Girlscene Forum

Girlscene => Schrijfsels => Topic gestart door: Phaedra op 07 augustus 2011, 18:39:40

Titel: RPG/speeltopics en fanfics regels
Bericht door: Phaedra op 07 augustus 2011, 18:39:40
Met ingang van 1 april 2018 (nee geen grap) hebben de moderators besloten dat het niet meer nodig is om toestemming te vragen. Je mag dus voor elke RPG, speeltopic en fanfic een topic openen zonder toestemming. Mocht dit uit de handlopen, dan zullen we de regel weer terugdraaien. -Kopjechino

Hi allemaal,

We hebben van veel members ‘klachten’ gehad dat het board Schrijfsels en eigenlijk het hele forum een beetje wordt overspoeld door alle RPG’s, Speeltopics en 1D-verhalen. Het zijn leuke topics om in mee te schrijven, maar we zijn het wel met de klachten eens dat het er wel heel veel worden.

# We zagen ook dat er heel veel inactieve topics zijn die niet opgeruimd worden. Op pagina 15 t/m 25 van het board staan bijv. al meer dan 70 inactieve verhalen. De laatste reacties op die topics zijn van rond april of juni. Ik neem aan dat we die in ieder geval dus allemaal kunnen verwijderen?
De andere bladzijdes van het board zullen we binnenkort ook af gaan, om ook daar de inactieve topics te verwijderen. Nog actieve topics zullen we uiteraard laten staan.

# Aan jullie willen we vragen om ook zelf een beetje te letten op oude topics. Pluis bijv. je eigen topics na op niet meer actieve verhalen, maar bekijk ook of er verhalen zijn waar je in mee hebt geschreven die niet meer actief zijn en dus weg kunnen. Topics die je zelf aan hebt gemaakt en die weg kunnen, kun je hier plaatsen: http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-298845.0.html

# Daarnaast vragen we ons af of het echt nodig is om 2 topics te hebben. Kan het RPG topic niet meteen verwijderd worden als er een Speeltopic is aangemaakt?

# En dan nog een laatste puntje, kijk voordat je een nieuw verhaal opent even rond in het board. Waarschijnlijk zijn er nog wel andere topics die je aanspreken waar je in mee kunt schrijven. Dan hoef je dus zelf geen nieuw topic te openen waardoor het forum hopelijk iets minder overspoeld zal worden door alle verhalen.

REGEL 1
Dit betreft de 1Dtopics. We hebben gezien dat er een aantal schrijvers zijn die meerdere 1D-verhalen hebben. De nieuwe regel is dat er maar 1 1Dverhaal per schrijver mag zijn. Wil je een nieuw verhaal openen, laat dan een mod weten dat de oude gesloten mag worden.

REGEL 2
Dit betreft de RPG/Speeltopics. Ook bij de RPG en speeltopics zijn er mensen die er meerdere hebben. Ook deze mensen zullen genote worden met de vraag welke ze open willen houden. Je mag vanaf nu maximaal 1 RPG en 1 Speeltopic per persoon hebben. Wil je een nieuwe maken? Laat dan eerst de oude verwijderen. Verder zullen de mods in de gaten houden hoeveel RPG's en speeltopics er zijn. Als er veel nieuwe RPG's worden geopend terwijl er ook nog andere actieve RPG's zijn, dan zullen we vragen om in de actieve mee te gaan spelen. Je valt er dan 'tussenin' maar als je vraagt naar een samenvatting van wat er is gebeurt voordat je kwam, dan kan je daarna gewoon meeschrijven.

AANPASSING 6 FEB
Het is niet de bedoeling dat RPGs vol zitten, ze moeten toegankelijk blijven voor iedereen. (Mocht het hierdoor echt too much worden dan kunnen we naar een oplossing zoeken, maar meestal kunnen er nog wel mensen bij.) Dit is al een tijdje zo, maar dit hebben we niet goed doorgecommuniceerd. Dus bij deze.

UPDATE Pivoine 02-07-13: Regel 1 geldt voor alle soorten fanfic(tion). Schrijf dus eerst je verhaal af en/of laat het topic sluiten voor je een nieuw verhalentopic voor een fanfic begint.
Titel: !! RPG's, Speeltopics en 1D-verhalen !! - Nieuwe regels!!
Bericht door: Heartattxck op 07 augustus 2011, 18:43:51
De meeste willen niet meedoen in een RPG die al lang loopt. Mijn RPG loopt bijvoorbeeld al bijna 2 maanden en nog steeds zoeken we nieuwe leden. Ze maken tegenwoordig liever een eigen RPG dan mee te doen in die van een ander, terwijl inspringen zo makkelijk is.
Bericht door: faalhaasje op 07 augustus 2011, 18:46:57
Fijn dat er nu iets aangedaan kan worden, want ik vind het zelf ook een beetje vervelend dat het er zo veel zijn. Met name al die one direction verhalen die eigenlijk allemaal het zelfde zijn..
Bericht door: Anonymous op 07 augustus 2011, 18:48:30
yeah er wordt eindelijk iets meegedaan. :D
Bericht door: ICExCOLD op 07 augustus 2011, 18:49:13
Hihi, eindelijk :"D
Bericht door: Phaedra op 07 augustus 2011, 18:59:09
Up voor antwoord op de vragen hierboven.
Bericht door: SoullessBird op 07 augustus 2011, 19:03:10
Ah, eindelijk! Bedankt!
Vraagje over de inactieve verhalen: ik schrijf/schreef samen met iemand een verhaal, maar omdat we allebei heel druk zijn ligt 'ie tijdelijk stil. Hij is al best ver gezakt, worden dat soort verhalen dan ook verwijderd?
Bericht door: Sōsuke the sasstermaster op 07 augustus 2011, 19:16:48
YAY.
Bericht door: Phaedra op 07 augustus 2011, 19:21:03

Ah, eindelijk! Bedankt!
Vraagje over de inactieve verhalen: ik schrijf/schreef samen met iemand een verhaal, maar omdat we allebei heel druk zijn ligt 'ie tijdelijk stil. Hij is al best ver gezakt, worden dat soort verhalen dan ook verwijderd?
Inactieve RPG's, Speeltopics en 1D-verhalen worden verwijderd.
Bericht door: GoldenKiller op 07 augustus 2011, 19:29:56
Er beginnen echt te veel 1D verhalen te komen idd.
Natuurlijk is het leuk om een verhaal over je favo band te schrijven, maar om nou per persoon 8 verhalen te beginnen :'D

Als er een rpg teveel komt, geven de meeste rpg'ers dat ook meteen aan(hij is overbodig, je kunt nog meedoen bij ....), maar ja, sommige willen dan PERSE een nieuwe openen.
Bericht door: Pivoine op 07 augustus 2011, 19:35:34
Ahh, geweldig dat jullie zo snel in actie zijn gekomen c:

Even op je vraag over RPG + ST: ik denk dat het toch het handigst is als het gescheiden blijft. RPG is ook wel 'praattopic', waar nieuwelingen zich kunnen aanmelden en waar overleg kan worden gepleegd.
Ik snap dat ze nu niet echt veel gebruikt worden (aangezien iedereen gewoon een nieuw topic opent i.p.v. zich in te schrijven bij een al bestaand topic), maar nu deze nieuwe regels er zijn, zou ik nog even wachten met de twee topics naar één reduceren.
Dan kunnen jullie even kijken of mensen ook een beetje luisteren en, zelfs bij ST's die al een aantal maanden actief zijn, zich inschrijven, i.p.v. zelf een ST op te richten.

Als dat niet het geval is en de RPG's nog steeds niet gebruikt worden, zou ik zeggen, smijt ze dicht en verwijder ze.

Wat ook een optie is, is een soort 'Ik zoek een ST waar ik mee kan doen'-topic. Stel, de RPG's die niet zo zinvol meer zijn worden verwijderd, dan kunnen mensen daar een oproepje plaatsen (ik wil graag een meisje zijn, ik zoek een ST over vampieren) en dan kunnen mensen uit een speeltopic die mensen weer uitnodigen.
Als je me kunt volgen :')
Dan kan de uitgenodigde zich gewoon inschrijven in het speeltopic, het is een simpel lijstje met NAAM, GESLACHT, FOTO, het lijkt me niet dat dat het verhaal verder hindert.
Bericht door: xAftertheStorm op 07 augustus 2011, 19:39:29
^ Dat lijkt me echt een topidee. En dan zouden mensen die ST's hebben ook gewoon een oproepje kunnen doen dat ze mensen zoeken..
Bericht door: GoldenKiller op 07 augustus 2011, 19:43:11
We kunnen ook een maximum instellen ofso?
Bericht door: Descanso op 07 augustus 2011, 19:45:36
Zo een zoektopic is misschien wel een idee ja.

@ goldenkiller: we hebben daar ook al aan zitten denken, maar hoe gaan we dit realiseren. wij kunnen niet precies bijhouden hoeveel topics er per week aangemaakt worden, en als het maximum per week is bereikt moet je ze dan maar sluiten? hebben ze dan de week er op weer eens kans om te openen?
Vandaar dat dat niet helemaal realistisch is om bij te houden.
Bericht door: Pivoine op 07 augustus 2011, 19:45:47

^ Dat lijkt me echt een topidee. En dan zouden mensen die ST's hebben ook gewoon een oproepje kunnen doen dat ze mensen zoeken..

Mhmh *knikt*
Zoiets bedoelde ik, een soort contactadvertenties :')
Net als een 'ik zoek iemand voor mijn blog/band'-topic, maar dan twee kanten op.
Bericht door: GoldenKiller op 07 augustus 2011, 20:03:08

Zo een zoektopic is misschien wel een idee ja.

@ goldenkiller: we hebben daar ook al aan zitten denken, maar hoe gaan we dit realiseren. wij kunnen niet precies bijhouden hoeveel topics er per week aangemaakt worden, en als het maximum per week is bereikt moet je ze dan maar sluiten? hebben ze dan de week er op weer eens kans om te openen?
Vandaar dat dat niet helemaal realistisch is om bij te houden.

De meeste RPG'ers geven altijd in onnodige RPG's aan dat het overbodig is etc.
Er zijn de laatste tijd veel RPG'ers van andere websites hier gekomen en die weten de regels niet en openen er best wel te veel.
Stel dat er een RPG te veel komt, dan kunnen wij gewoon op het report knopje drukken.
Wanneer er een RPG doodloopt, kunnen de wij dat ook gewoon plaatsen in het 'verwijder' topic.
Bericht door: Descanso op 07 augustus 2011, 20:14:34

[...]

De meeste RPG'ers geven altijd in onnodige RPG's aan dat het overbodig is etc.
Er zijn de laatste tijd veel RPG'ers van andere websites hier gekomen en die weten de regels niet en openen er best wel te veel.
Stel dat er een RPG te veel komt, dan kunnen wij gewoon op het report knopje drukken.
Wanneer er een RPG doodloopt, kunnen de wij dat ook gewoon plaatsen in het 'verwijder' topic.

Dat is zeker zo, maar voor ons blijft het moeilijk om dat te kunnen beoordelen. Vaak omdat de speeltopics allemaal een eigen verhaal hebben. is hij dan dubbel? om welke reden zouden we hem kunnen sluiten? Maar je kunt het altijd melden, het handige zou zijn als je zelf de reden er dan bij zet zodat wij niet heel het forum uit te moeten pluizen waarom deze juist weg kan.
Bericht door: GoldenKiller op 07 augustus 2011, 20:34:15

[...]

Dat is zeker zo, maar voor ons blijft het moeilijk om dat te kunnen beoordelen. Vaak omdat de speeltopics allemaal een eigen verhaal hebben. is hij dan dubbel? om welke reden zouden we hem kunnen sluiten? Maar je kunt het altijd melden, het handige zou zijn als je zelf de reden er dan bij zet zodat wij niet heel het forum uit te moeten pluizen waarom deze juist weg kan.

We kunnen gewoon aangeven dat er al veel rpg's zijn en dat die gene daar maar aan mee moet doen, ik vind dat eigenlijk een goede reden, anders blijven ze topics openen, maar het is idd wel lastig.
Is het onmogelijk om een RPG onderwerp te maken, met alleen RPG's?
Bericht door: jostitosti_ op 07 augustus 2011, 20:35:43
DANKJE, ECHT DANKJE!
Bericht door: Kloot op 07 augustus 2011, 20:36:45
Thank god.
Bericht door: Descanso op 07 augustus 2011, 20:36:58

[...]

We kunnen gewoon aangeven dat er al veel rpg's zijn en dat die gene daar maar aan mee moet doen, ik vind dat eigenlijk een goede reden, anders blijven ze topics openen, maar het is idd wel lastig.
Is het onmogelijk om een RPG onderwerp te maken, met alleen RPG's?

Daar hebben we ook al aan gedacht maar dan verplaatsen we als het ware het probleem, dan heb je een subfora wat helemaal vol komt te staan. Wat dus ook niet de bedoeling is. Ik denk dat we maar voor een zoektopic moeten gaan waarin je je kunt voorstellen, plus de oudere verwijderen. En kijken of dat wel gaat werken...
Bericht door: lunaste op 07 augustus 2011, 22:04:40
Thank god.

Ik las hier eerst een hoop verhalen van andere members, maar ik zie nu alleen nog maar RPGs etc.

Een vraagje: worden afgemaakte verhalen ook verwijderd? Want ik heb één afgemaakt verhaal waarvan ik weet dat hij nog gelezen wordt, en mijn tweede afgemaakte verhaal ga ik een vervolg op schrijven, dus zou het jammer zijn als ik niet meer daarnaar kan linken als ik die hier post.
Bericht door: Pivoine op 07 augustus 2011, 22:06:13

Thank god.

Ik las hier eerst een hoop verhalen van andere members, maar ik zie nu alleen nog maar RPGs etc.

Een vraagje: worden afgemaakte verhalen ook verwijderd? Want ik heb één afgemaakt verhaal waarvan ik weet dat hij nog gelezen wordt, en mijn tweede afgemaakte verhaal ga ik een vervolg op schrijven, dus zou het jammer zijn als ik niet meer daarnaar kan linken als ik die hier post.

Ik ben het levende bewijs dat 'ie nog gelezen wordt, hihi :')
Bericht door: SoullessBird op 07 augustus 2011, 23:24:38

[...]

Ik ben het levende bewijs dat 'ie nog gelezen wordt, hihi :')

+1
Bericht door: Descanso op 08 augustus 2011, 10:30:13

Thank god.

Als het al een oud topic is waarschijnlijk wel ja. We zijn ook druk bezig met alle oude verhalen op te schonen naar minstens 1 jaar terug. Is het niet mogelijk om je verhaal ergens anders op internet te posten? Dan heb je zekerheid dat je het niet kwijt bent
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 11:26:19

[...]

Als het al een oud topic is waarschijnlijk wel ja. We zijn ook druk bezig met alle oude verhalen op te schonen naar minstens 1 jaar terug. Is het niet mogelijk om je verhaal ergens anders op internet te posten? Dan heb je zekerheid dat je het niet kwijt bent

Maar als het nou echt nog gelezen wordt dan? Ik bedoel, er zijn een paar schrijvers hier, zoals Lunaste en MissAwesome, die volgens mij nog steeds heel veel lezers hebben.
Ik ontdekte hun verhalen in ieder geval láát, en ik lees ze nog. Ze worden ook nog vaak geupt en bekeken, dus misschien moeten jullie daar wel een klein beetje rekening mee houden. Of jullie kijken even welke verhalen ook daadwerkelijk af zijn, daar is ergens een topic over c:
Want ik kan me voorstellen dat het voor de schrijvers niet zo leuk is als ze een verhaaltopic van 200 pagina's hebben, en dat ineens kwijt zijn.
Bericht door: lunaste op 08 augustus 2011, 11:27:53
Ik ben hem dan niet kwijt, hij staat gewoon op de computer. Maar er staat hier een heel topic vol links naar afgemaakte verhalen (wat niet eens een sticky is) en ik zou het zo zonde vinden als die wel verwijderd worden.
Bericht door: Anonymous op 08 augustus 2011, 11:29:56
Pretty Little Liars (http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/speeltopic-pretty-little-liars-203788.1420.html)

Daar kun je nog aan meedoen, sowieso als jongen en er kan vast nog een extra rol bij (dat hebben we ook nodig trouwens :P).
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 11:54:12

Ik ben hem dan niet kwijt, hij staat gewoon op de computer. Maar er staat hier een heel topic vol links naar afgemaakte verhalen (wat niet eens een sticky is) en ik zou het zo zonde vinden als die wel verwijderd worden.

Ik ook, dat is volgens mij meteen een lijst van de beste verhalen hier, en die wilde ik nog wel een keer lezen c:
Bericht door: xAftertheStorm op 08 augustus 2011, 11:56:28
Dan moet je ze allemaal gaan uppen. (:
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 12:01:07

Pretty Little Liars (http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/speeltopic-pretty-little-liars-203788.1420.html)

Daar kun je nog aan meedoen, sowieso als jongen en er kan vast nog een extra rol bij (dat hebben we ook nodig trouwens :P).

Kijk, dit kan dan in het Ik zoek een ST-topc.
Want dit gaat meer over de regels bladibla
Bericht door: Anonymous op 08 augustus 2011, 12:02:18
Hoezo worden nu ook de gewone verhalen verwijderd dan?
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 13:40:44

Hoezo worden nu ook de gewone verhalen verwijderd dan?

Nee toch?
Bericht door: Anonymous op 08 augustus 2011, 13:41:50
Maar jullie hadden het toch over dat verhaal van Lunaste?
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 14:08:01
Anyways, IK STEM TEGEN HET VERWIJDEREN VAN OUDE, AFGEMAAKTE VERHALEN DIE NU NOG GELEZEN WORDEN.

Het ging namelijk om RPG's, ST's en 1D's :')
Bericht door: Novelty op 08 augustus 2011, 14:10:21
Maar de "RPG" topics kunnen niet verwijderd worden als er een speeltopic is, want het "RPG" is waar we overleggen over het verhaal :').
Bericht door: Heartattxck op 08 augustus 2011, 14:13:22
En waar alle personages instaan. Als je die verwijdert kun je niks meer terugvinden.
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 14:40:59
Die personages kun je toch net zo goed in de beginpost van het ST zetten?

En wat wordt er overlegd dan? :')
Bericht door: Heartattxck op 08 augustus 2011, 14:42:29
Heel veel, teveel om op te noemen. Dus ik zou het totaal niet handig vinden eigenlijk.
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 14:47:45
@Heart misschien ben ik iets te leekerig op dit gebied, maar ik kijk net in een aantal random RPG's. Wat er vooral staat, is aan het begin (vóór het ST): mag ik meedoen? Oke, hier is mijn personage.

En dan, ná het ST, mensen die alsnog vragen of ze mee mogen doen. Dat kunnen ze toch noten naar de TS?

Als de TS de personages gewoon in de beginpost zet, is er geen probleem toch?
Bericht door: Heartattxck op 08 augustus 2011, 14:50:13
Nja in mijn RPG werd er veel meer besproken, maar die onderhand al heeel ver gezakt. Maar als je alle personages in de beginpost zet krijg je een beginpost van hier tot Tokio. ='] Nja, t maakt mij verder niet uit, maar ik zou het persoonlijk niet handig vinden.
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 14:55:53

Nja in mijn RPG werd er veel meer besproken, maar die onderhand al heeel ver gezakt. Maar als je alle personages in de beginpost zet krijg je een beginpost van hier tot Tokio. ='] Nja, t maakt mij verder niet uit, maar ik zou het persoonlijk niet handig vinden.

Ahh, oke. Dan heb jij gewoon een zinvolle RPG :')
Want ik moet bekennen dat ik van de meeste het nut niet inzie. Maar dan zou ik even een modje noten en in je beginpost vragen of hij ALSTUBLIEFT mag blijven bestaan, omdat jullie er écht overleg plegen.
Want volgens mij gaan ze binnenkort wel beginnen met het verwijderen van inactieve RPG's en stuff
Bericht door: Descanso op 08 augustus 2011, 17:41:28

[...]

Maar als het nou echt nog gelezen wordt dan? Ik bedoel, er zijn een paar schrijvers hier, zoals Lunaste en MissAwesome, die volgens mij nog steeds heel veel lezers hebben.
Ik ontdekte hun verhalen in ieder geval láát, en ik lees ze nog. Ze worden ook nog vaak geupt en bekeken, dus misschien moeten jullie daar wel een klein beetje rekening mee houden. Of jullie kijken even welke verhalen ook daadwerkelijk af zijn, daar is ergens een topic over c:
Want ik kan me voorstellen dat het voor de schrijvers niet zo leuk is als ze een verhaaltopic van 200 pagina's hebben, en dat ineens kwijt zijn.

Als ze geupt worden staan ze niet achterin de lijst bij de topics met laatste reactie's uit 2009 bijv. De topics waar echt niet meer in gereageert word tot 1 jaar terug worden niet verwijderd hoor! Sorry als ik onduidelijk daarin was, maar het gaat dus alleen om de topics die echt weg kunnen. Worden ze nog geupt blijven ze gewoon bestaan!
Bericht door: nill op 08 augustus 2011, 18:31:54
Ik ben het er mee eens dat er veel 1D verhalen zijn, maar ik wil wel even zeggen dat ik er niet mee eens ben dat al die verhalen hetzelfde zouden zijn. Heel veel vallen ook te lezen zonder fan te zijn, al wil niemand dat toegeven.
Bericht door: Phaedra op 08 augustus 2011, 18:42:20
Vraagje:

Vanaf hoeveel dagen/weken na de laatste reactie kunnen we RPG's, Speeltopics en 1D-verhalen gaan verwijderen? Ik ben er zelf niet zo in to, dus vandaar dat ik het hier even vraag. Verhalen waar bijvoorbeeld op 31 juli voor het laatst in is geschreven, kunnen die al weg of zouden die nog weer tot leven kunnen komen?
Topics met een laatste reactie in juni kunnen in ieder geval wel weg gok ik?

Ik heb het nu trouwens alleen over RPG's, Speeltopics en 1D-verhalen en niet over gewone verhalen/gedichten.
Bericht door: Indiangirll op 08 augustus 2011, 19:11:47
Beetje lullig Als er geen 1d voor stond zouden ze wel mogen blijven en nu niet... Slaat helemaal nergens op. Ten eerste je neemt veel tijd om te schrijven. En dan ben je nu bijvoorbeeld op vakantie en je komt terug en je verhaal is verwijderd! Het zijn gewoon verhalen die het zelfde zijn als anderen! Alleen er staat 1d in de titel en het gaat over een band so what?
Bericht door: andotherdrugs op 08 augustus 2011, 19:13:00
Sommige mensen zijn op vakantie en daardoor zijn er bij bepaalde verhalen sinds 31 juli geen reacties meer geweest. Het zou dan een beetje lullig zijn dat als je terug komt je verhaal ineens weg is.
Bericht door: Descanso op 08 augustus 2011, 19:14:35

Beetje lullig Als er geen 1d voor stond zouden ze wel mogen blijven en nu niet... Slaat helemaal nergens op. Ten eerste je neemt veel tijd om te schrijven. En dan ben je nu bijvoorbeeld op vakantie en je komt terug en je verhaal is verwijderd! Het zijn gewoon verhalen die het zelfde zijn als anderen! Alleen er staat 1d in de titel en het gaat over een band so what?

We verwijderen ze toch niet meteen? Omdat het er zo veel zijn weten wij niet meer hoe we dit goed kunnen aanpakken, daarom vragen we ook jullie hulp. Wat lijkt jouw dan een redelijke tijd om iets te verwijderen?
De gewone verhalen worden ook verwijderd, we beginnen daarmee met de oudste post. Dus waar al meer dan een jaar niet in gereageerd word.
Bericht door: Indiangirll op 08 augustus 2011, 19:15:24
-
Bericht door: Phaedra op 08 augustus 2011, 19:17:05

Alle oude topics in alle boards worden verwijderd, niet alleen deze topics. We geven hier nu even onze aandacht aan omdat er veel klachten zijn geweest van members dat het forum een beetje overspoeld wordt door deze verhalen.

Daarnaast verwijder ik niet zomaar wat, maar vraag ik juist jullie hulp om te bepalen wat we wel en niet kunnen verwijderen.
Bericht door: Indiangirll op 08 augustus 2011, 19:17:09

[...]

We verwijderen ze toch niet meteen? Omdat het er zo veel zijn weten wij niet meer hoe we dit goed kunnen aanpakken, daarom vragen we ook jullie hulp. Wat lijkt jouw dan een redelijke tijd om iets te verwijderen?
De gewone verhalen worden ook verwijderd, we beginnen daarmee met de oudste post. Dus waar al meer dan een jaar niet in gereageerd word.

Er komen er altijd meer bij.
Bericht door: Descanso op 08 augustus 2011, 19:18:20

[...]

Er komen er altijd meer bij.

Daarom worden ze ook verwijderd. Zodat het forum niet overspoeld word met verhalen waar niks meer mee gebeurd, en nu is er wel een grote schoonmaak nodig voor het board: schrijfsels. Vandaar.
Bericht door: Indiangirll op 08 augustus 2011, 19:18:24

[...]
Alle oude topics in alle boards worden verwijderd, niet alleen deze topics. We geven hier nu even onze aandacht aan omdat er veel klachten zijn geweest van members dat het forum een beetje overspoeld wordt door deze verhalen.

Daarnaast verwijder ik niet zomaar wat, maar vraag ik juist jullie hulp om te bepalen wat we wel en niet kunnen verwijderen.

Maar ik snap niet dat mensen daar zo over reageren. Als er geen 1d in stond was het geen probleem geweest.
Bericht door: Anonymous op 08 augustus 2011, 19:18:38
En als het verhaal moet blijven, kun je ze ook gewoon gaan uppen? :')
Bericht door: andotherdrugs op 08 augustus 2011, 19:20:00
Wat hebben de mensen eigenlijk tegen de speeltopics, RPG's en 1D verhalen. Als je het niet wilt lezen klik je er gewoon niet op. Dat doe ik namelijk ook gewoon. En ja, je moet misschien een pagina verder klikken om het verhaal te vinden dat je wel wilt lezen. Maar dat kost je wel twee seconden van je hele leven. Ik zie het probleem niet zo.
Bericht door: Anonymous op 08 augustus 2011, 19:21:45

Wat hebben de mensen eigenlijk tegen de speeltopics, RPG's en 1D verhalen. Als je het niet wilt lezen klik je er gewoon niet op. Dat doe ik namelijk ook gewoon. En ja, je moet misschien een pagina verder klikken om het verhaal te vinden dat je wel wilt lezen. Maar dat kost je wel twee seconden van je hele leven. Ik zie het probleem niet zo.

Wat dacht je van actieve onderwerpen die helemaal volstaan?
Bericht door: Indiangirll op 08 augustus 2011, 19:22:21

Bericht door: Indiangirll op 08 augustus 2011, 19:23:35
Dan vinden mensen het leuk! Ik zie het probleem er niet in. Als er geen speeltopics rpgs en 1d verhalen zouden zijn zou het in schrijfsels wel een beetje dood zijn.
Bericht door: andotherdrugs op 08 augustus 2011, 19:25:01
Dan klik je gewoon op pagina 2 bij de actieve onderwerpen. Zo erg is dat toch niet?
Bericht door: Peanutbutter_ op 08 augustus 2011, 19:25:05
:aanbid:
Bericht door: Anonymous op 08 augustus 2011, 19:26:20

Dan klik je gewoon op pagina 2 bij de actieve onderwerpen. Zo erg is dat toch niet?

Je snapt het niet *zucht*
Bericht door: LOVExHEARTS op 08 augustus 2011, 19:27:11
Maar als de verhalen die niet meer actief zijn worden verwijderd, dat maakt toch geen verschil dat de actieve onderwerpen daar vol meestaan? En ik denk dat je ook heel voorzichtig moet welke verhalen jullie willen verwijderen, want misschien wil die schrijver daar weer aan schrijven en dan is het verhaal weg. Dus misschien kunnen jullie het eerst vragen aan de schrijver voordat jullie het verwijderen. (:
Bericht door: Anonymous op 08 augustus 2011, 19:28:38
Het gaat erom dat er elke dag er wel één bijkomt.
Bericht door: Indiangirll op 08 augustus 2011, 19:29:22
@readmymind

je overdrijft heel erg!
Bericht door: Indiangirll op 08 augustus 2011, 19:30:04

Maar als de verhalen die niet meer actief zijn worden verwijderd, dat maakt toch geen verschil dat de actieve onderwerpen daar vol meestaan? En ik denk dat je ook heel voorzichtig moet welke verhalen jullie willen verwijderen, want misschien wil die schrijver daar weer aan schrijven en dan is het verhaal weg. Dus misschien kunnen jullie het eerst vragen aan de schrijver voordat jullie het verwijderen. (:
Bericht door: LOVExHEARTS op 08 augustus 2011, 19:31:11
@readmymind Dat is echt niet waar hoor, en ik zit zelf in het One Direction topic dus ik weet wel ongeveer wanneer mensen een nieuw verhaal beginnen. Maar die nieuwe verhalen blijven toch wel komen en dat verandert niet door de oude te verwijderen. En ik zou het persoonlijk heel zonde vinden als iemand heel veel moeite in een verhaal heeft gestoken en een heel lang verhaal heeft geschreven en het verhaal word verwijderd. De verhalen waarin 3 stukjes zijn gepost dat snap ik, die mogen best weg maar bij de lange verhalen is het zonde vind ik.
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 19:33:44
@Vraagje van Phaedra/HeartxCore
Ik zou nog voorzichtig zijn met die van juli. Er zijn veel mensen op vakantie, en een RPG/ST valt dan al snel stil. Inderdaad, juni is al zo ver weg.
Ik denk dat zo onderhand de meeste RPG'ers dit al wel gezien hebben, en snappen dat ze a. hun boeltje moeten uppen of b. vaarwel moeten zeggen tegen hun oude RPG/ST.

RPG'ers: waarom houden jullie je commentaar niet voor je? c:
Er is nog vrij weinig definitief besloten, en jullie mogen meebeslissen. Wat is het probleem?
Bericht door: Descanso op 08 augustus 2011, 19:33:52

We willen zoiezo de inactieve topics gaan verwijderen. Maar omdat wij niet weten vanaf welke datum dat precies kan vragen we dat ook aan jullie. Elke member een note sturen of het topic al weg kan is geen optie omdat het verwijderen alleen al veel werk is. Daarom is er dus dit topic. Als je verder wilt schrijven in je topic kun je dat er gewoon inplaatsen zodat het topic geupt word en dus niet meer inactief is. We zijn zoiezo bezig met de oude verhalen te verwijderen (ik ben momenteel bezig met topic's uit 2009) maar om ook overzicht te houden over de rpg's enz. willen we deze niet actieve ook al verwijderen. Ik hoop dat je me een beetje snapt...
Bericht door: Descanso op 08 augustus 2011, 19:34:39

@Vraagje van Phaedra/HeartxCore
Ik zou nog voorzichtig zijn met die van juli. Er zijn veel mensen op vakantie, en een RPG/ST valt dan al snel stil. Inderdaad, juni is al zo ver weg.
Ik denk dat zo onderhand de meeste RPG'ers dit al wel gezien hebben, en snappen dat ze a. hun boeltje moeten uppen of b. vaarwel moeten zeggen tegen hun oude RPG/ST.

RPG'ers: waarom houden jullie je commentaar niet voor je? c:
Er is nog vrij weinig definitief besloten, en jullie mogen meebeslissen. Wat is het probleem?

Zouden we dan vanaf mei/juni kunnen verwijderen? Of zeg je mei?
Bericht door: Kloot op 08 augustus 2011, 19:35:14
Ik zeg april.
Bericht door: Phaedra op 08 augustus 2011, 19:35:21
Maar het verwijderen van de oude is niet de enige maatregel.

We willen er ook voor zorgen dat er minder nieuwe verhalen bij komen:
''# En dan nog een laatste puntje, kijk voordat je een nieuw verhaal opent even rond in het board. Waarschijnlijk zijn er nog wel andere topics die je aanspreken waar je in mee kunt schrijven. Dan hoef je dus zelf geen nieuw topic te openen waardoor het forum hopelijk iets minder overspoeld zal worden door alle verhalen.''

Als je wil dat je Speeltopic behouden blijft, dan zul je hem in Word moeten opslaan. Dat geldt trouwens voor alle topics in alle boards, alle topics zullen op den duur verwijderd moeten worden omdat ze oud en inactief zijn geworden.
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 19:35:36

@readmymind Dat is echt niet waar hoor, en ik zit zelf in het One Direction topic dus ik weet wel ongeveer wanneer mensen een nieuw verhaal beginnen. Maar die nieuwe verhalen blijven toch wel komen en dat verandert niet door de oude te verwijderen. En ik zou het persoonlijk heel zonde vinden als iemand heel veel moeite in een verhaal heeft gestoken en een heel lang verhaal heeft geschreven en het verhaal word verwijderd. De verhalen waarin 3 stukjes zijn gepost dat snap ik, die mogen best weg maar bij de lange verhalen is het zonde vind ik.

En als die persoon die er heel veel moeite in HEEFT gestoken, er NU geen moeite meer insteekt? Als het verhaal al een paar maanden plat ligt? Er worden zoveel nieuwe topics geopend, dat er amper meer naar die oude wordt omgekeken.

De mods zeggen toch ook dat ze ACTIEVE RPG's/ST's/1D's niet zullen verwijderen?
Bericht door: nill op 08 augustus 2011, 19:36:03
Ik vind vanaf Juni goed hoor. (:
Bericht door: Pivoine op 08 augustus 2011, 19:37:44
@HeartxCore - ik denk dat mei/juni prima is. Het is nu alweer 1/3 van augustus. Iemand is niet 6 weken op vakantie, en zelfs als dat wel het geval is, zijn de overige RPG'ers/ST'ers/1D'ers er wel in de tussentijd.
Bericht door: iFapped op 08 augustus 2011, 19:38:14
eindelijk! hihi
Bericht door: Phaedra op 08 augustus 2011, 19:39:12
Ik heb net een boel topics verwijderd waarvan de laatste reactie ergens in mei was, die waren duidelijk echt doodgebloed en de meesten waren ook maar een paar pagina's lang.

Topics met een laatste reactie in juni of eerder verwijderen, dat lijkt mij persoonlijk wel okee toch? Er is dan al bijna anderhalve maand geen reactie in geplaatst en het lijkt me niet dat dat komt doordat iemand uit dat topic op vakantie is.
Bericht door: 1975 op 08 augustus 2011, 23:14:49

Ik ben het er mee eens dat er veel 1D verhalen zijn, maar ik wil wel even zeggen dat ik er niet mee eens ben dat al die verhalen hetzelfde zouden zijn. Heel veel vallen ook te lezen zonder fan te zijn, al wil niemand dat toegeven.
Bericht door: Stiltecoupe op 09 augustus 2011, 10:46:47
Kan er niet gewoon een subforum komen voor 1d verhalen en voor rpgs/speeltopics?
Bericht door: Heartattxck op 09 augustus 2011, 10:48:55
Dat is al eens voorgesteld, maar dat is.. 'het probleem verplaatsen'.
Bericht door: lunaste op 09 augustus 2011, 10:55:08
Eén vraagje: denken jullie niet dat deze maatregel zinloze 'up' reacties gaat voortbrengen?  
Ik vind het op zich best een goed idee, zeker RPGs. Met verhalen is het één iemand die misschien op dat moment iets anders aan zijn hoofd heeft en een maandje er niet aan werkt, maar als een RPG doodbloed is de kans klein dat één iemand hem weer leven inblaast.

Maar ik denk dat misschien zo een hoop mensen ook hun topics alleen maar gaan uppen met lege reacties zodat hij blijft bestaan, zonder wat zinnigs toe te voegen.
Bericht door: Phaedra op 09 augustus 2011, 11:54:39

Eén vraagje: denken jullie niet dat deze maatregel zinloze 'up' reacties gaat voortbrengen?  
Ik vind het op zich best een goed idee, zeker RPGs. Met verhalen is het één iemand die misschien op dat moment iets anders aan zijn hoofd heeft en een maandje er niet aan werkt, maar als een RPG doodbloed is de kans klein dat één iemand hem weer leven inblaast.

Maar ik denk dat misschien zo een hoop mensen ook hun topics alleen maar gaan uppen met lege reacties zodat hij blijft bestaan, zonder wat zinnigs toe te voegen.
Dat klopt, maar we zijn gelukkig niet dom. Dat hebben we gauw genoeg door.
Bericht door: jostitosti_ op 09 augustus 2011, 11:55:41

Kan er niet gewoon een subforum komen voor 1d verhalen en voor rpgs/speeltopics?

Dan staat het alsnog tussen actieve onderwerpen.
Bericht door: Pivoine op 09 augustus 2011, 14:25:58

Dat is al eens voorgesteld, maar dat is.. 'het probleem verplaatsen'.

Het kon toch überhaupt niet?
Bericht door: Heartattxck op 09 augustus 2011, 16:54:40
Oh, dat weet ik niet eens. Er werd alleen gezegd dat dan het probleem verplaatst werd ofzo.
Bericht door: Pivoine op 09 augustus 2011, 19:04:07
^Ik dacht dat dat ging om de RPG's, ST's en 1D's naar spelletjes te verplaatsen, aangezien het een soort combi van spel en schrijven is.
Maar dan zou het probleem dus verplaatst worden, omdat spelletjes er dan mee overspoeld zou worden :'D
Bericht door: andotherdrugs op 09 augustus 2011, 22:01:34
De One Direction verhalen passen überhaupt niet onder spelletjes vind ik aangezien het gewoon verhalen zijn. Alleen komen dan de namen van de leden van One Direction er in voor.
Bericht door: vertonghen op 09 augustus 2011, 23:04:30
Ik hoop echt dat dit gaat helpen, want ik word echt gek van al die RPG's en OneDirection-verhalen.
Bericht door: 1975 op 10 augustus 2011, 11:00:27
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Je kan het verhaal ook gewoon lezen als je GEEN fan bent, en dan is het ook gewoon een leuk verhaal... Dus als wij die namen van de boys zouden veranderen in Piet, Jan, Klaas, Henk en Kees zou het wel mogen?
Bericht door: lunaste op 10 augustus 2011, 11:10:45
Waarom schrijf je dan niet een verhaal over Piet, Jan en Klaas als de namen de enige redenen zijn dat het een 1D verhaal is?

Het punt van fanfiction is dat je een verhaal schrijft over een bestaande set karakters en omstandigheden. Harry Potter fanfic zou geen HP fanfic zijn als Harry alleen nog Harry heette, maar verder een Nederlandse junk op een middelbare school in Schubbekutteveen zou zijn met een compleet andere persoonlijkheid. Maakt niet uit of je het verhaal in een iets andere omgeving zet, het moet nog wel herkenbaar zijn als de bestaande personages.

Dus als de namen het enige zijn wat het met die band verbindt, waarom schrijf je dan over die band?
En als het wel echt over de bandleden gaat zijn mensen daar niet in geïnteresseerd die die band niet boeiend vinden, net als dat ik geen Twilight fic zou lezen, ook al zouden de namen veranderd zijn, omdat Twilight bagger is. En 1D vind ik ook bagger.

En voor mensen die dat niet boeiend vinden en hier komen voor een variatie aan verhalen is het bloedje irritant om 20 1D verhalen op de voorpagina te zien.
(ETA: En ja, ik browse vaak de beschrijving of het 1e stukje van een verhaal door, en alle 1D verhalen lijken hetzelfde te zijn: LOLOLOL IK KOM 1D TEGEN/ZE ZITTEN BIJ MIJ IN DE KLAS EN IK MAG MET ZE MEE IN DE BAND EN 1 WORD VERLIEFD OP ME. Goh wat origineel)
Bericht door: GoldenKiller op 11 augustus 2011, 11:38:38

Waarom schrijf je dan niet een verhaal over Piet, Jan en Klaas als de namen de enige redenen zijn dat het een 1D verhaal is?

Het punt van fanfiction is dat je een verhaal schrijft over een bestaande set karakters en omstandigheden. Harry Potter fanfic zou geen HP fanfic zijn als Harry alleen nog Harry heette, maar verder een Nederlandse junk op een middelbare school in Schubbekutteveen zou zijn met een compleet andere persoonlijkheid. Maakt niet uit of je het verhaal in een iets andere omgeving zet, het moet nog wel herkenbaar zijn als de bestaande personages.

Dus als de namen het enige zijn wat het met die band verbindt, waarom schrijf je dan over die band?
En als het wel echt over de bandleden gaat zijn mensen daar niet in geïnteresseerd die die band niet boeiend vinden, net als dat ik geen Twilight fic zou lezen, ook al zouden de namen veranderd zijn, omdat Twilight bagger is. En 1D vind ik ook bagger.

En voor mensen die dat niet boeiend vinden en hier komen voor een variatie aan verhalen is het bloedje irritant om 20 1D verhalen op de voorpagina te zien.
(ETA: En ja, ik browse vaak de beschrijving of het 1e stukje van een verhaal door, en alle 1D verhalen lijken hetzelfde te zijn: LOLOLOL IK KOM 1D TEGEN/ZE ZITTEN BIJ MIJ IN DE KLAS EN IK MAG MET ZE MEE IN DE BAND EN 1 WORD VERLIEFD OP ME. Goh wat origineel)

True, no offence
Bericht door: Stiltecoupe op 11 augustus 2011, 11:50:11

Mag ik een ding zeggen, er is volgens mij nog geen een verhaal geweest waarin iemand bij 1d ind e band komt en misschien een of twee waar ze bij 1d in de klas zitten.
Bericht door: xAftertheStorm op 11 augustus 2011, 12:49:58
^ Dat was ook maar een voorbeeldje. Betekent niet dat het direct zo is.
Bericht door: Phaedra op 11 augustus 2011, 16:46:34
.
Bericht door: Stiltecoupe op 11 augustus 2011, 17:03:37
Maar als je een oud verhaal hebt, dan kan die toch alsnog gelezen worden?
Want ik heb twee verhalen ofzo die nu afgelopen zijn, maar die kan nog wel gewoon gelezen worden door mensen.
Bericht door: LOVExHEARTS op 11 augustus 2011, 17:27:25
Ik heb eigenlijk een vraagje want waarom geld dit alleen voor rpg en 1d-verhalen?
Bericht door: Phaedra op 11 augustus 2011, 17:54:23

Ik heb eigenlijk een vraagje want waarom geld dit alleen voor rpg en 1d-verhalen?
Zoals ik al vaker heb gezegd worden natuurlijk uiteindelijk alle oude topics verwijderd, maar we richten ons nu even op de RPG's enzo omdat er daar gewoon heel erg veel van zijn waar we klachten over krijgen, vandaar.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 13:20:20
Ik vind het wel een beetje asociaal dat ze nu nog gewoon doorgaan met RPG's en 1D verhalen maken. Kunnen die niet verwijderd worden? Want er zijn meer leden die zich er aan ergeren dan leden die er vrolijk van worden.
Bericht door: Daisy op 13 augustus 2011, 13:24:55

Ik vind het wel een beetje asociaal dat ze nu nog gewoon doorgaan met RPG's en 1D verhalen maken. Kunnen die niet verwijderd worden? Want er zijn meer leden die zich er aan ergeren dan leden die er vrolijk van worden.

Ja. We gaan gewoon door met de rpg's en verhalen waar we mee bezig waren. We hebben géén nieuwe aangemaakt?
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 13:26:34

[...]

Ja. We gaan gewoon door met de rpg's en verhalen waar we mee bezig waren. We hebben géén nieuwe aangemaakt?

Wel een nieuw topic, DAAR GAAT HET OM.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 13:33:52
Idd, er zijn 3 rpg's gekomen, waaronder 2 van 1D en nog een verhaal over Harry ofs. Terwijl dit topic actief was.
Bericht door: Emma op 13 augustus 2011, 13:42:39
Ik snap dat mensen het irritant vinden dat er zoveel rpg's zijn. Ik vind het zelf wel heel erg leuk om aan mee te doen, maar het kan wel onduidelijk worden. Ik vind het een goed idee dat oude/niet actieve rpg's worden verwijderd, maar dat moet dan ook gelden voor gewone verhalen. Want daar zijn er namelijk ook meer dan genoeg van.
Zou het ook helpen als de inschrijftopic's, etc. worden verwijderd als een rpg eenmaal is opgestart. Als je snapt wat ik bedoel.

Ik vind trouwens wel dat er een verschil zit tussen gewone rpg en 1D-verhalen. Rpg hebben allemaal verschillende onderwerpen/verhaallijnen, terwijl die 1D altijd op hetzelfde neerkomt.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 13:45:53

[...]

Ik heb toch echt een paar nieuwe faalDirection verhalen voorbij zien komen hoor. Ik vind gewoon dat al die verhalen (ookal kun je het niet eens verhalen noemen want het schrijftalent is ook ver te zoeken) verwijderd moeten worden en dat ze lekker verder gaan op kindertent ofzo.
Bericht door: Daisy op 13 augustus 2011, 13:49:24

[...]

Ik heb toch echt een paar nieuwe faalDirection verhalen voorbij zien komen hoor. Ik vind gewoon dat al die verhalen (ookal kun je het niet eens verhalen noemen want het schrijftalent is ook ver te zoeken) verwijderd moeten worden en dat ze lekker verder gaan op kindertent ofzo.

Dus? Als mensen het leuk vinden om verhalen te schrijven, moeten ze dat toch lekker doen. Het zijn heus niet alleen de One Direction verhalen. Er zijn genoeg normale verhalen die ook allemaal over hetzelfde gaan.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 13:50:09
Maar daar staat actieve onderwerpen niet mee volgekalkt. Jullie allemaal zijn gewoon enorm egoïstisch bezig.
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 13:50:19

[...]

Dus? Als mensen het leuk vinden om verhalen te schrijven, moeten ze dat toch lekker doen. Het zijn heus niet alleen de One Direction verhalen. Er zijn genoeg normale verhalen die ook allemaal over hetzelfde gaan.

jij doet zeker ook mee he?
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 13:52:25
Trouwens, als we zo kinderachtig en egoïstisch gaan doen van: Als mensen het leuk vinden moeten ze dat toch lekker doen.. Wij vinden het leuk om die topics weg te hebben/te verpesten, moeten we dan toch lekker doen.
MAAAR dan mag het nietmeer.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 13:52:43

[...]

Het gaat niet om het feit dat er 1d verhalen geschreven worden of wat dan ook. Het zijn er alleen te veel en dat allemaal van een bepaald groepje mensen. Als je even gaat rondkijken zijn er gs'ers die 5 verhalen hebben over 1D, kom op? Begin er een, eindig die en begin er nog een, maar waarom 5 tegelijk? Het irriteert als er 18 verhalen zijn over 1 bepaald onderwerp, ja jij vind het misschien leuk, maar als het de mede gs'ers stoort moet je er rekening mee houden.

Ik hou ook van 1D, dus het heeft niks te maken met fan zijn, als het irriteert, moet het gewoon stoppen :'D
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 13:54:12

[...]

Het gaat niet om het feit dat er 1d verhalen geschreven worden of wat dan ook. Het zijn er alleen te veel en dat allemaal van een bepaald groepje mensen. Als je even gaat rondkijken zijn er gs'ers die 5 verhalen hebben over 1D, kom op? Begin er een, eindig die en begin er nog een, maar waarom 5 tegelijk? Het irriteert als er 18 verhalen zijn over 1 bepaald onderwerp, ja jij vind het misschien leuk, maar als het de mede gs'ers stoort moet je er rekening mee houden.

Ik hou ook van 1D, dus het heeft niks te maken met fan zijn, als het irriteert, moet het gewoon stoppen :'D

Precies. 1 of 2 is genoeg. Laatst telde ik er een stuk op 20, dat gaat gewoon te ver. Rot lekker op naar kindertent of minder met die faalverhalen.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 13:56:16
Idd, ja het is een vrij forum, maar serieus zoveel verhalen gaat te ver en 3 rpg's over 1D tegelijk? wtf?
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 13:57:04
Jullie zijn niet de enige leden op gs.
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 13:57:24

Idd, ja het is een vrij forum, maar serieus zoveel verhalen gaat te ver en 3 rpg's over 1D tegelijk? wtf?

(kijk even voor de gein in het 1D topic.)
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 13:57:48
@GoldenKiller ze noemen je een bitch in het faalDirection topic laughing7.
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 14:00:41
Oh my gawd. Die kinders zijn echt heel sneu bezig. >_<
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:00:42
Er zijn inderdaad veel RPG's en 1D-verhalen al hoewel ik zelf ook RPG. Er kan inderdaad een maximum komen voor de verhalen en RPG's want ja, 5 RPG's of zelfs meer zijn veel. Net zoals die 1D-verhalen, ik heb er niks op tegen als je fan bent maar om nou 5 of meer verhalen te gaan maken over het zelfde onderwerp heeft toch geen zin? Uiteindelijk eindigt het toch hetzelfde, 1D gaat naar Nederland toe of de meiden/fans gaan naar Engeland/Ierland toe en dan worden ze verliefd etc. Dat heeft toch geen zin?
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 14:02:15
Misschien moet er eens een modje mee gaan praten. (:
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:03:07
PAGINA 1 EN 2 BIJ SCHRIJFSELS, DIT MOET TOCH WEL DUIDELIJK ZIJN
[1D] Do you know what you did to me?
23 Jun door LudaTes   00:59 door onceuponatimex

[1D] Teen Camp
20 Jul door LudaTes   00:57 door onceuponatimex

Harry Styles ~ You don't know you're beautiful
11 Aug door LudaTes   22:51 door LudaTes

[1D] Dubbel Geboekt
25 Jul door LOVExHEARTS   22:45 door LudaTes

Het  Awesome 1d [Rpg]
18 Jul door xHansjee   20:03 door LudaTes

[1D speeltopic] Welcome to hell
09 Aug door iluveitall   18:10 door IrisLovesLiam

[1D speeltopic] Zomerkamp
07 Aug door ElineHoran   16:30 door onceuponatimex

[1D] a competition was the beginning
17 Jul door 1Dgirlz   12 Aug door 1Dgirlz

[One Direction] Singin' in the sun [ kies je rol]
22 Mar door Zebrasok   12 Aug door LisaHoran

[1D] Take the picture
20 Jul door LudaTes   11 Aug door xFlowerSun

[1D] Fake chicks, Bad boys and me
12 Jul door xHansjee   11 Aug door BlowMeKisses

[1D] When two different worlds collide.
03 Jul door iluveitall   11 Aug door LudaTes

Niall Horan FF - How to escape life.
01 Aug door ElineHoran   11 Aug door LudaTes
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 14:03:15
Ik denk het ook.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 14:03:55
Wtf 4 'verhalen' door dezelfde persoon. Alsjeblieft ga een leven zoeken zeg :')
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:05:28

@GoldenKiller ze noemen je een bitch in het faalDirection topic laughing7.

Is het raar dat ik haar nu keihard uitlach  laughing7.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 14:06:18

[...]

Nee :') Komop je mag niet eens je mening geven of je bent al een bitch. Faalkinders dat ze zijn :"D
Bericht door: Fanaa op 13 augustus 2011, 14:06:20

[...]

Woew, welk topic? Ik wil ook lachen  laughing7.
Bericht door: Enchanted op 13 augustus 2011, 14:06:51

Er zijn inderdaad veel RPG's en 1D-verhalen al hoewel ik zelf ook RPG. Er kan inderdaad een maximum komen voor de verhalen en RPG's want ja, 5 RPG's of zelfs meer zijn veel. Net zoals die 1D-verhalen, ik heb er niks op tegen als je fan bent maar om nou 5 of meer verhalen te gaan maken over het zelfde onderwerp heeft toch geen zin? Uiteindelijk eindigt het toch hetzelfde, 1D gaat naar Nederland toe of de meiden/fans gaan naar Engeland/Ierland toe en dan worden ze verliefd etc. Dat heeft toch geen zin?

Dat dus.
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 14:06:58
1D topic bij Celebs. xd
http://forum.girlscene.nl...list_messages/195480/1509 (http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/one-direction-195480.280.html)
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:07:48
Sneu hoe ze reageren eerlijk gezegd.
Die meiden uit het 1D topic.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:07:54

[...]

Nee :') Komop je mag niet eens je mening geven of je bent al een bitch. Faalkinders dat ze zijn :"D

Idd en ik ben dol op Zayn (niet echt de ban, maar alleen hem) dus ik irriteer me ook niet alleen aan de ow ofso, het is gewoon te veel en we hebben zelf gezien hoeveel verhalen er op 2 pagina's staan :'D
Ik wou doorgaan, maar het waren er zo veel ........
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:12:12
19 One Direction verhalen bij Schrijfsels tot en met pagina 5.
En volgens mij gaan ze allemaal over hetzelfde. Dat slaat toch echt nergens op? -.-
Bericht door: Anonymous op 13 augustus 2011, 14:13:07

Sneu hoe ze reageren eerlijk gezegd.
Die meiden uit het 1D topic.

Ja hè :'D en ze begrijpen nog steeds niet dat de topic's ook in actieve onderwerpen komen.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:15:17

19 One Direction verhalen bij Schrijfsels tot en met pagina 5.
En volgens mij gaan ze allemaal over hetzelfde. Dat slaat toch echt nergens op? -.-

Het zijn altijd de boys+diemensenvanhet1Dtopic en dan worden de jongens verliefd op hun (HA!).
Er was er maar 1, die anders ging (harry&niall gay) dat was de enige die een verhaal had.
Bericht door: Emma op 13 augustus 2011, 14:16:48

[...]

Dat dus.

Mee eens. Gewoon een maximum stellen.
Er als er rpg's komen ervoor zorgen dat ze niet hetzelfde(soortgelijke) onderwerp hebben!
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 14:17:03
Dream along, zou ik zeggen.
En hou 't ook alleen bij dromen, schrijf 't niet direct op.
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:22:12
Whoppakee. Ik heb even neergezet in het 1D topic wat ik ervan vond ;d.
Bericht door: nill op 13 augustus 2011, 14:24:14
Stoer.
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:24:47
Vind ik ook. :gay:
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 14:25:26
Jezus, serieus oke genoeg ingehouden.
Jullie zijn allemaal echt te dom om het te snappen, en dan maar de schuld op andere afschuiven. Flikker op met die kutverhalen en ga een facking leven zoeken ipv lekker blijven dromen over iets wat toch nooit gebeurt. Damn
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:25:39

Stoer.

Kom op...
Jullie beginnen echt dom te doen...
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 14:28:32
't valt me ook op dat alleen die 1Dkinders met hun verhaaltjes er zo'n groot probleem van maken..
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:30:06
Ik denk dat een maximum gewoon een goede oplossing is eerlijk gezegd, en dat de mods gewoon de verhalen verwijderden die overbodig zijn en die over het maximum heen zijn gegaan.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:37:04

't valt me ook op dat alleen die 1Dkinders met hun verhaaltjes er zo'n groot probleem van maken..

Idd, de RPGs deden niet zo moeilijk.
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:42:38
Upje :)
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:44:39
Ze reageren hier niet, maar durven wel @hun 1D topic de mensen hier bitch te noemen ..

sigh.
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 14:46:14
Ja, want ze denken dat niemand daar kijkt, omdat het een 1D topic is. xD
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:46:57
Hahaa, serieus ik ga de komende 1d verhalen echt verpesten, ik ga gewoon heel dat topic spammen.
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:47:02
Haha ja :')
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 14:47:18
Je zal niet de enige zijn.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:49:13
Ik ben benieuwd wat de andere fans gaan zeggen als ze ons discussie lezen.
Misschien dat er iemand tussen zit die niet dom is
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 14:50:34
Waarschijnlijk zijn ze dan ook tegen ons.
Maar goed, ze moeten het zelf weten. Uiteindelijk wordt er toch wat gedaan aan de RPG's en de 1D verhalen.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 14:51:51

Hahaa, serieus ik ga de komende 1d verhalen echt verpesten, ik ga gewoon heel dat topic spammen.

Ik doe met je mee.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:51:52
Inderdaad, maar de mods kunnen moeilijk bijhouden wat nieuw en oud is als zij zo doorgaan.
Het moet van beide kanten komen
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:53:14

[...]

Ik doe met je mee.

(http://media.tumblr.com/tumblr_lnm9kngBKw1qek9dd.gif)
Ik denk dat dat de enige oplossing is voor de tsunami aan verhalen.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 14:54:07
Wie niet horen wil moet maar voelen (:
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 14:54:58
Goh en dan hoop ik dat er eindelijk een keer een kans is dat mijn verhaal (en dat van anderen) iets langer dan vijf minuten ergens bovenaan bij Schrijfsels staat..
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 14:56:59
^precies, het daalt gewoon steeds.
Ik vind het echt niet boeiend hoe Harry of iemand van hun verliefd word
(like droom tijdens je slaap ofso)
Bericht door: SoullessBird op 13 augustus 2011, 15:06:25
Het gaat inderdaad altijd over hetzelfde en het steeds dezelfde mensen die een RPG aanmaken. Ze komen allemaal uit het eerste 1D topic en ze willen allemaal een eigen verhaal gaan schrijven en alles lijkt op elkaar. Misschien kunnen ze dat beter op Hyves of msn of weet-ik-veel-waar doen, maar niet hier. Het is gewoon ontzettend irritant en ze kunnen schelden of wat maar dat is gewoon een feit. Ik vind het heel erg kinderachtig hoe er wordt gereageerd op de mening van mensen en op de mededeling dat er verhalen worden verwijderd. Kom op, je kan wel tienduizend verhalen over één onderwerp schrijven, maar geen kritiek accepteren?
Ik vind het een goede regel en ik vind dat iedereen zich er bij neer moet leggen, want zo is het nu eenmaal. Punt.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 15:28:55
Geloof me, zij gaan binnenkort ophouden :'D
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 15:31:16
Muhaha.
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 15:32:45
waaaaaaaaaaaaaaaaauw.. zal weer eens niet.
Weetje, binnenkort ga ik Girlscene maar voorgoed verlaten.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 15:40:53
Ik heb meer zin om al die trollen te bannen, maar de mods zijn een beetje te aardig.
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 15:41:34

ik doe mee :")
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 15:42:40

[...]

ik doe mee :")

We hebben net het 1d vol gespamt, ghehe :'D
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 15:46:51
Dit topic moet bij actieve onderwerpen blijven :')
Misschien dat ze dan het lef hebben om hier te reageren.
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 15:48:04
kan er anders niet zoiets gebeuren dat schrijfsels niet bij actieve onderwerpen komen, dan irriteren we ons er al een stuk minder aan :")
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 15:48:29

[...]

We hebben net het 1d vol gespamt, ghehe :'D

volgende keer beter dan :")
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 15:48:45
Ja, maar je hebt ook andere verhalen die gelezen worden hé.
Gewoon de 'normale' verhalen, en dat is ook weer zo lullig voor de schrijvers.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 15:50:48

Dit topic moet bij actieve onderwerpen blijven :')
Misschien dat ze dan het lef hebben om hier te reageren.

Don''t think so, ze zijn zielig.
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 15:50:55

Ja, maar je hebt ook andere verhalen die gelezen worden hé.
Gewoon de 'normale' verhalen, en dat is ook weer zo lullig voor de schrijvers.

ja dat ook wel, maar anders gaan de 1d fans zeuren :")
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 15:55:59
:DDD
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 16:02:00
Upje :')
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:02:36
hupwup, iemand had toch de lef hier te praten, KOM MAAR OP
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 16:04:07
Lef
Uitspraak: lef het -woord Zelfst. Naamw. eigenschap dat je iets durft. Synoniem: moed. Synoniem: durf    'het lef hebben om iets gevaarlijks te doen'.
Moed hebben, durven.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:04:30
whahaha xD
Bericht door: Phaedra op 13 augustus 2011, 16:24:44
We zijn er wat tegen aan het doen, maar ga aub geen eigen rechtertje spelen. Het verpesten van andere topics is dus ook absoluut niet de bedoeling. Wij werken aan een oplossing. Mochten jullie doorgaan met het verpesten van andere topics dan zullen we gaan waarschuwen en bannen.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:30:46
Ons bannen jullie wel omdat wij hun topic spammen, maar hun niet terwijl ze heel het forum spammen.
Wat zijn we weer eerlijk op gs :'D
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 16:33:03

We zijn er wat tegen aan het doen, maar ga aub geen eigen rechtertje spelen. Het verpesten van andere topics is dus ook absoluut niet de bedoeling. Wij werken aan een oplossing. Mochten jullie doorgaan met het verpesten van andere topics dan zullen we gaan waarschuwen en bannen.

En dat zij heel het forum verpesten dat boeit niet? Nee de gene met een uitgesproken mening trekken altijd aan het kortste eind. Wat een oneerlijke zooi is dit zeg.
Bericht door: Phaedra op 13 augustus 2011, 16:33:14
Ach joh, maak jezelf niet zo'n slachtoffer. We zijn op zoek naar een oplossing. Heb nog eventjes geduld.
Bericht door: Anonymous op 13 augustus 2011, 16:34:19
Maar diegene die gingen spammen hadden gewoon een goed punt, want die gasten spammen ook het forum vol en het BOEIT HEN NIKS!
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 16:34:48
REGEL 1
Dit betreft de 1Dtopics. We hebben gezien dat er een aantal schrijvers zijn die meerdere 1D-verhalen hebben. De nieuwe regel is dat er maar 1 1Dverhaal per schrijver mag zijn. Ik ga alle 1Dschrijvers die meerdere verhalen hebben een note sturen met de vraag welke ze willen houden en welke gesloten mag worden.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 16:35:36

REGEL 1
Dit betreft de 1Dtopics. We hebben gezien dat er een aantal schrijvers zijn die meerdere 1D-verhalen hebben. De nieuwe regel is dat er maar 1 1Dverhaal per schrijver mag zijn. Ik ga alle 1Dschrijvers die meerdere verhalen hebben een note sturen met de vraag welke ze willen houden en welke gesloten mag worden.

Danke schön C:
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 16:35:38
We hebben al veel te lang geduld, ik weet niet wanneer dat 1D topic begon maar sindsdien kwamen al die verhalen. En toen ook meer RPG's etc. En heel veel mensen hadden daar iets op tegen en dan nu eindelijk gebeurd er iets? -.-
Daar worden mensen ook soms schijtziek van, geduld raakt ook op.
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 16:35:44
Dat vind ik al een goed begin. :')
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 16:36:09
Eindelijk (:
Bericht door: Phaedra op 13 augustus 2011, 16:36:12
Ik weet dat er veel 1D's zijn, maar er zijn ook heel veel RPG's en Speeltopics. We zijn dicht bij een oplossing, dus heb gewoon nog heel eventjes geduld.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 16:36:40

Ach joh, maak jezelf niet zo'n slachtoffer. We zijn op zoek naar een oplossing. Heb nog eventjes geduld.

Ach zeik toch niet zo met je 'maak jezelf niet zo'n slachtoffer.' Ik zeg gewoon de waarheid. Dat was toen met die slows al zo, en dat is nu weer zo.
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 16:36:41
hehe.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:44:03
yes, eindelijk.
Bericht door: andotherdrugs op 13 augustus 2011, 16:44:18
In de actieve onderwerpen staan meer RPG en ST dan 1D. Just Sayin.
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 16:44:25
Stiekem mag van mij heel dat 1D topic verwijderd worden :'D
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:45:11
Stiekem mogen ze allemaal gebanned worden.

nieuwe doel: braaf zijn om mod te worden en hun allemaal bannen.
Bericht door: aLullaby op 13 augustus 2011, 16:46:51
Hahahaha, Sum.
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 16:48:30
Ik snap die opmerking over het bannen niet echt
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:50:16

Hahahaha, Sum.

:naughty:
Niet dat braafheid lukt als je een member van de pedotamtam bent.
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 16:50:23

In de actieve onderwerpen staan meer RPG en ST dan 1D. Just Sayin.

Op het moment wel, maar vaak genoeg zijn er ook veel 1D. En het gaat niet om van welke er meer zijn, het gaat erom dat er van beiden te veel zijn.
Bericht door: andotherdrugs op 13 augustus 2011, 16:52:43
Ja, dat snap ik. Maar wij worden nu in het topic aangevallen en het topic wordt gespamt. Vallen ze de RPG lastig? Nee. En wij vallen de RPG ook niet aan. En ik weet dat sommige meiden die hier klagen zelf ook in RPG zitten.
Bericht door: Enchanted op 13 augustus 2011, 16:53:42
Ja, maar RPG'ers zeuren er ook niet over.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:53:55
Agh mens houd je smoel toch, probeer je nou zielig te doen.

ooo ze vallen ons topic lastig, oo ergg jank huil.
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 16:53:56
Ik heb alle spamplaatjes verwijderd in het 1Dtopic en nu is het weer rustig :
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 16:54:13

Ja, dat snap ik. Maar wij worden nu in het topic aangevallen en het topic wordt gespamt. Vallen ze de RPG lastig? Nee. En wij vallen de RPG ook niet aan. En ik weet dat sommige meiden die hier klagen zelf ook in RPG zitten.

+1
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 16:55:09
-________________________________-
Bericht door: Anonymous op 13 augustus 2011, 16:56:00

Omdat jullie degene waren die moeilijk deden en doen of ze er niks van snappen.
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 16:56:06
Sommige mensen op grilscene zijn echt vijandig.
IK voel me zo aardig en lief. xD
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:57:10
Ik ben een bitch.
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 16:57:13
Maar dat ben je niet.
Bericht door: andotherdrugs op 13 augustus 2011, 16:57:32
Ik kom hier gewoon normaal onze kant van het verhaal vertellen en gelijk begint Goldenkiller weer. --' Je hoeft niet zo vijandig te zijn hoor.
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 16:58:44
Jullie snappen het gewoon niet, dus jullie kant is ook overbodig.
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 16:58:54

Maar dat ben je niet.

Als het tegen mij was,
volgens mij ken jij me dan niet, of wel?
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:59:27

Ik kom hier gewoon normaal onze kant van het verhaal vertellen en gelijk begint Goldenkiller weer. --' Je hoeft niet zo vijandig te zijn hoor.

Ik begin weer, wat ben ik toch slecht hé.

Jullie kant is al 1000x verteld en het is bullshit :'D
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 16:59:27

Ik begin weer, wat ben ik toch slecht hé.

Jullie kant is al 1000x verteld en het is bullshit :'D
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 17:01:43
Volgens mij willen jullie ook niet dat we het snappen.

WE weten heust wel dat mensen het vervelend vinden dat er zo veel verhalen zijn.
Maar het blijven er waarschijnlijk sowieso nog wel 20, aangezien er gewoon zo veel fans zijn en die willen een verhaal. Dus als iedereen er 1 heeft zijn het er wel minder maar nog steeds veel.

Maarja, volgens mij gaat het iedereen meer om het ruziën dan om een oplossing :)
Bericht door: Anonymous op 13 augustus 2011, 17:02:45
Maar met hoeveel zijn jullie (die allemaal een verhaal hebben) bestaat er geen fan site van one direction ofzo.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 17:03:05

WE weten heust wel dat mensen het vervelend vinden dat er zo veel verhalen zijn.
Maar het blijven er waarschijnlijk sowieso nog wel 20, aangezien er gewoon zo veel fans zijn en die willen een verhaal. Dus als iedereen er 1 heeft zijn het er wel minder maar nog steeds veel.

Maarja, volgens mij gaat het iedereen meer om het ruziën dan om een oplossing :)

Je geeft gewoon toe dat jullie kots irritant zijn en niet gaan ophouden en dan willen de mods ons bannen omdat wij spammen, flikker een end op zeg,.
Bericht door: Anonymous op 13 augustus 2011, 17:03:27

We zijn al heel lang met een oplossing bezig, maar jullie bleven ontkennen dat niemand hier last van heeft.
Bericht door: iFapped op 13 augustus 2011, 17:03:35
En jullie snappen ook niet dat je nu weer net zo hard verder gaat door in dat topicje er weer over beginnen te lullen.
We hebben het nou al vaak genoeg verteld, maar de meerderheid van jullie snapt het nog niet.
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 17:04:50

REGEL 1
dat is een goed begin, maar ik zie eerlijk gezegd sommigen er wel voor aan om dan verschillende accounts te maken dus kan het niet beter per ip of is dit te lastig
Bericht door: andotherdrugs op 13 augustus 2011, 17:05:02
Jullie willen onze kant van het verhaal ook niet begrijpen.
En ik snap jullie kant. Ik heb zelf maar 1 verhaal en meer ga ik er ook niet schrijven want dat hou ik toch niet bij. Maar dat jullie zo tekeer gaan dat stoort mij. Bij mij komt het over dat het jullie alleen maar om het bitchen gaat.
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 17:06:40
Ja man, we willen alleen bitchen :huh:
serieus, hoe oud ben je?
Je snapt het gewoon niet, jullie zijn gewoon DOM
Bericht door: Bombshells op 13 augustus 2011, 17:06:43
Wat een entertainment dit :']
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 17:07:34
O god .. :/
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 17:08:02
REGEL 2
Dit betreft de RPG/Speeltopics. Ook bij de RPG en speeltopics zijn er mensen die er meerdere hebben. Ook deze mensen zullen genote worden met de vraag welke ze open willen houden. Je mag vanaf nu maximaal 1 RPG en 1 Speeltopic per persoon hebben. Wil je een nieuwe maken? Laat dan eerst de oude verwijderen. Verder zullen de mods in de gaten houden hoeveel RPG's en speeltopics er zijn. Als er veel nieuwe RPG's worden geopend terwijl er ook nog andere actieve RPG's zijn, dan zullen we vragen om in de actieve mee te gaan spelen.
Bericht door: Enchanted op 13 augustus 2011, 17:08:19

hahah. echt hoor xd.
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 17:08:33

Haha  indd beter dan tv :")
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 17:09:05
Nee, maar ik snap het wel.
Ik heb geen zin om met iedereen hier ruzie te krijgen

Ik heb het nooit ontkent.

@Goldenkiller;
Ik zeg nooit dat ik ons kotsirritant vind, ik zeg dat ik jullie ook wel snap. Ik kan me vinden in de oplossing omdat ik maar een verhaal heb, maar ik snap ook de mensen met meerdere verhalen ;)

@Thermale:
Ik mag daar gewoon zeggen wat ik wil. Je hoeft er niet te kijken. mag natuurlijk wel. Ik ga niemand zwart lopen maken of uitschelden. En je hebt het inderdaad al vaak verteld, en misschien gaat ooit iedereen het snappen en misschien niet. Dat is hun probleem.

@READMYMIND:
Hm, oke :) Misschien had dat 'iedereen' niet iedereen moeten zijn maar 'sommige mensen' (en nee hier bedoel ik niemand mee. -.-) net zoals jouw 'jullie' veel beter 'bepaalde fans' kan zijn ;D
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 17:09:19

[...]
 dat is een goed begin, maar ik zie eerlijk gezegd sommigen er wel voor aan om dan verschillende accounts te maken dus kan het niet beter per ip of is dit te lastig

We gaan in principe uit van de 'goedheid' van de members. Als we door hebben dat iemand alleen een account heeft voor een verhaal, kunnen we het ipadres checken en krijgt diegene een waarschuwing.
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 17:09:22

Wij moeten maar accepteren dat jullie een verhaal willen, maar dat wij een wat 'schoner' forum willen, nee dat moeten we maar laten.
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 17:10:14

[...]

We gaan in principe uit van de 'goedheid' van de members. Als we door hebben dat iemand alleen een account heeft voor een verhaal, kunnen we het ipadres checken en krijgt diegene een waarschuwing.
ooh oke :")
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 17:10:47
Ze zijn gewoon dom, ze snappen het niet, wij lullen hier voor niets, zelfs mijn toetsenbord heeft mijn punt door, maar hun nog steeds niet.
Bericht door: fuckyeah op 13 augustus 2011, 17:10:48
Ja inderdaad -.-
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 17:13:12

[...]

Wij moeten maar accepteren dat jullie een verhaal willen, maar dat wij een wat 'schoner' forum willen, nee dat moeten we maar laten.

Kijk hier.
Wat jij en je vrienden ons verwijten doe je nu zelf ook.

Wanneer heb ik gezegd dat ik het absoluut belachelijk vind?
NOOIT, ik snap je ook wel, het is irritant als je leuke topics zoekt en je ziet steeds verhalen enzo.
Tuurlijk moet je het niet laten, dat zegt (bijna) niemand.
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 17:14:20

Ze zijn gewoon dom, ze snappen het niet, wij lullen hier voor niets, zelfs mijn toetsenbord heeft mijn punt door, maar hun nog steeds niet.

We snappen het wel.
Ik snap het tenminste, Milou (onceuponatime) snapt het ook.
En wij zijn de enige fans hier, dus tegen wie heb jij het dan?
Bericht door: Bombshells op 13 augustus 2011, 17:16:13
Weet je wat ik alleen niet snap. Er word nu echt gediscussieerd om niks he..
Want uiteindelijk zijn het de mods die de keuzes maken. So why fight over it?
Bericht door: andotherdrugs op 13 augustus 2011, 17:16:48

+ 1
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 17:17:17
Er is al een keuze gemaakt :)
Bericht door: SoullessBird op 13 augustus 2011, 17:17:55

+1
Bericht door: aLullaby op 13 augustus 2011, 17:21:17

+1
Bericht door: vertonghen op 13 augustus 2011, 17:23:32
Gelukkig worden er nu wel maatregelen genomen. :"D
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 17:30:27
Inderdaad.
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 18:23:41
Dus bijna al mijn (en die van anderen)  verhalen worden verwijderd?
En ook de verhalen die ik met andere personen schrijf?
Bericht door: Heartattxck op 13 augustus 2011, 18:30:23

REGEL 2
Dit betreft de RPG/Speeltopics. Ook bij de RPG en speeltopics zijn er mensen die er meerdere hebben. Ook deze mensen zullen genote worden met de vraag welke ze open willen houden. Je mag vanaf nu maximaal 1 RPG en 1 Speeltopic per persoon hebben. Wil je een nieuwe maken? Laat dan eerst de oude verwijderen. Verder zullen de mods in de gaten houden hoeveel RPG's en speeltopics er zijn. Als er veel nieuwe RPG's worden geopend terwijl er ook nog andere actieve RPG's zijn, dan zullen we vragen om in de actieve mee te gaan spelen.

Het probleem is, dat als een topic al lang loopt, mensen zich er niet meer voor willen aanmelden omdat ze naar hun idee dan te veel gemist hebben. Zo zijn er dan nog een paar die plaatsen en het zonde vinden als het topic dood loopt. Maar als dan iemand een nieuw RPG-topic opent wil wel iedereen eraan meedoen omdat dat het begin van een nieuwe is.
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 18:45:32

[...]

Het probleem is, dat als een topic al lang loopt, mensen zich er niet meer voor willen aanmelden omdat ze naar hun idee dan te veel gemist hebben. Zo zijn er dan nog een paar die plaatsen en het zonde vinden als het topic dood loopt. Maar als dan iemand een nieuw RPG-topic opent wil wel iedereen eraan meedoen omdat dat het begin van een nieuwe is.

dat is indd wel jammer, misschien kan er ook een sticky topic komen voor oproepjes voor leden voor rpgs ? of ben ik nu heel overdreven dom bezig :")
Bericht door: jostitosti_ op 13 augustus 2011, 18:47:19

Dus bijna al mijn (en die van anderen)  verhalen worden verwijderd?
En ook de verhalen die ik met andere personen schrijf?

Ja (:
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 18:48:01

[...]

Ja (:

haha, dan zullen al die mensen ook veel minder posts hebben :")
Bericht door: Heartattxck op 13 augustus 2011, 18:49:45
Doordat er oude RPG's verwijderd zijn heb ik er al zo'n 7000 minder..
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 18:56:47

[...]

Ik snap het. Maar mensen kunnen best bijgepraat worden vind ik (no offense naar jou toe hoor). Anders worden er inderdaad steeds 'verse' RPG's aangemaakt, wat dus die vloedgolf veroorzaakt.
Bericht door: Heartattxck op 13 augustus 2011, 18:57:50
De meeste wíllen zich er niet eens meer voor inschrijven en nemen dus ook niet de moeite om te vragen wat er allemaal gebeurd is. Mijn RPG heeft bijna 1500 pagina's, maar echt niet dat er nu nog mensen zijn die eraan mee willen doen.
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 19:00:37
Maar nu worden ze in ieder geval gemotiveerd om die moeite te nemen.
Bericht door: Heartattxck op 13 augustus 2011, 19:02:03
Nou ja, het is te hopen. Dus alvast bij deze; Cruise around the world kan nog wel wat deelnemers gebruiken!  Laat een berichtje achter in het topic als je je aangesproken voelt. (:
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 19:07:28
We houden het in ieder geval in de gaten :)
Bericht door: Aardappelx op 13 augustus 2011, 19:39:35
YEAH ik was niet overdreven dom bezig :")
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 21:09:19

[...]

Ja (:

oh, nou dat is leuk.
Al  de moeite die ik gedaan  heb om verhalen te schrijven
niemand die het meer kan lezen.
joepie.
Bericht door: Enchanted op 13 augustus 2011, 21:10:41

[...]

oh, nou dat is leuk.
Al  de moeite die ik gedaan  heb om verhalen te schrijven
niemand die het meer kan lezen.
joepie.

heb je ze niet op je pc staan dan? als je dan je ene verhaal af hebt kun je toch verder gaan met een ander verhaal waar je al mee bezig was?
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 21:10:51
Misschien was het beter om een verhaal te beginnen, af te maken en dan weer een nieuwe, dan had je sowieso geen gezeik en zou iedereen het kunnen lezen.
Bericht door: Daisy op 13 augustus 2011, 21:14:08
Sommige mensen met twee verhalen, waar ze nog beide aan schrijven, moeten nu een van hun verhalen wegdoen. Dat heb ik dus ook. Ik schrijf er een samen met Tessa en eentje alleen. Ja, Eline schrijft veel verhalen, maar ze zijn allesbehalve slecht.
Maargoed, we hebben al wat bedacht.
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 21:17:40
#msg
date=1313262651]#msg
#msg
date=1313262651] date=1313262641]
[...]

heb je ze niet op je pc staan dan? als je dan je ene verhaal af hebt kun je toch verder gaan met een ander verhaal waar je al mee bezig was?

#msg
date=1313262651]#msg
#msg
date=1313262651] date=1313262641]
Misschien was het beter om een verhaal te beginnen, af te maken en dan weer een nieuwe, dan had je sowieso geen gezeik en zou iedereen het kunnen lezen.

Het probleem is, dat ik hetleuk vind om meerdere verhalen te schrijven, en omdat je dan een beeje afwisseling hebt.
En het is niet leuk om steeds maar een verhaal online te hebben, endaarna pas weer een andere wantdan kanniemand het lezen.
Bericht door: Pivoine op 13 augustus 2011, 21:27:54

[...]

[...]

Het probleem is, dat ik hetleuk vind om meerdere verhalen te schrijven, en omdat je dan een beeje afwisseling hebt.
En het is niet leuk om steeds maar een verhaal online te hebben, endaarna pas weer een andere wantdan kanniemand het lezen.

Ja, en mijn probleem is dat ik eigenlijk wel 5 slows zou willen openen. Eentje over Harry Potter, een zeik-slow, een Muse-slow, een Sceptische Slow en nog eentje over Alex en Charlie.
Maar hoeveel mensen zitten daarop te wachten, en hoe egoïstisch is het om zoveel topics aan te maken die in de categorie 'al genoeg' vallen?
Sorry, maar echt: leg je erbij neer. Combineer het beste van beide verhalen en maak daar een subliem verhaal van om hier verder mee te gaan. En die tip geef ik je niet alleen om dit probleem mee op te lossen, maar ook als schrijver. Want twee verhalen tegelijkertijd, voor de afwisseling? Dat is net zoiets als twee vriendjes die je beide zo zo vindt: los zouden ze nooit voldoende zijn, maar als je ze afwisselt ben je tevreden. Zoek dan naar het perfecte vriendje. En in dit geval, het perfecte verhaal.
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 21:29:47

[...]

Ja, en mijn probleem is dat ik eigenlijk wel 5 slows zou willen openen. Eentje over Harry Potter, een zeik-slow, een Muse-slow, een Sceptische Slow en nog eentje over Alex en Charlie.
Maar hoeveel mensen zitten daarop te wachten, en hoe egoïstisch is het om zoveel topics aan te maken die in de categorie 'al genoeg' vallen?
Sorry, maar echt: leg je erbij neer. Combineer het beste van beide verhalen en maak daar een subliem verhaal van om hier verder mee te gaan. En die tip geef ik je niet alleen om dit probleem mee op te lossen, maar ook als schrijver. Want twee verhalen tegelijkertijd, voor de afwisseling? Dat is net zoiets als twee vriendjes die je beide zo zo vindt: los zouden ze nooit voldoende zijn, maar als je ze afwisselt ben je tevreden. Zoek dan naar het perfecte vriendje. En in dit geval, het perfecte verhaal.

Waarom vergelijk je verhalen  met vriendjes, datis echt totaal anders.
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 21:31:02
Ik vond het anders wel een geweldige vergelijking..
Bericht door: Enchanted op 13 augustus 2011, 21:31:08
Denk je dat een schrijver twee verhalen tegelijk zou schrijven, gewoon voor de afwisseling? Denk het niet...
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 21:31:43
Maar ja weet ik laat het maar
ik vind het een k*t regel en voel me er echt heel k*t over dat mijn verhalen verwijderd gaan  worden, maar ik kan er blijkbaarniks aan doen want mod's dat mod's mijn verhalen sluiten.
kajhfkjsdhhgadsjfkg

Ik wil alleenevenzeggen dat mijn verhalen een soort van alleszijn  en dat  ik het écht heel heeel erg stom vind dat ze verwijderd gaanworden.
Bericht door: Pivoine op 13 augustus 2011, 21:31:59

[...]

Waarom vergelijk je verhalen  met vriendjes, datis echt totaal anders.

Jeetje je snapt mijn punt toch wel? Twee verhalen, voor de áfwisseling? Dat is echt behoorlijk vreemd. Pas je gewoon aan aan de nieuwe regel en doe niet zo moeilijk. De slowers hebben een vergelijkbare regel geaccepteerd, de RPG'ers vinden het oké, en alleen de 1D'ers lopen nog steeds te klagen alsof jullie het grootste onrecht van de wereld is aangedaan.
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 21:32:39

Denk je dat een schrijver twee verhalen tegelijk zou schrijven, gewoon voor de afwisseling? Denk het niet...

maar ik ben ookgeen  'schrijver'
Bericht door: Pivoine op 13 augustus 2011, 21:33:22

Maar ja weet ik laat het maar
ik vind het een k*t regel en voel me er echt heel k*t over dat mijn verhalen verwijderd gaan  worden, maar ik kan er blijkbaarniks aan doen want mod's dat mod's mijn verhalen sluiten.
kajhfkjsdhhgadsjfkg

Ik wil alleenevenzeggen dat mijn verhalen een soort van alleszijn  en dat  ik het écht heel heeel erg stom vind dat ze verwijderd gaanworden.

Vraag een mod nog even te wachten met ze verwijderen, omdat je alles graag eerst even opslaat in Word. Doe dat, en ga daar verder met je verhaal. Deel je verhaal op Quizlet, Hyves, idc. Maar regels zijn regels en de mods zijn nou eenmaal de baas.
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 21:34:13

[...]

Jeetje je snapt mijn punt toch wel? Twee verhalen, voor de áfwisseling? Dat is echt behoorlijk vreemd. Pas je gewoon aan aan de nieuwe regel en doe niet zo moeilijk. De slowers hebben een vergelijkbare regel geaccepteerd, de RPG'ers vinden het oké, en alleen de 1D'ers lopen nog steeds te klagen alsof jullie het grootste onrecht van de wereld is aangedaan.

Ja, ik snap jou punt wel, maar jij snapt mijn punt niet.
Bericht door: Pev op 13 augustus 2011, 21:34:22
Ik zal ze eerst sluiten, daarna pas verwijderen.
Bericht door: Enchanted op 13 augustus 2011, 21:34:39

[...]

maar ik ben ookgeen  'schrijver'

Dat bedoelde ik ook niet. Laat ook maar.
Bericht door: Pivoine op 13 augustus 2011, 21:35:34

[...]

Ja, ik snap jou punt wel, maar jij snapt mijn punt niet.

Oké, leg uit.

Je mag ook noten/gastboeken als je liever niet hebt dat iedereen mee gaat doen of dat we dit topic onder spammen.
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 21:35:55
Klopt, Quizlet is wel een goeie. Daar zijn allemaal van die fanverhalen. :')
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 21:36:09
Wij snappen jou punt wel, maar je kan hier niet zomaar dingen gaan doen omdat je dat leuk vind.
Het is hier geen schrijf-forum/fan-forum/1D-forum.
Je moet je aanpassen en anders krijg je gezeik.
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 21:37:40
Teskees, doe nou rustig.
We hadden toch al een plan?
(en nee dat is niet cirmineel en heeft niks met GS te maken, is niet illegaal en alles. :))
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 21:38:28

Wij snappen jou punt wel, maar je kan hier niet zomaar dingen gaan doen omdat je dat leuk vind.
Het is hier geen schrijf-forum/fan-forum/1D-forum.
Je moet je aanpassen en anders krijg je gezeik.

haha, ik snap wat je bedoeld maar het lijkt net of je op GS dus alleen maar stomme dingen mag doen :) haha
Bericht door: GoldenKiller op 13 augustus 2011, 21:38:36
Is het nu eindelijk afgelopen, want dit gezeik kan jaren duren.
+Ik voel me een bitch zo.
Bericht door: Pivoine op 13 augustus 2011, 21:39:26
@LudaTes - ook optie: ga meedoen met schrijfcontests/schrijfwedstrijden hier. Je kunt dan A. zoveel verhaaltjes maken als je wilt, dus ook afwisselen en B. alsnog heel veel 1D'en, zolang je verhaal maar binnen de criteria van de opdrachten past.

Ik hoop trouwens dat nu niet alle RPG'ers/1D'ers en overige depressieve mensen dit lezen en deze raad opvolgen, want dan heb ik hiermee waarschijnlijk een contest-storm veroorzaakt.
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 21:39:39
Daar leek je vanmiddag geen problemen mee te hebben haha :laughing7:
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 21:40:17

@LudaTes - ook optie: ga meedoen met schrijfcontests/schrijfwedstrijden hier. Je kunt dan A. zoveel verhaaltjes maken als je wilt, dus ook afwisselen en B. alsnog heel veel 1D'en, zolang je verhaal maar binnen de criteria van de opdrachten past.

Ik hoop trouwens dat nu niet alle RPG'ers/1D'ers en overige depressieve mensen dit lezen en deze raad opvolgen, want dan heb ik hiermee waarschijnlijk een contest-storm veroorzaakt.

hahahahahaha,
maar het is wel een goed idee
Bericht door: Pivoine op 13 augustus 2011, 21:41:05

Teskees, doe nou rustig.
We hadden toch al een plan?
(en nee dat is niet cirmineel en heeft niks met GS te maken, is niet illegaal en alles. :))

Hihi, dat klonk heel grappig.
PLAN A - we nemen Girlscene over. Pietje is vanaf nu ons heilige boontje en sluipt zo de moderatorwereld binnen. Daar infiltreert hij de boel EN DAN IS GIRLSCENE VAN ONS. BWHAHAHAHA
PLAN B - z.s.m. vergaderen m.b.t. plan B.
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 21:41:48
Je verraad het plan ;o
Bericht door: Enchanted op 13 augustus 2011, 21:42:34

[...]

PLAN A - we nemen Girlscene over. Pietje is vanaf nu ons heilige boontje en sluipt zo de moderatorwereld binnen. Daar infiltreert hij de boel EN DAN IS GIRLSCENE VAN ONS. BWHAHAHAHA

hahahaha xd.
Bericht door: Pivoine op 13 augustus 2011, 21:43:12
Sorry, maar het was wel een beetje voorspelbaar hoor. Dat plan hadden de slowers een poosje geleden ook laughing7.
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 21:44:15

[...]

Strak plan  ^_^
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 21:44:29
Het plan is beter, MUHAHAHAHHA
*special effects met rook enzo*
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 21:44:48
*kwaadaardige melodie*
Bericht door: Pivoine op 13 augustus 2011, 21:46:34
Ohjee, wat heb ik gedaan ^^
Ik ga al, ik ga al.
Bericht door: 0705 op 13 augustus 2011, 21:51:28
haha :)
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 23:14:00
We gaan waarschijnlijk onze verhalen op een andder forum posten, aangezien het hier niet meer mag. dus jullie zijn van ons af.
nu blij?
Bericht door: Heartattxck op 13 augustus 2011, 23:21:11
Jij weet ook van geen ophouden he. Accept it, als je dit al niet kunt krijg je het vast nog heel zwaar.
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 23:31:03
heb je het tegen mij?
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 23:36:28
Oh gosh, er was nét weer een beetje vrede..
Bericht door: D. op 13 augustus 2011, 23:40:24

haha

je naam is wel heel toepasselijk op dit
Bericht door: D. op 13 augustus 2011, 23:40:24

haha

Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 23:41:28
Ik zeg toch juist dat we weggaan?
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 23:44:00
Nouja weggaan is een groot woord, maar wss onze verhalen enrgens anders posten.
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 23:47:19
Haha, inderdaad.
Nee, maar er ontstaan nu regels enzo en er werd zowaar weer gelachen met elkaar xd en dan kwam die opmerking.. Er is nu toch al een oplossing?
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 23:49:01
Wie lachte er met wie?
Bericht door: xAftertheStorm op 13 augustus 2011, 23:50:18
Nvm. Het gaat er gewoon om dat er een oplossing is, dus die 'nu blij?' hoef je niet te posten. Dat geeft direct weer zo'n grauwe sfeer.

Dus nu gaan we allemaal weer vrolijk doen en zijn we blij dat er een oplossing is.
Bericht door: Stiltecoupe op 13 augustus 2011, 23:56:14
Nee dat is het niet, en trouwens ik ben niet blij of vrolijk met de oplossing hoor en nouja laat maar.
Bericht door: Indiangirll op 14 augustus 2011, 00:04:03

[...]

haha

Hahhaa lol klopt ;p
Bericht door: Heartattxck op 14 augustus 2011, 00:42:44
Ik had het over jou ja. Je bent heus niet de enige waar verhalen van verdwijnen, maar ga dan weg in stilte en houd dit hier even normaal.
Bericht door: Jurissa op 14 augustus 2011, 11:50:52

De meeste willen niet meedoen in een RPG die al lang loopt. Mijn RPG loopt bijvoorbeeld al bijna 2 maanden en nog steeds zoeken we nieuwe leden. Ze maken tegenwoordig liever een eigen RPG dan mee te doen in die van een ander, terwijl inspringen zo makkelijk is.

Ik ben het daar persoonlijk niet helemaal mee eens, bij sommige verhalen is het echt moeilijk om in te springen omdat degene die al in het verhaal speelden je dan niet echt 'verwelkomen in het verhaal', dus dan zit je ook van 'Tjaa.. hoe kan ik nou meespelen..'

Maar goeie regels! wordt het tenminste overzichtelijker!
Bericht door: Heartattxck op 14 augustus 2011, 11:53:51
Dat is gewoon een kwestie van iets verzinnen waardoor je belangrijk in het verhaal wordt. Dat ligt meestal gewoon aan de inspringers zelf. (:
Bericht door: Anonymous op 14 augustus 2011, 14:40:53

We gaan waarschijnlijk onze verhalen op een andder forum posten, aangezien het hier niet meer mag. dus jullie zijn van ons af.
nu blij?

Ja nu zijn we blij.
Bericht door: Jurissa op 14 augustus 2011, 18:05:35

Dat is gewoon een kwestie van iets verzinnen waardoor je belangrijk in het verhaal wordt. Dat ligt meestal gewoon aan de inspringers zelf. (:

Niet altijd, ik ben iemand die het niet gauw opgeeft en echt naar de andere spelers toe gaat, maar bij sommige wordt je dan alsnog half genegeerd omdat de rest al allemaal stelletjes zijn.
Bericht door: Descanso op 14 augustus 2011, 23:16:07
http://forum.girlscene.nl...alen/list_messages/205156 (http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/one-direction-verhalen-205156.0.html)
Bericht door: Heartattxck op 16 augustus 2011, 11:15:11

[...]

Niet altijd, ik ben iemand die het niet gauw opgeeft en echt naar de andere spelers toe gaat, maar bij sommige wordt je dan alsnog half genegeerd omdat de rest al allemaal stelletjes zijn.

Dat was bij ons toen zeker niet het geval, want er waren maar twee stelletjes op het moment dat je wilde inspringen. Maar toen beweerde je ook dat er al allemaal stelletjes waren en dergelijke.
Er was gewoon veel drama op dat moment, dan kun je het even aankijken en later nog eens proberen, maar na die avond was je direct weg.
Bericht door: Ikwileendonut op 16 augustus 2011, 21:14:36

[...]

Dat was bij ons toen zeker niet het geval, want er waren maar twee stelletjes op het moment dat je wilde inspringen. Maar toen beweerde je ook dat er al allemaal stelletjes waren en dergelijke.
Er was gewoon veel drama op dat moment, dan kun je het even aankijken en later nog eens proberen, maar na die avond was je direct weg.

Tjaa. Lala. das wel waar. (: :3
Bericht door: Jurissa op 16 augustus 2011, 22:00:30
Nee echt niet, ik heb het echt wel dikke 2 weken aangekeken,minstens. Kijk maar terug als je me niet geloofd, ik ga heus niet na een avond al stoppen. Dat is onzin.

Maargoed, ik ga hier verder geen discussie van maken, mijn mening is gewoon dat inspringen niet werkt. Ieder zijn mening.
Bericht door: Heartattxck op 16 augustus 2011, 22:02:49
Er is een meisje, die heeft de eerste maand gevolgd en er nu minstens al meer dan een maand uitgelegen. Ze is gewoon weer opnieuw ingesprongen en is al helemaal in het verhaal opgenomen. Dus ja, het werkt wel degelijk. Het ligt gewoon aan de persoon zelf dan.
Bericht door: Jurissa op 16 augustus 2011, 22:04:33
+ aan hoe de personen van het verhaal je opvangen.

Maar wat jij wilt, ik ga hier geen ruzie van maken.
Bericht door: Nicky op 31 augustus 2011, 00:51:39
Noh, ik vond het echt jammer dat jij wegging bij de cruise. Maargoed, dat wist je al. xd

Ik begrijp beide kanten hierin wel trouwens. -goeie toevoeging, ik weet het-
Bericht door: LisaHoran op 26 september 2011, 16:29:33
http://onedirection.forum...p?uid=82&f=3&t=39&start=0 (http://onedirection.forummaken.nl/viewtopic.php?uid=82&f=3&t=39&start=0)
Bericht door: A. op 27 november 2011, 14:29:01
Zou het niet makkelijker zijn als er gewoon een nieuw onderwerp ofzo werd geopend in Girlscene, waar mensen naar hartelust kunnen RPG-en? En dan zou er nog het gewone stuk zijn met schrijfsels, van mensen die een echt verhaal schrijven. Dat lijkt me veel overzichtelijker, zeker omdat er nu zo veel RPG is.
Bericht door: Lunatic op 05 december 2011, 17:02:46

Zou het niet makkelijker zijn als er gewoon een nieuw onderwerp ofzo werd geopend in Girlscene, waar mensen naar hartelust kunnen RPG-en? En dan zou er nog het gewone stuk zijn met schrijfsels, van mensen die een echt verhaal schrijven. Dat lijkt me veel overzichtelijker, zeker omdat er nu zo veel RPG is.

Dat lijkt me ook wel handig maar dan komen er heel veel....
Bericht door: Labyrinthine op 03 maart 2012, 23:26:21
Ik heb geen flauw idee meer naar welke mod ik een note had gestuurd, maar diegene antwoord niet, dus ik stel mijn vraag hier maar

Zou er in plaats van het girlscene story huis, dat al best lang gestopt is, een nieuw rpg kunnen komen?
Gewoon hetzelfde idee houden..
Bericht door: ongepastenaam op 16 maart 2012, 20:06:35

Ik heb geen flauw idee meer naar welke mod ik een note had gestuurd, maar diegene antwoord niet, dus ik stel mijn vraag hier maar

Zou er in plaats van het girlscene story huis, dat al best lang gestopt is, een nieuw rpg kunnen komen?

Ik wil inderdaad weer een keer een nieuwe rpg, ik heb al een aantal keer geprobeerd om in een rpg binnen te komen, maar het lukt gewoon niet. De mensen zijn te close om er als ''nieuweling'' weer bij te komen.
Bericht door: ongepastenaam op 16 maart 2012, 20:13:37
Nou dan ga ik dat maar proberen :)
Bericht door: durbanskies op 15 mei 2012, 20:35:47
hii, uhm ik zoek een rpg waar ik makkelijk in kan springen dus waar nog niet allemaal stelletjes zijn enzo maar iedereen is al zo ver :O
kan het nog ergens?
Bericht door: durbanskies op 15 mei 2012, 21:48:07
oke leuk! ga ik doen!
Bericht door: FokNederland op 01 augustus 2012, 18:45:47
Troll Karima.
Titel: Re: !! RPG's, Speeltopics en 1D-verhalen !! - Nieuwe regels!!
Bericht door: Saròforte op 19 augustus 2012, 10:38:53
Als je je oude topics wil laten verwijderen, ik welk topic moet dat nu dan?  Want de link doet het niet meer :')
Bericht door: Heartattxck op 19 augustus 2012, 12:44:30
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-237443.0.html
Bericht door: Saròforte op 19 augustus 2012, 13:41:10
Dankjewel! :)
Bericht door: Audaz op 19 augustus 2012, 21:56:35

Hé! Ik kom weer iemand uit het girlscene huis tegen =) (ik was Quinn en Yochen)
Lijkt me inderdaad ook wel een goed idee om een nieuwe rpg te laten starten in de plaats van de oude. Die is toch al lang dood x]
Bericht door: Sapphire op 19 augustus 2012, 22:01:24
Hé! Ik kom weer iemand uit het girlscene huis tegen =) (ik was Quinn en Yochen)
Lijkt me inderdaad ook wel een goed idee om een nieuwe rpg te laten starten in de plaats van de oude. Die is toch al lang dood x]
Dat bericht was geplaatst op 3 maart. Er is ook net een nieuwe RPG gestart.
Bericht door: Britt op 28 januari 2013, 15:29:36
Hallo, Ik heb onlangs een RPG gemaakt genaamd 'kostschool'. Het is aan mij ontgaan dat dit niet zomaar mag. Vandaar dat ik jullie ook even bericht. In dit topic is een hele discussie ontstaan tussen een hele hoop mensen die het een leuk idee vinden en tussen andere mensen die een nieuw RPG niet nodig vinden. Maar in principe weet ik nu dat er een limiet is van 6 RPG's en momenteel hebben wij er 4. Ik zou dus graag de kans willen krijgen om dit door te zetten, en er een gezellig en leuk verhaal van te maken. Natuurlijk ben ik bereid om na de meningen en ideeën van anderen mijn onderwerp nog aan te passen. Mvg Britt
Bericht door: Miserable op 28 januari 2013, 18:00:41
Volgens mij is het limiet van RPG's nu vier geworden, omdat er weinig rpg'sters zijn. Ik snap dat jullie (om maar even het algemeen aan te duiden)  het leuker vinden om zelf een verhaal te starten en/of bang zijn dat ze nergens in kan springen. Maar we hebben op dit moment vier RPG's. In LOEC kan je zo inspringen, omdat er geen vast verhaal speelt. Cinque Terre & La Vita est Belle is misschien wat moeilijker, maar in FF is het nog het makkelijkst. Daar spelen nog maar weinig mensen in en het is super makkelijk om er bij te komen. Er is namelijk geen bepaalde verhaallijn. Ze zit in een huis - net als bij jouw 'kostschool' idee dus. Het komt op het zelfde neer. De verhaallijn is het geen dat zij zelf voor geschiedenis met de andere spelers afspreekt.
Bericht door: Miserable op 29 januari 2013, 17:45:42
Ik ben op zich ook wel een voorstander van een nieuw RPG, maar dan wel met een heel origineel idee & inderdaad zodat de andere RPG's er niet onder gaan lijden. Ik ga even brainstormen. Misschien dat we met zijn alleen op iets leuks komen. Het moet in ieder geval niet iets standaards zijn.
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 18:09:09
Wat zijn de ideeën die al genoemd of bedacht zijn? Behalve het kostschool-idee dan? Ik ben wel benieuwd. Als het echt een heel awesome idee is vind ik het ook alleen maar een verrijking natuurlijk. :)
Bericht door: Miserable op 29 januari 2013, 18:26:38
Het klinkt misschien heel stom en kinderachtig, maar ik zou een topic met Neverland wel leuk vinden hehe
Bericht door: Miserable op 29 januari 2013, 18:27:43
Of Narnia, Harry Potter whatever. :P
Bericht door: Croatoan op 29 januari 2013, 18:42:53
Ja zoiets als zweinstein is wel erg nice! Dan heb je ondanks alles toch nog een kostschool, maar dan met veel meer mogelijkheden en opties.
Dit lijkt mij ook wel een leuk idee. harrypotterfan
Bericht door: Mischief op 29 januari 2013, 18:50:49
Ja, er was ook sowieso al wel het idee om een HP RPG te openen. Lijkt me wel erg leuk! Maar twee fantasy RPG's, is dat niet te veel? Ik vind het verder niet zo erg hoor, maar kan me wel voorstellen dat de mensen die daar niets mee hebben, het niet zo leuk zullen vinden.
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 18:51:30
Ik heb nog nooit een HP film gezien, maar ik ga dan wel mee doen. :')
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 18:51:50
Want ik hou wel van the vampire diaries dus ik kan vast wel wat verzinnen ondanks dat ik normaal niet van fantasy hou.
Bericht door: Croatoan op 29 januari 2013, 18:52:18
Ik heb nog nooit een HP film gezien, maar ik ga dan wel mee doen. :')

(http://media.tumblr.com/tumblr_m5ozdb2JLO1qcwic6.gif)
Bericht door: Miserable op 29 januari 2013, 19:05:44
Ik stem ook vóór het potter topic. Mies wil dat ook vast wel & ik ken nog twee girls die dan ook mee wilden doen. :)
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:07:08
Maar word het dan echt precies HP ? Want dan kan ik niet mee doen denk ik :')
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:12:40
HARRY POTTER RPG!? I'M IN!!
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 19:14:56
HP lijkt me leuk, hoewel het niet erg toegankelijk is, behalve als we het gewoon doen van, een soort kostschool waar mensen kunnen toveren in de stijl van harry potter, maar als we echt de verhalen een beetje gaan proberen aan te houden wordt het erg lastig om mensen te werven denk ik, en zoals Kelly zei is 2 fantasy rpg's misschien niet leuk voor de fantasy haters onder ons :") (Ben ik overigens totaal niet één van!)
Bericht door: Britt op 29 januari 2013, 19:17:27
Ik vind een Harry Potter topic ook een prima idee!
Bericht door: Britt op 29 januari 2013, 19:19:50
Wat dachten jullie van The hunger games? 24 mensen in een Arena droppen en kijk maar wat je doet. Zoiets? Dus niet strak the hunger games met Katniss enzo en moord, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Of juist niet de arena maar misschien is the capitol wel een leuk idee? of District 1, 2, 3, 11, 12, 13 maar op.
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:21:19
Dus er komt misschien een potter topic? Ik weet mijn face claim dan al.

(http://media.tumblr.com/6ef351d35f881dcbd87776276764a664/tumblr_inline_mhb5ddE5oG1qz4rgp.gif)
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:21:51
THG zit je wel veel erger aan 1 verhaal vast.
Maar hoe willen jullie het HP topic dan uitwerken, welke chars kan je uit kiezen etc?
Bericht door: Amaretto op 29 januari 2013, 19:24:38
Ik vind een HP RPG ook leuk! Op girlscene ben ik niet zoveel bezig met RPG'en maar heb het wel altijd gedaan.
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:25:11
Ik denk dat je gewoon moet kunnen zijn wie je wilt. Niet Luna, Cho, Harry< Hermione, Ron enz. (mag natuurlijk wel) We maken onze eigen hogwarts! Alleen een house kiezen denk ik. Dus of Ravenclaw, of Hufflepuff, of Slytherin, of Gryffindor. En verder je fantasie de vrije loop laten gaan.
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:26:28
Ik denk dat we wel moeten afspreken dat je geen leraar of muggle mag zijn.
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 19:27:50
Ja en of we de engelse of nederlandse versie aan houden. Verder lijkt het me wel een leuk idee maar we moeten sowieso nog even afwachten of d'r een 5e mag worden geopend toch?
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:28:50
yuupp sorry, Ik heb het in het engels gelezen :$ Klinkt wel beter vind ik :p
Bericht door: Soothsayer op 29 januari 2013, 19:30:33
ik ben benieuwd wat jullie ervan maken ik vind HP wel een leuk onderwerp maar het is en blijft fantasy wat dus inhoudt dat er gewoon veel uitgewerkt moet worden in mijn opinie en dat schiet er bij diverse RPG's nog wel eens bij in.
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:31:07
Ja en of we de engelse of nederlandse versie aan houden. Verder lijkt het me wel een leuk idee maar we moeten sowieso nog even afwachten of d'r een 5e mag worden geopend toch?

precies! engels klinkt wel mooier vind ik. Maar hey hoe awesome is het om een heel engels RPG aan te maken. Dat hebben we nog niet! En ik ben echt een engels fanaat! En ik denk dat er meer mensen zijn die engels een mooiere en leukere taal vinden dan Nederlands. Hebben we er ook weer een orginele uitdaging bij toch?
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 19:32:36

precies! engels klinkt wel mooier vind ik. Maar hey hoe awesome is het om een heel engels RPG aan te maken. Dat hebben we nog niet! En ik ben echt een engels fanaat! En ik denk dat er meer mensen zijn die engels een mooiere en leukere taal vinden dan Nederlands. Hebben we er ook weer een orginele uitdaging bij toch?

Bedoel je nu dat we dan in het engels zouden spelen enzo? Want dan krijg je echt 0 deelnemers, denk ik. Ik bedoelde eerder alle namen en afdelingen etc.
Bericht door: Amaretto op 29 januari 2013, 19:33:07
Ik vind een Engelse RPG ook mooier dan Nederlands. Ik vind Nederlands met sommige zinnen zo... droog klinken als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:35:14
Bedoel je nu dat we dan in het engels zouden spelen enzo? Want dan krijg je echt 0 deelnemers, denk ik. Ik bedoelde eerder alle namen en afdelingen etc.

Ik weet wat jij bedoelde, maar ja dat bedoelde ik wel. Ik vindt het namenlijk wel super gaaf! Al krijg je misschien inderdaad wel een deelnemers probleem dan. Maar misschien werkt het ook juist wel weer heel erg verfrissend!
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 19:35:30
Ik weet niet of ik in een Engelse RPG zou mee willen doen. Ik kan denk ik niet gevoelens etc. goed overbrengen in een andere taal. Weet überhaupt niet of mijn engels daar goed genoeg voor is :')
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:37:47
Dat is misschien waar. Dit is een beetje mijn issue, maar meestal als ik in een rpg aan het typen ben dan weet ik een gevoel mooi te beschrijven in een engelse zin, en dan moet ik veeeeeet lang nadenken hoe ik dat in het nederlands ga doen.
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:38:45
Ik denk dat je gewoon moet kunnen zijn wie je wilt. Niet Luna, Cho, Harry< Hermione, Ron enz. (mag natuurlijk wel) We maken onze eigen hogwarts! Alleen een house kiezen denk ik. Dus of Ravenclaw, of Hufflepuff, of Slytherin, of Gryffindor. En verder je fantasie de vrije loop laten gaan.

Ik weet dus niet wat dit zijn waha. Ik ga sowieso wel mee doen want ik wil al heeel lang FC Barbara Palvin, en ik vind haar er ook wel een beetje bij passen.

Jullie moeten me alleen wel een beetje sturen dan waha.
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:40:12
kijk Harry potter and the philosopher stone kost anderhalf uur van je leven en je weet het gelijk :)
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:40:21
Je kan in een Nederlandse rpg wat mij betreft schuin gewoon een engelse zin gebruiken. Ik sta een 8/9 voor Engels maar een RPG in het Engels sla ik toch echt wel over..
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:40:38
kijk Harry potter and the philosopher stone kost anderhalf uur van je leven en je weet het gelijk :)

Meeeeeh.
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:41:07
hahahaha
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 19:41:33
Ik sta een 8/9 voor Engels maar een RPG in het Engels sla ik toch echt wel over..

Jeeeej ik ook  :gays:
Bericht door: Croatoan op 29 januari 2013, 19:42:37
Ik sta een 8/9 voor Engels maar een RPG in het Engels sla ik toch echt wel over..
Ik sta een tien. laughing7.
Bericht door: Croatoan op 29 januari 2013, 19:43:06
Maar het lijkt me echt een leuk idee, maar dan gewoon in het nederlands.
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:44:03
Maar als je dan bijvoorbeeld gewoon een meisje speelt, wat is er dan in kleine lijnen anders dan een normaal persoon?

Sorry als jullie me nu heel dom vinden maar ik viel altijd in slaap bij HP voordat hij echt begonnen was :(
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:44:32
Okay niet engels dus hahaha, maar kunnen we alstublieft wel de kleine engelse woorden gebruiken zoals, Hogwarts, Slytherin, whomping willow en Muggles anders ga ik me echt kapot irriteren.
Bericht door: freakin' op 29 januari 2013, 19:45:56
Oeh als er een HP RPG komt wil ik graag mee doen! Ik ben echt een potterhead! Alle boeken gelezen en films gezien natuurlijk ^^. Maar mijn Engels is echt belabberd :c
Bericht door: Miserable op 29 januari 2013, 19:46:28
ik ben benieuwd wat jullie ervan maken ik vind HP wel een leuk onderwerp maar het is en blijft fantasy wat dus inhoudt dat er gewoon veel uitgewerkt moet worden in mijn opinie en dat schiet er bij diverse RPG's nog wel eens bij in.
hier ben ik het wel mee eens guys. er moet sowieso een goede topicstartser komen. *stemt voor Mies* aangezien zij het psycho-rpg ook kapot mooi heeft uitgewerkt.
Bericht door: Miserable op 29 januari 2013, 19:46:47
Ik weet de engelse benaming niet hoor :")
Bericht door: Amaretto op 29 januari 2013, 19:47:13
^
Mag ik vragen wie Mies is haha? ;$
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 19:48:37
Ik stem ook voor Mies! Maar ik ben wel bang dat ik het lastig vind om goed als een HP bewoner te spelen :').

Oh en Bo, ze kunnen dus toveren en krijgen daar les in. Ze kunnen vooral kleine dingen maar leren dus meer dingen te kunnen. Ze krijgen les in verschillende dingen maar warschijnlijk zijn er mensen die dit veel beter uit kunnen leggen :")
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 19:48:46
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:49:42
Thanks Joan! En ik heb nog nooit een boek/film gelezen of gezien dus dat is mooi. Ik ga sowieso dan Barbara Palvin face claimen en kijk eerst wel een paar chars af! :)

Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:49:55
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:50:11
Maar als je dan bijvoorbeeld gewoon een meisje speelt, wat is er dan in kleine lijnen anders dan een normaal persoon?

Sorry als jullie me nu heel dom vinden maar ik viel altijd in slaap bij HP voordat hij echt begonnen was :(

Dan kan je gewoon toveren en ga je naar een soort kostschool voor heksen en tovenaars. Hier wordt je ingedeeld in een afdeling
Ravenclaw: Slim, wijs en origineel
Slytherin: Sluw, ambitie en lijdersschap
Gryffindor: Moed en vriendschap
Hufflepuf: Sociaal, loyaal. (basically everyone who doesn't fit in one of the other houses.)
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:51:54

die kan ik wel even op een lijstje zetten voor de gene die het topic maakt.
Bericht door: whitenoise op 29 januari 2013, 19:53:13
SelenaHoran we weten nog niet eens zeker of het doorgaat hè? Ik wil de pret niet bederven maar voordat e van alles gaat verwachten enzo :')
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:53:52
SelenaHoran we weten nog niet eens zeker of het doorgaat hè? Ik wil de pret niet bederven maar voordat e van alles gaat verwachten enzo :')

nee snap ik ahaha
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 19:54:19
ik claim Evanna Lynch als het doorgaat :')  Denk ik.
Bericht door: Outlaws op 29 januari 2013, 19:59:22
En ik claim sowieso Aaron Johnson (:

IK CLAIM EEN MEET laughing7.

Just kidding, maar hij is leuk
Bericht door: Bombshell op 29 januari 2013, 20:03:12
I don't want to be rude or so, ik heb t ook niet doorgelezen, dit is wat ik van bronnen begrijp, maar er is een ontwikkeling van een nieuw RPG?
Sorry, maar ik vind 't wel zo eerlijk als er nu wat anders komt dan zo een fantasy RPG. Ik weet dat er nu al 4/5 keer is besproken dat er weer eens een normaal RPG moet komen, waar iedereen aan mee kan doen, omdat het niet gericht is op een ding.
Ik vind het dan echt kut als er wéér een fantasy RPG komt.
Bericht door: Miserable op 29 januari 2013, 20:03:13
Dudes, calm down. Het is niet eens zeker dat er zo'n topic komt & ik wil jullie op de hart drukken dat de kans groter is dat er geen komt, dan wel één.

Er is namelijk al een fantasy RPG & voor de rest lijkt het kei erg op Forgetten Friendships.
Bericht door: Soothsayer op 29 januari 2013, 20:05:38
I don't want to be rude or so, ik heb t ook niet doorgelezen, dit is wat ik van bronnen begrijp, maar er is een ontwikkeling van een nieuw RPG?
Sorry, maar ik vind 't wel zo eerlijk als er nu wat anders komt dan zo een fantasy RPG. Ik weet dat er nu al 4/5 keer is besproken dat er weer eens een normaal RPG moet komen, waar iedereen aan mee kan doen, omdat het niet gericht is op een ding.
Ik vind het dan echt kut als er wéér een fantasy RPG komt.
Dit dus, ik vind Fantasy een prachtig genre etc. ik zou er niet aan mee doen maar daar heb ik toch andere redenen voor maar er bestaan echt al maandenlang ideeën met de insteek van wanneer er een nieuw topic geopend wordt dan wordt het iets met een grote stad (of iets dergelijks) en dus geen fantasy. Nu wordt dit opeens in een ander topic ??? besproken en komt het voort uit een impuls vind ik een beetje jammer voor degene die het niet ligt mensen die fantasy leuk vinden kunnen zich toch aanmelden in CT
Bericht door: Mischief op 29 januari 2013, 20:05:51
Ik ga hier even het zelfde zeggen als in FF:
Ik vind het echt zonde. We hebben een vijfde RPG vaak genoeg geprobeerd en ik vind het idee echt super leuk, maar we kunnen toch ook wel wachten? We hebben toch geen haast?
Er is bovendien al een fantasytopic.
Bericht door: Soothsayer op 29 januari 2013, 20:07:23
Ik ga hier even het zelfde zeggen als in FF:
Ik vind het echt zonde. We hebben een vijfde RPG vaak genoeg geprobeerd en ik vind het idee echt super leuk, maar we kunnen toch ook wel wachten? We hebben toch geen haast?
Er is bovendien al een fantasytopic.
echt precies, gisteren werd er een nieuw RPG geopend per ongeluk en toen beweerde iedereen bij hoog en laag dat vier RPG's echt genoeg waren.
Bericht door: Mischief op 29 januari 2013, 20:09:02
echt precies, gisteren werd er een nieuw RPG geopend per ongeluk en toen beweerde iedereen bij hoog en laag dat vier RPG's echt genoeg waren.

Er zijn ook genoeg RPG's. Ideeën ervoor zijn er zat, gewoon nog even geduld hebben, lijkt mij. ^^
Bericht door: Miserable op 29 januari 2013, 20:14:10
Hmm ja okee jullie hebben wel gelijk, ik heb eigenlijk niet echt zin om daar op in te gaan. Gelukkig heb ik nog rpg's op andere site's en zal ik de andere drie ook maar is goed doorlezen, want FF vind ik eerlijk gezegd helemaal niks meer.  laughing7.
Waarom speel je er dan nog...
Bericht door: Bombshell op 29 januari 2013, 20:18:15
Ik ga ook stoppen. Doe echt mijn best om mooie teksten te schrijven, maar kan me gewoon echt niet inleven in die villa. En die topic is ook zo goed als uitgestorven, geeft me ook niet zoveel motivatie meer.

Ergens ben ik het hier mee eens, het vastzitten in en villa vind ik zwaar kut, zoals ik al heb laten melden. Het topic gaat wel dood inderdaad, maar met een motivatie als deze komen we ook niet verder. Als iedereen zo gaat denken bloedt het topic sowieso dood.. Daarom doe ik mijn best er nog wel in (:
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 20:20:39
Hey even een random idee, maar kunnen jullie je "Studentenleven" nog herinneren? Waarom heropenen we die niet?
Bericht door: Mischief op 29 januari 2013, 20:21:38
Hey even een random idee, maar kunnen jullie je "Studentenleven" nog herinneren? Waarom heropenen we die niet?

Omdat je dan weer in een huis zit. Dat lijkt me niet handig.
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 20:22:44
Omdat je dan weer in een huis zit. Dat lijkt me niet handig.

Ja maar ze gingen wel altijd gewoon uit enzo.
Bericht door: Soothsayer op 29 januari 2013, 20:24:10
Waarom moet er überhaupt opeens iets geopend worden opeens gisteren waren 4 RPG's nog meer dan genoeg.
Bericht door: Bombshell op 29 januari 2013, 20:25:21

Ja maar ze gingen wel altijd gewoon uit enzo.

Bij mij (als iemand die geen voorstander is van vaste ruimtes) gaat het er ook om dat ik het zelf altijd wel leuk vind dat die mensen hun eigen plek hebben, beetje privacy etc. Klinkt misschien heel stom. En ook dat je dan niet telkens in het huis afspreekt, wéér een meeting die start in de woonkamer. Het is ook eens leuk om elkaar op een random locatie tegen te komen en vanuit daar kan je leuke dingen doen.
Bericht door: Soothsayer op 29 januari 2013, 20:28:09
Ik heb niets gezegd over vier rpg's, dus dat spreekt dus niet voor mij ;a
ik spreek voor de meerderheid van de RPG'ers die gisteren in het 'per ongeluk geopende topic' hebben gereageerd en allemaal vonden dat nieuwe mensen maar gewoon in konden springen en dat er vier topics genoeg waren ik spreek daarin niemand in het bijzonder aan dus ik verwacht nu ook niet allemaal van ja maar of nee ik niet, het is gewoon opmerkelijk dat nu opeens wel iedereen halsoverkop een nieuw idee wil starten terwijl er al heel lang een optie is voor een eventueel nieuw RPG als er eentje uitsterft.
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 20:47:50
Bij mij (als iemand die geen voorstander is van vaste ruimtes) gaat het er ook om dat ik het zelf altijd wel leuk vind dat die mensen hun eigen plek hebben, beetje privacy etc. Klinkt misschien heel stom. En ook dat je dan niet telkens in het huis afspreekt, wéér een meeting die start in de woonkamer. Het is ook eens leuk om elkaar op een random locatie tegen te komen en vanuit daar kan je leuke dingen doen.

Ja er was eerst ook zo'n rpg, ik weet niet meer hoe die heet. Dat was zeg maar voordat die veranderd werdt in twilight saga.  Toen ontmoette iedereen elkaar in een soort cafe. Ik weet niet of jullie die kennen? maar die liep op een gegeven moment wel dood. Was wel een leuk idee.
Bericht door: Bombshell op 29 januari 2013, 21:17:46

Ja er was eerst ook zo'n rpg, ik weet niet meer hoe die heet. Dat was zeg maar voordat die veranderd werdt in twilight saga.  Toen ontmoette iedereen elkaar in een soort cafe. Ik weet niet of jullie die kennen? maar die liep op een gegeven moment wel dood. Was wel een leuk idee.

Ja Be Wise, daar heb ik ook in gespeeld haha. Maar ik weet niet of het verstandig is om weer zoiets aan te maken, er is altijd een reden dat n topic doodloopt xd
Bericht door: SelenaHoran op 29 januari 2013, 21:25:29
Ja Be Wise, daar heb ik ook in gespeeld haha. Maar ik weet niet of het verstandig is om weer zoiets aan te maken, er is altijd een reden dat n topic doodloopt xd

Ja die ja! Ik deed ook mee, maar niet lang want het liep dood :p
Maar nee denk het misschien ook niet nee. Hoewel niet geschoten is altijd mis, toch?
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 07:41:24
Wat houd dat New york rpg dan in Lot? :)
Bericht door: whitenoise op 04 februari 2013, 07:55:27
Maar waarom zouden we gaan stemmen als er niet eens toestemming is voor een vijfde rpg? Dat kunnen we toch ook tegen de tijd doen dat we echt een onderwerp moeten gaan kiezen?
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 08:00:37
^ Als er een idee is kunnen we toestemming gaan vragen. We willen ook vragen of FF open kan blijven.. ik denk dat dat moet kunnen. LVEB was ook doodgelopen en kijk hoe levendig het daar nu weer is.

Ik ben wel benieuwd naar het NY idee, ik heb namelijk geen idee of en wat de verhaallijn is
Bericht door: whitenoise op 04 februari 2013, 08:05:00
Jaaaa that's true maarik denk niet dat we er snel weer één krijgen  :fieuw:
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 08:38:39
Er is nog niet echt een idee, dat is het punt. Iedereen wilt weer iets anders en we kunnen niet uit een normaal idee komen wat een beetje een succes kan worden. Nu pakken we het stapje voor stapje aan, dat denk ik althans. Als eerst kijken wie er überhaupt een RPG wilt dat zich afspeelt in NYC.
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 10:21:52
Ja een privéforum voor alle RPG'ers is ook een optie natuurlijk, maar dan zullen er geen nieuwe mensen instromen. Wel heb je dan misschien weer het probleem dat er teveel RPG's worden gemaakt, maar daar kunnen duidelijke regels voor komen.
Bericht door: whitenoise op 04 februari 2013, 10:33:49
Zeg maar, als in een andere website voor rpg's? Van girlscene, bedoelen jullie?
Want bv een subforum alleen voor rpg's lijkt mij nog best te realiseren en ook heel leuk. (:
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 10:43:18
Zeg maar, als in een andere website voor rpg's? Van girlscene, bedoelen jullie?
Want bv een subforum alleen voor rpg's lijkt mij nog best te realiseren en ook heel leuk. (:

Nee, buiten het forum om. Gewoon zelf een eigen forum maken. Een categorie op GS regel je volgens mij ook niet zo. Al helemaal niet met een maximaal aantal RPG's van vier, vijf of zes.
Bericht door: whitenoise op 04 februari 2013, 10:59:17
Nee, buiten het forum om. Gewoon zelf een eigen forum maken. Een categorie op GS regel je volgens mij ook niet zo. Al helemaal niet met een maximaal aantal RPG's van vier, vijf of zes.

Oeeeh ja dat klinkt leuk, maar wie/hoe/wat, is the question! (:
Bericht door: whitenoise op 04 februari 2013, 11:01:36
Haha Kel kijk wat ik vind:

http://www.forum2go.nl/gratis-forum-maken.html
http://www.forumup.nl/new_forum.php
http://www.messageboard.nl/forum/info

Het kan echt op veeeet veel plaatsen haha
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 11:04:25
Ja weet ik ook wel, maar als we een eigen forum maken kunnen we onze eigen regels maken.
Bericht door: whitenoise op 04 februari 2013, 11:07:37
Ja idd. (:
Bericht door: whitenoise op 04 februari 2013, 11:18:42
Ja dat laatste is inderdaad wel iets. Anders heb je toch een heel forum aangemaakt om het vervolgens dood te zien bloeden. Maar het lijkt me wel een heeel leuk idee eigenlijk (:
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 13:25:42
Tja, op zich is een forum maken maar heel weinig werk. Inderdaad het in leven houden is lastiger.
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 15:02:22
Ik heb zo'n forum gehad :) En het is echt heel gezellig, je kan mensen aanspreken die hier spelen/quizlet en die actief zijn of ze erbij willen en verder gewoon gesloten houden.

Wel blijf ik sowieso hier spelen, maar dan kunnen we daar ook 3/4 rpg's openen zodat er voor ieder wat wils is. Ik heb zelf ook wel ideeën , niet dat ze perfect zijn maar het is maar wat.

Een eigen forum, ik stem voor :)
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 15:22:45
Jaa, dat is wel een goed idee!
Quizlet en eventueel andere websites.
Hoe meer mensen er op dat forum zijn, hoe langer zoiets actief blijft. Lijkt mij althans.
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 15:32:05
Klopt, ik ken ook wat mensen van 19 die nog steeds op digidier zitten -.-
ik ging namelijk pas even kijken, die echt nog steeds heel goed en lang schrijven maar daar tussen 12 jarige zitten, ik kan zo al wel wat mensen regelen :)
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 15:32:43
Gewoon een soort verlenging van girlscene word het dan voor ons, het is dan alleen niet de bedoeling dat het hier verder uitsterft. Dus gewoon dat het een soort van '' één '' word
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 15:35:40
Hier blijven sowieso de huidige RPG's.
Ook iets waar je terecht kunt voor ORPG's o.i.d.
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 15:39:09
orpg's?

Haha Lot misschien hebben we nog wel samen gespeeld wie weet :')
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 15:41:02
ORPG's is zeg maar een RPG voor twee personen alleen.
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 15:41:44
Echt is dat hier?
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 15:43:20
Nee, dat is hier niet, maar dat kan wel op de eventuele eigen forum komen, want nu is daar niet echt een mogelijkheid toe.
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 15:45:06
Oh zo ik las het verkeerd haha :) Ja klopt
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 16:59:08
Een eigen forum dus?
Bericht door: whitenoise op 04 februari 2013, 17:10:40
Zal ik anders even een poll maken wie er een eigen forum wil en wie niet? Dan kunnen we een beetje peilen hoe dat idee ligt hier...?
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 17:11:33
Ja, prima.
Bericht door: Soothsayer op 04 februari 2013, 17:21:01
Is er niet een eigen forum van girlscene, ik dacht dat ik dat ooit ergens in de beginpost van iets had zien staan of is het inmiddels dood, hoe dan ook lijkt me een goed idee.
Bericht door: Mischief op 04 februari 2013, 17:23:34
Ja, er was wel een eigen forum. Twee zelfs, maar het lijkt me niet handig als we die weer gaan gebruiken, want dan hebben we geen moderators. ^^ Ook kunnen we nu onze eigen regels gewoon samenstellen.
Bericht door: Miserable op 04 februari 2013, 21:18:05
Kan iemand mij toelichten wat het voordeel van een apart forum voor RPG's is?
Bericht door: Croatoan op 04 februari 2013, 21:30:47
Kan iemand mij toelichten wat het voordeel van een apart forum voor RPG's is?
Ik denk geen limiet voor rpgs meer. Zelf vind ik gs al eigenlijk genoeg
Bericht door: Outlaws op 04 februari 2013, 21:43:27
Hey Luceeee , ik denk ik zeg even hier hoi :')
Bericht door: Bombshell op 04 februari 2013, 21:46:36
Ik ben het wel eens met een nieuw rpg, maar jullie begrijpen ook wel met het animo dat dat niet echt een groot succes wordt he?ik bedoel, we zijn nu met misschien 15 trouwe rpgers, dan komen er misschien wel nieuwe, maar zoals je vaak ziet blijven dis niet hangen. En juist omdat je zoveel rpgs kan aanmaken als je wilt vallen er veel snel dood omdat je niet in 10 rpgs tegelijk kan spelen en je sommige verhaallijnen veel leuker vindt dan andere dus de andere al sneller skipt... Verder vind ik het wel prima hoor!
Bericht door: Lancelot op 27 april 2013, 15:46:25
Oke, wat is het verschil tussen een rpg en een speeltopic. En wat is een orpg?
Ik wil wel met zoiets meedoen maar kan ik dan wel gewoon inspringen. Iedereen kent dat verhaal toch al. Ik heb sowieso niet echt een idee van wat het allemaal is.. :fieuw:
Bericht door: whitenoise op 27 april 2013, 15:48:04
Een rpg en een Speeltopic is in principe hetzelfde, maar bij sommige topics worden de rpg's voor de personages gebruikt en het speeltopic om te spelen. Een orpg is een rpg voor twee mensen, maar die hebben we niet op girlscene. Op dit moment kan je in elk rpg hier nog inspringen. Ik hoop hiermee je vragen te hebben beantwoord. (:
Bericht door: Mischief op 27 april 2013, 15:49:47
RPG en een Speeltopic is hetzelfde.
Een ORPG is een RPG waarin maar twee mensen spelen.
RPG betekent: Roll playing game. Een rollenspel dus.
Je kunt gewoon inspringen en je eigen personage aanmaken. Het is niet erg dat je niet weet wat er al gebeurd is, want jou personage weet dat ook nog niet. Je komt vanzelf te wel in het verhaal en je kunt natuurlijk altijd vragen stellen. Iemand kan je ook altijd een korte samevatting geven.
Je kunt denk ik het beste inspringen in Cinque Terre of NYC, daar zijn echt mensen nodig. Eventueel kun je nog in Leven op de Campus.
Bericht door: Lancelot op 27 april 2013, 15:57:44
Oke bedankt, dan ga ik maar even kijken dan!
Bericht door: Outlaws op 15 mei 2013, 19:30:52
Hallo,

Je kiest een bekend/minder bekend persoon en kiest dan een naam die nog niet bezet is.

Verder moet je een stuk schrijven en hierin doe je de gedachten/omgeving/handelingen, je schrijft dus idd alleen voor jezelf en niet voor een ander.

Als je met iemand wil meeten vraag je dat ook ja.
Bericht door: Soothsayer op 15 mei 2013, 19:32:14

de lijst die in de beginpost staat zijn de characters die al aangemaakt zijn door andere mensen vaak staat daar ook de FC (faceclaim dus het uiterlijk) erbij en door wie het personage wordt gespeeld. Als je graag mee wilt doen kun je het in een speeltopic vragen, kijken of je beter een jongen of een meisje aan kunt maken en dan kun je zelf een verzonnen personage schrijven en daar een foto of FC bijzoeken.

Je mag inderdaad alleen beschrijven wat jouw personage doet, hoe jouw personage iets vindt of wat jouw personage ziet etc. dus stel jouw personage is op een date met het personage van iemand anders en jouw personage heet Laura bijvoorbeeld dan kun je zoiets typen

Laura
Ik bestelde bij de ober een glas wijn en streek even met mijn wijsvinger over de servet die ik uit gewoonte alvast over mijn schoot had gevouwen. Met mijn ogen volgde ik deze beweging, verlegen richtte ik mijn blik op en ontmoette die van hem. Meteen verschenen de gevreesde blosjes op mijn wangen

Dit is slechts een voorbeeld maar hier kan degene met wie je aan het meeten bent dus weer op reageren.

Ja als je wil meeten in een speeltopic moet je dus eerst even in overleg een character aanmaken en dan vraag je of er iemand zin heeft om te meeten en kun je eventueel afspreken waar je personages elkaar gaan meeten en of ze elkaar misschien al kennen.
Bericht door: Nastydeer op 27 mei 2013, 20:47:20
Wat zijn 1D verhalen? Ik moet dan aan one direction verhalen denken, maar dat zal het vast niet zijn. Zijn het mss verhalen met maar 1 deel?
Bericht door: duCOQUELICOT op 27 mei 2013, 20:56:24
^Jawel, dat zijn wel 1 Directionverhalen.

Maar, ik heb eigenlijk wel weer zin om eens te gaan RPG'en, nu ik weer tijd heb. Zijn er nog plekken waar ze iemand nodig hebben?
Bericht door: Croatoan op 27 mei 2013, 20:57:27
^Jawel, dat zijn wel 1 Directionverhalen.

Maar, ik heb eigenlijk wel weer zin om eens te gaan RPG'en, nu ik weer tijd heb. Zijn er nog plekken waar ze iemand nodig hebben?
Overal behalve EGT kan nog ingeschreven worden
Bericht door: Mischief op 27 mei 2013, 20:58:10
FAB! :D
Omg, i missed you!  :huglove:

Euh, LOEC en Cinque Terre zover ik weet. EGT zit in elk geval vol.
Leuk dat je weer terugkomt. ^^
Bericht door: duCOQUELICOT op 27 mei 2013, 20:58:55
FAB! :D
Omg, i missed you!  :huglove:

Euh, LOEC en Cinque Terre zover ik weet. EGT zit in elk geval vol.
Leuk dat je weer terugkomt. ^^

Hihi haaai :D :wub: good to see you!

Oké oké :) Ik ga eens even zoeken wat ik het leukste vind.
Bericht door: forqetme op 29 juni 2013, 23:27:19
Ik schrijf voor Tumblr in het engels een fanfiction over 1D, ik wou eigenlijk gewoon een mening erover, kan ik dat hier posten? :p
Bericht door: Pivoine op 01 juli 2013, 11:39:43
Ik schrijf voor Tumblr in het engels een fanfiction over 1D, ik wou eigenlijk gewoon een mening erover, kan ik dat hier posten? :p
Ja, dat kan! Let er wel op dat je maar een actief topic met een 1D-verhaal mag hebben, dus als je er nog een wil delen moet je dat in hetzelfde topic doen, of je moet het eerste topic laten sluiten vor je het tweede 1D-verhaal in een nieuw topic post.
Titel: Re: !! RPG's, Speeltopics en fanfics !! - Nieuwe regels!!
Bericht door: Voldemort. op 03 juli 2013, 19:27:07
Ik zie dat je nu van alle fan-fics er maar eentje mag hebben. Hoe gaan jullie dat doen met mensen die er op dit moment meerdere hebben? Lijkt me ook een beetje lullig als ze ineens hun verhaal moeten stoppen ;o
Ben het verder wel eens met de regel. Zo blijft het forum ook wat 'verdeelder'
x
Bericht door: Leo op 03 juli 2013, 22:09:13
Ik zie dat je nu van alle fan-fics er maar eentje mag hebben. Hoe gaan jullie dat doen met mensen die er op dit moment meerdere hebben? Lijkt me ook een beetje lullig als ze ineens hun verhaal moeten stoppen ;o
Ben het verder wel eens met de regel. Zo blijft het forum ook wat 'verdeelder'
x

Bericht door: Voldemort. op 09 juli 2013, 15:24:25
Nog een vraag: is het verplicht om wanneer je een 16+ verhaal schrijft/plaatst, dit ook in je titel te vermelden?
Ik zie het namelijk steeds meer.. En aangezien mijn verhaal ook 16+ is vraag ik me dit af, haha!

Bericht door: Mischief op 09 juli 2013, 16:09:44
Ik denk niet dat het nodig is dat je je verhaal moet stoppen als je het niet op Girlscene mag posten. Er zijn ook genoeg andere sites zoals Wattpad.com wat bedoeld is om je verhalen op te posten. Bovendien is het best wel lastig om twee verhalen tegelijkertijd te schrijven, hoor. En als je dat toch doet, kun je natuurlijk ook eerst de ene en dan de andere op Girlscene zetten.

En nee, dat hoeft niet. Kun je eventueel ook in de beginpost zetten, maar volgens mij is ook dat niet verplicht..
Bericht door: Pivoine op 21 september 2013, 22:43:54
Nog een vraag: is het verplicht om wanneer je een 16+ verhaal schrijft/plaatst, dit ook in je titel te vermelden?
Ik zie het namelijk steeds meer.. En aangezien mijn verhaal ook 16+ is vraag ik me dit af, haha!
Nee hoor, da's niet verplicht. Al zou ik je wel aanraden een leeswaarschuwing te plaatsen in de beginpost, zodat lezers zich erop kunnen instellen (ik heb bij mijn verhaal ook een waarschuwing voor eventuele scheldwoorden staan).
Bericht door: Voldemort. op 22 september 2013, 12:39:09
Nee hoor, da's niet verplicht. Al zou ik je wel aanraden een leeswaarschuwing te plaatsen in de beginpost, zodat lezers zich erop kunnen instellen (ik heb bij mijn verhaal ook een waarschuwing voor eventuele scheldwoorden staan).

Die staat er al, thanks Piv!
Bericht door: WriteLove op 25 september 2013, 10:25:51
RPG en een Speeltopic is hetzelfde.
Een ORPG is een RPG waarin maar twee mensen spelen.
RPG betekent: Roll playing game. Een rollenspel dus.
Je kunt gewoon inspringen en je eigen personage aanmaken. Het is niet erg dat je niet weet wat er al gebeurd is, want jou personage weet dat ook nog niet. Je komt vanzelf te wel in het verhaal en je kunt natuurlijk altijd vragen stellen. Iemand kan je ook altijd een korte samevatting geven.
Je kunt denk ik het beste inspringen in Cinque Terre of NYC, daar zijn echt mensen nodig. Eventueel kun je nog in Leven op de Campus.

*role
Bericht door: Mischief op 25 september 2013, 10:46:50
*role

Yes indeed. Typfoutje van een paar maanden terug
Bericht door: Pivoine op 02 oktober 2013, 23:27:45
Roll playing game, waarin we allemaal doen alsof we een afbakbroodje zijn :'))
Bericht door: Esmee. op 28 december 2013, 01:33:40
Hoi. Ik zag dat je een Moderator was.. Dus ik vroeg me af of je dit forum van me even kan verwijderen? Dankjewel alvast http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/verhaal-the-hunger-games.-290026.0.html x
Bericht door: Fivenne op 28 december 2013, 11:44:49
Hoi. Ik zag dat je een Moderator was.. Dus ik vroeg me af of je dit forum van me even kan verwijderen? Dankjewel alvast http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/verhaal-the-hunger-games.-290026.0.html x

http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-269785.0.html
Dit is het topic dat daarvoor bedoeld is :)
Bericht door: Pivoine op 28 december 2013, 17:20:50
http://forum.girlscene.nl/forum/over-girlscene/topic-mag-weg-plaats-hem-hier-269785.0.html
Dit is het topic dat daarvoor bedoeld is :)
Je kan inderdaad beter de link daar posten, het topic melden of een mod persoonlijk benaderen want de mod die dit topic startte - Phaedra - kijkt hier waarschijnlijk niet vaak
Bericht door: Girlpower20 op 17 september 2014, 14:58:10
hee

ik kwam een oud RPG tegen die ik wou starten maar dat mocht toen niet, dus ik vroeg me kunnen we hem nu niet starten.

http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/speeltopic-malibu-255925.msg13239610.html#msg13239610 (http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/speeltopic-malibu-255925.msg13239610.html#msg13239610)
Bericht door: PurpleBerry♥ op 17 september 2014, 16:22:00
Ik denk eerlijk gezegd dat er genoeg RPG's zijn
Er zijn nu maar twee echt actieve, maar dat komt omdat er niet heel veel RPG'ers meer zijn.
Bericht door: Savages op 17 september 2014, 16:44:23
Ik denk eerlijk gezegd dat er genoeg RPG's zijn
Er zijn nu maar twee echt actieve, maar dat komt omdat er niet heel veel RPG'ers meer zijn.
Bericht door: Outlaws op 02 november 2014, 13:17:09
Hoi meiden! Er komt in overleg een nieuw RPG aan genaamd 'You can't get away with murder.' Aangezien er van de 5 plekken nog maar 3 bezet zijn hoeft dit geen probleem op te leveren!
Bericht door: PurpleBerry♥ op 02 november 2014, 13:38:50
Jaaa
Kunnen we alvast face claims claimen?
Bericht door: HuisMuis op 09 januari 2015, 02:56:28
Misschien een niet heel erg slimme vraag, maar ik stel hem toch maar. Ik ben nieuw wat RPG's betreft maar het lijkt me wel erg leuk om mee te doen. Nu las in hier dat "inspringen" geen probleem is, maar kan ik dan dus gewoon de karakter omschrijving in het topic gooien? Of moet ik die naar iemand sturen om toegevoegd te worden?

Bij voorbaat dank :)
Bericht door: Mischief op 09 januari 2015, 08:41:36
^Als je naar een speeltopic gaat waarin je geïntereseerd bent kun je daar gewoon vragen of je mee kan doen en dan wordt er wel gezegd of een jongen of meisje beter uitkomt of dat de topicstarter even genote moet worden.
Bericht door: HuisMuis op 09 januari 2015, 09:57:01
Okee, super. Dankjewel!
Bericht door: shefearsoblivion op 23 maart 2015, 14:26:23
Is het niet een idee om een apart RPG forum aan te maken? Dan heeft niemand er last van.
Bericht door: Savages op 23 maart 2015, 15:57:09
Is het niet een idee om een apart RPG forum aan te maken? Dan heeft niemand er last van.

Wie heeft er nu dan last van dat er RPG's zijn?
Bericht door: Candira op 18 februari 2017, 01:32:16
Dit is een idee. Als het onnodig zeg maar.

Ik vind dat er een aparte forum moet komen voor rpg en speeltopic, want nu vind ik het chaotische.  Rpg, speeltopics, verhalen ect. Zitten in een topic en dat is best lastig als je als nieuwling of als een langere lid op zoek bent naar rpg!

Als Rpg en speeltopic samen zijn,dan is zoeken naar rpg of speeltopic makkelijk te zoeken.
Ik weet er is een topic hier voor welke rpg nog lopen en niet, maar daar word meestal aangegeven welke rpg dood zijn. Maar meeste zijn al langer lopende. Het is soms lastig om in een rpg of speeltopic in te komen als het erg lang loopt.
Bericht door: kopjechino op 18 februari 2017, 16:45:06
Maar er zijn er nu ook maar 2 actief dus dan zou je een heel subforum krijgen met 2 topics. En je kan altijd vragen of je erbij mag.

Of stel hier voor http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/rpgspeeltopics-forum-overzicht-en-oproepen-204957.5900.html of er een nieuwe kan komen.
Bericht door: Karbonkel op 25 februari 2017, 20:09:17
Voor mensen die geïnteresseerd zijn in RPG'en!

http://serigala.actieforum.com/
Bericht door: Triggered op 26 mei 2017, 23:48:28
Hee goed volk,

Is er nog een actieve RPG waarbij ik kan inspringen? Zo nee, wie zou er geïnteresseerd zijn om in samenwerking met mij een nieuwe RPG te starten? Ik heb (zeker geen professionele haha) ervaring met schrijven en RPG'en is én blijft leuk. Soooo let me know if you're in.
Als je actief mee zou willen doen met een misschien toekomstige RPG, laat het weten.

Kisses and hugs
Bericht door: kopjechino op 27 mei 2017, 01:21:41
Deze 2 zijn actief volgens mij:

http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/rpg-palace-of-nobility-2-282473.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/schrijfsels/rpg-camp-ray-416871.700.html

Gewoon een berichtje plaatsen en dan wordt er vanzelf wel gereageerd lijkt me.
Titel: Re: RPG's, Speeltopics en fanfics
Bericht door: kopjechino op 02 april 2018, 09:50:21
Met ingang van 1 april 2018 (nee geen grap) hebben de moderators besloten dat het niet meer nodig is om toestemming te vragen. Je mag dus voor elke RPG, speeltopic en fanfic een topic openen zonder toestemming. Mocht dit uit de handlopen, dan zullen we de regel weer terugdraaien.

Je mag hier natuurlijk wel oproepjes plaatsen, maar toestemming is dus niet meer nodig! De actieve RPG's en speeltopics zullen ook sticky gemaakt worden.
Titel: Re: RPG/speeltopics en fanfics regels
Bericht door: Hopeless op 02 april 2018, 14:04:49
kunnen de 2 rpgs die nu in de sticky staan er niet beter uit? die zijn niet actief
Bericht door: Mischief op 02 april 2018, 14:33:56
kunnen de 2 rpgs die nu in de sticky staan er niet beter uit? die zijn niet actief

Dit ja. Zeker Camp Ray.
Bericht door: kopjechino op 04 april 2018, 11:07:55

Doe ik!