Girlscene Forum

Girlscene => Lifestyle => Topic gestart door: Tinvincible op 13 augustus 2019, 08:08:15

Titel: Ervaringen gezocht!!!!
Bericht door: Tinvincible op 13 augustus 2019, 08:08:15
Ik ga een boek schrijven over Narcisme. Ik heb zelf met iemand te maken gehad die (vermoedelijk) een narcist is en zij heeft me veel pijn gedaan. Ik geef haar ik het boek natuurlijk een andere functie en naam enzo, maar waar ik eigenlijk hulp bij nodig heb is dat de hoofdpersoon 16 jaar is (dat moet, want anders klopt het verhaal niet) Nu ben ikzelf 13, dus ik weet niet hoe je je voelt als je 16 bent. Kunnen jullie me helpen met de onderwerpen als 15, 16 jarige?
En als jullie ervaringen hebben met iemand met (vermoedelijk) Narcime, laat dat ook even weten natuurlijk.

Alvast heel erg bedankt!
Titel: Re: Ervaringen gezocht!!!!
Bericht door: Soepstengel op 13 augustus 2019, 10:54:04
Kan je het boek niet beter schrijven vanuit jouw perspectief? Dan hoef je je niet in te leven in die van een ander. Iedere 16 jarige is toch anders.
Bericht door: Tinvincible op 13 augustus 2019, 12:14:11
Weet ik, maar anders klopt een deel van het verhaal niet meer... Het begint ook als dertienjarige, maar omdat het verhaal meerdere jaren in beslag neemt, zal mijn personage toch ouder moeten worden...
Bericht door: Oceaan op 13 augustus 2019, 15:27:00
Weet ik, maar anders klopt een deel van het verhaal niet meer... Het begint ook als dertienjarige, maar omdat het verhaal meerdere jaren in beslag neemt, zal mijn personage toch ouder moeten worden...
Bedoelt ze niet met vanuit jouw perspectief schrijven dat je vanuit je zelf schrijft. Je schrijft jouw ervaringen op met die narcistische persoon. De "ik" in het verhaal ben jij dan.

Sorry als ik het mis heb :")
Bericht door: Soepstengel op 14 augustus 2019, 13:28:02
^Dat bedoel ik inderdaad.
Bericht door: milena op 19 augustus 2019, 15:35:20
Ik heb een baas gehad die een narcist was... haha. Wat een hel. Dus als je vragen hebt mag je me noten
Bericht door: Tinvincible op 20 augustus 2019, 10:23:20
Bedoelt ze niet met vanuit jouw perspectief schrijven dat je vanuit je zelf schrijft. Je schrijft jouw ervaringen op met die narcistische persoon. De "ik" in het verhaal ben jij dan.

Sorry als ik het mis heb :")

Oh... Ok! Thanks allebei!
Bericht door: Tinvincible op 20 augustus 2019, 10:31:19
Dus als je vragen hebt mag je me noten

Ehm... Ok:

1. Was hij vanaf het begin al onaardig?
    a) Zo nee, waren er mensen waar hij wel aardig tegen deed?
    b) Zo ja, was jij de enige en hield het aardig doen later op?
2. Waardoor begon je te denken dat hij een narcist was? Of was dat vanaf het begin al zo?
3. Wat was het vervelendste dat je hebt meegemaakt?
4. Wat was je relatie met hem (baas, kennis, vriend, enz.)?
5. De mensen die (ook) dichtbij hem stonden, hoe keken die tegen hem aan?
6. Hoe keken je collega's tegen hem aan?

Kijk maar of je eruit komt  :wink2: