Girlscene Forum

Girlscene => Liefde & Boys => Topic gestart door: Emily1999 op 03 januari 2020, 18:08:02

Titel: helpp
Bericht door: Emily1999 op 03 januari 2020, 18:08:02
hallo allemaal,

ik heb dus een beste jongens vriend dit schooljaar gekregen. We gaan nu zo'n drie maanden best heel erg veel met elkaar om. Hij heeft mij kennis laten maken met zijn vriendengroep en we werden gewoon wat closer. Alleen sinds twee dagen geleden is het ook wat meer closer geworden. We waren bij een feestje met oud en nieuw op ten duur de hele tijd bij elkaar. We kroelde en zaten veel bij elkaar. We liepen hand in hand toen we naar het vuurwerk gingen kijken. Zaten op ten duur op een bankje tegen elkaar voor twee uur te praten. Hand in hand naar huis, kroelen op de bank. We sliepen ook samen op de bank en we lagen tegen elkaar aan. Te kriebelen, door zijn haren, hij door mijne, over zijn arm en rug en hij hetzelfde. Toen ik wegging knuffel en gaf hij kusje op de mond.

Nou de volgende dag spraken we weer af, film kijken. Weer lekker tegen elkaar zitten, handen in elkaar gevouwen. Bij het eten maken elkaar een soort pesten. kietelen enzooo. Nou tweede film weer lekker samen liggen en hij mij soms beetje pesten. Elkaar beetje kriebelen tijdens de film over de armen en haar, aaien over hoofd enzo. En hij gaf dan soms kusje op voorhoofd, wang, neus. Na de film gingen we even lekker bij elkaar liggen en vielen we half in slaap. Toen ik wegging zei hij dat hij mn knuffels ging missen en ik gaf twee kusjes op de wang en toen twee op de mond. Deed mijn schoenen enzo aan. Hij liep mee naar de metro. We liepen hand in hand en bij de metro knuffel. Ik gaf kusje, hij lachte en gaf mij de tweede en toen nog derde.
En jaaa we hebben ook super veel gepraat over van alles en hele gesprekken de hele dag. gelachen enzo. En ik begin toch soort kriebels te voelen. Het ding was, had het al beetje van tevoren dat ik dacht hmm hijs toch wel leuk. Maar ik ben gewoon bang dat ik hem zou verliezen stel t zou ooit iets worden en het gaat uit. Dus ik heb nooit echt toegelaten.

Maar mijn vraag is, wat is nou zijn bedoeling. Ik weet dat hij super veel beste vriendinnen heeft en ik zit van jaa, zou die ook hetzelfde doen bij hun. Zou hij ook met hun de hele dag knuffelen, een kusje geven. Bij die vriendengroep zitten ook veel meiden en soms zit ie wel op schoot bij ze ofzo of hij geeft ze even een knuffel of gaat bij ze zitten. En dat is no probleem natuurlijk bdl hallo XD hun zijn allemaal gwn best friends en veel mensen van die vriendengroep doen zo close met elkaar. Maar alsnog wekt dat op dit moment beetje onzekerheid op, omdat ik hem toch wel begin leuk te vinden.
Wel is het zo dat die vriendengroep ook echt vanaf het begin denkt dat hij en ik iets zijn ofzo. Ze vragen soms ook van: jaa zijn jullie nou echt niks? En denk k van, misschien is ie wel wat closer met andere meiden vrienden, maar waarom zou dan iedereen van die vriendengroep (waar hij soms ook knuffel ofz mee geeft aan de meiden daarvan) denken dat wij iets hebben. Zouden hun iets zien of is hij toch meer close met mij dan de rest. Zijn moeder, mijn moeder denkt t.
Zou een beste guy vriend echt zomaar zoveel knuffelen en kusjes geven als het zijn bedoeling niet is.

Zijn hart ging ook zoooo snel elke keer als ik bij hem lag en was enzo. Je hebt snel, maar dit was extreem. Maar wat ik zeg, ik weet niet hoe close hij is met ieder andere beste meisjes vrienden die buiten die vriendengroep zit. Ik begin hem wel leuk aan het worden. En die switch was best groot. Andere keren zaten we wel tegen elkaar aan en ging die me bijvoorbeeld ook kietelen enzoo. Maar niet zo close zoals nu... Wat denken jullie?? Is dit gewoon een best friends iets en iets wat hij doet met meerdere beste meiden vriendinnen of jaa.. 
Titel: Re: helpp
Bericht door: AnnavdB op 04 januari 2020, 02:12:08
Misschien is het een optie aan hem te vragen wat dit allemaal voor hem betekent. Hieruit krijg je hopelijk een duidelijk antwoord en kan je zelf bepalen wat je ermee wil doen.

Succes :)
Titel: Re: helpp
Bericht door: Loïs op 09 januari 2020, 20:23:51
Het lijkt me niet dat hij dit met andere meiden doet en anders is het wel een mega player! Ik zou het er met hem over hebben en niet 'verder' gaan voordat je duidelijkheid hebt. Anders ben jij straks degene die gekwetst wordt.