Girlscene Forum

Girlscene => Liefde & Boys => Topic gestart door: 12345zes op 12 april 2021, 19:12:33

Titel: Wat gaat er toch in hem om?
Bericht door: 12345zes op 12 april 2021, 19:12:33
Hi girls!

Ik heb even een objectieve mening nodig.
Vorige maand leerde ik online iemand kennen. Na ongeveer een week schakelden we over naar WhatsApp en al een maand lang appen we de hele dag lang.
Twee weken terug gingen we eens samen afspreken, maar ik bleek net die dag in quarantaine te moeten doordat iemand in m'n omgeving besmet bleek met corona (klinkt echt als een lame excuus, maar was echt domme timing). Die avond bleek de test al negatief te zijn, dus geen probleem maar de date kon dus niet doorgaan. Die werd verzet naar de week nadien; bleek hij toen ziek te zijn...
Vorige week was het eindelijk zo ver, we spraken af en het was (voor mij althans) top! We hebben zo'n 3 uur zitten lachen en praten, hadden heel wat lol. Toen vroeg hij super cute of hij me mocht kussen. Het werd zelfs vrij passioneel! Maar toen moest ie terug naar huis.
We spraken af om afgelopen zondag voor een 2e keer af te spreken. Ik kon eigenlijk niet, maar gooide m'n agenda voor 'm om. De hele dag was ik me aan het klaarmaken en keek ik er enorm naar uit om hem terug te zien.
Maar...
Al 's ochtends stuurde hij dat hij 'wat ziek was' en vreesde corona te hebben. Iets later zei hij 'er is een vriendin jarig, ik zou met wat vrienden moeten langsgaan bij haar'. Om dan tegen 's avonds te zeggen 'het duurt hier langer dan verwacht, zal niet meer lukken vandaag.'
W.T.F.
Hij heeft zich al geëxcuseerd en beseft dat hij hiermee geen punten scoort, maar echt, ik vraag me af wat er in z'n hoofd omgaat. Ik kan hem totaal niet lezen.
Wat maken jullie hiervan? :/
Ik was héél enthousiast maar wil er precies niet te enthousiast in mee blijven gaan nu om mezelf wat te beschermen... Of ben ik nu echt een dramaqueen?

Thanksss voor advies!
Titel: Re: Wat gaat er toch in hem om?
Bericht door: kopjechino op 12 april 2021, 19:13:58
Ja dat is wel een hele rare actie. Eerst zegt tie ziek en daarna dat die naar vrienden gaat. Ik zou het nog wel 1 kans geven en nog een keer proberen af te spreken.
Bericht door: PinkieWink op 12 april 2021, 21:29:18
Inderdaad nogal vreemd dat hij eerst denkt corona te hebben, maar wel naar een vriendin gaat. Als je het nog een kans wilt geven zou ik kijken hoe hij er op reageert om nog een poging te wagen samen af te spreken. Maar als hij hierna een stuk minder enthousiast is en het vooral aan jou overlaat om contact te houden zou ik het hierbij laten.
Bericht door: 12345zes op 12 april 2021, 21:35:41
Ja dat is wel een hele rare actie. Eerst zegt tie ziek en daarna dat die naar vrienden gaat. Ik zou het nog wel 1 kans geven en nog een keer proberen af te spreken.

Inderdaad nogal vreemd dat hij eerst denkt corona te hebben, maar wel naar een vriendin gaat. Als je het nog een kans wilt geven zou ik kijken hoe hij er op reageert om nog een poging te wagen samen af te spreken. Maar als hij hierna een stuk minder enthousiast is en het vooral aan jou overlaat om contact te houden zou ik het hierbij laten.

Vond ik ook vreemd... Hij blijft nu wel sturen en vraagt telkens wanneer hij het kan inhalen, maar tsjah. Als ik iemand pas leer kennen ben ik vrij zorgeloos en ga ik op gevoel, maar nu merk ik toch al een rem op mezelf want ik vertrouw het toch allemaal niet meer 100%.
Al weet ik anderzijds ook dat ik, als ik hem terug zal zijn, waarschijnlijk terug verkocht zal zijn :/
Bericht door: Roses op 13 april 2021, 12:41:29
Ik zou nog een keer proberen af te spreken, als hij dan weer afzegt is het klaar zou ik dan denken
Bericht door: Froucke op 04 mei 2021, 01:01:38
Vond ik ook vreemd... Hij blijft nu wel sturen en vraagt telkens wanneer hij het kan inhalen, maar tsjah. Als ik iemand pas leer kennen ben ik vrij zorgeloos en ga ik op gevoel, maar nu merk ik toch al een rem op mezelf want ik vertrouw het toch allemaal niet meer 100%.
Al weet ik anderzijds ook dat ik, als ik hem terug zal zijn, waarschijnlijk terug verkocht zal zijn :/

Vertrouw op je gevoel zou ik zeggen. Intuïtie liegt nooit. En hij hoeft helemaal niks 'in te halen'. Hij moet gewoon eerlijk zijn of hij nu wel of niet wil.