Girlscene Forum

Girlscene => Onzin => Topic gestart door: iefso op 07 januari 2020, 13:15:09

Titel: Wie is er nog actief?
Bericht door: iefso op 07 januari 2020, 13:15:09
Hey!

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik op deze site ben geweest, maar ik kom toch weer een kijkje nemen nu. Ik heb de laatste tijd ook niet veel beters te doen, haha.

Het valt me op dat er veel minder actieve topics zijn dan vroeger en ik vroeg me dan ook af wie er nog allemaal actief is hier! Hoe gaat het met jullie? (:
Titel: Re: Wie is er nog actief?
Bericht door: canyouholdmeinyourarms op 07 januari 2020, 19:31:44
joe ik!
Bericht door: sabinevee op 08 januari 2020, 08:33:00
Ik ook! Kwam hier na een paar jaar weer terug en was super teleurgesteld dat het niet meer zo gezellig druk was! En dat er nu allerlei rare spam berichten staan, het is niet meer die veilige plek die het was.
Bericht door: Loïs op 08 januari 2020, 18:24:33
We kunnen het zelf weer actief maken! Iedereen wordt ook ouder en drukker.
Bericht door: Roses op 08 januari 2020, 18:35:12
Af en toe kom ik nog wel eens kijken
Bericht door: Himeros op 08 januari 2020, 22:27:21
Soms. Met mij gaat het veeeel beter dan afgelopen jaren :)
Bericht door: Daenerys op 10 januari 2020, 18:30:10
Ik ben ook nog eens komen kijken, en verschiet er een beetje van hoe alles veranderd is. Wel logisch, de meeste fora doen het niet meer zo goed nu alles verschoven is naar de groepen op facebook, maar toch. Vooral de wat oudere meiden zijn nu weg, weeral: logisch, maar wel jammer voor mij.
Bericht door: GeheimeZiel op 11 januari 2020, 00:09:09
Ik ben er ook eventjes weer! Echt gek om te zien hoe zoiets ineens soort van doodloopt.. Er zijn ook zoveel Facebook groepen momenteel zoals; Fadim's beautyspace/SoSo Beauty/All Round Women waar ook van alles wordt besproken.

Dit voelt toch nog steeds als een veilig plekje (L)
Bericht door: Birdy op 18 januari 2020, 21:33:29
Wow... ik dacht echt precies hetzelfde! Ik was vroeger een actief lid, maar vraag me af of ik met mijn 25 niet te oud ben inmiddels. Heb vandaag weer een account aangemaakt.. omdat ik echt een topic wilde starten met een specifieke vraag.

@Daenerys, jouw naam zegt me nog wat haha!
Bericht door: Sophiex op 18 januari 2020, 22:05:10
Ik heb hier vroeger ook wel vaker opgezeten en ben inmiddels 22, kijk af en toe nog op de site, maar het is zo rustig geworden!
Bericht door: UNICORNFLAKES op 21 januari 2020, 14:55:45
Ik heb hier vroeger ook wel vaker opgezeten en ben inmiddels 22, kijk af en toe nog op de site, maar het is zo rustig geworden!
Dit inderdaad
Bericht door: Crystalfire op 23 januari 2020, 15:40:33
Ik kom na heel lang ook weer eens een kijkje nemen... haha. Ben nu al bijna een jaar actief op een ander forum, waar heel veel twintigers en dertigers zitten. Heb daar ook al een aantal mensen gespot die hier vroeger ook zaten.
Bericht door: Pinkiewink op 27 januari 2020, 19:53:45
Ik heb hier heel lang gezeten en sinds een jaar ongeveer zit ik hier weer, maar ja het grote gedeelte dat hier een jaar of 5 geleden zat is helaas verdwenen :/ allemaal een leven gekregen denk ik haha (ik was Pinklover24/Cerise)
Bericht door: eveLLL op 27 januari 2020, 19:55:29
ik was hier 5-6 jaar geleden ook vrij actief, nu net weer terug, t is hier veranderd...tja