Girlscene Forum

Girlscene => Media, film & muziek => Topic gestart door: Fourz op 11 september 2013, 14:48:04

Titel: Algemeen Netflix topic
Bericht door: Fourz op 11 september 2013, 14:48:04
Vandaag is Netflix gestart in Nederland! Je kan een gratis account aanmaken voor een maand.
Wat vinden jullie ervan?
Ik voel nu al een verslaving opkomen ;p
Titel: Re: Netflix
Bericht door: Estranged op 11 september 2013, 14:48:41
Weet iemand of heeft iemand toevallig een lijstje ofzo van welke films/series je kunt kijken?
Bericht door: Fourz op 11 september 2013, 15:03:42
Weet iemand of heeft iemand toevallig een lijstje ofzo van welke films/series je kunt kijken?

Ja, hier kun je een groot deel van de collectie zien: https://signup.netflix.com/browseselection (https://signup.netflix.com/browseselection)
Bericht door: PBG op 11 september 2013, 15:04:44
Kun je ook bestanden offline opslaan hiermee?
Ik download nu alles naar mn eigen mediaserver maar die kan ik niet offline gebruiken, dat zou t enige zijn waarvoor ik netflix wel zou willen gebruiken.
Bericht door: Fourz op 11 september 2013, 15:05:58
Nee voor zover ik weet kun je niet offline opslaan/kijken.
Bericht door: Wonderland op 11 september 2013, 15:31:15
1 maand gratis maar daarvoor moet je wel je bank gegevens achter laten zodat je een abbo afsluit (je kan het voor dat je geld moet betalen wel opzeggen maar toch)  Ik dacht weetje wat ik ga even chatten met zo'n medewerker ik wilde wel weten hoe en wat kreeg ik een man uit amerika die kon me vrij weinig vertellen over wanneer een serie nadat het is uitgezonden op netflix komt. En hij wist niet zoveel te vertellen over de nederlandse netflix (duh hij is amerikaans maarja ik had wel een NL medewerker verwacht)
Bericht door: Fourz op 11 september 2013, 15:49:22
^ Op twitter is NetflixNL best actief, dus als je specifieke vragen hebt kun je daar wel terecht denk ik.
Bericht door: Estranged op 11 september 2013, 15:51:41
Ow wow best veel. Maar ik ga maar niet die gratis maand nemen, ik heb geen tijd voor films en series haha! Maar aanbod valt zeker niet tegen, voor die 8 euro ook!
Bericht door: Poldergirl op 11 september 2013, 16:01:23
Ik heb me meteen aangemeld. Leuke films staan er op. :wub:
Bericht door: eloquence. op 11 september 2013, 16:04:51
Ik ben hier zoo blij mee, ik kon echt niet wachten tot Netflix naar Nederland kwam :)
Bericht door: xAftertheStorm op 11 september 2013, 16:45:34
Op zich lijkt me dit wel chill, maar aan de andere kant: Waarom zou ik hier een abo voor nemen als ik dingen gratis kan downloaden. xd

Dus misschien dat ik die gratis maand ooit nog wel eens uitprobeer maar voor nu zie ik niet waarom ik dit zou moeten gebruiken.
Bericht door: Seraphine op 11 september 2013, 16:59:21
Op zich lijkt me dit wel chill, maar aan de andere kant: Waarom zou ik hier een abo voor nemen als ik dingen gratis kan downloaden. xd

Dus misschien dat ik die gratis maand ooit nog wel eens uitprobeer maar voor nu zie ik niet waarom ik dit zou moeten gebruiken.
Bericht door: Magnetron op 11 september 2013, 20:16:00
Heb het wel geprobeerd. Maar denk niet dat ik hierna nog verder ga, want het aanbod is vrij karig (al wordt het natuurlijk wel steeds aangevuld). Mijn hele mediabibliotheek staat op een externe harde schijf en dat streamen leek me oa wel handig in de trein. Aan de andere kant, wifi in de trein en Netflix lijkt me niet echt een supercombo en even een paar films kopiëren naar m'n internet HD is de moeite natuurlijk ook niet. Het is niet zoals muziek dat je om de drie a vier minuten nieuwe content nodig hebt, een film duurt al snel anderhalf uur minimaal.
Bericht door: Achilles op 11 september 2013, 20:17:22
Hmm ik twijfel nog, tot nu toe is online kijken nog steeds prima.
Bericht door: eloquence. op 11 september 2013, 20:19:30
Ik heb nu het gratis abonnement en ik ga gewoon kijken of ik het veel gebruik, en inderdaad, het aanbod valt wel redelijk tegen
Bericht door: iloverome op 11 september 2013, 20:33:46
Ja, het lijkt mij ook wel tof! Even kijken of ik vanuit Italie ook de Nederlandse versie kan zien.. want anders heeft het weinig zin voor mij
Bericht door: Innocent op 11 september 2013, 20:36:32
^ Denk dat dat alleen kan als je VPN hebt
Bericht door: winchester op 11 september 2013, 20:48:05
Met mijn shitty internet verbinding heeft dit geen zin en daarnaast download ik series gratis en films koop ik vaak op dvd.
Bericht door: Stark op 11 september 2013, 20:51:12
Hm ik twijfel nog of ik een abbo af wil sluiten. Kun je ook aangeeven welke episodes e.d. je al gezien hebt?

Ik vind het wel wat.  Ik download tot nu toe torrent maar ik heb dus een laptop vol met films en series staan die ik nog niet gekeken heb. Mijn schijf zit gewoon vol :p Ik vind Netflix dus wel OK, maar wil het liever eerst proberen voor ik mijn gegevens achterlaat... en is het iPad compatible?
Bericht door: eloquence. op 11 september 2013, 20:56:07
Hm ik twijfel nog of ik een abbo af wil sluiten. Kun je ook aangeeven welke episodes e.d. je al gezien hebt?

Ik vind het wel wat.  Ik download tot nu toe torrent maar ik heb dus een laptop vol met films en series staan die ik nog niet gekeken heb. Mijn schijf zit gewoon vol :p Ik vind Netflix dus wel OK, maar wil het liever eerst proberen voor ik mijn gegevens achterlaat... en is het iPad compatible?
Het onthoud waar je bent en hetonthoud welke afleveringen je hebt gezien :)
Bericht door: Stark op 11 september 2013, 21:39:17
nah wel stom! Geen Breaking BAd! D:
Bericht door: Sugar op 11 september 2013, 21:41:12
Heel handig ik heb het al een jaar ofzo haha :)
Bericht door: Kim op 11 september 2013, 21:42:44
Zitten leuke series en films bij, ga misschien wel abo nemen!
Bericht door: eloquence. op 11 september 2013, 21:44:14
Heel handig ik heb het al een jaar ofzo haha :)
Hoe kan dat :O
Bericht door: IRRUMABO op 11 september 2013, 22:44:16
Ben nu al helemaal verslaafd. Vind dat ze nog een best behoorlijk aanbod hebben vooral kwa series is er erg veel te kijken. Alleen jammer dat ze niet de laats uitgebrachte seizoenen van veel series hebben, maar die heb ik dan toch al gezien dus maakt verder niet uit. Kan nu lekker in bedje 's avonds nog een film kijken of streamen naar de tv beneden met apple TV. Weet nog niet of ik het ga nemen na een maand, voor het zelfde geld gebruik ik het een week en daarna nooit meer. Maar denk dat daarvoor ook dat proefabbo is.
Bericht door: MidnightMusic op 11 september 2013, 23:26:54
Ik zit in Londen en hier hebben we het ook al zowiezo sinds januari (langer waarschijnlijk) en ik vind het Ideaal. Als ik oppassen ben zet ik netflix aan en zoek ik een film uit. Nu net afgelopen week begonnen met heroes te kijken en ook voor kids is het aanbod heel groot! weet natuurlijk niet hoe het in Nederland zit aangezien dat toch alleen maar geldwolven zijn en het vast niet hetzelfde is als hier of als in andere landen...
Bericht door: Lestrange op 11 september 2013, 23:41:44
Ik had al een amerikaanse account, maar wel super gaaf dat ze het nu ook in nl hebben (ook al is us aanbod uitgebreider)
Bericht door: Lestrange op 11 september 2013, 23:44:57

Altijd goede kwaliteit, je hoeft niet te wachten op download... Je kan zelfs ondertiteling ervij zetten;) 
Bericht door: Luigi op 14 september 2013, 16:00:30
Mijn vader zat ook al te kijken maar alles wat op de NL Netflix staat, heb ik allemaal al eens gezien :(
Bericht door: Stark op 14 september 2013, 16:42:58
^Ik hoop idd ook dat ze snel het aanbod vergroten. Voor gratis is dit aanbod prima, maar als ik 8 euro per maand moet betalen wil ik er wel wat op te zien hebben. Ik heb nu 10 dingen aangekruist die ik wil zien, waaronder een serie. Maar ik heb ook een schijf vol met series die ik net zo graag wil kijken...

Een vriend van me tipte me wle dat ik via de USA Netflix die series wel kon kijken, maar dan wordt het al snel meer moeite dan simpel downloaden :/
Bericht door: gestopt :') op 23 september 2013, 20:19:45
Klopt het dat je voor netflix een ontvanger nodig bent? Dat is de reden dat mijn moeder het niet wilt, omdat die netflix ontvanger al 100 euro kost?

Bericht door: Stark op 23 september 2013, 21:07:27
Klopt het dat je voor netflix een ontvanger nodig bent? Dat is de reden dat mijn moeder het niet wilt, omdat die netflix ontvanger al 100 euro kost?

Huh? Lijkt me niet? Het is gewoon via internet.
Bericht door: Faith. op 23 september 2013, 21:28:35
meh jammer dat ik het niet via mn tv kan kijken
Bericht door: Wonderland op 23 september 2013, 21:37:27
Ik heb het toch maar genomen ik hou het niet heel lang als ze het niet snel uitbreiden heb heel veel al gezien:p Maar het is echt wel ideaal ook omdat hij onthoud waar je bent gebleven vooral met series ik vergeet altijd waar ik ben gebleven haha
Bericht door: eloquence. op 23 september 2013, 23:01:06
Ik heb gewoon een hdmi kabel gekocht voor mijn tv :) Dus nu kan ik mijn laptop aansluiten aan de televisie en dan series kijken
Bericht door: Faith. op 06 oktober 2013, 19:48:32
Hoe kan je via de amerikaans netflix kijken met je Nederlandse account?
Bericht door: eloquence. op 06 oktober 2013, 23:32:33
Hoe kan je via de amerikaans netflix kijken met je Nederlandse account?
Als je Google Chrome hebt kan dat via de Hola Unblocker extensie :)
Bericht door: - op 06 oktober 2013, 23:40:30
maar
torrent

waarom zou je betalen voor iets wat je gratis kan kijken
Bericht door: Lestrange op 07 oktober 2013, 05:33:45
maar
torrent

Je kan op je mobiel series kijken(: en je hoeft niet te wachten...
Bericht door: Stark op 07 oktober 2013, 22:27:41
^Nog beter, ik heb geen opslagruimte nodig. Dat is het hem voor mij vooral :p

Bovendien is mijn vriend echt fanboy geworden. Hij heeft alle documantaires al bekeken en we kijken nu samen Prison Break..
Bericht door: Wonderland op 07 oktober 2013, 22:40:10
maar
torrent

Het is gewoon zo makkelijk ik kijk zoveel series die allemaal al aantal seizoenen uit hebben en als ik dan alles moet downloaden en moet onthouden waar ik ben gebleven dat is te veel moeite haha:p
Bericht door: Wonderland op 07 oktober 2013, 22:43:46
Als je Google Chrome hebt kan dat via de Hola Unblocker extensie :)
THANK YOU!!! Ik wilde het ook maar ik wist niet hoe het moest!:p
Bericht door: THEGIRLONFIRE op 24 november 2013, 20:35:30
Hee, ik heb een vraagje, bij mij doet netflix het niet. Ik gebruik google chrome en ik heb ookal internet explorer geprobeert, maar ik krijg gewoon een zwart scherm en er staan ook geen nieuwe updates bij silverlight. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Bericht door: Stark op 25 november 2013, 09:41:09
Hee, ik heb een vraagje, bij mij doet netflix het niet. Ik gebruik google chrome en ik heb ookal internet explorer geprobeert, maar ik krijg gewoon een zwart scherm en er staan ook geen nieuwe updates bij silverlight. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Cookies verwijderen helpt vaak en anders zou ik sowieso ff Netflix informeren. Ze reageren best vaak op Twittervragen of mss via FB?

Bij mij doet-ie het soms trouwens ook niet. Dat laat ik het een half uurtje staan en ga iets anders doen. Daarna doet-ie het wel weer. Maar bij mij heeft het wss te maken met de plug-in die ik heb geinstalleerd (Hola Unblocker) waarmee ik dus US content kan kijken. Als ik dat een keer aan en uit zet doet-ie het ook weer.

Ik vraag me af of dit soort dingen te maken hebben met de uitbreiding van hun assortiment? Ik heb het idee dat ik telkens heb wanneer er nieuwe uitgaven komen.
Bericht door: WriteLove op 25 november 2013, 15:22:45
Mijn vriend heeft het ook een maand gratis nu en ik vind het geweldig ^^
Heb al een aantal films gekeken en kijk ook de serie New Girl.
Bericht door: Stark op 25 november 2013, 15:36:19
Misschien een stomme vraag, maar weet iemand hoe ik nu op de Amerikaanse Netflix kom?
Als ik Netflix.com in typ, kom ik automatisch op de Nederlandse terecht.
En ik kan enkel de taal veranderen, maar dan blijf ik nog steeds in het Nederlandse aanbod.

Je kunt verschillende plug ins daarvoor downloaden. Ik gebruik dus Hola Unblocker, dat kun je gewoon googlen en downloaden. Nadeel is wel dat je geen Nederlandse content meer kunt zien. Maar ik gebruik bijv. Chrome als browser voor de US content en Firefox als ik een keer een Nederlandse film wil zien.
Bericht door: Wonderland op 25 november 2013, 15:42:29
Je kunt verschillende plug ins daarvoor downloaden. Ik gebruik dus Hola Unblocker, dat kun je gewoon googlen en downloaden. Nadeel is wel dat je geen Nederlandse content meer kunt zien. Maar ik gebruik bijv. Chrome als browser voor de US content en Firefox als ik een keer een Nederlandse film wil zien.
Hola is echt de beste uitvinding ever! Als ik dat niet had en niet op de Amerikaanse site kon had ik mijn abonnement niet aangehouden maar nu kan ik series zoals The walking dead en Supernatural kijken!:D
Bericht door: puddipuddi op 25 november 2013, 15:51:09
Ik zweer bij Netflix en Media Hint (chrome extensie waarbij je alle wereldwijde content kan zien, maar ook even goed het Nederlandse).
Bericht door: Insouciance op 25 november 2013, 15:53:17
Je kan op je mobiel series kijken(: en je hoeft niet te wachten...

Dan zou mijn mobiel echt met drie seconden leeg zijn en als ik download of online kijk, hoef ik ook niet te wachten. Nee, ik ben niet overtuigd.
Bericht door: THEGIRLONFIRE op 25 november 2013, 17:52:21
Cookies verwijderen helpt vaak en anders zou ik sowieso ff Netflix informeren. Ze reageren best vaak op Twittervragen of mss via FB?

Bij mij doet-ie het soms trouwens ook niet. Dat laat ik het een half uurtje staan en ga iets anders doen. Daarna doet-ie het wel weer. Maar bij mij heeft het wss te maken met de plug-in die ik heb geinstalleerd (Hola Unblocker) waarmee ik dus US content kan kijken. Als ik dat een keer aan en uit zet doet-ie het ook weer.

Ik vraag me af of dit soort dingen te maken hebben met de uitbreiding van hun assortiment? Ik heb het idee dat ik telkens heb wanneer er nieuwe uitgaven komen.

bedankt!
Bericht door: THEGIRLONFIRE op 30 december 2013, 23:46:54
Ik heb een abbo en hij doet het nu, yesss! Welke series kijken jullie op Netflix? Ik PLL :)
Bericht door: Felicidade op 30 december 2013, 23:50:04
Ik heb er een abonnement op!
Alleen vind ik het wel jammer dat je er best wel veel series en films niet op kan zien.
Bericht door: Felicidade op 30 december 2013, 23:51:00
Tegenvaller dat ik geen Here Comes Honey Boo Boo kan kijken, hehe.  :fieuw:
Bericht door: Wonderland op 30 december 2013, 23:52:25
Ik heb een abbo en hij doet het nu, yesss! Welke series kijken jullie op Netflix? Ik PLL :)
Ik heb alles gekeken van Dexter en Doctor who op netflix ik ga beginnen met Merlin en Supernatural en verder met Nikita en the walking dead en ik moet even kijken of NCIS er op staat anders ga ik daar ook mee verder!
Bericht door: Wonderland op 30 december 2013, 23:53:58
Tegenvaller dat ik geen Here Comes Honey Boo Boo kan kijken, hehe.  :fieuw:
Maar Honey boo boo staat er gewoon op toch? Op de Amerikaanse site wel in ieder geval!
Bericht door: Wonderland op 30 december 2013, 23:56:23
Dan zou mijn mobiel echt met drie seconden leeg zijn en als ik download of online kijk, hoef ik ook niet te wachten. Nee, ik ben niet overtuigd.
Jaa maar sousss Netflix is coolw:3 Ik gebruik het dagelijks en dat valt heel erg mee hoe snel hij leeg gaat! Volgens mij toen ik 1 film had gekeken op mijn tablet was er 20% af
Bericht door: w4ffel op 30 december 2013, 23:58:52
Vraagje!
Staan de series the fosters en modern family op netflix?
Bericht door: eloquence. op 31 december 2013, 00:02:57
Opzich vind ik Netflix wel fijn, maar aangezien ik mijn scherm dan lastiger dan opdelen download ik het gewoon. Ik heb nu wel een abonnement, en dankzij Hola kan ik ook Supernatural kijken (wat ik uiteindelijk wel van plan ben)
Bericht door: ymellow op 31 december 2013, 00:09:51
i love netflix
Anders kan ik geen pretty little liars kijken :P
Bericht door: About the boy op 31 december 2013, 00:23:20
Ik heb ook Netflix. Ik heb hem wel amerikaans gemaakt want daar staan veel meer series en films oo.
Bericht door: About the boy op 31 december 2013, 00:24:45
Vraagje!
Staan de series the fosters en modern family op netflix?

Van Modern Family staan seizoen 1,2 en 3 erop geloof ik. The Fosters staat wel op de amerikaanse netflix, volgens mij niet op de Nederlandse..
Bericht door: w4ffel op 31 december 2013, 00:35:23
Van Modern Family staan seizoen 1,2 en 3 erop geloof ik. The Fosters staat wel op de amerikaanse netflix, volgens mij niet op de Nederlandse..
Thanks!
Bericht door: ordinary op 31 december 2013, 09:47:33
i love netflix
Anders kan ik geen pretty little liars kijken :P
Bericht door: w4ffel op 31 december 2013, 10:10:06
Kan je makkelijk switchen tussen nederlandse en amerikaanse netflix?
Bericht door: LiveAHappyLifexo op 31 december 2013, 10:13:34
the walking dead kan ik niet vinden op ons netflix! Heel veel dat de amerikanen wel kunnen zien maar ik niet.
Bericht door: LiveAHappyLifexo op 31 december 2013, 10:14:23
en hoe ,
Bericht door: Kristal op 31 december 2013, 11:21:41
Ik zou ook graag willen weten hoe ik op de Amerikaanse Netflix kan switchen!  :bounce:
Bericht door: Kristal op 31 december 2013, 11:26:37
OMG heel erg bedankt voor het idee! Ik wist niet eens dat het mogelijk was. Via deze site heb ik net een extensie gedownload waardoor ik automatisch toegang heb tot het Amerikaanse aanbod: http://lifehacking.nl/how-to-2/hoe-krijg-je-bij-netflix-toegang-tot-het-amerikaanse-aanbod/ (http://lifehacking.nl/how-to-2/hoe-krijg-je-bij-netflix-toegang-tot-het-amerikaanse-aanbod/). WAUW ik ben blij :bounce: :bounce:
Bericht door: Wonderland op 31 december 2013, 11:29:34
the walking dead kan ik niet vinden op ons netflix! Heel veel dat de amerikanen wel kunnen zien maar ik niet.
Maar je kan wel gewoon op de amerikaanse met hola? Dan zou hij er gewoon moeten tussen staan.
Bericht door: LiveAHappyLifexo op 31 december 2013, 11:32:39
Maar je kan wel gewoon op de amerikaanse met hola? Dan zou hij er gewoon moeten tussen staan.
Wutt? Ik heb gewoon de mederlandse netflix maar heel veel series die zij wel kunnen zien kunnen wij niet zien maar net zei iemand dat ze the walking dead keken wat dus waarschijnlijk via de amerikaanse netflix is. Hoe kan ik dan veranderennaar de amerikaanse netflix zonder dat alles op m'n ipad verprutst word? ( ik kijk op de ipad alleen en soms tv )
Bericht door: Ukkepuk op 31 december 2013, 11:41:19
Ik heb ook netflix, yay! Maar ik vind het aanbod inderdaad ook best wel tegenvallen. Ga binnenkort eens kijken hoe ik hem op de Amerikaanse kan krijgen, hoorde al dat de hele uitleg op megahint staat ofzo.
Bericht door: Wonderland op 31 december 2013, 11:53:25
Wutt? Ik heb gewoon de mederlandse netflix maar heel veel series die zij wel kunnen zien kunnen wij niet zien maar net zei iemand dat ze the walking dead keken wat dus waarschijnlijk via de amerikaanse netflix is. Hoe kan ik dan veranderennaar de amerikaanse netflix zonder dat alles op m'n ipad verprutst word? ( ik kijk op de ipad alleen en soms tv )
Via de ipad kan dat niet je moet op je computer bij chrome hola installeren je kan het dan instellen op een bepaald land(je kan bijvoorbeeld ook op die van de U.K) dan denkt netflix dat je daadwerkelijk in dat land bent zodat je bibliotheek van dat land kan zien! 
Bericht door: Wonderland op 31 december 2013, 12:13:17
Via de iPad kan het wel. Maar dan moet je gewoon Google Chrome gebruiken in plaats van Safari of de app.
Ja dat kan maar ik bedoelde als je het via de app doet dan kan dat niet.
Bericht door: About the boy op 31 december 2013, 12:52:03
Via de iPad kan het wel en dan kan je gewoon de app gebruiken. Je moet de dns code bij je wifi veranderen en dan de app afsluiten en weer opnieuw opstarten en dan heb je gewoon de Amerikaanse.
Bericht door: Kristal op 31 december 2013, 13:59:14
Via de iPad kan het wel en dan kan je gewoon de app gebruiken. Je moet de dns code bij je wifi veranderen en dan de app afsluiten en weer opnieuw opstarten en dan heb je gewoon de Amerikaanse.

Hoe verander je dat dan? :) Zou fijn zijn voor m'n ma als ze dan ook op de ipad kan kijken :P
Bericht door: About the boy op 31 december 2013, 15:00:39
Hoe verander je dat dan? :) Zou fijn zijn voor m'n ma als ze dan ook op de ipad kan kijken :P

Je gaat naar je wifi netwerk en dan druk je erop. Dan doe je ipv de dns code die je nu hebt een andere ( bij mij werkte 109.123.111.24) dan sla je dat op. Dan druk je twee keer op de home knop en haal je netflix uit de lijst. Als je hem dan opnieuw opstart is 'ie als het goed is amerikaans. Zo is het bij mij gelukt, succes! :)
Bericht door: LiveAHappyLifexo op 01 januari 2014, 12:57:30
Je gaat naar je wifi netwerk en dan druk je erop. Dan doe je ipv de dns code die je nu hebt een andere ( bij mij werkte 109.123.111.24) dan sla je dat op. Dan druk je twee keer op de home knop en haal je netflix uit de lijst. Als je hem dan opnieuw opstart is 'ie als het goed is amerikaans. Zo is het bij mij gelukt, succes! :)
Het is gelukt! IK BEN JE EEUWIG DANKBAAR , IK KAN NU OOK TWD KIJKEN ENZO! :D
Bericht door: LiveAHappyLifexo op 01 januari 2014, 13:47:39
Alleen stom dat dance moms er niet op staat :( Was eerst online aant kijken maar toen ineens waren er geen aflveringen meer
Bericht door: Stark op 01 januari 2014, 14:04:53

Ja. je kunt ervoor kiezen om twee browsers te gebruiken (bijv. op Chrome de US versie draaien en op Firefox de NL). Maar ik heb dus de plug-in Hola Unblocker die een sneltoets heeft aan de rechterkant van mijn Chrome browser waarmee ik met een druk op de knop kan switchen.

Wel kut vind ik dat ik die plug in niet heb voor tablet (iPad). Gelukkig kijk ik nu Breaking Bad verder op de NL Netflix, maar als ik een keer iets als de Avengers wil kijken baal ik :/
Bericht door: Lugesya op 07 januari 2014, 01:08:10
Ik heb nu ook netflix, eerste maand gratis.
En ik ben al helemaaaaal verslaafd :')

Weet iemand trouwens of pretty little liars, de nieuwe afleveringen er meteen op komen?

Het aanbod is wel karig ja, maar aan de ene kant, het is er nog niet zo lang en voor 8 euro per maand vind ik het echt wel fijn en goed, als ik even niks te doen heb, hup ff filmpje kijken ofzo.
Bericht door: Stark op 07 januari 2014, 10:41:15
^Ze wachten sowieso tot een seizoen is afgelopen voor het bij hun beschikbaar wordt. Maar dat kan wel ff duren hoor. Als je direct het nieuwste wilt zien moet je blijven downloaden :/
Bericht door: Oliviwander op 07 januari 2014, 12:07:52
Ik heb het nu sinds september en ik ben verslaaafd aargh! Ik heb ook die extensie van mediahint gedownload, dus nu heb ik al helemaal veel om te kijken pfoeh.
Bericht door: Oliviwander op 07 januari 2014, 12:09:42
Via de ipad kan dat niet je moet op je computer bij chrome hola installeren je kan het dan instellen op een bepaald land(je kan bijvoorbeeld ook op die van de U.K) dan denkt netflix dat je daadwerkelijk in dat land bent zodat je bibliotheek van dat land kan zien!

Hoe stel je dat land in eigenlijk? Ik heb nu alleen het Amerikaanse aanbod.
Bericht door: Wonderland op 07 januari 2014, 13:55:08
Hoe stel je dat land in eigenlijk? Ik heb nu alleen het Amerikaanse aanbod.
Dan moet je op het hola ding drukken en als het goed is staat er dan aan/uit maar dan kan je ook nog verder klikken om het per land en site instellen als het goed is.
Bericht door: Oliviwander op 07 januari 2014, 21:58:29
Dan moet je op het hola ding drukken en als het goed is staat er dan aan/uit maar dan kan je ook nog verder klikken om het per land en site instellen als het goed is.

Ah ja ik heb het nu! Thanks :)
Bericht door: Calamity op 07 januari 2014, 22:09:18
Waarom is het nog niet in België? ik ga eventjes kijken of ik het kan met dat hola ding!
Bericht door: Calamity op 07 januari 2014, 22:17:20
Ja gelukt! yay!
Maar nu moet je je bankgegevens al invullen, geen probleem, maar ben zo bang dat als ik nu een abbo aflsuit, dat ik ineens niet meer op de Amerikaanse versie kan voor 1 of andere reden, hoe moet ik dan mijn abbo annuleren?

Bericht door: Wonderland op 07 januari 2014, 22:21:10
Ja gelukt! yay!
Maar nu moet je je bankgegevens al invullen, geen probleem, maar ben zo bang dat als ik nu een abbo aflsuit, dat ik ineens niet meer op de Amerikaanse versie kan voor 1 of andere reden, hoe moet ik dan mijn abbo annuleren?
Dat kan heel makkelijk! Er staat meteen als je naar je account gaat een optie met opzeggen! Ik vond het eerst ook niks maar het is echt betrouwbaar! Ze halen wel 1 cent van je rekening(dus niet helemaal gratis) Gewoon om te testen denk ik.
Bericht door: Wonderland op 07 januari 2014, 22:21:42
Ah ja ik heb het nu! Thanks :)
No problem!:)
Bericht door: Calamity op 07 januari 2014, 22:24:12
Maar ik bedoel, als ik niet meer op de site kan? want ik woon in België en kan normaal dus niet op de netflix site, met die extensie nu wel, maar wat als die nu plotseling niet meer werkt en ik dus niet meer op de site kan? hoe zit het dan met mijn abbo?

Ik denk te veel na waarschijnlijk haha :D
Bericht door: Wonderland op 07 januari 2014, 22:29:27
Maar ik bedoel, als ik niet meer op de site kan? want ik woon in België en kan normaal dus niet op de netflix site, met die extensie nu wel, maar wat als die nu plotseling niet meer werkt en ik dus niet meer op de site kan? hoe zit het dan met mijn abbo?

Ik denk te veel na waarschijnlijk haha :D
Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken inderdaad vaak kan je hola opnieuw installeren(dat heb ik ook gedaan toen hij het niet meer deed) En als het toch niet meer werkt kan je altijd bellen/mailen natuurlijk om je account op te zeggen of op een andere computer gaan waarbij het wel doet!
Bericht door: About the boy op 07 januari 2014, 22:31:11
Ik heb nu ook netflix, eerste maand gratis.
En ik ben al helemaaaaal verslaafd :')

Weet iemand trouwens of pretty little liars, de nieuwe afleveringen er meteen op komen?

Het aanbod is wel karig ja, maar aan de ene kant, het is er nog niet zo lang en voor 8 euro per maand vind ik het echt wel fijn en goed, als ik even niks te doen heb, hup ff filmpje kijken ofzo.

Op de NL netflix staat de nieuwste afl van pll er meestal na een paar dagen al op.
Bericht door: Calamity op 07 januari 2014, 22:31:27
Oké bedankt! voel me nu wel wat veiliger haha! denk dat ik het maar ga doen!
heb mijn spotify account geannuleerd, dus nu kan ik dat geld gebruiken voor netflix!
Bericht door: Calamity op 07 januari 2014, 22:34:30
This recipient does not accept payments from non-U.S. PayPal accounts.

NOOOOO
Bericht door: Wonderland op 07 januari 2014, 22:36:23
This recipient does not accept payments from non-U.S. PayPal accounts.

NOOOOO
Kan je niet naar de Nederlandse?
Bericht door: Calamity op 07 januari 2014, 22:38:37
ik woon in België :(
Zou het wel lukken met visa?
Bericht door: Calamity op 08 januari 2014, 21:08:48
Het lukt dus niet :(
Bericht door: Wonderland op 08 januari 2014, 21:50:49
Het lukt dus niet :(
Ook niet als je met hola naar de Nederlandse site gaat en je dan aanmeld? En anders weet ik niet of het wel kan ik heb wel eens vaker gehoord dat mensen uit Nederland een Amerikaans account hebben maar ik weet niet hoe.
Bericht door: Calamity op 09 januari 2014, 21:05:49
Ja, ik denk dat als je je aanmeld op Nederlands netflix, dat je dan je land kan aanpassen en je nog altijd ingelogd bent, maar ik kan ook niet op de Nederlandse, aangezien ik in België woon, sucks!
Bericht door: Stark op 08 februari 2014, 21:17:51
Iemand die netflix met hola unblocker heeft? Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen, zegt dat Netflix er niet is voor mijn land :/ Kan natuurlijk wel gewoon de Nederlandse versie bekijken.
Bericht door: xAftertheStorm op 08 februari 2014, 23:40:25
Iemand die netflix met hola unblocker heeft? Ik kan sinds vandaag niet meer inloggen, zegt dat Netflix er niet is voor mijn land :/ Kan natuurlijk wel gewoon de Nederlandse versie bekijken.
Ik heb er soms ook problemen mee dat hij echt niet connect. Maar ik zal even testen, moment.
Ja, hij doet het nu wel. Kreeg eerst de melding 'something isn't quite right, try again', maar na vernieuwen deed hij het gewoon. Maar ik heb er wel vaker last van.
Bericht door: xAftertheStorm op 08 februari 2014, 23:41:50
Ik heb Netflix trouwens sinds 15 januari, dus nog een paar daagjes gratis. Dan ga ik 'm stopzetten, mijn moeder sluit dan een account af en daarna gaan we toch betaald nemen. Eerst wilde ze het niet, maar we kijken bijna dagelijks wel series dus is ze toch overtuigd. laughing7.
Bericht door: Stark op 08 februari 2014, 23:43:42
^Als ik het meerdere keren probeer doet-ie het ook weer. Hij logt in de US versie eerst uit en dan moet ik idd vaak vernieuwen. Vervelend, maar ach :/
Bericht door: Rocketqueen op 10 februari 2014, 16:36:08
Ik heb sinds een aantal weken ook Netflix. Leuke series en films. Enige nadeel vind ik dat dat sommige seizoenen die al ong 2 jaar geleden uitgezonden zijn er nog steeds niet opstaan.
Bericht door: Falathiel op 10 februari 2014, 16:51:59
Ik heb sinds een aantal weken ook Netflix. Leuke series en films. Enige nadeel vind ik dat dat sommige seizoenen die al ong 2 jaar geleden uitgezonden zijn er nog steeds niet opstaan.

Rustig aan, het is er pas sinds een paar maanden en ze moesten eerst kijken hoe het allemaal ging lopen hier in Nederland. Aangezien het best aardig loopt ga ik er vanuit dat ze op een gegeven moment de seizoenen er sneller op gaan zetten. Het is natuurlijk vervelend als je net een serie hebt gevonden die je heel leuk vindt en al alles wil zien, maar vergeet niet dat het er pas een paar maanden is hier.
Bericht door: pannekoek op 21 februari 2014, 18:18:07
kan iemand voor me kijken of villa morero je ook kan kijken op netflix?
kan het anders nergens vinden op een andere site netflix is mijn laatste optie nog.
Bericht door: Bringmedown op 21 februari 2014, 18:22:03
Nope niet te vinden op netflix
Bericht door: pannekoek op 21 februari 2014, 18:25:22
thanks!
Bericht door: I Like you op 16 april 2014, 15:13:58
Ik kan niet meer inloggen met mijn S3 op Netflix via de app. Kan iemand me helpen?
Bericht door: Wonderland op 16 april 2014, 16:34:37
Ik kan niet meer inloggen met mijn S3 op Netflix via de app. Kan iemand me helpen?
Misschien Netflix even opnieuw downloaden?
Bericht door: I Like you op 16 april 2014, 16:37:33
Misschien Netflix even opnieuw downloaden?

Heb ik al gedaan, telefoon opnieuw opgestart en mijn internet aan en uit gedaan. Ik had verwacht dat iets wel zou helpen.
Bericht door: Struisvogel op 28 april 2014, 19:34:21
Weet iemand wanneer seizoen 3 van Sherlock op Netflix komt?
Bericht door: AvaMusic op 28 april 2014, 19:37:28
Hebben meer mensen het probleem dat de beelden op een gegeven moment achter lopen t.o.v. het geluid/de ondertiteling? Verder vind ik Netflix super! Misschien kan mijn computer het niet (meer) aan?
Bericht door: cestsenna op 28 april 2014, 22:35:00
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Heel veel films die ik wil kijken staan er niet op. Laatst wilde ik een horror film kijken bijvoorbeeld, van de 20 die ik ingetypt had, stonden er serieus maar twee op. Ik vind het best jammer.
Bericht door: Wonderland op 28 april 2014, 22:39:22
Hebben meer mensen het probleem dat de beelden op een gegeven moment achter lopen t.o.v. het geluid/de ondertiteling? Verder vind ik Netflix super! Misschien kan mijn computer het niet (meer) aan?
Ja dat heb ik soms ook! Heel irritant dan loopt het beeld achter.
Bericht door: Wonderland op 28 april 2014, 22:39:50
Weet iemand wanneer seizoen 3 van Sherlock op Netflix komt?
Geen idee het is al wel uit op DVD dus ik denk niet dat dat zo heel lang meer duurt.
Bericht door: Wonderland op 28 april 2014, 22:40:42
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Heel veel films die ik wil kijken staan er niet op. Laatst wilde ik een horror film kijken bijvoorbeeld, van de 20 die ik ingetypt had, stonden er serieus maar twee op. Ik vind het best jammer.
Bij de Amerikaanse versie hebben ze veel meer keuze ik zou daar even tussen kijken als ik jou was!
Bericht door: Lucie op 01 mei 2014, 19:22:29
Wie heeft er leuke film tips (: Ik heb Hola dus van een ander land mag ook! Ik heb laatst nog Magic Mike gekeken bij Netflix UK. Waaaaaah hihi
Bericht door: C A L I op 01 mei 2014, 19:30:22
Ik heb netflix al 3 maanden and i'm in loveeee! Weet iemand wanneer Arrow S2 op Netflix komt? Ik wacht al zo lang
Bericht door: Kendall op 01 mei 2014, 19:49:15
Wie heeft er leuke film tips (: Ik heb Hola dus van een ander land mag ook! Ik heb laatst nog Magic Mike gekeken bij Netflix UK. Waaaaaah hihi
Sinds gisteren staat Remember Me met Robert Pattinson op Netflix. Weet niet of je die hebt gezien, maar van wat er in de beschrijving stond, leek het me best een leuke film!
Bericht door: dickerina op 01 mei 2014, 22:38:40
Ineens als ik op google chrome druk gaat die uit zich zelf na een paar seconden weer weg :") Heb zo'n idee dat dat door dat Hola komt.

Bericht door: Frozenn op 02 mei 2014, 12:30:59
Ik heb netflix al 3 maanden and i'm in loveeee! Weet iemand wanneer Arrow S2 op Netflix komt? Ik wacht al zo lang

arrow s2 is nog niet eens klaar met uitzenden dus ik denk dat dat even duurt. Ik moet tot zondag/maandag wachten op aflevering 21.
Ik heb wel netflix maar download ook nog veel.
Bericht door: gestopt :') op 02 mei 2014, 16:26:47
Ik heb met die unblocker dat op de amerikaanse de helft van de seizoenen ontbreekt? bv pretty little liars en glee, staan er niet verder op dan seizoen 2/3. Beetje jammer :(
Bericht door: anonymous op 02 mei 2014, 17:39:06
Ik heb met die unblocker dat op de amerikaanse de helft van de seizoenen ontbreekt? bv pretty little liars en glee, staan er niet verder op dan seizoen 2/3. Beetje jammer :(

Bij pll is dat best logisch, want seizoen 4 is nog niet op dvd beschikbaar
Bericht door: Daenerys op 02 mei 2014, 17:41:57
Bij pll is dat best logisch, want seizoen 4 is nog niet op dvd beschikbaar
In Nederland staat bij pll seizoen 4 er wel al op..
Bericht door: gestopt :') op 04 mei 2014, 15:38:04
In Nederland staat bij pll seizoen 4 er wel al op..

Precies, daarom vind ik het zo raar. Want mensen uit Amerika kunnen het wel zien. Misschien ligt t aan die unblocker idk.
Bericht door: Tisjegirl op 05 mei 2014, 13:50:03
aanrader op de Amerikaanse Netflix: Freaks and Geeks
Bericht door: Happily op 06 mei 2014, 16:10:26
Edit; ben er al uit, laat maar.
Bericht door: Stark op 06 mei 2014, 17:17:36
Ik vind het het Nederlandse aanbod nu best groot is. Ik zit vrijwel altijd op de Nederlandse en niet meer op de VS site. Mss omdat ik vooral Suits kijk.

Wel raar, sommige films staan wel op de Nederlandse Netflix, maar kan ik niet vinden onder de Amerikaanse Netflix. Van Nederlandse films snap ik het, maar ook andere films.
Bericht door: gestopt :') op 10 mei 2014, 09:47:46
Hoe komen jullie allemaal op de amerikaanse netflix?
Bericht door: Daenerys op 10 mei 2014, 09:49:18

Dat kan je op Google vinden, je hebt Google Chrome nodig en dan moet je een unblocker downloaden..
Bericht door: Wonderland op 10 mei 2014, 09:57:50
Moet je hola downloaden https://chrome.google.com/webstore/detail/hola-better-internet/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=en en dan komt er een oranje vlammetje recht boven in je scherm. Naja hij is oranje als hij aanstaat hij is grijs als hij uitstaat. Hij heeft soms kuren dan moet je hem even eraf gooien en opnieuw installeren. En als je dan naar de Amerikaanse site wil is het makkelijkste als je gewoon naar netflix gaat en dan pas hola aanzet dat gaat hij automatisch naar de Amerikaanse site soms moet je dan even opnieuw inloggen maar dan zit je op de Amerikaanse. 
Bericht door: anonymous op 10 mei 2014, 10:47:21
PLL seizoen 4 kom 13 mei op de Amerikaanse netflix las ik net op facebook
Bericht door: Sametattoos op 10 mei 2014, 10:48:53
Binnenkort gaan de abbo's een euro omhoog voor nieuwe leden!
Bericht door: Stark op 10 mei 2014, 11:31:13
Binnenkort gaan de abbo's een euro omhoog voor nieuwe leden!

Ik vind dat echt belachelijk. Het is hier al duurder dan in de US. Gelukkig was ik al lid, maar over 2 jaar ofzo willen ze dat ik hetzelfde ga betalen.
Bericht door: gestopt :') op 11 mei 2014, 14:39:54
Ik heb die unblocker al gehad en dan stonden veel series er niet volledig op :(
Bericht door: craicalaic op 11 mei 2014, 21:24:13
oh die unblocker ga ik straks even proberen
Bericht door: - op 12 mei 2014, 15:00:51
ik moet zeggen dat ik eerst altijd zoiets had met netflix van 'waarom betalen als je ook kan downloaden'
maar nu zit ik steeds op mn oom zn account en het is best chill want nu hoef ik niet bij te houden bij welke aflevering ik nou precies was gebleven :') Wel jammer dat het aanbod ruk is
Bericht door: Lucie op 12 mei 2014, 16:55:10

Dan moet je even op het rondje in de tijdbalk klikken, dan gaat ie even bufferen en dan klopt ie als het goed is weer!
Bericht door: C A L I op 12 mei 2014, 18:31:55
arrow s2 is nog niet eens klaar met uitzenden dus ik denk dat dat even duurt. Ik moet tot zondag/maandag wachten op aflevering 21.
Ik heb wel netflix maar download ook nog veel.

In Amerika wel toch? En in NL is Arrow al bij aflevering 17?
Bericht door: KrakAka op 12 mei 2014, 19:25:36
Ah ik vind netflix echt heel erg fijn, heb het nu 2 maanden en heb alles van PLL gekeken en ben nu bezig met gossip girl.
Bericht door: Daenerys op 12 mei 2014, 19:32:09
Ah ik vind netflix echt heel erg fijn, heb het nu 2 maanden en heb alles van PLL gekeken en ben nu bezig met gossip girl.
Ben al een maand bezig met gossie girl en pas bij seizoen 3 haha
Bericht door: i-am-daisy op 18 mei 2014, 22:40:06
Waaaarom staan hele bekende films er niet op??
Zoals The hunger games, James Bond, Fast and the Furious etc...
Bericht door: Falathiel op 18 mei 2014, 22:41:50

Je snapt dat het ook geld kost? Ze breiden langzaam maar zeker uit
Bericht door: Formidable op 19 mei 2014, 00:39:28

Heel soms heb ik dit ook! Ik heb soms ook opeens duitse ondertiteling kan gewoon
Bericht door: Daenerys op 19 mei 2014, 12:48:36

Unblocker downloaden, in Amerika staat the hunger games er volgend mij wel op.
Bericht door: i-am-daisy op 19 mei 2014, 19:57:54
Unblocker downloaden, in Amerika staat the hunger games er volgend mij wel op.

Maar dat kan zeker alleen op laptop en niet op tv?
Bericht door: Stark op 19 mei 2014, 20:38:05
ik moet zeggen dat ik eerst altijd zoiets had met netflix van 'waarom betalen als je ook kan downloaden'
maar nu zit ik steeds op mn oom zn account en het is best chill want nu hoef ik niet bij te houden bij welke aflevering ik nou precies was gebleven :') Wel jammer dat het aanbod ruk is

Ik vind dat best meevallen. Ik heb unblocker voor de US content, maar ik kijk eigenlijk voornamelijk via de Nederlandse netflix. Elke week zijn er wel veel films bij. En als je via de US content zou kijken zie ik films ertussen staan waarvan ik het idee heb dat ik ze 'laatst' nog in de bioscoop heb gezien. Mss kun je nou net niet HBO series kijken wat wel een gemis is, maar ik vind het steeds beter worden. Steve McQueen & (meer) Marvel films erbij en ik ben helemaal happy.
Bericht door: Rocketqueen op 24 mei 2014, 18:06:54
Hahaha Winxclub staat op Netflix. Was vroeger echt fan.
Bericht door: Vapi op 30 mei 2014, 22:58:54
Oh oops al opgelost.
Bericht door: C A L I op 30 mei 2014, 23:14:09
Ik vind t aanbod nog best oke, alleen arrow s2 moet er nog bij!
Bericht door: Cavallo op 30 mei 2014, 23:16:28
Sinds gisteren hebben wij ook Netflix, vind t nu al super!
Bericht door: Daenerys op 15 juli 2014, 13:38:20
Ik wil nu m'n gratis maand starten, maar maakt het iets uit welk abonnement ik pak? Hij kiest nu zelf voor de middelste: 8,99, 2 schermen + HD. Maar als de maand af is dan zeg ik waarschijnlijk op, maar als ik nou betaald verder wil gaan kan ik dan nog gewoon switchen van abonnement? Want dan zou ik kiezen voor de goedkoopste met 1 scherm.

De goedkoopste is toch met 2 schermen of is hier iets in gewijzigd?
Bericht door: Stark op 15 juli 2014, 13:50:03
Wat wordt er bedoeld met twee schermen? twee profielen?
Bericht door: AladdinSane op 29 augustus 2014, 11:45:54
Ik heb netfilx, maar ik kijk altijd op Popcorn Time, zoooo veel meer aanbod, het is gratis -en veilig- te downloaden en het meeste is ondertiteld(:
Bericht door: Rocketqueen op 09 september 2014, 23:13:42
Heel veel films toegevoegd :D!

http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/
Bericht door: Italishh op 16 september 2014, 19:38:08
Probleem is al opgelost haha. One Tree Hill en Grey's Anatomy mogen wel eens op Netflix verschijnen..
Bericht door: Daenerys op 20 september 2014, 17:34:27
Probleem is al opgelost haha. One Tree Hill en Grey's Anatomy mogen wel eens op Netflix verschijnen..

Greys anatomy is wel op de Amerikaanse, en die is niet moeilijk te bereiken op je laptop/computer!
One tree Hill heb ik nog nooit opgezocht, maar als ik Google, zou ik denken dat die er ook is, op de Amerikaanse!
Bericht door: Sweetdreams op 29 september 2014, 20:04:15
Ik neem binnenkort ook Netflix. Weet iemand of de serie Awkward van MTV ook beschikbaar is? En de film The fault in our stars zo nee komen die nog wel?
Bericht door: eloquence. op 29 september 2014, 20:09:37
TFIOS is nog maar net uit op DVD en Awkward staat op de Argentijnse, Mexicaanse en Colombiaanse netflix. Dus als je echt desperate bent.
Bericht door: 1991 op 01 oktober 2014, 20:21:38
Hoi ik up dit topic even want ik heb een probleem met mijn Netflix.

Er is wel geld afgeschreven maar ik kan geen Netflix kijken omdat de 'payment method' niet goed is? Terwijl dat gewoon wel goed is. Heeft iemand dit eerder gehad?

het is ook een beetje kut dat ik geen contact echt kan opnemen met een nederlands bedrijf dat over netflix gaat oid. :l
Bericht door: TheChain op 05 oktober 2014, 18:45:37
Ik heb ook last met die payment methode, heb nu al 3x 1 eurocent af laten schrijven, maar zegt nog steeds dat het niet goed is..
Bericht door: Ukkepuk op 06 oktober 2014, 10:54:24
omg Mr. Bean staat op Netflix, het eerste seizoen. Afgelopen week het hele seizoen gekeken met huisgenoten, heerlijk! Hahaha meest random serie ooit, maar we hadden Mr. Bean's Holiday gekeken en toen stond het ineens tussen de suggesties. Anders had ik nooit geweten dat het erop stond!
Bericht door: TheChain op 06 oktober 2014, 20:53:21
^Niks meer af laten schrijven! Je moet dan een paar uur (in het weekend tot daarna) wachten en dan kan je gewoon Netflix kijken. Ik dacht dat er ook wat was, maar je moet dan dus gewoon even wachten :)

You sure? Want hij werkt nu na een hele werkdag nog steeds niet :(
Bericht door: Ukkepuk op 13 oktober 2014, 12:04:39
oeeeeeh ik zie weer nieuwe dingen staan
Tangled, 50/50 en Toy story 3 onder anderen
Bericht door: Memories op 15 oktober 2014, 12:16:27
Wauw ik lees hier echt voor het eerst over die Hola, hel chill dat ik nu op andere landen netflix kan bekijken!
Weet iemand of de serie Girls ergens bij een ander land er op staat?
Bericht door: triangle op 15 oktober 2014, 13:50:23
Ik weet niet of het hier al eerder genoemd is of niet, maar dit is echt heel handig!
De twitteraccount @NieuwOpNetflix

Wordt elke keer getweet zodra er nieuw aanbod bij is :) incl het imdb-cijfer en een link naar de imdb-pagina!
Bericht door: demilovatox op 17 oktober 2014, 18:38:25
ik vind netflix echt zwaar tegenvallen... Ik keek altijd popcorn time, zo veel meer aanbod... maar dat schijnt zwaar illegaal te zijn  :hamer:
Bericht door: Sévérine op 08 november 2014, 17:16:05
ik vind netflix echt zwaar tegenvallen... Ik keek altijd popcorn time, zo veel meer aanbod... maar dat schijnt zwaar illegaal te zijn  :hamer:

Ja ik nu ook, maar popcorntime is illegaal maar ze kunnen er (bijna) niks tegen doen.
Bericht door: Sleepy op 14 december 2014, 16:35:30
Wauw ik lees hier echt voor het eerst over die Hola, hel chill dat ik nu op andere landen netflix kan bekijken!
Weet iemand of de serie Girls ergens bij een ander land er op staat?

moreflicks (http://www.moreflicks.com/)! vink alleen netflix aan, klik op movies of tv shows, en als je dan bij een film/serie op de netflix button klikt zie je in welk land je kan kijken.
Bericht door: Leonie op 24 februari 2015, 19:02:59
@sleepy ik gebruik Hola! is trouwens ook fijn voor MTV enz dan loop je seizoen voor met catfish (A)
-------
Ik heb een vraag misschien dat jullie me wel kunnen helpen. Ik ben nog ingelogd op iemand anders zijn tablet en die weigert me uit te loggen want dan kan hij er geen gebruik meer van maken. Weet iemand of ik de toegang kan blokkeren ofzo?
Ander wachtwoord werkt niet want op de een of andere reden vind netflix het niet nodig om dan opnieuw in te loggen.... muhh

Bericht door: Icarus op 24 februari 2015, 19:10:34
@sleepy ik gebruik Hola! is trouwens ook fijn voor MTV enz dan loop je seizoen voor met catfish (A)
-------
Ik heb een vraag misschien dat jullie me wel kunnen helpen. Ik ben nog ingelogd op iemand anders zijn tablet en die weigert me uit te loggen want dan kan hij er geen gebruik meer van maken. Weet iemand of ik de toegang kan blokkeren ofzo?
Ander wachtwoord werkt niet want op de een of andere reden vind netflix het niet nodig om dan opnieuw in te loggen.... muhh
Je kan op mijn account drukken en onder het kopje instellingen staat afmelden op alle apparaten.
Bericht door: Leonie op 24 februari 2015, 19:58:02
Oh thanks!
Bericht door: Leonie op 25 februari 2015, 18:58:35
hmmm op de een of andere manier werkt het niet... err staat bij dat het 8h kan duren maar die zijn we ondertussen al wel voorbij dus heb het nog n keer gedaan maar het werkt maar niet.
Bericht door: Eeyore op 25 februari 2015, 19:33:34
Wat ik echt flink irritant aan Netflix vind, is dat als je bv The Lord Of The Rings wilt kijken, alleen deel 1&3 erop staat. En dit heb je bij best veel van die films met meerdere delen. Zo ook bij Pirates Of The Carribean.
Bericht door: ymellow op 25 februari 2015, 19:49:42
Sorry als dit al eerder gevraagd is
Ik heb Hola gedownload en alles en het werkt prima. Op de site. Nu is mijn vraag dus of ik dit ook kan op de windows 8 app?
Bericht door: Tessa op 25 februari 2015, 20:18:18
Ik vind Netflix ook echt top! Zelf vind ik de serie Homeland echt fantastisch! seizoen 1, 2 en 3 staat op Netflix en seizoen 4 wordt momenteel uitgezonden bij B&N (:
Bericht door: MyHead_Explodes op 25 februari 2015, 20:22:35
Iemand aanraders qua film die je echt gezien moet hebben op Netflix?
Bericht door: Demi op 25 februari 2015, 22:51:13
Vind iemand netflix een aanrader als je al popcorntime hebt? Het aanbod daar vind ik best groot =)
Bericht door: Leonie op 25 februari 2015, 22:53:51
Vind iemand netflix een aanrader als je al popcorntime hebt? Het aanbod daar vind ik best groot =)

Ik heb ooit best wel prblemen met popcorn dat de film dan ineens stopt of dat hij enorm pixellig wordt. dan neig ik wel meer naar netflix maar ik vind dat netflix z'n aanbod wel mag vergrote met nieuwere titels aangezien we er gewoon voor betalen. Dus qua kwaliteit zeg ik netflix qua film aanbod sws popcorn.
Bericht door: Wonderland op 25 februari 2015, 22:55:30
Naja als jouw popcorntime het gewoon altijd doet zou ik geen netflix nemen. Ik heb altijd al netflix gehad, en heb sinds kort ook popcorntime maar bij mij werkt dat de helft van de tijd niet. Het voordeel van popcorntime is dat nieuwe afleveringen van series er meteen op komen te staan, het nadeel is dan wel weer dan popcorntime niet legaal is.
Bericht door: Demi op 25 februari 2015, 23:08:47
Naja als jouw popcorntime het gewoon altijd doet zou ik geen netflix nemen. Ik heb altijd al netflix gehad, en heb sinds kort ook popcorntime maar bij mij werkt dat de helft van de tijd niet. Het voordeel van popcorntime is dat nieuwe afleveringen van series er meteen op komen te staan, het nadeel is dan wel weer dan popcorntime niet legaal is.
Bij mij doet popcorn time het gewoon prima. Maar ik hoor veel verhalen over netflix dus vroeg me af of het de moeite waard was voor die 9 euro ofzo per maand..
Bericht door: Stark op 25 februari 2015, 23:45:35
@Demi: ik denk dat je voor jezelf uit moet gaan wat belangrijker is. Voordele van Poprcorntime is idd dat het aanbod veel groter is. Maar Netflix is legaal. Ik heb zelf de instelling dat ALS ik voor een normale prijs legaal van muziek, films en series kan genieten ik daarvoor kies. Ik heb bijv ook een Unlimited Pathe pas. Dat is mijn voornaamste reden dat ik Netflix gebruik (en dat Pocorntime bij mij gewoon kut is) en niet gewoon download. Maar als NEtflix achterloopt of bepaalde dingen niet aanbied dat zoek ik ook gewoon alternatieven. Als jij schijt hebt aan dat punt dan kun je net zo goed bij Popcorntime blijven, want dan heeft het voor jou meer voordelen dan nadelen.
Bericht door: ymellow op 26 februari 2015, 15:50:33
Luscious, volgens mij moet je dan je DNS (?) server veranderen, maar ik heb zelf geen idee hoe dit moet.

Dankje!
Bericht door: Kraplapje op 26 februari 2015, 15:57:01
De film 6 souls is toegevoegd: even kijken allemaal!
Ik ben begonnen aan House of Cards en binnenkort seizoen 3
Bericht door: Stark op 28 februari 2015, 08:56:18
Sorry als dit al eerder gevraagd is
Ik heb Hola gedownload en alles en het werkt prima. Op de site. Nu is mijn vraag dus of ik dit ook kan op de windows 8 app?

Ik heb het wel voor iPad en mijn smartphone gedownload. Dan mote je de Hola app downloaden en dan via Hola naar Netflix gaan. Werkt prima :)
Bericht door: Sara op 02 maart 2015, 19:32:53
Heei, ik wil een netflix abonomment nemen, maar ik wil die van 8, 00 nemen.Er staat dat die van 8, 00 met sd kwaliteit is, kijkt iemand mrt sd kwaliteit.Is het goede kwaliteit? En kan ik dan ook met ondertiteling kijken?
Bericht door: Icarus op 02 maart 2015, 21:24:23
Ik vind van wel en alles is ondertitelt volgens mij (:
Bericht door: Afterglow op 07 maart 2015, 16:41:26
Ik ben een paar dagen geleden die gratis maand begonnen, maar er is wel ineens 9 euro van m'n rekening afgeschreven door netflix. Ik heb gewoon alle stappen gevolgd voor de gratis maand dus ik vind het een beetje raar dat er wel geld is afgeschreven. Ik heb al een beetje gezocht op andere sites of dit vaker gebeurd, maar ik kan alleen maar vinden dat het gewoon logisch is dat er pas geld afgeschreven wordt als de 2e maand ingaat. Dus, heeft iemand een idee hoe het kan dat er toch geld is afgeschreven?
Bericht door: Marshmallow op 07 maart 2015, 18:02:10
He, staat into the woods op netflix? Ik wil die graag zien, maar hij staat niet op popcorn time :(
Bericht door: lotusbloempje op 07 maart 2015, 18:19:57
He, staat into the woods op netflix? Ik wil die graag zien, maar hij staat niet op popcorn time :(

Nee, die draait volgens mij nog steeds in de bioscoop, dus staat dan nog zeker niet op Netflix.
Bericht door: Dexter op 11 april 2015, 22:25:39
SPOILER!

Even ragen om het feit dat James Doakes dood is in Dexter. (Ik ben pas bij begin seizoen 3) Hij was, naast Dexter en Batista, mijn favo character. Zijn hele personage was geweldig en zo goed hoe hij eigenlijk achter de ware identiteit van The Bay-harbour Boucher is gekomen. Mehhhhh ik baal hier echt van :(
Bericht door: Wonderland op 11 april 2015, 22:28:45
SPOILER!

Even ragen om het feit dat James Doakes dood is in Dexter. (Ik ben pas bij begin seizoen 3) Hij was, naast Dexter en Batista, mijn favo character. Zijn hele personage was geweldig en zo goed hoe hij eigenlijk achter de ware identiteit van The Bay-harbour Boucher is gekomen. Mehhhhh ik baal hier echt van :(
Ja misschien kan dit beter in het dexter topic
Bericht door: Dexter op 11 april 2015, 22:29:38
Ja misschien kan dit beter in het dexter topic
Op gezocht, kon ik niet vinden.
Bericht door: Wonderland op 11 april 2015, 22:34:06
Op gezocht, kon ik niet vinden.
here you go http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/dexter-en-nee-niet-dexter039s-laboratory-176945.175.html
Bericht door: Rocketqueen op 11 april 2015, 23:11:34
Nieuwe Marvel serie Dare Devil staat op Netflix, super nice
Bericht door: melanielente op 12 april 2015, 15:24:50
via een vpn een account aanmaken, betaal je maar 10 dollar ipv 10 euro  :blush:
Bericht door: dreamcatcher op 12 april 2015, 16:08:25
^Scheelt met de huidige koers toch weer 60 cent :P
Bericht door: Stark op 13 april 2015, 22:31:50
Is de USA versie en de NL versie soms beter gesynchroniseerd ofzo? Ik heb de optie 'mijn lijst' nu nl ook in de USA versie en ik zie er NL keuzes in terug :0 Zou namelijk ideaal zijn!
Bericht door: mainorelli op 14 april 2015, 20:25:05
Er is voor google chrome een dingetje, weet de naam even niet, en daarmee kan je Netflix ook laten denken dat je uit een ander land surft. Enige nadeel voor sommige: geen ondertiteling.
Bericht door: Sunburst op 15 april 2015, 10:01:51
Aaaah hulde aan netflix, wilde t eigenlijk alleen maar 1 maandje gratis uitproberen maar toen was ik hooked... Mn pa vond t maar een beetje eng maar zodra ik het uitgelegd had, was hij ook verslaafd. En sinds mn moeder 6 weken thuis zit na een operatie is zij ook helemaal fan. :').

Ik heb heel gossip girl gekeken, new girl, modern family, rita, how i met your mother, ben nu bezig met the returned en call the midwife.
Bericht door: Nymeria op 15 april 2015, 10:43:10
Er is voor google chrome een dingetje, weet de naam even niet, en daarmee kan je Netflix ook laten denken dat je uit een ander land surft. Enige nadeel voor sommige: geen ondertiteling.

De Hola! extensie zul je wel bedoelen? Ik heb tot nu toe wel altijd Engelse ondertiteling gehad als die op de VS stond
Bericht door: Caduto op 15 april 2015, 14:39:40
Hoe gebruiken jullie die hola extensie?
Als ik die aanzet gaat ie wel naar de Amerikaanse netflix, maar als ik inlog dan kom ik weer bij de nederlandse netflix uit.

Of hebben jullie een amerikaans account aangemaakt?
Bericht door: Nymeria op 15 april 2015, 19:39:17
Hoe gebruiken jullie die hola extensie?
Als ik die aanzet gaat ie wel naar de Amerikaanse netflix, maar als ik inlog dan kom ik weer bij de nederlandse netflix uit.

Of hebben jullie een amerikaans account aangemaakt?

Ik ben altijd ingelogd wanneer ik m op de amerikaanse zet en dan blijft ie ook gewoon aan. Heb je het al geprobeerd terwijl je al ingelogd bent?
Bericht door: Caduto op 26 april 2015, 11:32:29
Ik ben altijd ingelogd wanneer ik m op de amerikaanse zet en dan blijft ie ook gewoon aan. Heb je het al geprobeerd terwijl je al ingelogd bent?

Ik ben ook in gelogd op de nederlandse netflix en dan zet ik die extensie aan en dan gaat ie naar de amerikaanse, maar ik wordt dan gewoon weer uitgelogd en als ik dan inlog op de amerikaanse kom ik weer bij de nederlandse uit

Bericht door: Confiance op 26 april 2015, 11:39:35
Weet iemand of Greys Anatomy op Netflix staat? Kan het niet vinden namelijk.
Bericht door: simbaaa op 26 april 2015, 11:41:56
Ik vind het wel balen dat het lijkt alsof op netflix die series niet worden bijgeladen (met uitzondering van Pll dan) zoals Modern Family en Vampire Diaries ;(
Bericht door: Stark op 25 mei 2015, 21:16:12
^Lijkt me dat gewoon even contact met Netflix moet opnemen. Je kunt dat automatisch overschrijven trouwens ook ongedaan maken als je hier zwaar op tegen bent. Maar voor vragen zou ik gewoon Netflix bellen of mailen.
Bericht door: Stark op 26 mei 2015, 09:43:10
'Rommelen met je VPN' is echt geen piraterij. Ik surf soms op internet op een manier waarop 'het internet' niet weet wat mijn locatie. Niemand hoeft te weten dat ik uit Nederland komt, dat is mijn recht van privacy. Hierdoor kan ik ook content uit andere landen zien. Niet alleen Netflix, maar er zijn wel meer websites die helemaal worden afgeschermd omdat je uit Europa of Nederland komt. Hola werkt in principe het zelfde, het is misschien een app die door velen nu hoofdzakelijk gebruikt wordt omdat content van de Amerikaanse of UK netflix te streamen, maar het idee achter die app is gewoon een tegenzet tegen internetcensuur. Waarom moeten die dingen region restricted zijn? Het internet is vrij, ik vind dat ik gewoon alle info moeten kunnen lezen die op het internet beschikbaar is.
Bericht door: - op 04 juni 2015, 09:58:53
Oke ik wou gister dus die eerste gratis maand doen, heb die 1 cent betaald en nu als ik naar netflix ga staat er 'registratie voltooien' en dan moet ik weer opnieuw geld over maken. Nu ben ik niet gierig maar het is wel vervelend :') iemand die weet wat ik moet doen?
Bericht door: Demi op 20 augustus 2015, 16:20:43
Upje!

Ik wil het misschien gaan kopen maar raden jullie het aan? Is het aanbod al beter dan eerst?
Bericht door: Wonderland op 20 augustus 2015, 16:49:01
Upje!

Ik wil het misschien gaan kopen maar raden jullie het aan? Is het aanbod al beter dan eerst?
Ik ben heel tevreden! Vind nog steeds dat de Nederlandse best bagger is vergeleken met de Amerikaanse maar gelukkig kan je makkelijk via de Amerikaanse kijken, het enige nadeel is dat je het dan niet op je tv kan laten afspelen(als je chromecast oid hebt)
Bericht door: Demi op 20 augustus 2015, 23:43:51
Ik ben heel tevreden! Vind nog steeds dat de Nederlandse best bagger is vergeleken met de Amerikaanse maar gelukkig kan je makkelijk via de Amerikaanse kijken, het enige nadeel is dat je het dan niet op je tv kan laten afspelen(als je chromecast oid hebt)
Kun je me uitleggen hoe dat eigenlijk werkt?  Ik wil netflix op me laptop en ps4 afspelen.
Bericht door: Demi op 21 augustus 2015, 00:02:49
Ik heb me net geregistreerd voor de maand gratis en heb die 1 eurocent betaald maar het scherm blijft bij ' registratie voltooien' en de betalingsmethodes...
Bericht door: xAftertheStorm op 21 augustus 2015, 12:11:27
Ik heb echt ontzettend zin in de nieuwe serie die volgende week op Netflix komt, Narcos. En alle afleveringen komen tegelijkertijd uit dus ik ben bang dat ik ga bingewatchen :')
Bericht door: Wonderland op 21 augustus 2015, 12:17:36
Kun je me uitleggen hoe dat eigenlijk werkt?  Ik wil netflix op me laptop en ps4 afspelen.
Om via de Amerikaanse te kijken bedoel je? Dan moet je dit: https://chrome.google.com/webstore/detail/unlimited-free-vpn-hola/gkojfkhlekighikafcpjkiklfbnlmeio?hl=en downloaden. Vervolgens komt dat recht boven naast waar je site typte zegmaar een soort vlammetje te staan, als je daar opdruk kan je er voor kiezen om netflix(en andere sites) te laten geloven dat je in een ander land bent dan wordt het vlammetje ook oranje dan weet je dat hij aanstaat(en dan komt er soms ook het vlaggetje van het land te staan). Het kan zijn dat je, je opnieuw moet inloggen bij netflix en ook werkt het niet altijd en moet je het soms opnieuw downloaden, maar dat is niet vaak. Trouwens de Engelse heeft ook weer andere series enzo, dus daar kan je ook even kijken.
Bericht door: Sophie. op 22 augustus 2015, 23:28:23
De Hola! extensie zul je wel bedoelen? Ik heb tot nu toe wel altijd Engelse ondertiteling gehad als die op de VS stond

Wat is het verschil tussen Netflix in NL en netflix in de VS?
Bericht door: Wonderland op 22 augustus 2015, 23:29:38

Wat is het verschil tussen Netflix in NL en netflix in de VS?
Bij de Amerikaanse is meer aanbod.
Bericht door: Sophie. op 23 augustus 2015, 01:13:06
Iemand die met hola nu ook dance moms kijkt?
Bericht door: Demi op 23 augustus 2015, 11:18:39
Ik heb echt ontzettend zin in de nieuwe serie die volgende week op Netflix komt, Narcos. En alle afleveringen komen tegelijkertijd uit dus ik ben bang dat ik ga bingewatchen :')
Hoe weet jij wanneer er nieuwe series komen?
Ik heb sinds vrijdag netflix gratis maand en ik ben nu al helemaal verslaafd aan Orange is the new Black.  :')
Bericht door: xAftertheStorm op 23 augustus 2015, 13:32:06
Hoe weet jij wanneer er nieuwe series komen?
Ik heb sinds vrijdag netflix gratis maand en ik ben nu al helemaal verslaafd aan Orange is the new Black.  :')
Ik heb een hele tijd geleden een enquête ingevuld (van iets wat losstaat van Netflix) en daar werd die serie Narcos genoemd als serie die in het najaar op Netflix komt, maar als je Netflix op Facebook volgt, maken ze daar soms ook aankondigingen. En volgens mij zijn er ook heel veel sites die laten zien welke nieuwe series er komen, maar ik weet niet zeker of je dat alleen voor de Amerikaanse kan vinden of ook voor Nederlands.
Bericht door: Second Gear op 27 oktober 2015, 12:22:10
http://www.netflix-nederland.nl/te-verschijnen-series-op-netflix/
Hier is een handige link voor de mensen die willen weten wanneer nieuwe seizoenen op netflix komen.
Bericht door: Meraki op 27 oktober 2015, 12:25:30
Pfoe, ben echt verslaafd aan netflix, oeps!
Heb al een aantal series gekeken, waaronder Lost, vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Ben op het moment aan het wachten op Teen Wolf seizoen 5 en op Pretty Little Liars seizoen 6B. Daardoor ben ik ook maar begonnen aan een nieuwe serie, Gossip Girl, vind het een hele leuke serie. Nu bij seizoen 2, en er zijn 6 seizoenen, dus dat word nog wat deze vakantie  :fieuw:
Bericht door: Little Person op 27 oktober 2015, 12:46:20
Heeft iemand ook een andere proxy dan Hola? Ik vertrouw Hola niet helemaal meer namelijk..
Bericht door: Falathiel op 27 oktober 2015, 13:58:37
Weet niet of iemand gisteren late night heeft gekeken, maar daar was die man achter Netflix als gast en hij vertelde dat over 3-5 jaar waarschijnlijk het aanbod wereldwijd hetzelfde zal zijn
Bericht door: Karbonkel op 27 oktober 2015, 17:10:43
Hoe kun je ook alweer op de Amerikaanse Netflix?
Bericht door: Wonderland op 27 oktober 2015, 18:06:59
Hoe kun je ook alweer op de Amerikaanse Netflix?
Hola extensie voor chrome downloaden
Bericht door: Karbonkel op 27 oktober 2015, 18:31:30

Ah thanks!
Bericht door: Estranged op 27 oktober 2015, 20:41:27
Weet niet of iemand gisteren late night heeft gekeken, maar daar was die man achter Netflix als gast en hij vertelde dat over 3-5 jaar waarschijnlijk het aanbod wereldwijd hetzelfde zal zijn
Dat zou heel mooi zijn :)
Bericht door: Estranged op 27 oktober 2015, 20:43:20
Hola was toch niet veilig?
Bericht door: Little Person op 27 oktober 2015, 20:54:37
Dat dacht ik dus ook!
Bericht door: Wonderland op 27 oktober 2015, 21:26:46
Oh? Niks van gehoord! Waarom is het niet veilig? :)
Bericht door: Estranged op 28 oktober 2015, 11:33:39
Oh? Niks van gehoord! Waarom is het niet veilig? :)
Nou, het kwam erop neer dat de breedbandte die de gratis gebruikers van Hola opzetten, wordt gebruikt door de betalende leden van een andere service aangeboden door hetzelfde bedrijf. Op die breedbandte kunnen zich illegale praktijken afspelen zoals illegale handel of zelfs kinderporno en jij zit daar dan ook op, dus kun jij daar ook mee in verband worden gebracht.

Hier is een bron: http://www.computeridee.nl/nieuws/gratis-netflix-vpn-hola-is-onveilig/
Bericht door: Karbonkel op 28 oktober 2015, 18:41:56
Serieus? Want veel mensen gebruiken het las ik.
Bericht door: Estranged op 29 oktober 2015, 19:24:49
Serieus? Want veel mensen gebruiken het las ik.
Yup, ik heb het op meerdere sites gelezen en is toen geloof ik ook op het nieuws geweest.
Bericht door: Wonderland op 29 oktober 2015, 19:27:42
Nou, het kwam erop neer dat de breedbandte die de gratis gebruikers van Hola opzetten, wordt gebruikt door de betalende leden van een andere service aangeboden door hetzelfde bedrijf. Op die breedbandte kunnen zich illegale praktijken afspelen zoals illegale handel of zelfs kinderporno en jij zit daar dan ook op, dus kun jij daar ook mee in verband worden gebracht.

Hier is een bron: http://www.computeridee.nl/nieuws/gratis-netflix-vpn-hola-is-onveilig/
Oh jeetje, nou heb het dan ook maar verwijderd haha! Weet je over een andere manier is om op de Amerikaanse Netflix te komen?
Bericht door: Estranged op 29 oktober 2015, 19:30:56
Oh jeetje, nou heb het dan ook maar verwijderd haha! Weet je over een andere manier is om op de Amerikaanse Netflix te komen?
Nouja je hebt dus betaalde VPN services, die kosten je rond de 5 dollar per maand dus dat valt ook wel mee natuurlijk. Ik las dus wel (want ik ging daar ook even op zoeken) dat kijken met een VPN in principe niet is toegestaan op Netflix. In theorie kunnen ze je dan blokkeren maar gebeurt in de praktijk niet zo vaak, stond er ook.
Bericht door: Nontimebomala op 29 oktober 2015, 21:13:47
klopt! Stond vanmorgen ook ergens op een nieuwssite, zou heel mooi zijn!
Bericht door: AlmondEyes op 05 november 2015, 12:36:24

Pas dan.. Pff waarom niet binnen 1-2 jaar 😤
Bericht door: AlmondEyes op 05 november 2015, 12:38:30
Mensen ik krijg steeds op mn iPad een foutmelding 1016  ofzo iets, weten jullie wat dat is en hoe je het oplost :o?
Bericht door: Falathiel op 05 november 2015, 12:48:34
Pas dan.. Pff waarom niet binnen 1-2 jaar 😤

Omdat dat misschien niet mogelijk is? Er zal namelijk wel veel voor geregeld moeten worden
Bericht door: Falathiel op 05 november 2015, 12:50:16
Mensen ik krijg steeds op mn iPad een foutmelding 1016  ofzo iets, weten jullie wat dat is en hoe je het oplost :o?

Met google krijg ik al heel veel hits. Kijk daar even tussen en probeer een paar oplossingen uit
Bericht door: Chelsea op 09 november 2015, 17:10:30
Welke serie(s) raden jullie aan om te kijken?
Ik ben opzoek naar een nieuwe serie, omdat de laatste (Skins) die ik gekeken heb is afgelopen.

Deze heb ik al gezien:
Breaking Bad
The walking dead
Gossip Girl
Sons of anarchy
Skins
Bericht door: Wonderland op 09 november 2015, 17:37:54
Ik ben opzoek naar een nieuwe serie, omdat de laatste (Skins) die ik gekeken heb is afgelopen.

Deze heb ik al gezien:
Breaking Bad
The walking dead
Gossip Girl
Sons of anarchy
Skins
Game of Thrones, Dexter & Lost alleen staat GoT volgens mij niet op netflix
Bericht door: Karbonkel op 09 november 2015, 19:29:34

Deze heb ik al gezien:
Breaking Bad
The walking dead
Gossip Girl
Sons of anarchy
Skins

Marco Polo vond ik wel leuk
Bericht door: Estranged op 09 november 2015, 19:31:26
Marco Polo vond ik wel leuk
Vond ik ook heel leuk, staat nog wel maar een seizoen van op. Volgend jaar komt het tweede :) Verder vond ik Penny Dreadful ook echt heel gaaf, en Once Upon a Time. Maar is wel beiden fantasy, weet niet of dat je ding is. Misfits vond ik ook heel leuk, vooral de eerste drie seizoenen.
Bericht door: PBG op 09 november 2015, 19:55:27
Marco Polo
Heroes
Narcos
Better Call Saul (zeker kijken als je Breaking Bad hebt gezien, is de prequel van breaking bad :))
Homeland
Lilyhammer

En echte chickflicks:
Orange is the New Black
The vampire diaries
The originals
Unbreakable Kimmy Schmidt
Bericht door: Atosenzosja op 17 november 2015, 14:00:15
Ik heb nét Netflix afgesloten want wij hebben hier tegenwoordig zowel beneden als boven Smart TV. Is er dus schijnbaar één of andere storing. 😑
Bericht door: Expergefactor op 17 november 2015, 14:09:36
Ik ben nu dexter en totally spies aan het kijken. :D
Bericht door: Espérance op 23 december 2015, 12:13:37
Wie deelt z'n account 8)  Mijn ouders willen niet meer omdat ik de enige was die keek...
Bericht door: fabasshole op 29 december 2015, 11:43:18
Vind t niet zo'n slimme zet dat netflix Gossip Girl gaat verwijderen. :fieuw:
Bericht door: Chelsea op 29 december 2015, 12:20:13
Vind t niet zo'n slimme zet dat netflix Gossip Girl gaat verwijderen. :fieuw:
Wat?! Gaan ze die er afhalen?  :blink: Why??
Bericht door: fabasshole op 29 december 2015, 12:29:04
^ Ik las op facebook dat hun rechten voor Gossip Girl 1 januari verlopen, en dat ze het niet opnieuw gaan betalen. Hoop dat het niet waar is..
Bericht door: Estranged op 29 december 2015, 12:33:31
^Zou zonde zijn, volgens mij is het nog steeds best populair? Maar, goed dat ik het weet. Ik ben nu bijna klaar met Sleepy Hollow en dan begin ik in ieder geval niet aan Gossip Girl met het risico dat ik het niet kan uitkijken.
Bericht door: Ox op 29 december 2015, 12:34:13
ik heb gelukkig alle gossip girl al gemarathoned 2 jaar terug :D
Bericht door: Crowley op 29 december 2015, 12:39:51
Een paar maanden geleden hadden ze er ook al een paar seizoenen van Gossip Girl afgegooid toch? En toen na een paar dagen weer online gezet. Blijf daar maar in hopen haha, want ik heb ooit al wat seizoenen gezien maar ben nog lang niet klaar! Al denk ik deze keer dat ze echt de rechten niet opnieuw hebben gekocht, wat ik overal lees.

Ik kijk nu trouwens die Netflix documentaire 'Making a Murderer', heel indrukwekkend.
Bericht door: Froste op 29 december 2015, 13:04:13
^Zou zonde zijn, volgens mij is het nog steeds best populair? Maar, goed dat ik het weet. Ik ben nu bijna klaar met Sleepy Hollow en dan begin ik in ieder geval niet aan Gossip Girl met het risico dat ik het niet kan uitkijken.

Shittt ben ik nou net begonnen met kijken afgelopen weel ;(
Bericht door: xAftertheStorm op 29 december 2015, 14:12:05
Gossip Girl gaat er definitief af, net zoals The Walking Dead bijv. Dus helaas voor de mensen die net begonnen zijn of nog niet klaar zijn, je hebt nog 2 dagen (Walking Dead tot 18 jan.) ;p
Bericht door: Crowley op 29 december 2015, 14:20:53
Vraag me dan wel weer af of het alleen in Nederland verwijderd wordt, want ik kijk via zo'n Google Chrome extensie ook naar het buitenlandse aanbod. Die paar seizoenen in 2 dagen erdoorheen jagen is me ook weer een beetje teveel van het goede.  :D
Bericht door: Chelsea op 29 december 2015, 14:31:53
En  van Walking Dead staan nog niet eens alle seizoenen erop :( Jammer
Bericht door: nefelibata op 29 december 2015, 15:25:25
Wat ik heb gekeken:
New Girl
Orphan black
Orange is the new black
The following
Under the dome
The returned
House
Pretty little liars
Between
The killing
Lost
Bericht door: Estranged op 29 december 2015, 15:27:34
Een paar maanden geleden hadden ze er ook al een paar seizoenen van Gossip Girl afgegooid toch? En toen na een paar dagen weer online gezet. Blijf daar maar in hopen haha, want ik heb ooit al wat seizoenen gezien maar ben nog lang niet klaar! Al denk ik deze keer dat ze echt de rechten niet opnieuw hebben gekocht, wat ik overal lees.

Ik kijk nu trouwens die Netflix documentaire 'Making a Murderer', heel indrukwekkend.
Ja was inderdaad ook zo!
Die docu staat ook op mijn lijstje, leek mij ook wel fascinerend. Iemand hier al aan 'Helix' begonnen? Zag er ook wel leuk uit vond ik.
Bericht door: Estranged op 29 december 2015, 15:28:12
Vraag me dan wel weer af of het alleen in Nederland verwijderd wordt, want ik kijk via zo'n Google Chrome extensie ook naar het buitenlandse aanbod. Die paar seizoenen in 2 dagen erdoorheen jagen is me ook weer een beetje teveel van het goede.  :D
Gebruik je toevallig Hola? Want daar moet je wel mee uitkijken. Voor Amerika zal het er wellicht wel langer op blijven staan.
Bericht door: Estranged op 29 december 2015, 15:29:24
Shittt ben ik nou net begonnen met kijken afgelopen weel ;(
Ooooh :( Dan moet je het daarna misschien toch maar streamen via een andere site? Of alleen nog maar Gossip Girl kijken in de komende dagen whaha.
Bericht door: xAftertheStorm op 29 december 2015, 15:33:27
Ja was inderdaad ook zo!
Die docu staat ook op mijn lijstje, leek mij ook wel fascinerend. Iemand hier al aan 'Helix' begonnen? Zag er ook wel leuk uit vond ik.
Helix heb ik het eerste seizoen van gezien en dat was.. apart.. Toen begon het tweede seizoen en dat was zo ruk dat ik na 30 minuten gestopt ben met de aflevering.
Ik zou dus als ik jou was gewoon stoppen na seizoen 1 (het verhaal stopt ook wel sort of, beetje gesloten einde) en het daar bij laten. Het is overigens ook gecanceled dus meer zal er niet van komen haha.
Bericht door: xAftertheStorm op 29 december 2015, 15:35:45
Ik heb net eindelijk de eerste aflevering van Chef's Table uit gekeken en ik vind dat zo'n heerlijk iets. Niet perse om het prachtige eten, maar ik hou van dit soort docu's. Gewoon zo interessant om te zien.
Bericht door: Estranged op 29 december 2015, 15:37:44
Helix heb ik het eerste seizoen van gezien en dat was.. apart.. Toen begon het tweede seizoen en dat was zo ruk dat ik na 30 minuten gestopt ben met de aflevering.
Ik zou dus als ik jou was gewoon stoppen na seizoen 1 (het verhaal stopt ook wel sort of, beetje gesloten einde) en het daar bij laten. Het is overigens ook gecanceled dus meer zal er niet van komen haha.
Haha ja mijn broer vond het ook al een beetje wazig maar an sich sprak het concept me wel aan. Misschien inderdaad eerst maar ff proberen en dat tweede seizoen is goed om te weten dat skip ik dan sowieso wel haha.
Bericht door: Vapi op 29 december 2015, 18:38:23
Gossip Girl gaat er definitief af, net zoals The Walking Dead bijv. Dus helaas voor de mensen die net begonnen zijn of nog niet klaar zijn, je hebt nog 2 dagen (Walking Dead tot 18 jan.) ;p

ah noooo!! Moet nog 1 seizoen van The Walking Dead kijken, dus dat wordt ff opschieten dan ;''D
Heb gelukkig GG wel al helemaal gezien.
Bericht door: Crowley op 29 december 2015, 18:47:57
Gebruik je toevallig Hola? Want daar moet je wel mee uitkijken. Voor Amerika zal het er wellicht wel langer op blijven staan.

Nee die verhalen heb ik inderdaad ook gelezen! De Media Hint trial blijft op een of andere manier werken zonder te betalen :')
Bericht door: MORIARTY op 29 december 2015, 20:43:03
Ik heb sinds deze week netflix, yeej :D House of Cards had ik al gezien via torrents, orange is the new black was ik mee bezig en heb ik afgelopen week uitgekeken via netflix. Nu dus op zoek naar iets nieuws!
Ik wilde ook beginnen aan Helix maar ik lees hierboven niet zulke beste recensies haha.
Bericht door: Crowley op 29 december 2015, 21:16:23
Ik heb sinds deze week netflix, yeej :D House of Cards had ik al gezien via torrents, orange is the new black was ik mee bezig en heb ik afgelopen week uitgekeken via netflix. Nu dus op zoek naar iets nieuws!
Ik wilde ook beginnen aan Helix maar ik lees hierboven niet zulke beste recensies haha.

Homeland!!!!!!!!! Haha ik blijf dat echt aan iedereen aanraden. Of Sense8, weer eens wat anders maar ook best vet.
Bericht door: lol op 29 december 2015, 22:17:59
FLASH, echt vet leuke serie haha
en grant gustin(hoofdrolspeler van flash) is ook niet helemaal verkeerd om naar te kijken laughing7. laughing7. :naughty: :naughty:
Bericht door: Chelsea op 29 december 2015, 22:18:31
Weet iemand of er nog meer afleveringen van Orange is the new black komen. Zo opeens afgelopen  :P Vet jammer :(

Iemand nog tips voor wat ik nu kan kijken? :)
Bericht door: xAftertheStorm op 29 december 2015, 22:59:21
FARGO. echt liefde voor Fargo. Ik vind dat zo'n geweldige serie, het is gewoon zo goed gemaakt met de juiste dosis humor en spanning. En er doen altijd hele bekende mensen mee, zoals eerste seizoen Martin Freeman en tweede seizoen bijv. Kirsten Dunst.
Bericht door: lotusbloempje op 30 december 2015, 12:25:45

Jessica Jones! Orphan Black. Of de documentaire Making a Murderer.
Bericht door: Estranged op 30 december 2015, 12:26:40
Oh god ja ik moet ook een nieuwe serie uitzoeken haha. Fargo hoor ik inderdaad ook veel over, dus misschien daar aan beginnen of aan Jessica Jones.
Bericht door: Wonderland op 30 december 2015, 12:40:11
Dexter!
Bericht door: Mariaax op 30 december 2015, 12:56:18
Net begonnen aan Jane the Virgin, vind het echt heel leuk, aanrader!
Bericht door: MORIARTY op 30 december 2015, 14:41:51
Dexter vind ik te eng haha en Fargo heb ik al gezien! De rest ga ik even trailers van kijken, thanks allemaal! :)
Bericht door: MORIARTY op 30 december 2015, 14:42:30
Oh god ja ik moet ook een nieuwe serie uitzoeken haha. Fargo hoor ik inderdaad ook veel over, dus misschien daar aan beginnen of aan Jessica Jones.
Fargo is gaaf!
Bericht door: Estranged op 30 december 2015, 14:44:54
Dexter is zoooo briljant man, ik vond het niet te eng persoonlijk maar misschien heb je al eens wat gekeken waardoor je dat zegt haha. Homeland is ook supergaaf, heel erg spannend.
Bericht door: xAftertheStorm op 30 december 2015, 14:50:48
Dexter vind ik inderdaad ook echt een geweeeeldige serie. Da's ook een aanrader ja.
Bericht door: Estranged op 30 december 2015, 16:47:09
Ik ben nu begonnen met AHS en ik had het totaal niet verwacht, maar ik vind het nog leuk ook om naar te kijken :D
Ik heb de eerste drie seizoenen gekeken en ik vind het echt awesome haha.
Ik ga vanavond denk ik aan Fargo beginnen :D Goede reviews en het is eens iets anders dan wat ik normaal kijk.
Bericht door: kik.jazza op 30 december 2015, 17:25:51
Ik heb eerst prison break gekeken en orange is the new black, vond prison break echt heel goed. Daarna New gril en ben nu net begonnen aan homeland.
Bericht door: xAftertheStorm op 30 december 2015, 17:31:29
Ik heb de eerste drie seizoenen gekeken en ik vind het echt awesome haha.
Ik ga vanavond denk ik aan Fargo beginnen :D Goede reviews en het is eens iets anders dan wat ik normaal kijk.
Have fun! :D
Seizoen 3 komt wel pas in 2017, omdat ze pas kunnen filmen als er sneeuw ligt dus nu moet ik heel lang wachten tot het nieuwe seizoen :c
Bericht door: Estranged op 30 december 2015, 17:39:12
Have fun! :D
Seizoen 3 komt wel pas in 2017, omdat ze pas kunnen filmen als er sneeuw ligt dus nu moet ik heel lang wachten tot het nieuwe seizoen :c
Ja dat las ik net in de Netflix-Nederland nieuwsbrief haha, dat is wel jammer!
Bericht door: Haunted op 30 december 2015, 17:41:13
Ik ben pas bij season1 episode 10 van Gossip Girl en raad eens...
Vanaf morgen staat ie er niet meer op  :saai:
Bericht door: Estranged op 30 december 2015, 18:18:39
Jaa de eerste aflevering vond ik nog wat vreemd maar nu blijf ik maar kijken. Dit wordt m'n nieuwe binge watch serie denk ik laughing7.
Haha ja als je het eerste seizoen al leuk vind, dan ga je het tweede ook echt wel graag zien. Dat vond ik zelf nog beter eigenlijk. Het derde seizoen is ook gaaf, wel minder eng vond ik.
Bericht door: Vapi op 30 december 2015, 20:13:40
Weet iemand of er nog meer afleveringen van Orange is the new black komen. Zo opeens afgelopen  :P Vet jammer :(

Iemand nog tips voor wat ik nu kan kijken? :)

Seizoen 4 komt in juni uit, geloof ik.
Bericht door: katje op 30 december 2015, 20:53:50
ik heb nu voor  het eerst netflix en wou super graag gossip girl kijken en nu gaat het weg :(
Bericht door: Alioqui op 30 december 2015, 21:42:29
Wat ik heb gekeken/ waar ik nu in bezig ben:
Superheroes
Jessica Jones
Daredevil
Robin Hood
Mitsfits (vond ik een tijdlang leuk, maar op een gegeven moment haakte ik af omdat een acteur wegging)
Grimm
Once Upon a time
Sense of Eight
Arrow

Ik vind Sense of Eight echt een aanrader, hoop dat daar snel een seizoen twee van komt. Daredevil vond ik ook heel sterk.
Deze twee sprongen er voor mij echt uit :)
Over Jessica Jones kan ik nog niet zo veel zeggen, daar ben ik nu een tijdje in bezig, en ben net begonnen aan Arrow. Ben benieuwd, haha,
Bericht door: Estranged op 31 december 2015, 10:56:46
Wat ik heb gekeken/ waar ik nu in bezig ben:
Superheroes
Jessica Jones
Daredevil
Robin Hood
Mitsfits (vond ik een tijdlang leuk, maar op een gegeven moment haakte ik af omdat een acteur wegging)
Grimm
Once Upon a time
Sense of Eight
Arrow

Ik vind Sense of Eight echt een aanrader, hoop dat daar snel een seizoen twee van komt. Daredevil vond ik ook heel sterk.
Deze twee sprongen er voor mij echt uit :)
Over Jessica Jones kan ik nog niet zo veel zeggen, daar ben ik nu een tijdje in bezig, en ben net begonnen aan Arrow. Ben benieuwd, haha,
Misfits ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.
Bericht door: xAftertheStorm op 31 december 2015, 12:40:31
Misfits heb ik wel helemaal uit gekeken maar ik vond de eerste drie seizoenen wel de beste, omdat daar alle leuke mensen in zaten. De andere twee waren wel leuk, maar niet zo geweldig als dat ervoor.
Bericht door: Estranged op 31 december 2015, 12:43:39
Ja misschien dat ik ook nog eens verderga maar ik heb inderdaad de eerste drie seizoenen gekeken, die waren in ieder geval wel erg leuk.
Bericht door: Ox op 31 december 2015, 12:46:43
ik zit te wachten op degrassi

hopelijk komt die in nl tegelijk met amerika :D
Bericht door: Estranged op 31 december 2015, 12:52:38
ik zit te wachten op degrassi

hopelijk komt die in nl tegelijk met amerika :D
Dat zou echt awesome zijn!
Bericht door: AlmondEyes op 31 december 2015, 13:04:53
Reign is ook echt een aanrader, nieuwe serie waarmee ik ben begonnen 😊
Bericht door: Ox op 31 december 2015, 13:27:34
Dat zou echt awesome zijn!
15 januari komt het hele eerste (dus van de vernieuwde serie) er op YESH marathon tijd net na de vakantie :"D ik heb 19 en 21 januari tentamens oeps
Bericht door: Estranged op 31 december 2015, 13:43:39
15 januari komt het hele eerste (dus van de vernieuwde serie) er op YESH marathon tijd net na de vakantie :"D ik heb 19 en 21 januari tentamens oeps
Dat is echt cool man, die serie vroeger altijd gevolgd. Wel de oude dus, maar er is een nieuwe serie begrijp ik?
Bericht door: Spencer op 31 december 2015, 14:18:17
Zie net pas dat alle delen van LOTR erop staan  :bounce: :bounce:  paar maanden geleden toen ik t wou zien stond alleen t tweede deel erop  :fieuw:
Bericht door: Haunted op 02 januari 2016, 20:11:54
Huh Gossip Girl zou er toch vanaf gehaald zijn? Ik heb namelijk net gekeken en het staat er nog gewoon op. Niet dat het mij teleursteld ofzo.. :bounce:
Bericht door: Agirl op 03 januari 2016, 18:32:48
 :bounce:
Bericht door: Agirl op 03 januari 2016, 18:43:49
 :bounce:
Bericht door: Nontimebomala op 03 januari 2016, 22:50:06
Huh Gossip Girl zou er toch vanaf gehaald zijn? Ik heb namelijk net gekeken en het staat er nog gewoon op. Niet dat het mij teleursteld ofzo.. :bounce:
Klopt, de rechten zijn last minute verlengd tot 2017!
Bericht door: nefelibata op 03 januari 2016, 23:05:52
Tweede seizoen van under the dome stond erop dus ik was echt de gelukkigste persoon ever vandaag, maar het valt tot nu toe een beetje tegen. De gebeurtenissen zijn gewoon erg random allemaal :(
Bericht door: Alioqui op 04 januari 2016, 08:39:44
Misfits ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt.

Bij mij kwam het omdat ik de verhaallijn op een gegeven moment niet echt ergens meer op vond slaan...

Ik zit nog te wachten op seizoen 2 van The Sense of Eight. Die komt blijkbaar pas in juni 201.
Bericht door: xAftertheStorm op 04 januari 2016, 11:48:21
Tweede seizoen van under the dome stond erop dus ik was echt de gelukkigste persoon ever vandaag, maar het valt tot nu toe een beetje tegen. De gebeurtenissen zijn gewoon erg random allemaal :(
Als ik van te voren had geweten hoe het zou lopen, zou ik na het eerste seizoen gestopt zijn ;p
Vooral het derde seizoen vond ik zo verschrikkelijk slecht haha.
Bericht door: xAftertheStorm op 04 januari 2016, 11:49:37
Bij mij kwam het omdat ik de verhaallijn op een gegeven moment niet echt ergens meer op vond slaan...

Ik zit nog te wachten op seizoen 2 van The Sense of Eight. Die komt blijkbaar pas in juni 201.
Je bedoelt Sense8? Klopt, bij Netflix Originals duurt het eigenlijk altijd een jaar voor pas het nieuwe seizoen komt. Orange is the New Black moet ik ook altijd zo lang voor wachten ;c
Bericht door: GLAMOURMOES op 04 januari 2016, 11:59:41

Jaa ik ben blij! Haha ik was namelijk weer opnieuw begonnen met kijken.
Bericht door: Dawesome op 04 januari 2016, 12:19:12
Meeuh mijn serie is af. Noem me oud bollig maar ik heb echt genoten van Call the midwife!
Nu opzoek naar iets anders. Iemand ideeën ik ben nog niet echt in de series ik heb alleen Call the midwife, Orange is the new balck, modern family en prison break gekeken.

Bericht door: Estranged op 04 januari 2016, 16:36:46
Meeuh mijn serie is af. Noem me oud bollig maar ik heb echt genoten van Call the midwife!
Nu opzoek naar iets anders. Iemand ideeën ik ben nog niet echt in de series ik heb alleen Call the midwife, Orange is the new balck, modern family en prison break gekeken.
Misschien vind je Downton Abby dan ook wel leuk?
Bericht door: Estranged op 04 januari 2016, 16:37:35
Ik ben nu Reign aan het kijken, erg leuk tot nu toe. Jammer dat er nog maar 1 seizoen op Netflix staat. Had besloten daarna aan the Tudors te willen beginnen maar die is er schijnbaar sinds nov vanaf :(
Bericht door: BitetheCake op 04 januari 2016, 16:37:51
Weet iemand of het tweede seizoen van Forensic Files binnenkort op netflix komt? Op internet las ik dat er verwacht werd dat deze op 1 januari 2016 erop zou komen te staan, maar toen ik gisteravond keek, stond het er nog niet op :(
Bericht door: Haunted op 04 januari 2016, 16:40:06
Ik ben nu Reign aan het kijken, erg leuk tot nu toe. Jammer dat er nog maar 1 seizoen op Netflix staat. Had besloten daarna aan the Tudors te willen beginnen maar die is er schijnbaar sinds nov vanaf :(

Inderdaad jammer dat ze op netflix alleen seizoen 1 hebben :(
Ik ben namelijk bij seizoen 3, maar met showbox overleef ik het wel :)
Bericht door: Estranged op 04 januari 2016, 16:42:43
Inderdaad jammer dat ze op netflix alleen seizoen 1 hebben :(
Ik ben namelijk bij seizoen 3, maar met showbox overleef ik het wel :)
Wat is Showbox?
Bericht door: Wonderland op 04 januari 2016, 17:37:10
Als ik van te voren had geweten hoe het zou lopen, zou ik na het eerste seizoen gestopt zijn ;p
Vooral het derde seizoen vond ik zo verschrikkelijk slecht haha.
Bericht door: Dawesome op 05 januari 2016, 10:31:58
@estranged ik ga eens een aflevering kijken!
Bericht door: Estranged op 05 januari 2016, 11:59:24
Janken, Grimm is van Netflix af en ik was pas halverwege seizoen 2 :(
Bericht door: occlumens op 05 januari 2016, 16:14:35
--
Bericht door: Flower op 05 januari 2016, 19:50:58
Janken, Grimm is van Netflix af en ik was pas halverwege seizoen 2 :(

oh bij mij staat ie er nog gewoon op?
Bericht door: Estranged op 05 januari 2016, 19:57:28
oh bij mij staat ie er nog gewoon op?
Kijk jij met een VPN of hola?
Bericht door: ymellow op 05 januari 2016, 20:11:20
Wat is Showbox?

Is een app waarmee je series kunt streamen (en volgens mij ook downloaden, not sure)
Bericht door: xjerivka op 05 januari 2016, 21:08:18
Ik heb echt een aanrader: River! Het is echt een topserie, ik weet niet of er een vervolg is ofzo maar hij heeft niet zoveel afleveringen, ik heb hem samen met m'n vader gekeken maar ik vond het echt leuk!!
Bericht door: Cottoncandy op 06 januari 2016, 00:53:09
Ik weet niet of ik netflix moet nemen. Het lijkt me aan de ene kant wel chill, maar 120 euro per jaar vind ik ook wel veel. Momenteel download ik alles en dat gaat opzich wel prima, alleen is netflix wel makkelijker en is het legaal :p
Bericht door: Vapi op 12 januari 2016, 17:36:40
Ik weet niet of ik netflix moet nemen. Het lijkt me aan de ene kant wel chill, maar 120 euro per jaar vind ik ook wel veel. Momenteel download ik alles en dat gaat opzich wel prima, alleen is netflix wel makkelijker en is het legaal :p

ik vind het fijne aan netflix dat ik het zo aan kan zetten en kan kijken, zeker als ik bijv. op school ben, waar ik niet kan downloaden. Ook vind ik het fijn dat ik precies weet waar ik gebleven ben, want ik volg nogal wat series dus soms weet ik dat niet meer ;''D
Kun je niet met iemand samen een abonnement nemen? Ik deel de mijne met mijn broertje, waardoor ik maar 5 euro per maand betaal. (2 schermen abbo)
Bericht door: Cottoncandy op 12 januari 2016, 17:44:07
ik vind het fijne aan netflix dat ik het zo aan kan zetten en kan kijken, zeker als ik bijv. op school ben, waar ik niet kan downloaden. Ook vind ik het fijn dat ik precies weet waar ik gebleven ben, want ik volg nogal wat series dus soms weet ik dat niet meer ;''D
Kun je niet met iemand samen een abonnement nemen? Ik deel de mijne met mijn broertje, waardoor ik maar 5 euro per maand betaal. (2 schermen abbo)
Haha ja dat probeer ik inderdaad momenteel te regelen :p Dacht er inderdaad ook aan nadat ik dat had geplaatst. Ook nu met game of thrones downloaden is het nogal een gedoe  :fieuw: 25 GB per seizoen omdat ik het wel in 1080p kwaliteit wil kijken want ik heb een HD beeldscherm. Maar het downloaden duurt dus zooooooo lang.
Bericht door: Cottoncandy op 12 januari 2016, 17:47:08
Waarschijnlijk kan ik het met mijn vriend delen dus dan wordt het inderdaad 5 euro pp. Maar ik wil eigenlijk wel ultra HD en dan betaal je 12 euro dus als ik nog iemand regel dan heb ik én ultra hd en betaal ik één euro minder. En anders even kijken of ik zelf extra wil betalen voor ultra hd of gewoon hd kies, mijn vriend maakt het namelijk niet veel uit want zijn beeldscherm kan ultra hd niet aan :p

Edit: Trouwens ik wou al een tijdje netflix maar nu ben ik er wat meer mee bezig omdat ik een nieuwe tv heb ( de andere was zo klein dat ik met mijn oma ervoor zat en ze zo was van: waar is je tv?) en de afstandsbediening heeft een speciale netflix knop x) En dat is wel magisch om dan ook netflix te hebben.. :p     ( Oftewel hun marketing dmv van netflix knop heeft weer gewerkt x) )
Bericht door: Cottoncandy op 12 januari 2016, 17:50:59
^Oh dat is wel echt handig, bedankt voor de tip!
Bericht door: Octopus's Garden op 12 januari 2016, 17:56:04
Deze serieus heb ik tot nu toe gekeken op netflix: (van sommige komt nog een nieuw seizoen)

Breaking Bad
The Returned
Orange is the new black
Orphan black
Penny dreadfull
Fargo
Better call saul
The walking dead
How i met your mother
Drop dead diva
Jessica Jones
Sense 8

En momenteel kijk ik prison break, once upon a time en modern family. Iemand nog een tip voor een nieuwe serie? Maakt niet zoveel uit wat voor categorie, als het maar goed is haha.

Bericht door: Serena op 12 januari 2016, 17:58:07
Misschien een idee voor mensen die Netflix te duur vinden: Ik heb Netflix samen met 3 vriendinnen, we zijn dus met z'n vieren. Abonnement voor 4 schermen kost €12, dat is dus maar €3 pp per maand! :)
Bericht door: Serena op 12 januari 2016, 17:59:09
Deze serieus heb ik tot nu toe gekeken op netflix: (van sommige komt nog een nieuw seizoen)

Breaking Bad
The Returned
Orange is the new black
Orphan black
Penny dreadfull
Fargo
Better call saul
The walking dead
How i met your mother
Drop dead diva
/
En momenteel kijk ik prison break, once upon a time en modern family. Iemand nog een tip voor een nieuwe serie? Maakt niet zoveel uit wat voor categorie, als het maar goed is haha.

Pretty Little Liars en Gossip Girl :bounce:
Bericht door: Cottoncandy op 12 januari 2016, 18:00:03

Breaking Bad
The Returned
Orange is the new black
Orphan black
Penny dreadfull
Fargo
Better call saul
The walking dead
How i met your mother
Drop dead diva
/
Jessica Jones!
Bericht door: Octopus's Garden op 12 januari 2016, 18:07:35
Jessica Jones!
Ah die was ik er vergeten bij te zetten haha, echt een goede serie!

Pretty little liars heb ik een tijd geleden geprobeerd maar ik vond het echt heel irritant :'D Gossip girl kan ik wel proberen, thanks!
Bericht door: Outlaws op 12 januari 2016, 18:11:11
Ik baal echt dat The Fosters en Switched at Birth niet online staan, maar vaak kijk ik series toch wekelijks met amerika mee en heb ik dus niks aan Netflix :(

Shadowhunters komt volgens mij ook niet online..
Bericht door: xAftertheStorm op 12 januari 2016, 18:16:14
Shadowhunters komt als het goed is morgen gewoon op Netflix. Het is namelijk een wereldwijd contract.
Bericht door: Ox op 14 januari 2016, 11:16:48
Dat is echt cool man, die serie vroeger altijd gevolgd. Wel de oude dus, maar er is een nieuwe serie begrijp ik?
ze gaan gewoon door waar het is gebleven ik heb tot nu toe bijna alles online gekeken al hihi. want in canada waren ze al twee weken eerder begonnen met elke dag 1 episode. Man ik ben opeens weer verliefd opp die serie i cant.
Bericht door: Banananas op 14 januari 2016, 12:27:38
The Bridge is ook echt een aanrader als je van Zweeds/Deense misdaadseries houdt! Ben m nu met m'n vriend aan t kijken, is echt verslavend.
En natuurlijk de docu Making a murderer. Ik volg ook nog Drop dead diva en Nashville :D
Bericht door: Nox op 14 januari 2016, 12:38:42
Ik ben echt verliefd op Netflix. Ik deelde hem samen met m'n broertje, maar die kijkt niet iedere maand. Dus hij betaald wanneer hij heeft gekeken :) Ik heb ook nog een 'oud' abonnement waardoor ik nog steeds op €7,99 per maand zit. Top van Netflix om zo de eerste abonnees te bedanken.
Ik volg de volgende series:
Under The Dome,
House Of Cards,
Once Upon a Time,
Nasville,
Pretty Little Liars,
Modern Family,
The Originals,
Orange is the new black,
White Collar
Suits.

Ik vergeet er vast een hoop want ik heb echt heeeeel veel series gezien.
Bericht door: Pioneer op 14 januari 2016, 15:07:51
Mijn vriend en ik zijn bijna klaar met Jessica Jones (ik geloof nog 1 aflevering). Ik hoop echt heel hard dat daar nog een tweede seizoen van komt, want ik vind dat echt een fantastische serie.
We gaan na Jessica Jones denk ik Making A Murderer kijken. Is daar toevallig al iemand aan begonnen? En wat vinden jullie ervan?

Ik kijk zelf alles van Gossip Girl weer opnieuw, maar daar maak ik mijn vriend over het algemeen niet erg blij mee  laughing7.
Bericht door: lotusbloempje op 14 januari 2016, 16:00:58
Mijn vriend en ik zijn bijna klaar met Jessica Jones (ik geloof nog 1 aflevering). Ik hoop echt heel hard dat daar nog een tweede seizoen van komt, want ik vind dat echt een fantastische serie.
We gaan na Jessica Jones denk ik Making A Murderer kijken. Is daar toevallig al iemand aan begonnen? En wat vinden jullie ervan?

Ik kijk zelf alles van Gossip Girl weer opnieuw, maar daar maak ik mijn vriend over het algemeen niet erg blij mee  laughing7.

Making a Murderer is erg goed, maar ook verdrietig en kwaadmakend.
Bericht door: emotioneel op 14 januari 2016, 16:28:27
Ik heb een beetje in het topic gezocht en ik kom er niet helemaal uit of iemand hier nou een gratis VPN gebruikt. Hola was niet goed las ik en die werkte een tijd terug ook niet bij mij. Weet iemand nog iets dat gratis is en werkt (en betrouwbaar is..)?
Bericht door: MORIARTY op 14 januari 2016, 16:33:36
How to get away with murder staat ook op netflix, die serie kan ik echt aanraden!
(is dus iets anders dan making a murderer he :P )

Ik ben afgelopen week begonnen met new girl en ben al bij episode 14, oeps.
Bericht door: Estranged op 14 januari 2016, 17:07:46
Ik heb een beetje in het topic gezocht en ik kom er niet helemaal uit of iemand hier nou een gratis VPN gebruikt. Hola was niet goed las ik en die werkte een tijd terug ook niet bij mij. Weet iemand nog iets dat gratis is en werkt (en betrouwbaar is..)?
Ben ik ook weleens naar op zoek geweest maar volgens ben je voor een goede, betrouwbare VPN toch gewoon geld aan kwijt. Ook heb ik weleens gelezen dat je eigenlijk ook geen VPN (meer) mag gebruiken bij Netflix en dat ze je account kunnen blokkeren. Geen idee in hoeverre ze dat ook echt doen (misschien kan iemand met een VPN/Hola daar nog iets over kwijt?)
Bericht door: Estranged op 14 januari 2016, 17:08:21
Making a Murderer is echt bizar. Echt je mond valt gewoon meerdere malen open, dat garandeer ik je.
Bericht door: Wonderland op 14 januari 2016, 17:24:51
Making a Murderer is erg goed, maar ook verdrietig en kwaadmakend.
Dit ja ik heb alles in ongeveer 2 dagen gezien het is allemaal heel erg en ik kan daar eigenlijk niet zo goed tegen maar het was ook echt super interessant en wtf waardig. 
Bericht door: Pioneer op 14 januari 2016, 18:07:49
Ik gebruik gewoon Hola eerlijk gezegd. Ik hoor er ook continu horrorverhalen over, maar ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad. En ik gebruik het toch echt al aardig lang.
Voor een goede VPN moet je altijd betalen.
Bericht door: Pioneer op 14 januari 2016, 18:08:27
Aan iedereen hierboven: lijkt me toch wel interessant! Volgende week maar aan beginnen dan  :)
Bericht door: Estranged op 14 januari 2016, 18:15:36
http://www.nu.nl/internet/4197931/netflix-gaat-proxies-regio-omzeiling-blokkeren.html
Bericht door: Be Awesome op 14 januari 2016, 19:18:10
Iemand die weet of binnenkort ook American Horror story Hotel op Netflix komt? Deel 1&2&3 was echt super leuk!!
Bericht door: Tessa op 14 januari 2016, 19:25:44

Ik gebruik al een hele lange tijd Hola en bij mij werkt hij wel nog steeds goed. Verder weet ik ook geen gratis VPN.
Bericht door: Estranged op 14 januari 2016, 19:29:35
Iemand die weet of binnenkort ook American Horror story Hotel op Netflix komt? Deel 1&2&3 was echt super leuk!!
Hotel is deel 5, dus eerst moet deel 4 nog komen. Zal nog even duren ben ik bang want voor deel 4 hebben ze ook nog geen datum.
Bericht door: xAftertheStorm op 14 januari 2016, 19:45:48
http://www.nu.nl/internet/4197931/netflix-gaat-proxies-regio-omzeiling-blokkeren.html
Jup, zag het. Maakt mij vrij weinig uit, want sinds Hola kut voor mij ging werken, gebruik ik het toch al niet meer. ;p
Bericht door: Carmenneke op 14 januari 2016, 20:38:14
heeft iemand aanraders als het aankomt op docu's
ik kijk namelijk maar wat graag docu's en nu ik ook eindelijk onder mijn steen vandaan ben gekomen en de codes heb ontdekt, kijk ik alleen docu's

ik kijk vooral graag docu's over culturele verschillen, met name met betrekkingen tot vrouwen enzo.

ik heb al de docu gezien over eergerelateerd geweld, over zuuraanvallen en de dokter die de meisjes opereert hierna en ik ben nu een docu aan het kijken over verkrachtingen en aanrandingen op Amerikaanse campussen.
Bericht door: emotioneel op 14 januari 2016, 22:59:59
Bedankt voor het linkje! Nu weet ik in ieder geval ook dat het geen zin heeft om een betaalde VPN te gaan nemen, aangezien dat ook niet meer werkt dan neem ik aan. Ik hoop echt dat snel de series die in Amerika te zien zijn, hier ook gezien kunnen worden..
Bericht door: Estranged op 14 januari 2016, 23:10:11
Bedankt voor het linkje! Nu weet ik in ieder geval ook dat het geen zin heeft om een betaalde VPN te gaan nemen, aangezien dat ook niet meer werkt dan neem ik aan. Ik hoop echt dat snel de series die in Amerika te zien zijn, hier ook gezien kunnen worden..
Ja ik heb ook geen idee hoe streng ze gaan doen hiermee, maar goed aangezien ze het nu zo officieel aankondigen? Ze zijn wel bezig met een wereldwijd aanbod maar dat zal sowieso nog even duren denk ik.
Bericht door: Nymeria op 15 januari 2016, 00:01:22

ja echt rot dit, ik kijk graag met engelse ondertiteling en dat is (bijna?) nooit beschikbaar op de NLse dus dat wordt leuk, ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben :')
Bericht door: xAftertheStorm op 15 januari 2016, 00:51:29
ja echt rot dit, ik kijk graag met engelse ondertiteling en dat is (bijna?) nooit beschikbaar op de NLse dus dat wordt leuk, ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben :')
huh jawel? ik kijk namelijk bijna altijd met Engelse ondertiteling. Dat kan je gewoon in dat balkje van de pauze knop veranderen. Ik heb nog nooit gehad dat er geen optie voor Engelse ondertiteling was.
Bericht door: Nymeria op 15 januari 2016, 09:14:02
huh jawel? ik kijk namelijk bijna altijd met Engelse ondertiteling. Dat kan je gewoon in dat balkje van de pauze knop veranderen. Ik heb nog nooit gehad dat er geen optie voor Engelse ondertiteling was.

oh echt, dan ga ik het maar weer eens proberen! Bij mij stond er echt nooit Engels bij en toen ben ik maar hola gaan gebruiken, ook alweer een jaar geleden :')
Bericht door: Estranged op 15 januari 2016, 14:16:04
Ik kan ook overal gewoon Engelse ondertitels bij instellen Nymeria, ten minste wat ik kijk dan haha.
Bericht door: Seraya op 19 januari 2016, 10:13:44
Aanraders: The Fall, Making a murderer en Broadchurch.
Bericht door: Demi op 23 januari 2016, 00:33:24
Waar kan ik die lijst vinden met hoe je bij de andere onderwerpen en films komt enzo? Werk dat ook via de app of ps4?
Bericht door: Sunshine op 23 januari 2016, 08:06:19
Waar kan ik die lijst vinden met hoe je bij de andere onderwerpen en films komt enzo? Werk dat ook via de app of ps4?
mijn vriend lukte het op de ps3 😜 Geen idee hoe. Gewoon wat proberen misschien?
Bericht door: Sunburst op 23 januari 2016, 08:35:07
Aanrader: Freaks and Geeks! Met James Franco, Jason Segel (HIMYM), Seth Rogen en Linda Cardellini (ER/New Girl).
Bericht door: Demi op 24 januari 2016, 19:14:00
mijn vriend lukte het op de ps3 😜 Geen idee hoe. Gewoon wat proberen misschien?
Kun je vragen hoe die dat deed haha? Zal vast geen netflix 'app' zijn wat op zijn ps3 zit ofwel? Dat heb je wel op de ps4
Bericht door: AlmondEyes op 25 januari 2016, 18:48:27
heeft iemand aanraders als het aankomt op docu's
ik kijk namelijk maar wat graag docu's en nu ik ook eindelijk onder mijn steen vandaan ben gekomen en de codes heb ontdekt, kijk ik alleen docu's

ik kijk vooral graag docu's over culturele verschillen, met name met betrekkingen tot vrouwen enzo.

ik heb al de docu gezien over eergerelateerd geweld, over zuuraanvallen en de dokter die de meisjes opereert hierna en ik ben nu een docu aan het kijken over verkrachtingen en aanrandingen op Amerikaanse campussen.

Ja Saving face is die, die heb ik ook gezien. Hoe heet die andere docu die jij hebt gekeken?
Desert flower kan je kijken, niet echt een documentaire maar wel op feiten gebaseerd. Gaat over een meisje die in het echt uiteindelijk model is geworden en strijd tegen genitale verminking.

Honor Diaries (vrouwen in het Midden-Oosten) en The World Before Her (vrouwen in India) kan je ook nog proberen, deze heb ik nog niet gezien.
Bericht door: Flower op 25 januari 2016, 22:12:39
Leuke series:
Orange is the new black
Pretty little liars
New girl
Once upon a time

Gossip girl heb ik ook geprobeerd, maar dat begint na een tijdje zo saai te worden. Maar dat is mijn mening :)
Bericht door: Flower op 25 januari 2016, 22:13:35
& ik probeer nu ook scars, maar weet nog niet goed wat ik daarvan moet vinden..
Bericht door: Haunted op 25 januari 2016, 22:23:31
Ik ben weer gestart met Prison Break, en hoe vaak ik die serie gezien heb, het blijft geweldig!
Echt een aanrader zou ik zeggen.
Bericht door: Agirl op 26 januari 2016, 18:26:59
nog iemand die suits kijkt?
Bericht door: Carmenneke op 27 januari 2016, 12:19:55
Ja Saving face is die, die heb ik ook gezien. Hoe heet die andere docu die jij hebt gekeken?
Desert flower kan je kijken, niet echt een documentaire maar wel op feiten gebaseerd. Gaat over een meisje die in het echt uiteindelijk model is geworden en strijd tegen genitale verminking.

Honor Diaries (vrouwen in het Midden-Oosten) en The World Before Her (vrouwen in India) kan je ook nog proberen, deze heb ik nog niet gezien.

bedankt voor je tip.
honor diaries heb ik ook gezien. ik vind het echt heel fijn dat ze er ondanks dat ze zelf uit die cultuur komen, niet lopen te ontkennen wat de problemen daar zijn en hun handen ineen slaan om iets te doen voor de meisjes die er nu middenin zitten.
Degene die ik heb gekeken over de amerikaanse campussen heet hunting ground.
the world before her heb ik nog niet gezien, maar staat wel in mij lijstje.
Bericht door: Just op 27 januari 2016, 13:58:29
bedankt voor je tip.
honor diaries heb ik ook gezien. ik vind het echt heel fijn dat ze er ondanks dat ze zelf uit die cultuur komen, niet lopen te ontkennen wat de problemen daar zijn en hun handen ineen slaan om iets te doen voor de meisjes die er nu middenin zitten.
Degene die ik heb gekeken over de amerikaanse campussen heet hunting ground.
the world before her heb ik nog niet gezien, maar staat wel in mij lijstje.

Misschien vind je de film/docu Human ook wel leuk?
Bericht door: Nox op 27 januari 2016, 14:02:51
ik weet niet of dit eerder is gevraagd, maar heeft er nog iemand anders problemen met het kijken van Netflix via Safari? Safari is mijn hoofdbrowser, maar ik blijf steeds foutmeldingen krijgen. Ik heb al meerdere keren contact gehad met Netflix, zelfs met het hoofdkantoor in Amerika, maar het blijft steeds terugkomen. Het heeft iets te maken met de HDCP...
Bericht door: unapologetic op 28 januari 2016, 13:47:45
Oooooh, k zie dat how to get away with murder er op staat. Zo'n goede serie, echt een aanrader!!
Bericht door: moomin op 28 januari 2016, 14:28:25
black sails. aanrader
Bericht door: nathaliebosmax op 28 januari 2016, 14:39:15
Oooooh, k zie dat how to get away with murder er op staat. Zo'n goede serie, echt een aanrader!!
Bericht door: Estranged op 28 januari 2016, 16:11:48
black sails. aanrader
Vond dat zelf niet zoveel, zat niet echt een (goede) verhaallijn in.. Wel heel mooi gemaakt dus als je meer van het genre bent is het wel een aanrader.
Bericht door: Nova op 28 januari 2016, 18:13:19
Ik zoek een leuke film die een beetje is zoals de step up film dus met muziek etc erin!
Bericht door: Karbonkel op 29 januari 2016, 10:59:57
black sails. aanrader

oeh ja! was na een week al klaar met acht afleveringen, maar ze hebben nu weer aangevuld met het nieuwe seizoen. Maar ik hoorde dat het derde seizoen alleen via HBO verkrijgbaar was...
Bericht door: Nox op 29 januari 2016, 11:06:44
Ik zoek een leuke film die een beetje is zoals de step up film dus met muziek etc erin!

Save The Last Dance, alle andere delen van Step Up, Dance Off, Bring It On. Als je op footloose gaat zoeken (die ze niet hebben), kreeg ik bij het intypen van footlo allemaal soortgelijke films.

O en Magic Mike  :naughty:
Bericht door: Nikey op 29 januari 2016, 12:27:50
Is het geld voor Netflix echt waard, of kan ik beter torrents blijven downloaden voor series? Ik kijk nu PPL via torrents maar hierna wil ik een andere serie proberen.

Die gratis maand heb ik wel gehad, maar werd er niet echt wijzer van.
Bericht door: Wonderland op 29 januari 2016, 12:41:54
Is het geld voor Netflix echt waard, of kan ik beter torrents blijven downloaden voor series? Ik kijk nu PPL via torrents maar hierna wil ik een andere serie proberen.

Die gratis maand heb ik wel gehad, maar werd er niet echt wijzer van.
Het is maar net wat je zelf wil, want series komen pas veel later op Netflix dan dat ze (in Amerika oid) op tv zijn geweest. Natuurlijk staan er ook gewoon veel series op die al afgelopen zijn en die kan je ook kijken.
Bericht door: Nikey op 29 januari 2016, 12:50:49
Ja ik twijfel dus, in die gratis maand wou ik die film van John Green kijken, was die er opeens 1 dag later afgehaald. En ik hoor dat meer met series, dus dan denk ik: Waar betaal je nou voor? Als je niet eens alles kan bekijken wat je wilt zien.
Bericht door: Wonderland op 29 januari 2016, 13:03:56
Ja ik twijfel dus, in die gratis maand wou ik die film van John Green kijken, was die er opeens 1 dag later afgehaald. En ik hoor dat meer met series, dus dan denk ik: Waar betaal je nou voor? Als je niet eens alles kan bekijken wat je wilt zien.
Ja dat is wel een groot nadeel er worden steeds dingen verwijderd maar er worden ook vaak dingen toegevoegd. Het is dat mijn ouders veel netflix kijken anders had ik het wss weer opgezegd, ik heb nu zo'n beetje alle series die ik wilde kijken wel gezien en de films die erop staan heb ik of al gezien of boeien me niet zo.
Bericht door: Falathiel op 29 januari 2016, 14:01:47

Omdat er wel heel veel op staat. Misschien niet alles wat je wilt zien, maar de overige dingen kun je altijd nog downloaden. Voor ons staat er wel veel op en kijk ik ook makkelijker een nieuwe serie omdat ik dan aan het rondsnuffelen ben. Zo kom ik ook weer leuke series tegen die ik op internet niet had gevonden waarschijnlijk. Het is maar net hoeveel series je kijkt en of de series die je kijkt op netflix staan
Bericht door: anemoonx op 26 februari 2016, 18:03:39
ik keek al een tijdje gossip girl, er gebeurt niet veel, en ik heb al doorgezet tot seizoen 3, ik twijfel of ik moet stoppen

ben nu begonnen met once upon a time, aflevering 15
echt geweldig! wat een fantasie

maar als ik stop met gossip girl wil ik graag weer een serie erbij
ik zoek een serie die af en toe wel vrolijk en altijd spannend is , met altijd een cliffhanger, voorbeelden: homeland, orange is the new black, en ookal is ie niet spannend, ik ben fan van divorce!

wie weet iets? :bounce:

voorbeelden
Bericht door: anemoonx op 26 februari 2016, 18:04:23

in de proefmaand kan je minder zien dan in de betaalde maanden, geloof me, netflix is top!
Bericht door: jj project op 26 februari 2016, 18:16:40
ik keek al een tijdje gossip girl, er gebeurt niet veel, en ik heb al doorgezet tot seizoen 3, ik twijfel of ik moet stoppen

ben nu begonnen met once upon a time, aflevering 15
echt geweldig! wat een fantasie

maar als ik stop met gossip girl wil ik graag weer een serie erbij
ik zoek een serie die af en toe wel vrolijk en altijd spannend is , met altijd een cliffhanger, voorbeelden: homeland, orange is the new black, en ookal is ie niet spannend, ik ben fan van divorce!

wie weet iets? :bounce:

voorbeelden

Sherlock is een geniale serie met wat droge humor, zo geweldig! The Blacklist is ook een spannende serie, maar niet met super veel cliffhangers. Verder nog succes met het vinden van een serie haha!
Bericht door: MORIARTY op 26 februari 2016, 18:39:24
4 maart komt House of Cards weer! :D
Bericht door: realitea op 26 februari 2016, 19:54:23
Als je van lekker luchtige en grappige series houdt is Drop Dead Diva echt een hele grote aanrader!
Bericht door: jasje90 op 26 februari 2016, 20:00:44
Ik ben op dit moment verslingerd aan Blacklist :cheers:
Bericht door: AmazingGrace op 26 februari 2016, 20:49:55
Ik hou echt van die series over advocaten enzo, heeft iemand nog aanraders? Ik heb deze week Suits eindelijk afgekeken.
Ook heb ik Lie To Me ontdekt, ook een echte aanrader!!
x
Bericht door: Estranged op 26 februari 2016, 21:12:25
Ik ben laatst begonnen met American horror story, en hoewel ik het eerst maar vreemd vond ben ik blijven kijken. Ik heb seizoen 2 nu bijna uit laughing7.  Ook een aanrader dus!
Hahaha ja ik had precies hetzelfde hoor.. Maar het is gewoon zo fascinerend en het acteerwerk is zo goed. Seizoen 2 was mijn favoriet.
Bericht door: Teuntje2 op 27 februari 2016, 19:34:25
Ohhh ik ben echt verslaafd aan call the midwife, nu ben ik door de eerste drie seizoenen heen, maar ik weet dat vier ook al uit is en vijf word nu uitgezonden in Amerika. Heeft iemand een idee wanneer dan seizoen 4 op Netflix komt? of werkt het zo niet :P ?
Bericht door: Nontimebomala op 27 februari 2016, 20:54:31
Ik hou echt van die series over advocaten enzo, heeft iemand nog aanraders? Ik heb deze week Suits eindelijk afgekeken.
x
How to get away with murder!
Bericht door: Nontimebomala op 27 februari 2016, 20:55:09
Ik heb inmiddels van Client List beide seizoenen deze week gekeken:')

Edit: om er vervolgens achter te komen dat de serie na 2 seizoenen stop is gezet. Heb ik zooo vaak met series, heb tijdje terug ook de eerste 4 seizoenen van the 4400 gekeken en die bleek ook stopgezet te zijn.
Bericht door: BlondAmsterdam op 28 februari 2016, 10:36:16
Ik heb een paar vraagjes over Netflix en hoop dat iemand deze voor mij kan beantwoorden:
 - Hoelang duurt het voordat afleveringen die in Amerika zijn uitgezonden beschikbaar zijn om te kijken?
- Ik las dat de Amerikaanse Netflix een veel uitgebreider aanbod heeft dan de Nederlandse. Is het mogelijk om de series die de Amerikaanse uitzendt ook te kijken?

Vast bedankt!
Bericht door: Wonderland op 28 februari 2016, 11:12:17
Ik heb een paar vraagjes over Netflix en hoop dat iemand deze voor mij kan beantwoorden:
 - Hoelang duurt het voordat afleveringen die in Amerika zijn uitgezonden beschikbaar zijn om te kijken?
- Ik las dat de Amerikaanse Netflix een veel uitgebreider aanbod heeft dan de Nederlandse. Is het mogelijk om de series die de Amerikaanse uitzendt ook te kijken?

Vast bedankt!
Verschilt wat ik zelf merk is ongeveer 1 jaar, en ja dat kan moet je hola extensie downloaden het schijnt niet veilig te zijn(als je wilt weten waarom een paar pagina's gelden is het besproken) maar ik heb het zelf gisteren ook weer geïnstalleerd en nu ik weer op de Amerikaanse netflix kan neem ik het risico maar want er staat inderdaad zoveel meer op! Had het bij de Nederlandse nu wel gezien en ga nu daar een nieuwe serie beginnen.
Bericht door: BlondAmsterdam op 28 februari 2016, 12:24:35
Verschilt wat ik zelf merk is ongeveer 1 jaar, en ja dat kan moet je hola extensie downloaden het schijnt niet veilig te zijn(als je wilt weten waarom een paar pagina's gelden is het besproken) maar ik heb het zelf gisteren ook weer geïnstalleerd en nu ik weer op de Amerikaanse netflix kan neem ik het risico maar want er staat inderdaad zoveel meer op! Had het bij de Nederlandse nu wel gezien en ga nu daar een nieuwe serie beginnen.

Heel erg bedankt!
Nog een laatste vraag (sorry): duurt het bij de Amerikaanse Netflix ook ongeveer een jaar?
Bericht door: AlmondEyes op 01 maart 2016, 22:11:36
Iew er is een biografie over Josef Fritzl op netflix. Joseph Fritzl: Story of a monster.
Bericht door: Daenerys op 02 maart 2016, 08:10:00
x

Drop dead diva is ook met advocaten :)
Bericht door: Estranged op 02 maart 2016, 15:49:49
Laatste tijd 'Hemlock Grove' gekeken met mijn moeder. Best een gave serie, zeker je tijd waard maar wel een hoop raaare shizzle haha.
Bericht door: Stark op 06 mei 2016, 21:59:07
Netflix heeft een proxy blokkade neergezet, mijn Hola Unblocker doet het nu niet meer. Weet iemand een andere methode om Amerikaanse content te krijgen?
Bericht door: xElle op 27 juni 2016, 07:56:13
Up voor de vraag hierboven.. ^
Bericht door: TheCatEmpire op 14 juli 2016, 21:17:51
Weet iemand misschien nog leuke films of series die ik kan kijken op Netflix?
Ik ben niet echt opzoek naar die standaard films/series zoals Pretty little liars (wel gezien trouwens!) Ik hou niet van echt zulke flauwe comedy.
Bericht door: Snoepje op 24 augustus 2016, 22:29:57
Wat gebruiken jullie om Amerikaanse netflix te kijken?
Bericht door: Lautjuh_93 op 25 augustus 2016, 19:27:25
Zijn er meer mensen die de serie scream kijken? Ik heb gister de laatste aflevering gekeken en was echt een beetje in shock. totale suprise
Bericht door: AishwaryaRai op 26 augustus 2016, 23:20:28
Zijn er meer mensen die de serie scream kijken? Ik heb gister de laatste aflevering gekeken en was echt een beetje in shock. totale suprise

IK KIJK HET! Eindelijk iemand.

edit mod: het is niet de bedoeling om hier spoilers te plaatsen, omdat het op een plek is waar men het niet echt kan verwachten. volgende keer even misschien met kleine lettertjes (:
Bericht door: Lautjuh_93 op 27 augustus 2016, 15:16:07
IK KIJK HET! Eindelijk iemand.

edit mod: het is niet de bedoeling om hier spoilers te plaatsen, omdat het op een plek is waar men het niet echt kan verwachten. volgende keer even misschien met kleine lettertjes (:

jeej eindelijk iemand inderdaad. nouja spoiler kon ik het niet noemen. heb niks gezegd op dat het spannend was na xD Maar ik vind het echt best een goede serie. Ik vind zelf seizoen 2 wel beter dan seizoen 1. jij?
Bericht door: xAftertheStorm op 27 augustus 2016, 15:31:58
Jij ook niet, maar hierboven wel door de ander ;p
Ik heb het zelf ook al gezien, dus ik weet wel hoe het gaat, maar voor iemand die de finale nog niet heeft gezien was dat een spoiler.
Bericht door: Kapitein Alfred op 27 augustus 2016, 15:35:46
Jaaaa scream!

Heb net Inside Out gezien en oh em gie dat is echt een fantastische film! :D

Ben nu ook net begonnen met Breaking Bad, moet er nog even aan wennen, maar denk wel dat ik dit leuk ga vinden!
Bericht door: Karbonkel op 02 september 2016, 14:48:10
Iemand enig idee hoe je nog op de Amerikaanse Netflix komt?
Bericht door: Just op 02 september 2016, 15:53:39
Ik ben niet echt opzoek naar die standaard films/series zoals Pretty little liars (wel gezien trouwens!) Ik hou niet van echt zulke flauwe comedy.
How I met your mother?
Bericht door: sparklingdemon op 06 september 2016, 20:37:59
Heb gisteren XOXO op netflix gekeken was wel een aanrader!
Bericht door: alison op 11 september 2016, 19:14:56
Ik heb ze van leuk naar minst leuk gezet (ze zijn allemaal leuk maar de eerste zou ik als eerste kijken :wink2:)
Series: Orphan black, orange is the new black, skins, the returned, between, under the dome, how to get away with murder, rita, terra nova, suits, the get down, the 4400
Films: girl interrupted, taken, snitch, stalked by my neighbor, norbit
Bericht door: quinx op 11 september 2016, 19:21:22
Zijn er nog mensen hier in het topic die stranger things kijken of  die de serie al uitgekeken hebben?s
Bericht door: jj project op 11 september 2016, 19:31:41
Zijn er nog mensen hier in het topic die stranger things kijken of  die de serie al uitgekeken hebben?s

Ik! en echt iedereen in mijn omgeving, haha. Ik heb ze allemaal overgehaald, vond het zo'n gave serie!

Ik ben heel benieuwd naar wat ze gaan doen in seizoen 2.
Bericht door: Amaretto op 11 september 2016, 20:00:36

Breaking Bad, The Vampire Diaries, Orange is the new black. En ja ik ben gek op Modern Family, maar dat is wel een beetje flauwe comedy. haha
Bericht door: Hybrid op 11 september 2016, 20:13:42
Yess, very nice!
Bericht door: xAftertheStorm op 11 september 2016, 23:22:49
Jup, ik heb het ook gekeken! Ik snapte eerst de hype niet zo, want het was wel leuk, maar niet super, maar ik vond de tweede helft van het seizoen wel echt tof. Ben ook erg benieuwd naar seizoen 2!
Bericht door: winchester op 01 oktober 2016, 18:37:34
Wauw de laatste tijd komen er echt superveel films/series bij! Echt fijn :bounce:

Ik las dat er voor vandaag tot nu toe alweer 173 titels bijgekomen zijn.
https://www.facebook.com/FlixInfoNL/photos/a.1433964113525451.1073741827.1427732864148576/1905644869690704/?type=3&theater
Bericht door: Estranged op 02 oktober 2016, 14:13:27
Ik! en echt iedereen in mijn omgeving, haha. Ik heb ze allemaal overgehaald, vond het zo'n gave serie!

Ik ben heel benieuwd naar wat ze gaan doen in seizoen 2.
Jaa ik ben ook zo benieuwd naar seizoen 2
Bericht door: AishwaryaRai op 02 oktober 2016, 15:45:07
jeej eindelijk iemand inderdaad. nouja spoiler kon ik het niet noemen. heb niks gezegd op dat het spannend was na xD Maar ik vind het echt best een goede serie. Ik vind zelf seizoen 2 wel beter dan seizoen 1. jij?

Ja, ik ben super blij dat ik er aan begonnen ben! Seizoen 2 vond ik toch wel wat mysterieuzer dan seizoen 1 ja! Het einde van seizoen 1 had ik totaal niet zien aankomen, en was ook best teleurgesteld. 

Ik kan echt niet wachten tot seizoen 3!!

Jij ook niet, maar hierboven wel door de ander ;p
Ik heb het zelf ook al gezien, dus ik weet wel hoe het gaat, maar voor iemand die de finale nog niet heeft gezien was dat een spoiler.

Ooh, oeps! Sorry! xD Was niet de bedoeling.
Bericht door: AishwaryaRai op 02 oktober 2016, 15:48:29
Kijkt er iemand Bates Motel? Het valt me op dat weinig mensen deze serie kijken. Hahaa  :fieuw:
Bericht door: BlondAmsterdam op 02 oktober 2016, 16:01:15
^ Ik ken het nog niet. Wie weet kan je me enthousiast maken :)?
Bericht door: Aesthetics op 02 oktober 2016, 17:00:08
Ik raad Jessica Jones heel erg aan! Onwijs leuke serie. Ik ben niet per se een heel groot fan van superheroes enzo, maar deze serie was echt heel leuk.

Bericht door: AishwaryaRai op 02 oktober 2016, 18:16:00
^ Ik ken het nog niet. Wie weet kan je me enthousiast maken :)?

Hahaa, als je een beetje van psychologist thriller en mystery houdt is het wel iets voor je!
Bericht door: unapologetic op 02 oktober 2016, 18:47:45
XOXO is echt een hele leuke film.
Bericht door: BlondAmsterdam op 02 oktober 2016, 20:32:37
Hahaa, als je een beetje van psychologist thriller en mystery houdt is het wel iets voor je!

Ik ga hem in ieder geval toevoegen aan mijn favorieten! Heb alleen op dit moment best veel om te kijken, dus het duurt denk ik nog wel even voordat ik eraan toe kom. Maar ik denk dat de meeste mensen in dat topic dat wel herkennen
Bericht door: JustMyself op 03 oktober 2016, 15:16:50
Veel mensen zeggen dat teen wolf en vampire diaries leuk is, waar gaat dat over
Bericht door: Karbonkel op 03 oktober 2016, 16:03:43
Netflix abo maar opgezegd, vind dat er toch te weinig interessants op staat naar mijn mening
Bericht door: Kraplapje op 03 oktober 2016, 16:08:16
Ik moet of meer gaan proberen op Netflix, of ik toch geen fan van series. Vind er vrij weinig aan op het moment
Bericht door: AishwaryaRai op 22 oktober 2016, 17:25:19
Ik raad Jessica Jones heel erg aan! Onwijs leuke serie. Ik ben niet per se een heel groot fan van superheroes enzo, maar deze serie was echt heel leuk.

Ik ben hem nu aan het kijken! Hij is heel leuk inderdaad.
Het is een beeje onduidelijk of er nou nog een seizoen komt of niet?
Bericht door: Stark op 22 oktober 2016, 18:23:57
Ik ben hem nu aan het kijken! Hij is heel leuk inderdaad.
Het is een beeje onduidelijk of er nou nog een seizoen komt of niet?

Waarschijnlijk wel. Maar je kunt aanvullend ook Luke Cage en Daredevil kijken. Ze doen het een beetje zoals al die Marvel fillms dat verhaallijnen en personages in elkaar overlopen.
Bericht door: AishwaryaRai op 23 oktober 2016, 22:22:29
Waarschijnlijk wel. Maar je kunt aanvullend ook Luke Cage en Daredevil kijken. Ze doen het een beetje zoals al die Marvel fillms dat verhaallijnen en personages in elkaar overlopen.

Ooh, dat is wel een goeie ja! Thanks!
Bericht door: Hoi123 op 26 oktober 2016, 23:17:25
Iemand nog een leuke serie die ik kan kijken? :)
Bericht door: Estranged op 27 oktober 2016, 13:19:41
Wat voor genres vind je leuk?
Bericht door: RAINBOWunicorn op 21 november 2016, 16:36:39
The Vampire Diaries en PLL is heel leuk :) Ik vind orange is the new black echt een afrader
Bericht door: MORIARTY op 21 november 2016, 16:55:40
Als je van House of Cards enzo houdt kan ik Designated Survivor heel erg aanraden!
Bericht door: AishwaryaRai op 14 januari 2017, 15:41:50
Ik raad Black Mirror erg aan! Elke aflevering heeft een nieuw verhaal en nieuwe acteurs. Het maakt je erg bewust van de schaduwkant van de ontwikkeling van de technologie, social media en het internet. Erg leerzaam.
Bericht door: primadonna op 09 februari 2017, 23:06:43
Ik heb echt het gevoel alsof ik alles dat leuk is op netflix al gezien heb. Iemand aanraders voor series/films?
Bericht door: BlondAmsterdam op 10 februari 2017, 07:02:10
^ Ik ben gister begonnen aan The Shannara Chronicles en vind het tot nu toe erg leuk! Het is een fantasy serie met o.a. elfen, druïds etc :)
Bericht door: MissXara op 13 februari 2017, 17:25:13
^ Ik ben gister begonnen aan The Shannara Chronicles en vind het tot nu toe erg leuk! Het is een fantasy serie met o.a. elfen, druïds etc :)

Ik wou deze ook zeggen! Ik zag hem vandaag ineens er tussen staan :D
Bericht door: Lin op 14 februari 2017, 21:53:59
Ik ben net klaar met The 100, heeft iemand een leuke serie om te kijken?
Bericht door: Faith. op 15 februari 2017, 17:11:27
The b*tch in appartement 23
the last kingdom
The Arrow
Orange is the new black
Santa Clarita diet
Reign!!!!

kijk ik nu
Bericht door: Jupiter op 03 maart 2017, 18:58:32
Riverdale is best leuk nu
Bericht door: Hybrid op 03 maart 2017, 19:05:40
Riverdale is best leuk nu
Eens! Beetje gossip girl/Pretty Little Liars achtig. Vind het erg leuk!

Oh en Finding Dory staat er op ((:
Bericht door: LifeSplash op 20 april 2017, 18:08:56
Mijn vriend en ik hebben nu ongeveer 3 maanden een Netflix - account.

Wij hebben Orphan Black gekeken, en binnen een week hebben we (volgens mij) 4 seizoenen afgekeken! Wat een geweldige serie. Nu zijn wij op zoek naar een soort-gelijke serie, wie heeft suggesties?  :bounce:
Bericht door: LifeSplash op 29 april 2017, 13:06:03
Upje!
Bericht door: Mystery girl op 03 januari 2018, 07:45:22

Teen wolf heb ik niet gezien. The vampire diaries gaat over Elena. Zij zit met haar ouders in de auto naar school (‘s avonds). Ze reden net over een brug toen ze een ongeluk kregen. Toevallig is Stefan daar. Hij is een vampier en kan daardoor allemaal enge dingen. Stefan redt Elena. Stefan kan de ouders van Elena niet redden en zij gaan dood. Stefan laat Elena vergeten dat hij haar gered heeft (ook zo’n eng ding dat vampieren kunnen). Stefen en zijn broer Damon komen dan in Mystic Falls wonen omdat ze daar zo’n 150 geleden geboren zijn. Elena wordt verlieft op Stefen en weet niet dat hij een vampier is.
Bericht door: Watermeloen op 03 januari 2018, 20:48:29

Ik heb ze allebei gezien maar zie dat degene boven me al heeft uitgelegd over vampire diaries dus dan doe ik het maar over teen wolf

Teen wolf gaat over een jongen die opeens beter kan sporten, horen, enz en dan komt hij er achter dat hij een weerwolf is en dan hoe hij er meer omgaat maar er zijn niet alleen weerwolven in de serie maar ook allemaal andere soorten beesten en ik moet zeggen ben nu bij eind seizoen 3 maar het is wel allemaal ingewikkeld en persoonlijk niet de leukste serie die ik heb gezien maar meningen verschillen
Bericht door: Watermeloen op 03 januari 2018, 20:51:30
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet kijken want ik heb al heel veel leuke gezien maar ik wil eigenlijk een soort serie die een beetje lijkt op vampire diaries/pretty little liars dus als je iets weet zeg het maar!
Bericht door: Mystery girl op 03 januari 2018, 21:11:09
Gossie girl. Wat meer voor echte meisjes. Het eerste seizoen is niet zo heel leuk. Riverdale. Is erg grappig.
Bericht door: bloempje op 07 januari 2018, 21:43:59
The 100 is echt een aanrader! :bounce:
Bericht door: Karbonkel op 07 januari 2018, 22:35:07
Die vond ik juist weer tegenvallen ^^
Bericht door: YvetteKnowsBest op 07 januari 2018, 23:22:26
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet kijken want ik heb al heel veel leuke gezien maar ik wil eigenlijk een soort serie die een beetje lijkt op vampire diaries/pretty little liars dus als je iets weet zeg het maar!

Hmm, ik wilde zeggen Riverdale, maar daar ben ik zelf ook weer mee afgehaakt. Al ben ik wel benieuwd hoe seizoen 2 is, dus ik ga sowieso wel kijken! Er zit wel een uber bitch a la Alison in, haha. Gotta love Cheryl.
(https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/54/d1/9f/54d19f137746e8384d088ed76f9f62f5.gif)
Bericht door: Pioneer op 08 januari 2018, 18:28:50
Heb je The Originals al gezien? Dat is een spin-off van The Vampire Diaries.
Bericht door: Kralica op 08 januari 2018, 20:01:17

Bericht door: Blackhoney op 17 januari 2018, 14:13:15
Prison break is echt heel goed, moet je wel van een beetje actie houden.
Bericht door: Karbonkel op 19 januari 2018, 13:26:29
Godless gekeken
Best wel een aanrader (:
Bericht door: Dreamy op 20 januari 2018, 22:13:13
-
Bericht door: chococravingss op 26 januari 2018, 11:32:23
Weet iemand misschien waar je series als Once Upon A Time of The Vampire Diaries in het spaans kan kijken?  :blush: Dus met sowieso spaanse audio en dan engels/spaanse ondertiteling
Bericht door: Dark Necessities op 28 januari 2018, 20:56:54
Ik kijk al een maand uit naar de nieuwe Netflix Original 'Altered Carbon'. Hoorde er iets over op de radio en het klonk wel interessant. 2 Feb komt hij eindelijk op netflix!
Bericht door: Jolien op 16 februari 2018, 18:35:39
Hoi!

Ik zoek een Netflix vriendinnetje in omgeving Loosdrecht/Hilversum.

Liefs <3
Bericht door: kopjechino op 09 maart 2018, 09:32:56
Weer opnieuw begonnen met Breaking Bad, Orange is the New Black, The 100 en voor het eerst begonnen met Lucifer en The end of the fucking world. Die laatste is heel apart.
Bericht door: Soepstengel op 12 maart 2018, 18:30:58
heb net chesapeak shores gekeken, vond het zo leuk!
Bericht door: kopjechino op 12 maart 2018, 20:08:54
End of the Fucking World raad ik zeker aan! Ik heb dat Casa del Popo geprobeerd maar het Spaanse leidt te veel af...
Bericht door: Karbonkel op 14 april 2018, 16:46:37
Iemand nog aanraders? Ben niet zo van die meisjesachtige series en sci-fi spreekt mij ook niet altijd aan. Series die ik wel leuk vond zijn; Sons of Anarchy, Breaking Bad, GoT, Peaky Blinders, Orange is the New Black.
Bericht door: NeverStopDreaming op 14 april 2018, 17:56:24
Ik vond You Me Her ook heel leuk op Netflix!
Bericht door: Estranged op 14 april 2018, 21:41:42
/
Iemand nog aanraders? Ben niet zo van die meisjesachtige series en sci-fi spreekt mij ook niet altijd aan. Series die ik wel leuk vond zijn; Sons of Anarchy, Breaking Bad, GoT, Peaky Blinders, Orange is the New Black.
Black Sails?
Bericht door: quinx op 15 april 2018, 10:03:02
Ben nu bijna klaar met black mirror, opzich wel een vette serie maar de ene aflevering vind ik wel minder dan de andere. Moest ook wennen aan elke aflevering iets anders en andere personages. Hierna ga ik maar weer eens verder aan prison break haha
Bericht door: kopjechino op 15 april 2018, 11:23:08
Is Black Mirror eng? Ik vond de eerste 10 seconden al zo eng dat ik hem afzette.. maar het interesseert me wel.
Bericht door: Karbonkel op 15 april 2018, 13:42:44
/Black Sails?
Heb ik al gekeken!
Black Mirror ben ik ook aan begonnen, maar idk of het wel iets voor mij is
Titel: Re: Algemeen Netflix topic
Bericht door: kopjechino op 09 mei 2018, 16:03:53
Is The Rain echt zo goed?
Bericht door: Dayanara op 09 mei 2018, 18:11:22
Wie van luchtige, vrouwelijke, romantische/drama/komedie - series (satire) houdt, dan raad ik Jane the Virgin aan. Over een vrouw die per ongeluk geïnsemineerd wordt en zwanger wordt, maar eigenlijk maagd is en wil blijven tot na het huwelijk.

Bericht door: Ikiteiru op 09 mei 2018, 20:11:29
Is The Rain echt zo goed?
Het begin is heel spannend, en er zitten rare plottwists in, maar ik ben nu bij episode 6 en het word nu wel een beetje saai.
Bericht door: YvetteKnowsBest op 09 mei 2018, 23:34:40
Ik kan niet wachten op de nieuwe 13 Reasons Why! Omg, het was zo spannend.
Bericht door: Ms.Jackson op 14 mei 2018, 21:07:02
Het begin is heel spannend, en er zitten rare plottwists in, maar ik ben nu bij episode 6 en het word nu wel een beetje saai.

Ik vond de eerste aflevering al een beetje... mwah
Bericht door: SelenaxxGomez op 16 mei 2018, 16:33:17
La Casa de Papel, ben nu bij afl 4 en k vind het zo leuk!!
Bericht door: Dayanara op 16 mei 2018, 17:26:57
Ik kan niet wachten op de nieuwe 13 Reasons Why! Omg, het was zo spannend.

Nog maar een paar daagjes!  ;D
Bericht door: Ms.Jackson op 16 mei 2018, 17:30:11
^ De trailer vond ik helaas niet zo veel belovend... Maar ga toch wel kijken haha
Bericht door: Dayanara op 16 mei 2018, 17:35:53
^ De trailer vond ik helaas niet zo veel belovend... Maar ga toch wel kijken haha

Ja, ik vond de trailer ook een beetje tegenvallen! Maar ja, we zullen zien
Bericht door: Crystalfire op 16 mei 2018, 17:59:41
Ik kijk nu samen met mijn vriend de Duitse serie Dark. Het is wel spannend, en ik vind het een goed verhaal. Het gaat over een mysterieus stadje waar kinderen verdwijnen en tijdreizen.
Bericht door: Infinitum3 op 22 mei 2018, 16:19:32
Werkt het niet meer om de Amerikaanse Netflix te kijken met VPN? Gister met Hola geprobeerd (programmaatje dat Amerikaanse VPN is?) en toen kreeg ik van Netflix een foutmelding..

Tips zijn welkom :)

Bericht door: lisanne_xx op 31 mei 2018, 08:19:56
Iemand die de serie Dynasty kijkt?
Ik twijfel of ik er aan zal beginnen.
Bericht door: Fearless op 11 juni 2018, 12:14:13
Wat zijn echte aanraders van series en films? Films kijk ik allemaal wel en series zoals pretty little liars, the vampire diaries, gossip girl, the walking dead, game of thrones, 13 reasons why enzovoort heb ik al gezien.

Ga ook eindelijk eens een Netflix account aanmaken na de examens :fieuw:
Bericht door: Karbonkel op 11 juni 2018, 18:29:15
Wat zijn echte aanraders van series en films? Films kijk ik allemaal wel en series zoals pretty little liars, the vampire diaries, gossip girl, the walking dead, game of thrones, 13 reasons why enzovoort heb ik al gezien.

Ga ook eindelijk eens een Netflix account aanmaken na de examens :fieuw:
Peaky Blinders!
Bericht door: Ms.Jackson op 11 juni 2018, 18:37:28
Ik kijk nu Degrassi. Heerlijk high school drama waarbij ik niet hoef na te denken.
Bericht door: kopjechino op 14 november 2018, 12:40:25
insatiable was echt een hele leuke serie! Kan niet wachten om hem in 2019 opnieuw te kijken als het tweede seizoen komt. Ik snap al die haat echt niet.
Bericht door: Skyscrapers op 14 november 2018, 14:52:20
Atypical is een echte aanrader, het is zo'n leuke serie en misschien ook een eye-opener voor mensen die niet weten hoe het leven is van een tiener met ernstige autisme, en hoe zijn familie ermee omgaat.

Bericht door: Crystalfire op 14 november 2018, 15:18:33
Making A Murderer is zooo ontzettend interessant, documentaireserie over 2 mannen die (vermoedelijk) onschuldig vast zitten. Alles wordt tot in de details uitgezocht.

The Haunting of Hill House is de beste serie die ik sinds tijden heb gezien, terwijl ik helemaal niet zo van horror hou. Het verhaal en de acteurs zijn allemaal zó goed, echt een aanrader.
Bericht door: PINKMAN op 14 november 2018, 17:16:55
Atypical is een echte aanrader, het is zo'n leuke serie en misschien ook een eye-opener voor mensen die niet weten hoe het leven is van een tiener met ernstige autisme, en hoe zijn familie ermee omgaat.

Jaaaa, ik heb deze serie twee weken geleden in anderhalve dag helemaal uitgekeken. Terwijl ik normaal al een hele dag kan doen over een aflevering van 40 minuten. Ik heb zelf ook autisme, wel in een mindere vorm dan Sam, maar ik herkende me zelf zo in zijn personage en vond de autisme ook heel goed afgebeeld. Meestal als een personage autisme heeft is het echt het ene stereotype na de ander. Dat vond ik bij deze serie niet. Maar ook hoe ze hebben laten zien hoe de omgeving van Sam met zijn autisme omgaat vind ik zo ontzettend goed.

Ik weerhoud mezelf er ook van om interviews met de cast te kijken. Ik wil gewoon in de waan blijven dat Sam echt zo is, zoveel indruk heeft dat personage op mij gemaakt. Als ik dan de acteur gewoon zichzelf zie zijn is voor mij heel de magie van de serie weg.

Echt een van de beste series die ik in lange tijd heb gezien!
Bericht door: PINKMAN op 14 november 2018, 17:20:10
Ik ben nu al enige tijd bezig met het derde seizoen van Daredevil maar ik kom er echt niet doorheen en heb gewoon geen motivatie om verder te kijken. Wat ik heel jammer vind, want vond seizoen 1 en 2 echt geweldig. Ik ben afgelopen februari begonnen met deze serie, en heb sindsdien de eerste twee seizoenen al bijna 6 keer gezien. Echt een van mijn favoriete series. Daarom baal ik er echt van dat het derde seizoen zo kut is.
Bericht door: lisanne_xx op 15 november 2018, 15:05:25
Heb gister de laatste aflevering van Elite gekeken, vond het echt een spannende serie!
Jammer dat het maar 8 afleveringen waren, nu wachten op het nieuwe seizoen.
En op zoek naar een nieuwe serie om samen met vriendlief te kijken.
Bericht door: kopjechino op 15 januari 2019, 17:20:30
Sex Education is heel leuk! Lig echt om de 10 minuten dubbel. Typisch highschool drama maar er zit ook een hele goede en educatieve boodschap in.
Bericht door: Ms.Jackson op 15 januari 2019, 17:21:57
^ Die wil ik nog kijken! Eerst nieuwe seizoen van How to get away with murder kijken.
Bericht door: Crystalfire op 15 januari 2019, 19:15:40
Sex Education is heel leuk! Lig echt om de 10 minuten dubbel. Typisch highschool drama maar er zit ook een hele goede en educatieve boodschap in.

Ben er gisteren mee begonnen en vind het ook heel leuk! Lekkere humor en idd goede boodschap!
Bericht door: Ms.Jackson op 17 januari 2019, 12:16:13
^ Ben er gister aan begonnen, eerste aflevering is echt al grappig.  laughing7.
Bericht door: Karbonkel op 17 januari 2019, 15:37:39
Bodyguard is ook een aanrader!
Bericht door: Ms.Jackson op 07 februari 2019, 17:11:25
Safe is echt goed :D
Bericht door: NieuwAccount op 09 augustus 2019, 23:05:47
Ik ben echt helemaal gek van Orange is the New Black, vooral met het nieuwe seizoen dat nu uit is  :bounce:
La Casa de Papel ook te spannend haha

Verder stonden er wel veel leuke series in dit lijstje (https://schrijversblock.infoteur.nl/specials/recensies-tv-series.html) met series