ik nuchter was had ik het natuurlijk direct geweten.
Maar waarom sms’te ze mij nu ineens? Het enige wat ik kon bedenken, was dat Jaylinn weer naar haar toe was gegaan om mij in zwart daglicht te zetten en te doen alsof alles mijn schuld was. Walgelijk. Zij wilde geen seks en was de oorzaak van het feit dat ik me nu klem zoop om een beetje rustiger te worden.
Ik goot mijn biertje achterover en stond wild op. De barkruk schoot onder me vandaan en klapte, drie meter achter me, tegen de stenen muur. Oeps. Ik deed net of ik niets gezien had, trok met mijn rechterhand mijn shirt recht en wandelde onschuldig richting de uitgang van het café. Buiten bekeek ik mezelf even kort in de weerspiegeling van de ruit en bracht mijn haren een beetje in model met behulp van mijn vingers.
Nadat ik tien minuten lang door de straten van de stad geslenterd had, zag ik het huis van Evi in de verte opdoemen. De kerkklok sloeg elf keer en het leek of de meeste mensen al op bed lagen. Af en toe kwam er een auto voorbij, maar fietsers of voetgangers waren nergens te bekennen. Misschien niet zo gek, op een zondagavond.
Ik hoopte van harte dat ik Evi nu niet wakker zou maken, maar ze had nou eenmaal zelf laten weten dat ik altijd welkom was, of zoiets. Vlug drukte ik op de bel en leunde tegen de deurpost om te voorkomen dat ik zou omvallen. Ik had waarschijnlijk toch iets teveel bier in een korte tijd naar binnen gegoten.
Het duurde even voor ze de deur opendeed, en de manier waarop ze dat deed was ook niet helemaal wat ik verwacht had. “Oh sorry, stoor ik?” verontschuldigde ik mezelf. Direct had ze mijn aandacht en mijn ogen gleden zo onopvallend mogelijk over haar lichaam.
Ze schudde haar hoofd en draaide zich om, waarna ze rustig voor me uit liep. Ik hield mijn adem in en beet op mijn lip, daarna volgde ik haar. Ze had niet bepaald de moeite genomen om iets aan te trekken wat haar lichaam zou bedekken, al kon ik niet ontkennen dat dit zwarte setje haar prachtig stond.
Vlug trok ik mijn shirt iets naar beneden, om de groeiende bobbel in mijn jeans te verbergen. Wat zou ze wel niet denken als ze dit zou zien? Het was toch te gek voor woorden, direct een stijve krijgen door alleen maar naar een halfnaakte vrouw te kijken?
“Als je wilt dat ik ga, moet je het zeggen, hoor,” mompelde ik ongemakkelijk. “Geen probleem.” Natuurlijk zou ik het jammer vinden als ze me weg zou sturen, maar ik vond het erg asociaal om te doen alsof er niets aan de hand was. Het was niet bepaald zo dat er elke dag een vrouw in haar lingerie de deur voor me opendeed.
Opnieuw schudde ze haar hoofd en haalde haar elastiekje uit haar haren, haar zwarte lokken vielen ver over haar schouders. De laatste keer dat ik haar zag, droeg ze behoorlijk zware make-up, maar eigenlijk hield ik hier meer van. Puur natuur en ze kon het zeker hebben.
Ik nam plaats op de bank en concentreerde me op mijn grote vriend. Ga weg, alsjeblieft. Ik ademde diep in en uit, in de hoop dat het zou helpen.
Evi kwam uit de keuken met twee biertjes en bukte voorover om er eentje voor me op tafel te kunnen zetten. Zo had ik natuurlijk nog beter zicht op haar goedgevormde achterste. Het in bedwang houden van mijn maatje was dus mooi mislukt.
Omdat ik hier alleen maar was om met haar te praten, verbood ik mezelf om ergens anders aan te denken. Helaas kostte het me veel meer moeite dan ik van tevoren had kunnen bedenken.

Bericht door: Heartattxck op 11 november 2016, 13:52:01

Evi

Ik had vaak van dit moment gedroomd, maar nu het eindelijk echt gebeurde, leek ik er niet zo blij meer mee te zijn. Ik voelde me ongemakkelijk en vooral schuldig tegenover Jaylinn.
Kyle lag op zijn rug naast me, met zijn armen gespreid en zijn mond wagenwijd open, waar een oorverdovend geluid uitkwam. Dit was dus niet helemaal hoe ik het mezelf had voorgesteld. Niet sexy en lief, maar luidruchtig als een losgeslagen zeemonster. Ook mijn dekbed had hij zichzelf toegeëigend en ik moest het doen met een klein miezerig puntje.
“Je snurkt,” zuchtte ik geïrriteerd terwijl ik een harde ruk aan het dekbed gaf en met mijn rug naar hem toe ging liggen. Er kwam geen duidelijk antwoord, alleen een ‘hmm’. Hij draaide zich om en ging rustig verder met het omzagen van de boom waar hij zojuist aan begonnen was.
Ik wierp vluchtig een blik op mijn wekker, half tien alweer.. Mijn eerste les was dus al een uur bezig. Toch haastte ik me niet en bleef ik liggen, ik had hooguit een uurtje geslapen door het gezelschap van deze meneer naast me en was dus doodmoe. En buiten dat.. ik kon hem toch ook niet zomaar wakker maken en wegsturen? ‘Ja Kyle, je moet oppleuren want ik moet naar school.’ Ik zag het al helemaal voor me, zoiets kon ik toch niet echt doen? Alhoewel.. een briefje neerleggen zou hij vast geen probleem vinden.
Kreunend kwam ik overeind, rekte me uit en zwaaide mijn benen over de rand van mijn krakende bed. Vlug wisselde ik mijn topje om voor een bh en trok daar een felblauw met zwart jurkje overheen. Het brede lint rond mijn taille knoopte ik vast aan de achterkant en schoot in mijn zwarte ballerina’s. Ik zocht wat grote oorbellen en om mijn polsen schoof ik een paar zilveren armbanden.
Toen ik me omdraaide om nog even naar Kyle te kijken, schrok ik me wezenloos. Breed grijnzend lag hij daar, terwijl hij goedkeurend knikte. “Ziet er goed uit, lekkertje!”
“W-wat.. H-h-hoelang lig je daar al zo te kijken?!” stamelde ik lichtelijk geërgerd. Wie gaf hem het recht om mij te bespieden als ik me aan het omkleden was. Al had ik natuurlijk naar de badkamer kunnen gaan om me om te kleden.. Het was ook wel een beetje mijn eigen schuld, maar dat ging ik echt niet toegeven.
“Lang genoeg om gezien te hebben hoe je er zonder kleding uitziet.” Had hij serieus álles kunnen zien? Wat gênant! De grijns op zijn gezicht werd alleen maar groter, maar veranderde volledig na een paar minuten. “Hebben wij trouwens…? Ik kan het me niet meer herinneren.” Hij klonk ineens heel serieus. 
Mijn wenkbrauwen schoten omhoog en ik keek hem vragend aan. “Hebben wij wat?” Ik wist waarschijnlijk wel wat hij bedoelde, maar ik vond het behoorlijk schattig om te zien hoe hij ineens van stoere kerel was veranderd in een verlegen jongetje, die zocht naar de juiste woorden.
“Of we seks hebben gehad,” mompelde hij vervolgens, bijna onverstaanbaar. Hij slikte zijn woorden half in en plukte zenuwachtig aan het dekbed.
Beduusd, en een tikkeltje ongemakkelijk, schudde ik mijn hoofd.
Hij zuchtte opgelucht en de uitdrukking op zijn gezicht was direct veel minder gespannen. “Gelukkig..”
Die kwam pijnlijk hard aan, alsof iemand een groot, geribbeld mes, stukje voor stukje, dieper in mijn hart stak. Ik draaide mijn hoofd van hem weg en beet op mijn lip. Gelukkig? Het was wel duidelijk hoe dankbaar hij was dat ik hem, naast mij, in mijn bed had laten slapen.

Bericht door: Heartattxck op 14 november 2016, 12:04:21

Kyle

Waarom zei ik nou altijd stomme dingen tegen leuke meisjes? Het was helemaal mijn bedoeling niet om haar boos te maken, of haar überhaupt pijn te doen. Misschien waren het de zenuwen? Ik wist het niet, het was me alleen wel volledig duidelijk dat ze flink pissig was. Ze had me geen blik meer waardig gegund en verdween zonder iets te zeggen de kamer uit. Ongeveer een kwartiertje daarna ging de voordeur met een harde klap dicht en heerste er een doodse stilte.
Mijn ogen gleden over de vele foto’s op de donkergrijze muur tegenover me. Foto’s van Evi, alleen of met haar vrienden of familie. Op sommige ervan stond Jaylinn.
Met een diepe zucht gooide ik het dekbed aan de kant en stond op. Mijn boxer zat aan mijn lichaam geplakt en ik voelde me verschrikkelijk smerig. Een combinatie van teveel bier, geen deodorant en geen tandenborstel. Ze zou er vast geen probleem mee hebben als ik even een douche zou nemen. Zo had ik direct de tijd om na te denken over wat er allemaal gebeurde en hoe het nu verder moest.
Na een korte, warme douche en twee croissantjes -die ze speciaal voor me had klaargemaakt-, keek ik rond in de stille woonkamer. De crèmekleurige en zwarte muren waren echt iets voor Evi, en de donkergrijze meubels maakten het geheel af. Af en toe zat er wat kleur in verwerkt, maar niet zoveel dat het storend was.
Ik had nu eigenlijk genoeg tijd om uitgebreid haar huis te doorzoeken. Hier hoefde ik niet bang te zijn dat ik werd betrapt door haar ouders of vervelende broers of zusjes. Al vond ik het wel sneu dat ze hier helemaal alleen woonde. Zelf leek ze er helemaal geen probleem mee te hebben, maar ik zou af en toe best wat gezelschap kunnen gebruiken.
Waarom ze hier helemaal alleen woonde, wist ik niet precies meer. Jaylinn had het me wel eens uitgelegd, maar ik was het gewoon vergeten.
Ik was erg benieuwd naar alles wat haar bezig hield, maar toch besloot ik van haar spullen af te blijven en trok mijn schoenen aan. Evi kon het vast niet waarderen als ik in haar persoonlijke spullen zou rommelen en het was de hoogste tijd om Jaylinn op te zoeken.
Net voordat ik weg wilde gaan viel mijn oog op een briefje die op een houten kastje lag, precies naast de deur. Ga met haar praten, ik weet zeker dat ze gek op je is. Succes! x
Waar moest ik nou weer met haar over praten? Zij wees mij af, niet andersom. Zij moest praten, niet ik. Maar misschien was ze wel ontzettend ongerust en had ze in paniek iedereen opgebeld, mijn mobiel had ik uitgezet voordat ik bij Evi aanbelde.
Ik draaide het papiertje om en schreef op de achterkant iets voor haar. Bedankt dat je er voor me was, je bent lief. O, en bloedmooi! X  Voor een moment twijfelde ik, maar legde toch het briefje neer. Daarna stapte ik de deur uit en trok hem goed achter me dicht.
Vol goede moed liep ik de stad door, op weg naar het huis van Jaylinn. Zou ze blij zijn om me te zien? Of zou ze direct de deur voor mijn neus dicht smijten en door de brievenbus schreeuwen dat ze me nooit meer hoefde te zien? Zou ze dan vervolgens al mijn spullen vanaf haar balkon naar beneden gooien terwijl iedereen toe zou kijken hoe mijn boxers in het rond vlogen?
Nee. Jaylinn was soms ongelofelijk onredelijk, maar dit zou ze nooit doen. Al moest ik toegeven dat ik toch behoorlijk bang voor haar reactie was.
Na een half uur stond ik nog steeds voor de deur. Rond dit tijdstip was ze altijd thuis, waarom deed ze nu dan niet open? Niet veel later haalde ik mijn portemonnee tevoorschijn en zocht naar de sleutel. Ik pakte hem liever niet, maar ze had toestemming gegeven om hem te gebruiken als ze niet thuis was.
Ik stak hem in het slot en draaide hem langzaam om, waarna ik mijn weg naar binnen vervolgde.

Bericht door: Stickybear op 15 november 2016, 21:31:01
Ik volg :)
Bericht door: Distel op 17 november 2016, 08:29:40
Leuke stukjes weer!
Bericht door: Heartattxck op 18 november 2016, 12:03:19

Evi

Om een goede gastvrouw te zijn, had ik een ontbijtje klaargemaakt en een briefje neergelegd. Vervolgens had ik wat laatste dingen in mijn tas gepropt en was vliegensvlug naar school gegaan voordat hij uit bed kwam. Kyle hoefde echt niet te merken dat het me zoveel pijn deed dat hij zojuist blij en opgelucht was dat we geen seks hadden gehad.
Ondanks dat ik nog nooit verder was gegaan dan zoenen, en ik ook niet echt iemand had óm dat mee te doen, had ik vaak zitten dromen over mijn eerste keer. Het moest romantisch zijn, een donkere kamer met kaarsjes, een mooi opgemaakt hemelbed en een zacht muziekje op de achtergrond. Al zou ik het toch niet echt fijn vinden als er metal of hardcore aan zou staan, dat zou de sfeer waarschijnlijk direct verpesten.
De jongen moest sexy en stoer zijn, maar toch lief en begripvol als we samen in bed zouden liggen. Hij zou me nergens toe dwingen en me alle tijd geven. En hoewel Kyle af en toe een botte klootzak was, wist ik zeker dat hij een hele zachte binnenkant had en heel lief kon zijn voor een meisje.
Helaas was Jaylinn zijn meisje en zou het –voor mij- altijd bij dromen blijven, dus moest ik maar hopen dat ik een jongen zou vinden die net zo sexy als hij zou zijn. Iets minder zou ik ook nog wel overwegen, als hij maar vrijgezel was en mij leuk vond. Verliefd zijn op iemand die een vriendin had, maakte me zielsongelukkig.
Ik werd terug op aarde gezet doordat Lisa me wild heen en weer schudde. “Eef, waar zit je met je gedachten? Je vindt aardrijkskunde altijd zo interessant, maar volgens mij heb je nog niets meegekregen van het afgelopen half uur.”
Ik gaf het niet graag toe, maar ze had gelijk. Mijn gedachten waren bij een jongen die ik nooit zou kunnen krijgen.
Vlug schudde ik mijn hoofd en staarde emotieloos voor me uit, ik kon haar beter nog niks vertellen. Ik wierp haar een geforceerde glimlach toe en fluisterde; “ik voel me niet zo lekker, niets ernstigs.”
Ze keek me verbaasd aan. “Wat heb je dan? Jij bent toch nooit ziek?” Haar hand legde ze op mijn voorhoofd en kneep haar ogen tot spleetjes. “Geen koorts, geloof ik.”
“Beetje misselijk, last van mijn maag,” mompelde ik. “Gaat vast wel over.” Heel raar vond ik het niet, het voelde alsof ik een complete vlinderpopulatie had ingeslikt en ze nu wild door mijn hele buik fladderden, op zoek naar de uitgang. Maar als ik hem bleef zien, zou dit niet vanzelf overgaan.. Het zou alleen maar erger worden, tot ik mezelf niet meer kon beheersen en hem vol overgave zou bespringen.

Sinds de brugklas was Lisa al een goede vriendin van me, die ik voornamelijk op school zag. Daar buiten hadden we onze eigen bezigheden en verplichtingen, maar we maakten er allebei geen enkel probleem van.
We waren totaal verschillend, maar toch kon ik bij haar echt mezelf zijn. Als we ergens mee zaten konden we altijd bij elkaar terecht. Bij haar hoefde ik niet bang te zijn dat ze iets zou doorvertellen, wat ik bij vele anderen wel had. Qua uiterlijk leken we ook al niet op elkaar. Zij had lang blond haar, dat van mij was zwart. Haar ogen waren zo groen als komkommers, die van mij zo blauw als de zee.
Zij was iets breder gebouwd, terwijl ik moeite moest doen om aan te komen. Het kon me niets schelen dat mensen het raar vonden dat wij nou juist zulke goede vriendinnen waren, ik voelde me geweldig bij haar. Ze was ontzettend belangrijk voor me geworden in de afgelopen jaren.

De rest van de uren gingen langzaam voorbij en hoe meer ik aan Kyle dacht, hoe misselijker ik werd. Mijn lunch had ik weggegooid omdat ik geen hap door mijn keel kon krijgen. Het voelde alsof mijn benen elk moment onder me vandaan konden zakken en ik besloot dus ook maar niet mee te doen met sporten.
“Ik kijk wel toe,” zei ik tegen Lisa terwijl ik mijn ballerina’s onder de houten bank neerzette en op mijn blote voeten de zaal in liep. Op een houten bankje, met mijn rug tegen de muur, keek ik toe hoe verschillende mensen met elkaar stonden te praten en anderen achter een bal aan renden.
Niemand keek op toen de deur met een zwaai openging, maar het was mij wel opgevallen dat daar niet onze sportinstructeur stond. De man in het keurige zwarte pak, met een blauw gestreepte stropdas om zijn hals, was de directeur. Hij schraapte zijn keel en riep iedereen tot de orde.
“Dames en heren, mag ik even de aandacht?” Zonder commentaar namen ze allemaal gehoorzaam plaats op de houten banken die langs de kant stonden en keken hem vragend aan.
“Jullie sportinstructeur, Rico, heeft vanochtend een ongeluk gehad. We weten niet precies hoe het met hem is, maar tot die tijd krijgen jullie een vervanger. Als er meer duidelijkheid is over de situatie, horen jullie dat natuurlijk ook. Bedankt voor jullie tijd en een fijne dag nog.”
Hij verdween net zo snel als hij gekomen was, maar niemand had de moed nog om op te staan en door te gaan waar ze zojuist mee bezig waren. De gezellige sfeer van een paar minuten geleden, was volledig omgeslagen.
Af en toe werden er blikken naar elkaar geworpen, maar woorden bleven onuitgesproken.
Het was ongeveer vijf minuten doodstil, tot de nieuwe sportinstructeur binnenkwam en Kyle ineens voor mijn neus stond. Ik hoopte van harte dat dit een grapje zou zijn of dat ik elk moment wakker kon worden uit deze nachtmerrie.

Bericht door: Heartattxck op 24 november 2016, 10:51:48

Kyle

Ik vond mezelf ontzettend stom dat ik gewoon ‘ja’ had gezegd op de vraag of ik wilde invallen. En nu ik Evi ook nog eens voor me zag kon ik mezelf wel helemaal voor mijn kop slaan. Maar aan de andere kant gaf dit me wel de mogelijkheid om bij haar in de buurt te zijn, iets wat ik helemaal niet vervelend vond.
Wel knaagde het aan me dat ik niet wist waar Jaylinn was. Ik had geroepen, gevloekt en gezocht, maar er kwam geen reactie. Alle deuren en kasten in huis had ik opengetrokken en ik was wel drie keer over de twee houten trappen, van beneden naar boven –en weer terug-, gelopen.
Van de hal beneden, naar de woon- slaap- en badkamer op de eerste en de zolder op de tweede verdieping, nergens was ze te bekennen.
Toen ik haar trappen een aantal keer had belopen, had ik er een luttele seconde over nagedacht dat ze best een vreemd huis had. Wel met drie verdiepingen, maar ze had beneden alleen een hal en schuurtje. Heel lang had ik daar niet bij stilgestaan, want de gedachte dat Jaylinn nog steeds niet terug was, overspoelde alles.
Haar huis was onafgesloten en alle ramen stonden wagenwijd open. Ik was bang dat ze verkracht en gekidnapt was. Dat de dader haar in stukken had gesneden en ergens in een verlaten bos had gedumpt. Of misschien had hij haar wel aan zijn hongerige herdershond gevoerd, dan was er natuurlijk niets meer van haar over.
Ook had ik over het gammele balkon gehangen, om te kijken of ze naar beneden gesprongen was en daar nu dood op straat lag. Maar er lag niets, zelfs geen plas bloed.

Maar nu, op dit moment, stond ik voor de klas van Evi en moest ik mezelf dwingen om niet aan Jaylinn te denken. Ik was aan het werken en er was niets wat dat mocht verstoren, zelfs geen meisje dat in een prachtig blauw met zwart jurkje voor me zat en mijn blik probeerde te ontwijken. Ik wilde dolgraag oogcontact maken, maar ze leek de vloer interessanter te vinden.
“Hup, allemaal tien rondjes!” schreeuwde ik nadat ik me kort had voorgesteld. Ik klapte in mijn handen en ze gehoorzaamden uitstekend.
“En, wat is er met jou?” vroeg ik zorgzaam toen ik naast Evi op de houten bank plaatsnam en haar even goed bekeek.
“Niets, ik voel me gewoon niet zo lekker.” Ze speelde zenuwachtig met het zwarte lint rond haar taille en ontweek mijn blik nog steeds. Onopvallend schoof ik iets dichter naar haar toe en legde mijn hand tussen ons in. Ze had alleen wel gemerkt wat ik deed, en schoof met hetzelfde vaartje bij me vandaan. “Kyle, je maakt me zenuwachtig,” siste ze. “Houd op, alsjeblieft.” Ze klonk hulpeloos en bang, terwijl ik haar helemaal niets wilde doen.
“Sorry,” zuchtte ik. “Ik wilde alleen..” En nog voordat ik mijn zin kon afmaken was ze al opgestaan en hoofdschuddend verliet ze de sporthal. Teleurgesteld had ik haar nagekeken. Het was me nu wel duidelijk dat ze echt goed boos op me was.

Bericht door: Stickybear op 05 december 2016, 20:41:03
Heel leuk :)
Bericht door: Heartattxck op 10 december 2016, 16:11:23

Evi

Zo snel ik kon had ik de gymzaal verlaten en trachtte ik nu mijn linkervoet in mijn rechterballerina te persen, wat natuurlijk met geen mogelijkheid lukte. Geërgerd schopte ik hem uit, trok mijn linkerballerina aan en vervolgens hupte ik op mijn linkerbeen door de kleedkamer, op zoek naar mijn rechterschoen. Ik had toch deze kant op gemikt?
“Zoek je deze soms?” Ik schrok me kapot en kon me nog net vastgrijpen aan een van de ijzeren haakjes die langs de kant hingen. Natuurlijk waren die niet gemaakt om mijn gewicht te kunnen dragen en op het moment dat ik hem hoorde kraken, was het al te laat. In een waas zag ik Kyle, leunend tegen de deurpost, met mijn ballerina in zijn hand.
Ik verloor opnieuw mijn evenwicht, probeerde mezelf wanhopig op te vangen –wat mislukte- en belandde plat op mijn kont op de stenen vloer. Mijn benen leken een eigen leven te leiden en schoten de lucht in. Een pijnlijke steek schoot door mijn onderrug en kreunend krabbelde ik overeind.
“Gaat het wel?!” Kyle was over het bankje gesprongen en stak nu zijn hand naar me uit om me omhoog te helpen, maar ik pakte hem niet aan. In plaats daarvan trok ik mijn jurkje naar beneden, die inmiddels tot boven mijn navel was gekropen en griste mijn ballerina van de grond. De ballerina die Kyle zojuist in zijn handen had.
“Het gaat prima,” zei ik stug terwijl ik zijn blik nog steeds ontweek. Voor mijn gevoel was ik zo rood als een tomaat, want mijn hoofd gloeide nog steeds. Ongemakkelijk griste ik mijn schoudertas van het haakje en zonder om te kijken liep ik richting de uitgang.
“Eigenlijk heb ik nog nooit iemand gehad die zo letterlijk voor me gevallen was,” zei Kyle zacht terwijl ik hoorde dat hij langzaam naar me toe kwam lopen.
Geschokt opende ik mijn mond en draaide me naar hem om. “Ik.. wat?!” Wild schudde ik mijn hoofd. “Nee, dat ben ik ook niet.” Het drong nu pas tot me door dat hij opnieuw alles kon zien wat ik in huis had, toen ik daarnet met mijn benen wijd voor hem lag.
Hij keek me grijnzend aan. “O, jawel. Ik zag je toch net met je benen wijd voor me liggen, dat zegt maar weer hoe graag je me wilt. Je kon gewoon niet wachten.”
Mijn mond leek steeds verder open te zakken en mijn ogen werden alsmaar groter. Was hij echt zo arrogant dat hij dacht dat elk meisje hem wilde? Daar ging ik dus mooi niet aan toegeven, want hij had gewoon een vriendin. En als hij dit bij mij deed, bij wie dan nog meer?
“Denk maar wat je wilt..” Ik wierp hem een felle blik toe en draaide me opnieuw om. Er werden nog een paar voetstappen gezet en niet veel later voelde ik een warme hand op mijn blote schouder. Daarna klemde hij zijn armen om me heen en ging langzaam met zijn vingers over mijn onderbuik.
Ik versteende en snakte naar adem. Waarom zat hij aan me?
Voordat ik me er daadwerkelijk druk over kon maken voelde ik zijn warme adem tegen de kwetsbare huid van mijn hals. Zijn lippen waren een paar millimeter van me verwijderd en ik was bang dat ik zou bezwijken als hij me daar echt zou kussen. De vlinders fladderden nu nog wilder door mijn buik en ik kreeg het gigantisch warm. Ik voelde hem nog iets dichterbij komen en zijn lippen voorzichtig in mijn nek plaatsen, maar precies op dat moment ging zijn telefoon. 
Zuchtend zette hij een stap naar achteren en graaide hem uit zijn broekzak. Ik maakte van de gelegenheid gebruik en zorgde dat ik daar wegkwam. Perfecte timing, dat telefoontje, bedankt!

Bericht door: Meraki op 15 december 2016, 11:39:36
Ik ga dit ook volgen, je hebt een hele fijne schrijfstijl en ben benieuwd naar de rest van het verhaal!
Bericht door: -justC- op 16 december 2016, 15:35:36
Echt tof ! Wanneer komt de rest ? 😅
Bericht door: Heartattxck op 16 december 2016, 22:46:23

Kyle

Ik nam mijn telefoon op en zag ondertussen hoe Evi, voor de derde keer vandaag, bij me wegliep. Jaylinn ratelde maar door aan de telefoon, maar de helft ging langs me heen en de andere helft vond ik niet interessant genoeg. Volgens mij probeerde ze me tien keer opnieuw uit te leggen waar ze zojuist geweest was en dat ze wist dat ik binnen was geweest, maar dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken. Ik mompelde alleen af en toe iets onverstaanbaars, zodat ze hopelijk het gevoel had dat ik wel luisterde.
Maar sinds ik Evi zag, was ik al mijn zorgen direct vergeten. Iets binnenin mij zei dat ik haar moest veroveren en Jaylinn los moest laten, maar hoe ging ik dat doen als Evi niets van me wilde weten? Ik kon haar toch moeilijk dwingen als ze alsmaar voor me wegliep?
“Kyle, luister je wel?” Het was een ogenblik stil aan de andere kant van de lijn. Daarna schudde ik mijn hoofd, maar besefte al snel dat ze dat natuurlijk niet kon zien.. “Nee Jaylinn, eigenlijk niet,” mompelde ik. Voor een paar seconden staarde ik naar het plafond en drukte toen het gesprek weg. “Vergeef me, ooit,” dacht ik hardop, al kon het me werkelijk niets schelen of ze boos zou worden of niet, ik kwam er toch wel weer mee weg. Bij haar kon ik alles maken, als ze boos werd was dat al snel weer over. Dan was ze veel te blij dat ik nog gewoon bij haar bleef en haar niet direct gedumpt had. Ze vertelde me vaak dat ze niet zonder me kon, al begon ik daar op momenten als deze, steeds meer aan te twijfelen.
Verschillende gedachten raasden door mijn hoofd terwijl ik languit op de houten bank was gaan liggen. Mijn voeten had ik plat op het bankje gezet, waardoor mijn benen gebogen waren en mijn handen had ik onder mijn hoofd gevouwen. Ik moest iets bedenken waardoor Evi me wel zag staan, waardoor ze het liefst zo dicht mogelijk bij mij wilde zijn. En als het niet op een goede manier kon, dan moest ik er maar wat meer kwaad bijhalen.
Plotseling kreeg ik een grandioos idee, ik moest haar pijn doen zodat ze bij me zou komen uithuilen en ik haar kon troosten. Op zulke momenten was een vrouw het meest kwetsbaar, had ik eens gelezen in een van die vrouwentijdschriften, dus daar moest ik gebruik van maken.
Het grote probleem was alleen wel dat ze me moest helpen met mijn plan, zo zou ik twee vliegen in één klap hebben, of in dit geval twee vrouwen. Ik kon ontdekken of Jaylinn alleen met mij geen seks wilde én ik kon zorgen dat Evi gekwetst zou worden, maar als ik haar dat ging vertellen wilde ze me zeker nooit meer zien. En dan had ik ook nog eens de kans dat ze Jaylinn alles ging vertellen. Ik besloot dus te zwijgen en alleen te vertellen over het plan om mijn lieftallige vriendinnetje te testen.
Voordat ik kon rekenen op Evi’s hulp, was het misschien slim om mijn excuses aan te bieden.
Ik vergat de klas die ik zojuist nog had toegesproken en liep de sporthal uit. Buiten stapte ik in mijn keurig gepoetste, zilvergrijze Mercedes cabrio en trapte flink het gaspedaal in.

Bericht door: -justC- op 28 december 2016, 21:41:39
Echt een mooi verhaal !
Komt er nog een deel ? X
Bericht door: Heartattxck op 29 december 2016, 14:34:02

Evi

Zo goed en zo kwaad als het ging, was ik naar huis gefietst. Mijn onderrug deed enorm veel pijn en het zadel verzachtte het ook niet bepaald.
Onderweg had ik nagedacht, over mezelf en Jaylinn, maar ook over Kyle. Hij was ongetwijfeld een van de knapste jongens die ik ooit had ontmoet, en zolang ik bij hem uit de buurt bleef, ging alles goed. Ik leek op een roze wolk te zweven en dacht de hele dag aan hem. Zijn prachtige ogen en zijn heerlijke lichaam verdwenen geen seconde uit mijn gedachten. Ik bedacht vaak wat ik zou doen als ik op dat moment bij hem kon zijn. Hoe ik hem zou verleiden en hoe hij daar gretig op in zou gaan.
Maar zodra hij in mijn ‘veilige zone’ kwam, sloeg ik compleet dicht. Ik trilde op mijn benen en kon geen woord meer uitbrengen. Bij alles wat ik deed, was ik bang dat hij het vreemd zou vinden. Ik hield zoveel mogelijk mijn mond, want als ik iets zei kwam het er toch alleen maar klungelig uit.
Ik zette de kraan aan en mijn badkuip vulde zich langzaam met warm water. Hopelijk had ik na een lekker bad minder last van mijn rug en zou vervolgens al mijn schaamte, samen met het vuile water, door het putje spoelen.

Toen mijn water na een tijdje begon af te koelen, stond ik langzaam op en rekte me uit. Mijn rug deed nog wel pijn, maar gelukkig al een stuk minder.
Vlug griste een handdoek van het rekje en sloeg hem rillend om, waarna ik mezelf van top tot teen afdroogde. Eerst mijn haren en vervolgens mijn boven- en onderlichaam.
Niet veel later ging de bel en bleef ik even doodstil staan. Onopvallend schuifelde ik richting het raam en gluurde door het kiertje. Al snel zag ik dat het Kyle was, die ongeduldig heen en weer liep totdat ik open zou doen. Alleen sloeg de twijfel toe, waardoor ik het niet gelijk deed.
Waarom was hij naar mijn huis gekomen? Wilde hij me weer in mijn nek kussen om te kijken of ik nu wel echt door mijn benen zou zakken?
“Ik kom eraan!” riep ik naar beneden, al sloeg ik direct daarna mijn beide handen voor mijn mond. Ongelofelijk stom, maar er was geen weg meer terug.
Ik nam een enorm groot risico door alleen mijn jurkje over mijn hoofd te trekken en mijn ondergoed achterwege te laten. Mocht ik nu uitglijden terwijl hij voor me stond, dan kon ik beter direct met hem het bed induiken, want dan kon hij recht bij me naar binnen kijken.
Met mijn vingers veegde ik nog snel wat uitgelopen mascara onder mijn ogen vandaan en opende de deur. “Hey!” zei ik zo verrast mogelijk. “Wat doe jij nou hier?” Misschien werd hij zelf wel bang als hij zag dat ik zelfverzekerd was en me totaal op mijn gemak voelde als hij in de buurt was.
Kyle liet zichzelf binnen en nadat hij me van top tot teen aan een vleeskeuring had onderworpen, liep hij door naar de woonkamer.
“Ik wil even met je praten.” Hij klonk heel serieus en van zijn gezicht was ook niets af te lezen. Al snel voelde ik me niet meer zo zeker van mijn zaak en beet op mijn lip. Hij kwam me vast vertellen dat hij voor Jaylinn ging en dat ik me niets in mijn hoofd moest halen. Dat het een grote fout was, wat hij zojuist gedaan had. Ik knikte even kort en nam plaats naast hem op de bank, al zorgde ik wel voor enige tussenruimte.
Zwijgend ontweek ik zijn blik en wachtte geduldig af tot hij zijn verhaal vertelde.
“Ik had gehoopt dat je me wilde helpen,” begon hij voorzichtig, zijn vingers speelden zenuwachtig met een doorzichtige onderzetter die op tafel lag. De twijfel was in zijn stem te horen en het was overduidelijk dat hij zocht naar de juiste woorden.
“Mijn plan is om Jaylinn te testen en omdat jij weet wat voor jongens ze leuk vindt…” In het midden van zijn zin stopte hij met praten en keek me vragend aan. “Zou je me alsjeblieft.. willen helpen?” De hoop was zichtbaar in zijn ogen en ik was zelfs een moment bang geweest dat hij me ging zoenen als ik ‘ja’ zou zeggen. Maar toch deed ik het.
“Natuurlijk wil ik je helpen, zeg maar wat ik moet doen.” Hij vertelde me iets heel anders dan waar ik zojuist nog bang voor was. Ik moest niet oprotten, ik moest hem helpen! Mijn hart maakte een sprongetje, misschien kon ik zo wat vaker in zijn buurt zijn.
Langzaam maar zeker werd het me duidelijk wat zijn plan was, en hoewel ik het normaal haatte om iemand te testen kon ik er deze keer alleen maar vrede mee hebben. Ik mocht het eigenlijk niet toegeven, maar ik vond het toch behoorlijk interessant om te zien of Jaylinn het wel met iemand anders zou doen. Ondanks dat ik het kon begrijpen dat Kyle graag wilde weten of zijn vriendinnetje vreemd zou gaan, wist ik dat het hem ontzettend veel pijn zou doen als dit daadwerkelijk het geval was. Ik zag mijn ex al niet graag met iemand anders zoenen, laat staan mijn vriend die met een ander in bed zou liggen. Maar misschien was dat voor jongens wel heel anders.

Ik kon de spanning tussen ons voelen en het werd alleen maar heviger toen Kyle opstond, het onderzettertje op de tafel legde en op zijn knieën voor me kwam zitten. De schemerlamp in de hoek van de kamer verlichtte een deel van zijn gezicht, maar verder kon ik niet veel zien.
Ik had eigenlijk bijna altijd mijn gordijnen dicht, niet omdat ik niet van daglicht hield, maar gewoon omdat ik er geen zin in had dat iedereen bij me naar binnen staarde. Dat was het grootste nadeel van het stadsleven, ongestoord in lingerie in huis rondlopen was er dus niet bij als je je gordijnen altijd open had.
Zijn warme handen legde hij op de blote huid net boven mijn knieën en de rillingen liepen direct over mijn rug. De zenuwen kwamen weer omhoog en ik keek hem wat ongemakkelijk aan.
“Niet bang zijn Eef,” fluisterde hij. Zijn vingers gingen tergend langzaam over mijn bovenbenen heen en weer en ik wist niet waar ik het zoeken moest. Dolgraag zou ik zijn blik ontwijken, maar ik durfde het niet meer.
“Ik beloof je dat ik je nooit pijn zal doen en zeker niets zal doen wat je niet wilt. Vertrouw me, alsjeblieft.” Beschaamd sloeg ik mijn ogen neer. Hoe had ik ooit aan hem kunnen twijfelen? Ik was nog nooit zo gelukkig geweest als op dit moment, maar diep van binnen voelde ik me schuldig. De gedachten maalden opnieuw door mijn hoofd, wat moest ik hier nou op zeggen? Hij had Jaylinn, waarom deed hij zo tegen me? Het was nog niet eens echt officieel over tussen hun.
Veel tijd om na te denken was er niet, want voordat ik mijn mond kon openen om te reageren, zag ik hoe hij langzaam omhoog kwam, zich iets verder naar me toe boog en hoe zijn lippen vervolgens heel voorzichtig die van mij vonden.

Bericht door: -justC- op 03 januari 2017, 21:11:04
Echt benieuwd naar de rest !x
Bericht door: Fearless op 07 januari 2017, 23:28:40
Ik volg! :D
Bericht door: Lyfa op 11 januari 2017, 00:51:51
Volg! :bounce: :bounce:
Bericht door: Heartattxck op 12 januari 2017, 22:57:47

Kyle

Ik had een klein sprankje hoop dat Evi me terug zou zoenen, maar dit deed ze niet. Ze hield haar lippen stijf op elkaar en haar ogen wagenwijd open.
Ongemakkelijk leunde ik achterover, krabbelde aan mijn achterhoofd en keek de andere kant op. Nu was ik degene die zich schaamde, ze had me zojuist keihard afgewezen.
Ik had waarschijnlijk overwogen om mijn plan te wijzigen als ze mijn kus zou beantwoorden, maar aangezien ze dit niet deed, vond ik het nog steeds een goed idee om het maar gewoon uit te voeren.
“Sorry.” Langzaam stond ik op en liep richting de deur. “Ik moet gaan, denk ik.”
Ze kwam me niet achterna maar bleef doodstil op de bank zitten, met haar ogen -nu wel- dichtgeknepen en haar handen in haar haren.
De teleurstelling was groot, al voelde ik tegelijkertijd misschien wel wat vlinders fladderen. Hier en daar. Ze waren nog klein en konden door de kleinste klap allemaal tegelijk sterven, maar ik kon het op zijn minst een kans geven. Het kon.. als ik van Jaylinn af was.
Voor een laatste keer draaide ik me nog even kort om naar Evi. Ze keek niet op en zat vooralsnog doodstil. Zuchtend liep ik naar buiten en sloot de voordeur achter me. Ik wist zeker dat ik het nu verpest had.
Mijn auto had ik inmiddels gestart en verslagen staarde ik door de voorruit. Het begon te regenen. En dat midden in juni, op een dag die zo zonnig en stralend begon. De mensen hadden hun paraplu’s tevoorschijn getoverd en sommige liepen zelfs met vesten of jassen aan. Het was toch nog steeds vijfentwintig graden buiten, al leek het door de regen ineens behoorlijk af te koelen.
Ik wilde net een flinke dot gas geven, tot ik Evi in mijn ooghoek zag. Razendsnel zette ik mijn motor af en sprong de auto uit. “Evi? Wat doe je hier buiten in de regen?” vroeg ik verbaasd. “Straks word je nog ziek.”
Twijfelend liep ik naar haar toe en toen ik vlak voor haar stond zag ik pas dat ze gehuild had. Haar ogen waren knalrood en de tranen leken er nog in te staan, het was in ieder geval overduidelijk geen regen.
“Ik moet sorry zeggen,” murmelde ze. “Ik kon het gewoon niet, omdat..” Ze haalde haar schouders op en slikte haar woorden in.
Vele mensen waren getuigen van dit korte schouwspel en een enkeling vroeg zelfs of ik haar lastig viel of pijn gedaan had. Waren ze helemaal gek geworden? Natuurlijk zou ik haar niet lastig vallen of pijn doen en met een felle blik liet ik ze dat ook direct merken. Tot mijn grote verbazing bleven er een paar gewoon toe staan kijken en verroerden zich niet. “Bemoei je er niet mee!” brulde ik terwijl ik met mijn armen wild in het rond zwaaide. “Dit is iets tussen ons!”
Evi had zich inmiddels omgedraaid en was haar huis weer binnengegaan. “Kyle!” siste ze. Natuurlijk wist ik dat ik moest dimmen en gehoorzaam volgde ik haar naar binnen. De deur sloot ik zo snel mogelijk achter me, al wist ik niet helemaal of dit de bedoeling was.
In de grote witte hal leunde ik tegen de muur en staarde naar mijn natte Nike’s. “Sorry,” mompelde ik opnieuw. “Ik had het nooit moeten doen.”
Ze zuchtte even en nam plaats op een van de treden van de houten trap. “Het is gewoon.. je hebt Jaylinn, het zou niet eerlijk zijn..”
Ik wist dat ze gelijk had, ik was ontzettend stom geweest en moest me werkelijk doodschamen. Tot mijn grote verbazing deed ik dit alleen niet. Ik vond het zeer vervelend dat ze me had afgewezen, want mijn ego had hier een behoorlijke deuk aan overgehouden, maar de kans was ook aanwezig dat ze misschien wel terug zou zoenen..
“Ik ga naar bed.. Je mag wel hier blijven, als je wilt.. En als je niets zal proberen.” Langzaam stond ze op en liep wat vreemd naar boven, ze nam kleine stappen en hield haar armen strak langs haar lichaam. Ik kon het dus ook niet laten om even onder haar jurkje te kijken.. Het was niet mijn bedoeling om te blijven, maar nu ik zag dat ze geen ondergoed aan had, wist ik niet hoe snel ik haar moest volgen met een enorme bobbel in mijn broek.

Bericht door: -justC- op 16 januari 2017, 19:04:28
  :wink2:
Bericht door: Heartattxck op 18 januari 2017, 19:25:00

Evi

Voordat Kyle in mijn kamer stond, had ik snel de deur op slot gedraaid en me vliegensvlug omgekleed. Ik had me gehuld in een rood hemdje met een bijpassende rode hipster. Nog steeds voelde ik me onzeker als hij me van top tot teen bekeek, maar ik wist ook wel dat ik er niet afschuwelijk uitzag en aan de grijns op zijn gezicht was duidelijk te zien dat hij ervan genoot.
Ik kroop onder mijn zwarte dekbed en staarde, op mijn rug, naar het plafond.
Ik was een vreselijke vriendin en dat wist ik. Het vriendje van mijn beste vriendin lag op dit moment naast me in bed en ik had gewoon niet de moed om hem weg te sturen. Het was zelfs mijn schuld dat hij nu bij me was.
Zijn aanwezigheid maakte me ontzettend vrolijk en toch kreeg ik het doodsbenauwd als hij te dicht bij me in de buurt kwam. Ik voelde me erg schuldig dat ik hem zojuist had afgewezen, want ik had hem dolgraag gezoend. En misschien, als ik heel eerlijk moest zijn, zelfs wel een beetje meer dan dat.
Een zucht verliet mijn mond, ik kneep mijn ogen dicht en zette mijn kiezen op elkaar. Waarom was ik zo triest bezig, maar hield ik mezelf niet tegen? Waarom kon ik er niets aan doen dat dit op een bepaalde manier zo fijn voelde?
Een paar seconden bleef ik verstijfd liggen toen ik mijn ogen opende. Het hoofd van Kyle zweefde een stukje boven me en bezorgd keek hij me aan. “Gaat het wel? Je bent zo stil.”
Bijna onopvallend knikte ik. “Het is gewoon zo zielig voor Jaylinn.” Zielig? Ja, dat was het wel. Kon ik er iets aan doen? Nee. Nou ja, dat kon ik wel. Mijn lichaam hield me alleen tegen. Ik wilde het niet veranderen, het gevoel was te fijn.
Het leek alsof ik de hele dag wisselde tussen twee personen. De verliefde Evi, die dolgraag bij Kyle wilde zijn en de vriendin Evi, die Kyle uit de buurt probeerde te houden omdat hij iets met haar beste vriendin had. Negen van de tien keer overheerste de verliefdheid en kon de vriendin niet meer helder nadenken.
Door mijn wimpers zag ik dat Kyle zijn hoofd schudde. “Het is niet zielig. Oké, een heel klein beetje. Maar vind je het niet zielig voor mij dan?” Was er iets waardoor ik medelijden met hem moest hebben? Zijn wettelijke vriendin was dan een beetje apart dat ze geen seks met hem wilde en om het feit dat ze deed of zij het slachtoffer was, maar verder was er niet echt iets mis met haar.
Toch gaf ik hem gelijk, tegen beter weten in. “Ik snap je wel,” fluisterde ik. Hij huiverde, was inmiddels op zijn rug gaan liggen en had zijn handen onder zijn hoofd gevouwen. Het dekbed stond een stukje omhoog op de plaats van zijn ‘Tinkywinky’, al ging ik er maar gewoon vanuit dat het deken daar niet helemaal lekker lag.
Langzaam draaide ik me op mijn zij, terwijl ik vlug een blik op mijn borsten wierp. Ze waren niet te missen als ik op deze manier lag, al was het voor hem waarschijnlijk niet eens zichtbaar.
Een enkele straatlantaarn scheen haar licht naar binnen, waardoor ik precies kon zien wat ik elke dag wel wilde zien. Het bleef me verbazen hoe mooi deze jongen was, op elk moment dat ik hem zag. Door de regen waren zijn haren wat ingezakt, maar zijn bruine ogen straalden nog net zo erg als alle andere keren. Hij had nauwelijks last van onzuiverheden en zijn zongebruinde huid zag er zo zacht uit als dat van een baby’tje.
Het scheelde niet veel of ik kon zijn hersenen horen kraken. Hij dacht hoogstwaarschijnlijk aan Jaylinn, logisch natuurlijk, maar ik had liever zijn aandacht.
Ik twijfelde even, maar boog me toch iets naar hem toe en drukte spontaan mijn lippen kort op die van hem. “Ik begrijp je, echt,” fluisterde ik vervolgens. Niet dat ik het echt begreep, want ik had nog nooit seks gehad. Ik wist dus ook niet hoe het was om dat te doen of dat ineens niet meer te krijgen. Misschien wilde ik hem gewoon wel graag kussen en was dit een ‘goede reden’, al hoopte ik niet dat hij hierdoor het gevoel zou krijgen dat hij me direct weer moest zoenen, maar ik was me er zeer goed van bewust dat die kans erin zat.

Bericht door: -justC- op 20 januari 2017, 17:48:08
Echt leuk !
Bericht door: Lyfa op 26 januari 2017, 11:57:34
Verderrrr :bounce:
Bericht door: xBambertje op 27 februari 2017, 17:06:54
Leuk! Ik volg  :bounce:
Bericht door: Meraki op 27 maart 2017, 19:51:35
Gaat het nog verder? :)
Bericht door: Heartattxck op 27 maart 2017, 21:38:05
Oh wauw, ik schaam me diep. Heb sinds januari een nieuwe baan en werk nu meer dan 40 uur per week.. Heb het zo druk  :blush:

Ga snel weer plaatsen!
Bericht door: Heartattxck op 27 maart 2017, 21:40:37

Kyle

Ik was stomverbaasd toen ze me kuste en mijn adem stokte voor een ogenblik in mijn keel, maar toen ik haar terug wilde zoenen trok ze haar hoofd terug en ging ze weer op haar rug liggen. Verbaasd keek ik haar toe. Ik had niet verwacht dat ik nu al voor de tweede nacht naast haar zou liggen en al helemaal niet dat ze me zou kussen, na alles wat er vandaag gebeurd was. Maar waarom draaide ze zich dan weer zo snel van me weg?
De paal in mijn broek was inmiddels alleen maar gegroeid en die zou voorlopig ook niet de moeite nemen om het even af te laten weten. Mijn boxer begon steeds meer te knellen en hij leek ineens twee maten te klein geworden.
“Evi,” mompelde ik hees. “Heb je enig idee wat je met me doet?” Langzaam gleed ik met mijn hand over haar buik naar beneden en probeerde haar reactie te peilen. Ze was stil, had haar ogen dicht en ook aan de rest van haar gezicht kon ik niets aflezen.
Onzeker bewoog ik mijn onderlichaam iets naar haar toe, maar hield nog wel afstand. Tot mijn verbazing stuurde ze me niet weg, al wist ik nu nog niet of ik nou blij moest zijn met datgene wat komen zou.
Grijnzend keek ze me kort aan en draaide zich vervolgens met haar rug naar me toe. Mijn hartslag was flink versneld en zonder er verder bij na te denken kroop ik dicht tegen haar aan. De angst dat ik een klap zou krijgen, was groter dan ooit tevoren. Ik hoopte niet dat ze het goed zou vinden dat elke gast zo bij haar in bed zou gaan liggen. De klap die ik verwacht had, kwam alleen niet. In tegendeel zelfs. Tergend langzaam schoof ze achteruit en legde haar hoofd tegen mijn borst. Mijn keiharde maatje drukte tegen haar billen terwijl ik nog steeds verbijsterd was dat ze er niet voor weg deinsde. Ook deed ze geen enkele moeite om hem te ontwijken. Uit mijn mond ontsnapte een diepe zucht en mijn armen klemde ik stevig om haar heen.
“Kyle.” Ze klonk vol spanning en erg onzeker. Mijn lippen vonden via haar linkerschouder de weg naar haar nek en mijn vingers gleden over de kanten onderrand van haar topje. Ik kuste haar oorlel en sloot mijn ogen. “Niet bang zijn liefje, ik zal je echt geen pijn doen,” fluisterde ik liefdevol.
Ze kon zich niet voorstellen hoe moeilijk het voor me was om me zo in te moeten houden, maar ik deed het voor haar. Als ik haar ooit eens wilde neuken moest ik gewoon geduld hebben. De aanhouder wint, en zo niet, dan toch.
Nog nooit had iemand me zo opgewonden en vooral niet op deze manier. Twijfelend bracht ik mijn vingers naar de rand van haar hipster en schoof hem een stukje naar beneden, ze was heerlijk geschoren. Op het moment dat ik mijn hand nog iets lager wilde bewegen, pakte ze hem vast en legde hem op mijn buik. “Sorry, ik moet echt heel nodig plassen,” verontschuldigde ze zichzelf. Het dekbed sloeg ze open en in stilte verliet ze de kamer.
Geërgerd haalde ik diep adem en wachtte vol spanning en verlangen tot ze terug zou komen, had ze niet tien minuten eerder kunnen gaan? Het moment was waarschijnlijk al verpest.

Bericht door: Heartattxck op 27 maart 2017, 21:42:48

Evi

Normaal gesproken zat ik nooit lang op de wc, maar deze keer was het anders. Twintig minuten nadat ik uit bed was gestapt, waste ik voor de vierde keer mijn handen en vervolgens checkte ik voor de tweede keer of ik alles wel goed op slot had gedaan.
Ik genoot van Kyle zijn aanwezigheid, alleen liep hij veel te hard van stapel. We hadden nog niet eens gezoend of hij wilde al zijn leuter bij me naar binnen stoppen. Al stak ik daar persoonlijk een stokje voor.
Nogmaals besloot ik mijn tanden te poetsen en ik sloop uiteindelijk, na veertig minuten in onzekerheid, stilletjes naar boven.
Met mijn hand op de deurklink haalde ik diep adem, maar net voordat ik mijn kamer weer wilde betreden hoorde ik een nogal apart geluid. Het was erg makkelijk te onderscheiden van het harde tikken van de druppels tegen mijn ramen, door de regen die buiten uit de hemel stortte. Een soort gehijg met af en toe een kreun tussendoor, dat was waar het meer op leek.
Na een diepe zucht drukte ik heel langzaam de klink naar beneden en gluurde tussen het kiertje door welke zojuist ontstaan was. Geschokt door wat ik zag kneep ik mijn ogen dicht en schudde mijn hoofd, in de hoop zo snel mogelijk wakker te worden. Tot mijn grote spijt werd ik dat niet, het was de keiharde realiteit en de nog hardere pik van Kyle.
Al snel voelde ik de woede omhoog komen, waar haalde hij in hemelsnaam het lef vandaan om dit in mijn bed te doen en vooral als ik zelf gewoon in de buurt was?
Mijn dekbed was naast mijn bed beland en Kyle lag poedeltjenaakt met zijn hand om zijn geval geklemd. Zijn ogen waren gesloten en de tv stond ineens aan op een van de meest afschuwelijke dingen die ik ooit had gezien. Het was mij altijd onduidelijk geweest waarom jongens konden genieten van hoeren die op elke mogelijke manier genomen werden en daar ook nog eens bij schreeuwden alsof iemand ze vermoordden.
Met een zwaai gooide ik de deur open en stapte kwaad naar binnen. De tv stond zo hard dat hij het niet eens hoorde en ging ongestoord verder. Met open mond keek ik toe, ik was met stomheid geslagen.
“Evi, ik ben er bijna,” hijgde hij terwijl hij zijn hand vlugger op en neer bewoog. Dat was de druppel, dit ging me te ver.
Ongemakkelijk keek ik de andere kant op. “Ahum..” Ik krabde aan mijn achterhoofd en sloeg mijn ogen neer. Kyle schoot overeind als een pijl uit een boog en begon als een idioot op de afstandsbediening te rammen. “Evi..” Met grote angstige ogen verborg hij zich onder mijn dekbed die hij van de grond gerukt had. “Het is niet wat je denkt..”
Hoe kon hij nou weten wat ik dacht? En trouwens, het was óverduidelijk wat er aan de hand was, wat hij ook beweerde. Ik negeerde zijn pogingen om me op andere gedachten te brengen. Hoofdschuddend draaide ik me om en liep de kamer uit. Nog steeds kon ik niet bevatten dat ik getuige was geweest van iemand die even gezellig met zichzelf bezig was.

Bericht door: Meraki op 28 maart 2017, 13:58:20
Ach joh, maakt toch niet uit, fijn dat je een nieuwe baan hebt. Verhaal blijft enorm goed, en blijf ook volgen :D
Bericht door: Heartattxck op 12 april 2017, 19:50:09
Aaaah morgen theorie examen!!  :bounce: 
Bericht door: Heartattxck op 12 april 2017, 19:51:34

Kyle

Verslagen keek ik haar na. Ik voelde me betrapt, wat natuurlijk niet zo gek was. Nadat ze twintig minuten weg was, begon ik me te vervelen en had ik de tv aangezet.
Toen er eenmaal zo’n zender voorbij kwam, kon ik me gewoon niet meer inhouden. Ik was er van overtuigd dat ik zo kon stoppen als ik haar de trap op hoorde komen, maar daar had ik me blijkbaar volledig in vergist.. Ze stond daar zomaar ineens.
Tevergeefs had ik op de afstandsbediening geramd alsof mijn leven er vanaf hing. De tv stond nog steeds aan op dezelfde zender, alleen was mijn opwinding als sneeuw voor de zon verdwenen.
Vlug schoot ik in mijn jeans en trok ik mijn shirt over mijn hoofd. Ik wilde hier zo snel mogelijk weg. Bij de slaapkamerdeur keek ik of Evi ergens te zien was, maar toen ik zag dat de kust veilig was stoof ik de houten trap af. Met de voordeur in mijn vizier trok ik een sprintje en rukte aan de deurklink. Hopeloos, hij was op slot.
“Waar denk jij naartoe te gaan?”
Verstijfd bleef ik staan, liet langzaam mijn hand zakken en draaide me lijzig om. Ik haalde mijn schouders op en staarde schuldig naar de marmeren vloer. Evi leunde tegen de muur met haar armen over elkaar en met een woeste blik in haar ogen. Ongeduldig tikte ze met haar linkervoet op de vloer, blijkbaar wachtend op een antwoord.
“Het leek me gewoon beter om te gaan,” murmelde ik. Een pijnlijke stilte volgde. De schaamte was zo overheersend, dat ik het niet meer aandurfde om haar aan te kijken. Ik wist dat ze me dit niet meer ging vergeven, ik had alles verpest. Mijn schouders waren gebogen en mijn armen hingen futloos langs mijn lichaam. Er waren weinig momenten in mijn leven geweest waarbij ik me net zo verschrikkelijk voelde als nu.
“Dus je probeert eerst mij op te geilen, gaat vervolgens liggen rukken in mijn bed en wil dan mijn huis uitsluipen en mij hier alleen achterlaten?” vroeg ze koppig.
Ongemakkelijk schudde ik mijn hoofd. Nu pas drong het tot me door hoe het voor haar moest zijn geweest, waarschijnlijk had ik precies hetzelfde gevoel als er zoiets bij mij thuis gebeurde. “Het spijt me, echt.” Benauwd keek ik haar kort aan. “Mag ik..?” Met mijn vinger wees ik naar de voordeur in de hoop dat ze hem open zou doen.
“Nee, Kyle, dat mag je niet,” sprak ze streng. Met grote passen kwam ze mijn kant op en opnieuw sloeg ik mijn ogen neer. Ik bereidde me mentaal voor op de klap die zou gaan komen.
“Ik weet nu alleen wel wat je in huis.. of nou ja.. in je broek hebt.” Haar stem klonk ineens heel anders dan voorheen. Mijn mond viel open en ongelovig zochten mijn ogen naar die van haar. Dit kon ze niet serieus gemeend hebben, waarschijnlijk zei ze het alleen maar zodat ik zou gaan denken dat alles weer goed was en ze dan nog harder kon uithalen.

Bericht door: Heartattxck op 12 april 2017, 19:52:57

Evi

Vlak voor Kyle kwam ik tot stilstand en bekeek hem even van top tot teen. “Je bent echt lekker,” fluisterde ik sensueel. Zijn mond stond nog steeds wagenwijd open en het kwijl droop bijna langs zijn lippen. Vol verlangen keek hij me zwijgend aan.
“Kyle, Kyle, wat moet ik toch met jou..” Hoofdschuddend legde ik mijn vingers tegen zijn borst en liet ze naar beneden glijden, tot net boven zijn riem. Mijn bewegingen werden tot in de kleinste details gevolgd door zijn blik.
Mijn lippen plaatste ik in zijn nek en bescheiden begon ik op een stukje huid te sabbelen. Kyle’s ademhaling versnelde en hij hield zich staande aan de voordeur. “Eef.. Ik snap het niet?” murmelde hij binnensmonds. Toch leek hij zich over te geven, want niet veel later voelde ik twee krachtige armen om me heen die mijn rug streelden. Helaas voor hem, was het tot hier en niet verder.
Ik zette een kleine stap achteruit en knikte goedkeurend toen de rode plek in zijn nek steeds donkerder werd. Met een snelle beweging maakte ik mezelf los uit zijn greep en stapte langs hem. De sleutel van de voordeur graaide ik tussen mijn borsten vandaan, draaide hem van het slot en zette mijn handen in Kyle zijn rug. Vluchtig trok ik de deur open en duwde hem naar buiten. “Dag schatje,” grijnsde ik. Voordat hij daadwerkelijk door kon hebben wat er gebeurde, had ik de voordeur alweer achter hem gesloten en op slot gedaan. Na vijf minuten stond hij nog steeds roerloos op de plaats waar ik hem heen had geduwd. Ik haalde mijn schouders op en liep koelbloedig de trap op. Het zou me benieuwen hoe hij dit aan Jaylinn zou gaan uitleggen.

Bericht door: Lyfa op 21 juni 2017, 18:50:37
verderrrr :bounce:
Bericht door: Heartattxck op 25 juni 2017, 18:34:44

Kyle

Dit was zeker een goede leer voor me, maar ze mocht hier niet zomaar mee wegkomen. Wie dacht ze wel niet dat ze was? Eerst een beetje lief doen en me vervolgens buiten zetten als oud vuil.
Wanhopig ramde ik nog een keer op de deur, die angstvallig gesloten bleef. Met een akelig gevoel begon ik richting het huis van mijn ouders te slenteren. Jaylinn zou me op dit moment net zo meedogenloos naar buiten schoppen als Evi zojuist had gedaan, dus het was geen goed idee om daar aan te kloppen.
Allerlei emoties raasden door mijn lichaam. Ik was boos omdat Evi misbruik van me maakte en ik vervolgens op straat belandde, maar aan de andere kant voelde ik me enorm schuldig tegenover Jaylinn. Zij wilde dan misschien geen seks met me, toch moest ik gewoon niet denken dat me dat bij iemand anders wel zonder moeite zou lukken.
Met mijn handen in mijn broekzakken floot ik een liedje, in de hoop dat mijn verschrikkelijke gevoel zou verdwijnen, jammer genoeg gebeurde dit niet. Een paar steentjes moesten het ontgelden en belandden met een plons in de gracht iets verderop. Stilletjes keek ik toe hoe ze hun weg naar beneden vonden en zonder tegensputteren ten onder gingen.
Was het voor mij ook maar zo gemakkelijk. Was er maar iemand die me in de gracht gooide en ik zonder enig probleem zou zinken. Weg van alles wat vervelend was, of pijn deed. Weg van alles wat ik verpest had.
Zonder op of om te kijken, liep ik door, met mijn hoofd gebogen. Op dit tempo zou ik morgenochtend nog niet bij mijn ouders zijn, maar tegen die tijd was er wel iets anders waar ik naartoe kon gaan.
Ik zuchtte even en vervolgde mijn weg, tot ik keihard met mijn hoofd tegen iets hards klapte.
Verward keek ik op. “Jaylinn?” vroeg ik verbaasd. “Wat doe jij nou hier?” Er kwam geen antwoord, maar de fonkeling in haar ogen zei genoeg. Ik was zo opgelucht dat ik niet eens meer zin had om verder te vragen. Met mijn armen om haar heen geklemd, liet ik mezelf op mijn knieën zakken en drukte mijn hoofd tegen haar bovenbenen. “Vergeef me, alsjeblieft,” jammerde ik. “Ik kan echt niet zonder je.”

Bericht door: Karma op 01 juli 2017, 15:40:27
Oh wow, memories dit. Kijk na een jaar weer eens op Girlscene en  zie dit verhaal weer langskomen. Goede reden om weer eens online te komen. ;)

Bericht door: Domino op 01 juli 2017, 16:53:00
Omg, nee! Ik dacht dat de pagina hier afgelopen was en ik op pagina 3 kon klikken om verder te lezen maar die is er dus niet. Je kan echt heel goed schrijven, ik volg!
Bericht door: Pizza op 06 juli 2017, 10:43:54
Ik volg!
Bericht door: Heartattxck op 07 juli 2017, 14:42:06

Evi

Er was een halve coverstick doorheen gegaan om mijn wallen weg te werken en ook mijn haar zat niet zoals ik het wilde. Ik bedankte uiteindelijk hardop degene die de haarspray uitgevonden had. Afgelopen nacht had ik geen oog dichtgedaan. Ik had mijn bed verschoond voordat ik erin durfde te gaan liggen, maar alleen het idee zorgde al dat ik maar niet in slaap viel. Ondanks dat ik vond dat Kyle mijn zorgen niet waard was, bleef het in mijn gedachten rondspoken. Zelfs een blinde kon van een kilometer afstand nog zien dat ik verliefd op hem was, en dat dat niet zomaar over zou zijn.
Vluchtig wierp ik nog een blik in de spiegel en schoot in mijn nieuwe suède zwarte pumps. Met mijn donkerblauwe skinny en zwarte top kon ik in ieder geval wel zeker zijn over mijn kledingkeuze. Hierdoor zou mijn vermoeidheid misschien iets minder opvallen.

Met frisse tegenzin stapte ik op mijn fiets en reed de stad door. Alles verliep soepel, tot ik me kapot schrok van een auto die met piepende banden tot stilstand kwam en de automobilist keihard begon te toeteren. De geur van verbrand rubber drong mijn neus binnen. De vrouw achter het stuur was witheet en ondanks dat het raam dicht was, kon ik duidelijk merken dat ze me verrot schold. Dit was het teken dat ik het slapen echt voor ’s nachts moest bewaren.
Door met mijn armen te zwaaien probeerde ik me te verontschuldigen en met een knalrood hoofd fietste ik in een razend tempo door.
Ik passeerde leuke winkeltjes en stak wat kruispunten over, tot ik een eindje verderop een grote hoop oud vuil zag liggen bij een lantaarnpaal. Iets wat ik nog altijd asociaal vond waren mensen die hun vuil op straat dumpten. Zoveel moeite was het toch niet om een container op te zoeken? Ze konden het natuurlijk ook in hun huiskamer bewaren zoals mijn moeder deed, om maar niet te spreken over de rest van haar woning.
Toen ik nog iets dichterbij kwam, zag ik dat het geen oud vuil was. Of ja, niet oud, wel vuil. Ik knipperde goed met mijn ogen en kneep mezelf in mijn arm, maar het was geen verbeelding. Kyle lag op de grond, met zijn armen om de paal geklemd. Zijn hoofd aan de ene kant, zijn benen aan de andere kant. Tot mijn grote verbazing leek hij zelfs te slapen. Mijn fiets dumpte ik tegen het bruggetje en voorzichtig liep ik naar Kyle toe. “Wakker worden, slaapkop,” fluisterde ik terwijl ik hem probeerde te wekken door hem heen en weer te schudden. Het duurde alleen een tijdje voordat er beweging in hem kwam.