Girlscene Forum

Girlscene => Liefde & Boys => Topic gestart door: Siënna op 06 januari 2019, 12:41:51

Titel: Hulp nodig met een jongen!!
Bericht door: Siënna op 06 januari 2019, 12:41:51
Hey allemaal , ik plaats dit voor een vriendin van mij want zelf heeft ze geen account. Me vriendin heeft dus een tijdje flow met een jongen. Hij kwam eerst elke keer niet afspreken want er was iets wat er 3x tussen kwam. Hij zei zelf als ik niet woensdag kom moet je stoppen met tegen mij te praten, ze moest er echt heel erg om huilen😞Nou weetje oke ze houd van hem dus ze accepteerde het en ging paar dagen later weer tegen hem praten toen zou die wel komen nou hij was gekomen. Toen 2/3 dagen later blokkeerde die haar opeens uit het niets🤷🏾‍♀️ Toen diezelfde avond nog heeft ze informatie gehaald van een vriend van hem en het was zo (eerder vroeg die of ze hem wou “pijpen” waarop haar antwoord duidelijk nee was) maar het was dus zo hij had gezegd als ze geen naakt foto’s of video’s wilt sturen dan blok ik haar op alles ben er klaar mee. Ik ben al super trots op haar dat ze zo duidelijk was er tegen over, maar ze zit er nu wel echt mee want ze houd heel veel van hem.  Hebben jullie nog beetje berichtjes zodat ze gaat inzien wat voor een Lul hij is? Misschien ook iets hoe ze hem kan vergeten?
Titel: Re: Hulp nodig met een jongen!!
Bericht door: binkjesnoep op 06 januari 2019, 15:22:11
Die jongen heeft je 'vriendin' enorm gebruikt. Weggooien, blokkeren en vergeten die handel. Inzien dat zo'n jongen geen aandacht verdient.
Bericht door: Crystalfire op 06 januari 2019, 16:52:35
Liefde maakt helaas blind... Alles wijst erop dat deze jongen een eersteklas klootzak is. Hij heeft geen interesse voor haar, want laat haar steeds stikken. Hij dwingt haar naaktfoto's te maken en sturen met als dreigement dat hij haar blokkeert... uhm hallo? Volgens mij is je vriendin (en jij) nog best jong, dus ze moet zo snel mogelijk het contact verbreken met deze creep, voordat ze al helemaal bij hem onder de plak zit. Genoeg andere jongens die (in de toekomst) wel 100% voor haar willen gaan!
Bericht door: Ms.Jackson op 06 januari 2019, 17:02:30
Hij is een lul en dat verdient je vriendin niet.
Bericht door: Siënna op 06 januari 2019, 21:39:44
Hij is een lul en dat verdient je vriendin niet.

Ook gaat hij uit in dezelfde club als wij uit gaan en hij weet dat wij ook gaan is over 2 of 3 weken. Maar hoe kan ze hem het beste vergeten? Ze hebben elkaar overal op geblokkeerd. Hoe kunnen jullie een jongen vergeten?
Bericht door: xJamie op 07 januari 2019, 05:48:15
Het is gewoon een kut jong. Over dat vergeten, dat heeft tijd nodig. Dat ze hem al overal op heeft geblokt is goed want hij gebruikt haar toch alleen maar. Verder zou ik gewoon je vriendin blijven steunen, en zeggen dat ze beter verdiendt
Bericht door: Eevee op 07 januari 2019, 14:39:12
Lijkt mij dat hij haar probeerde te manipuleren om foto's te sturen en tot seks aan te zetten. Ja, dan is een jongen opeens 'heel lief' en 'geïnteresseerd' en dan zegt hij alles wat de ander wil horen om zijn doel te behalen. Het is niet oprecht of gemeend, alleen maar een middel dat hij wilde gebruiken om zijn doel te behalen. Als zij daadwerkelijk foto's had gestuurd, had hij haar zelfs klem kunnen zetten om nog meer te sturen. Dat is geen liefde, maar egoïsme en vuiligheid.

Halleluja dat ze van hem af is. Ze heeft tijd nodig, maar ze komt er vast en zeker overheen. Je kan niet van zo'n jongen houden als hij je zo behandelt, ik hoop dat ze dat gaat inzien.

Een jongen vergeet je alleen als je hem ook op alles blokt en negeert. Het heeft tijd nodig om te slijten. En ze moet weten dat zij deugt en hij niet. Hij is fout en verdient haar niet.
Bericht door: krulpatat op 07 januari 2019, 15:59:31
eens ^
Bericht door: Ms.Jackson op 07 januari 2019, 16:52:31
Ook gaat hij uit in dezelfde club als wij uit gaan en hij weet dat wij ook gaan is over 2 of 3 weken. Maar hoe kan ze hem het beste vergeten? Ze hebben elkaar overal op geblokkeerd. Hoe kunnen jullie een jongen vergeten?

Inderdaad overal op blokkeren en hem nergens meer op volgen. En tijd. Geef haar gewoon tijd. En zorg ervoor dat hij bij haar uit de buurt blijft.
Bericht door: you are beautiful op 19 juni 2019, 20:13:47
hij wilt gewoon naaktfoto's van je. toen ik dit las dacht ik al zo van: Dit is echt de grootste lul die er op aarde bestaat! Je bent sowieso veel beter dan die gast... dit verdient niemand, je vriendin ook niet.

eigenlijk moet je je gewoon weer gaan interesseren in andere jongens. Dan vergeet je hem waarschijnlijk het snelst. Of neem gewoon je tijd, verwerk het rustig. En blijf vooral bij hem uit de buurt!

you deserves better  <3