Girlscene Forum

Girlscene => Lifestyle => Topic gestart door: charlotte op 15 maart 2020, 09:18:07

Titel: Verjaardag vieren help!
Bericht door: charlotte op 15 maart 2020, 09:18:07
heey
Ik zit ergens mee
Aanstaande zaterdag ben ik  jarig
Nou  heb ik veel dingen ervoor  al gepland zoals de mensen die komen eten welke taart ik zou willen ect
Alleen ik heb nu zoiets van ik wil  het niet meer vieren ik zie er best  spontaan tegen op en ik heb geen idee hoe dat komt of waar het vandaan komt
Wat kan ik hier aan doen?
Mvg
Charlotte
Titel: Re: Verjaardag vieren help!
Bericht door: TheBusDriver op 15 maart 2020, 17:59:45
Dat is balen..
Probeer gewoon uit te zoeken waarom je nu opeens in een dip zit, is er onlangs iets gebeurt dat je humeur aantast? Als dat het niet is, kan je nog altijd het kleinschalig houden, als je jezelf gaat forceren om enthousiast en blij te gaan doen op je eigen verjaardag, dan ga je nooit een leuke dag hebben! En als je een excuus nodig hebt naar de mensen die je hebt uitgenodigd, kan je nog altijd het corona virus gebruiken haha..
Probeer gewoon je enthousiasme er voor terug te vinden, denk aan de cadeaus die je graat krijgen, naar al de leuke mensen die voor je komen en al het lekkere eten; ik noem maar wat, misschien is het nu ff tijdelijk en als dat niet terug komt.. als ik al zei, forceer jezelf niet :)
Titel: Re: Verjaardag vieren help!
Bericht door: supercoolsy op 17 maart 2020, 10:11:01
Ik zou je verjaardag gewoon uitstellen tot een andere datum. Ivm het coronavirus hebben we best geen contact meer met elkaar