Girlscene Forum

Girlscene => Liefde & Boys => Topic gestart door: R_draws op 04 februari 2020, 23:26:37

Titel: Valentijnscadeau?!
Bericht door: R_draws op 04 februari 2020, 23:26:37
Hoiii!!
Ik heb dus sinds 3 maanden een vriendje...
Maar valentijn is binnenkort en ik moet nog iets gaan halen, MAAR IK WEET DUS NIKS!!
want ja ik ben echt super slecht is cadeau’s kopen voor jongens :/
Hebben jullie misschien ideeën?
Ik moet wel echt wat halen want ik had van een vriend gehoord dat hij al dingen voor me had gehaald!!
Haha sorry ben een beetje gestrest 😂
Titel: Re: Valentijnscadeau?!
Bericht door: Roses op 05 februari 2020, 12:52:59
Ik vond het ook lastig, maar ik heb een knuffelbeertje die een hartje vast houdt gehaald. Niet echt stoer of zo, maar ik vond het wel leuk
Bericht door: kopjechino op 05 februari 2020, 19:44:36
Vraag aan hem wat hij wil. Misschien heeft hij iets nodig.
Bericht door: DeniseMK op 06 februari 2020, 14:25:36
ik zag toevallig een blog vandaag daarover voorbij komen!
Ik weet niet wat je budget is, maar hier stonden cadeaus tot 25,75 en 150 euro.
Zelf denk ik dat ik dat black bananas tasje ga kopen voor m'n vriend, maar ligt er net aan waar jouw vriend van houdt.
Hoop dat er iets tussenzit voor je!

https://www.supersales.nl/blog/happy-valentijn-valentijnscadeaus-budget (https://www.supersales.nl/blog/happy-valentijn-valentijnscadeaus-budget)
Bericht door: R_draws op 06 februari 2020, 20:17:56
Hahaha, had ook weer van een vriend gehoord dat hij graag iets samen wilde doen:)
Maarja dan denk je al snel aan naar de bios en het probleem is dat mijn ouders nog niet weten dat we iets hebben...
Dus ja 😅😅
Het word moeilijk om ergens heen te gaan zonder dat mijn ouders het weten..
En het liefst hou ik het ook nog een tijdje stil😅😂
Bericht door: ManonLuchtballon op 06 februari 2020, 20:55:48
Volgens mij valt een lekker luchtje of een (stoer) armbandje wel in de smaak bij jongens. Of is er anders iets wat hij heel lekker vindt? Dan maak je hem een snackpakket ofzo, misschien met een leuk kaartje erbij?
Bericht door: Esmee op 06 februari 2020, 21:01:38
wat ook leuk en orgineel is vind ik zelf is een boekje via www.lovebooksonline.nl (http://www.lovebooksonline.nl)
ik denk dat ik dat ga geven aan mijn vriendje! ik vind persoonlijke dingen altijd erg leuk!
Bericht door: FlowerYoongii op 09 februari 2020, 07:27:57
Hahaha, had ook weer van een vriend gehoord dat hij graag iets samen wilde doen:)
Maarja dan denk je al snel aan naar de bios en het probleem is dat mijn ouders nog niet weten dat we iets hebben...
Dus ja 😅😅
Het word moeilijk om ergens heen te gaan zonder dat mijn ouders het weten..
En het liefst hou ik het ook nog een tijdje stil😅😂

Je kunt altijd tegen je ouders zeggen dat je met een vriendin de stad in gaat, als je niet wil dat ze weten dat je een vriendje hebt.
En ik zou zeggen, koop iets speciaals en iets wat echt bij hem past. Ik heb in het verleden bioscoopbonnen, een dromenvanger, een cactus en een zwarte bullet journal voor mijn vriendje gekocht als cadeautje. Misschien zit daar iets bij? Anders kun je het hem natuurlijk ook gewoon vragen
Bericht door: Feelthelove op 09 februari 2020, 19:17:06
Voor mijn vriend heb ik bij Kaartje2Go een kaart laten bedrukken met waardebonnen en op de achterkant een lieve tekst en daarbij geef ik een pot met bonbons en een sleutelhanger met een toepasselijke tekst.
Bericht door: Himeros op 10 februari 2020, 16:59:08
Voor mijn vriend heb ik bij Kaartje2Go een kaart laten bedrukken met waardebonnen en op de achterkant een lieve tekst en daarbij geef ik een pot met bonbons en een sleutelhanger met een toepasselijke tekst.

Wow, dat is veel voor Valentijnsdag :o
Bericht door: AnnavdB op 12 februari 2020, 14:41:56
Ik wilde graag typische Valentijnsdag cadeautjes kopen. Ik heb een olifantje van chocolade en Happy Socks met hartjes, omdat hij altijd zegt dat ik schattige voetjes heb hahah.

Ons maximale budget was 15 euro.
Bericht door: Feelthelove op 13 februari 2020, 12:02:33
Wow, dat is veel voor Valentijnsdag :o

Ik vind het wel meevallen haha :’)