Girlscene Forum

Girlscene => Lifestyle => Topic gestart door: Avocadolover op 22 november 2017, 22:54:21

Titel: Anticonceptie op wereldreis
Bericht door: Avocadolover op 22 november 2017, 22:54:21
Hi!

Ik ben nu 4 maanden geleden gestopt met de pil omdat ik niet al die hormonen in mijn lichaam wilde hebben. Ik ben nu 23 en slikte het al sinds mijn 14de dus wilde ook weten hoe het was zonder. Ik ben ooit begonnen vanwege hevige menstruatiekrampen en last van puistjes. Nu heb ik weer last van een onzuivere huid (ook op mijn rug) en zelfs vetter haar... wel ben ik afgevallen (maar er is ook iets veranderd in mijn levensstijl), voel ik meer emoties en heb ik een hoger libido.
Ik weet alleen echt niet wat ik moet doen. Ik ga eind dit jaar op reis (backpacken) voor een jaar. Ik wil graag ervaringen van andere horen. Aan de ene kant denk ik; misschien duurt het bij mij nog even voordat mijn hormonen stabiel zijn en wordt mijn huid dan ook beter. Ben ook bang dat als ik weer aan de pil ga dat mijn lijf dan al helemaal van slag is. Dat is niet iets wat je wil als je aan zo’n avontuur begint.

Groetjes!
Titel: Re: Anticonceptie op wereldreis
Bericht door: TravelGirl op 22 november 2017, 23:28:43
Ik ben zelf nu een maand in australië en oo van plan om een jaar te gaan en misschien zelfs langer. Ik heb de pil meegenomen voor een jaar, ik heb een zeer onregelmatige menstruatie kan soms 3 maanden niks zijn en dan ineens 2 ween ongesteld.

Als ik jou was zou ik de pil wel meenemen en als je denkt dat je hem nodig hebt, dat je hem dan gaat slikken. Misschien kun je zo slikken dat je niet ongesteld wordt tijdens het vliegen.
 Daarnaast kun je, als je het voor de sex doet, ook langs de supermarkt gaan voor een condoom ofzo. :bounce:

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen :) En heeeeel veeel plezier in het buitenland!!!